Δωρεάν Δοκιμή

Ευθύνη

Τι είναι η δυνατότητα της ευθύνης;

Η δυνατότητα ευθύνης του LiveAgent είναι ένας διαχειριστής εργασιών κέντρου εξυπηρέτησης που παρακολουθεί ποιο τμήμα και ποιος αντιπρόσωπος είναι υπεύθυνος για την επίλυση κάθε καρτέλας υποστήριξης. Εάν μία καρτέλα μεταφέρεται από έναν αντιπρόσωπο σε άλλο, η ευθύνη της καρτέλας μεταφέρεται επίσης αυτόματα.

Tickets-assigned-to-agent-LiveAgent

Πως λειτουργεί η δυνατότητα της ευθύνης;

Εάν είστε αυτοαπασχολούμενος και είστε ο μοναδικός διαχειριστής και αντιπρόσωπος του λογαριασμού σας, όλες οι καρτέλες θα σας εκχωρηθούν αυτόματα.

Εάν ο λογαριασμός σας διαθέτει πολλούς αντιπροσώπους υποστήριξης, όλες οι καρτέλες θα είναι μη εκχωρημενές εξαρχής. Εάν θέλετε να εκχωρήσετε αυτόματα εισερχόμενες καρτέλες σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν αυτόματο κανόνα. Αν θέλετε να εκχωρήσετε καρτέλες χειροκίνητα, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί μεταφοράς.

Transfer-ticket-LiveAgent

Αλλαγή των ευθυνών μίας καρτέλας

Η ιδιοκτησία/ευθύνη της καρτέλας μπορεί να αλλάξει είτε με:

Να θυμάστε, εάν μία καρτέλα μεταφερθεί σε διαφορετικό τμήμα, δεν θα εκχωρηθεί αυτόματα σε έναν αντιπρόσωπο στο συγκεκριμένο τμήμα. Η καρτέλα θα μεταφερθεί μόνο στο τμήμα του και ένας από τους αντιπροσώπους του τμήματος πρέπει να αναλάβει την ευθύνη απαντώντας σε αυτή ή εκχωρώντας τη σε άλλο αντιπρόσωπο.

Διανομή συνομιλίας

Θα ειδοποιηθώ όταν μου ανατεθεί η ευθύνη της καρτέλας;

Ειδοποιήσεις email

Εάν θέλετε να ειδοποιήσετε τους αντιπροσώπους σας για τις νέες ευθύνες καρτελών, μπορείτε να ρυθμίσετε αυτόματες ειδοποιήσεις μέσω email. Θα λαμβάνουν ειδοποίηση μέσω email κάθε φορά:

  • Μία καρτέλα τους έχει εκχωρηθεί
  • Κάθε φορά που ένας πελάτης απαντά στην καρτέλα η οποία τους έχει εκχωρηθεί
  • Όποτε δημιουργείται μία νέα καρτέλα στο τμήμα τους
Ευθύνη

Ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής

Μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής κάθε φορά που σας εκχωρείται μία νέα καρτέλα, εάν ρυθμίσετε ανάλογα το Κουμπί Για Επίλυση. Απλά:

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε Γενικά.
  5. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα καρτελών “εκχωρημένες σε μένα”.
  6. Επιλέξτε το κουτί.
  1. Πατήστε Αποθήκευση.
  2. Φορτώστε ξανά την εφαρμογή.
Ευθύνη
Καμία Καρτέλα εκχωρημένη στον Αντιπρόσωπο
Ευθύνη
Τρεις Καρτέλες εκχωρημένες στον Αντιπρόσωπο

Ειδοποιήσεις για κινητά (iOS/Android)

Παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών εν κινήσει; Μπορείτε και πάλι να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για κινητές συσκευές όποτε:

  • Δημιουργείται μία νέα καρτέλα στο τμήμα σας
  • Μία καρτέλα ανοίγει ξανά στο τμήμα σας
  • Μία καρτέλα εκχωρείται σε εσάς
  • Ανοίγει ξανά μία καρτέλα που σας έχει εκχωρηθεί
  • Έχετε ένα νέο κουδούνισμα συνομιλίας
  • Λαμβάνετε ένα νέο μήνυμα σε μια επικοινωνία ζωντανής συνομιλίας
  • Έχετε μία αναπάντητη συνομιλία

Ειδοποιήσεις slack

Εάν έχετε ήδη ενσωματώσει το Slack στο LiveAgent, μπορείτε επίσης να λαμβάνετε ειδοποιήσεις Slack σχετικά με τις νέες ευθύνες καρτελών. Οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να λαμβάνουν νέες ειδοποιήσεις Slack όποτε:

  • Μία καρτέλα τους έχει εκχωρηθεί
  • Κάθε φορά που ένας πελάτης απαντά στην καρτέλα η οποία τους έχει εκχωρηθεί
  • Όποτε δημιουργείται μία νέα καρτέλα στο τμήμα τους
Ευθύνη

Γιατί είναι σημαντική η δυνατότητα της ευθύνης για τις ομάδες υποστήριξης πελατών;

Η ύπαρξη μιας δυνατότητας ευθύνης είναι σημαντική επειδή σας βοηθά να προσδιορίσετε ποιος αντιπρόσωπος/τμήμα είναι υπεύθυνοι για την επίλυση κάθε καρτέλας. Εκτός από αυτό:

  • Παρέχει διαφάνεια
  • Εξαλείφει τη σύγχυση
  • Μειώνει τον αριθμό των αναπάντητων καρτελών
  • Βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και τη ροή εργασιών του αντιπροσώπου
  • Σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα
  • Βελτιώνει τους χρόνους απόκρισης
  • Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
  • Δίνει σε κάθε αντιπρόσωπο μια αίσθηση ιδιοκτησίας

Με τη δυνατότητα της ευθύνης ενεργή, δεν θα ακούσετε ποτέ την κλασική δικαιολογία “Δεν ήξερα ότι ήταν δική μου ευθύνη” ξανά.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Πώς μοιάζουν οι ευθύνες στην πράξη;

Εάν αλλάξει η ιδιοκτησία μίας καρτέλας, η αλλαγή θα εμφανίζεται στην αναλυτική προβολή καρτέλας (για να διασφαλιστεί η σαφής ευθύνη για τη διαχείριση της καρτέλας.) Τόσο οι διαχειριστές όσο και οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν αυτές τις αλλαγές, είτε συμβαίνουν αυτόματα είτε χειροκίνητα.

Ευθύνη

Πώς να ρυθμίσετε τις ευθύνες στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού).
  3. Πατήστε Αυτοματοποίηση.
  4. Πατήστε Κανόνες.
  5. Πατήστε Δημιουργία.
  6. Επιλέξτε το κουτί Κατάσταση Ενεργός.
  7. Δημιουργήστε ένα όνομα για τον κανόνα σας, όπως “Καρτέλα δρομολόγησης Sona”.
  8. Μπορείτε να αφήσετε την ενότητα Σημειώσεις κενή, ή μπορείτε να περιγράψετε τον κανόνα με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό το πεδίο είναι απλώς για δική σας ευκολία. Ένα παράδειγμα μιας σημείωσης θα μπορούσε να είναι “Αυτός ο κανόνας δρομολογεί όλες τις καρτέλες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς τη Sona στο τμήμα μάρκετινγκ.”
  9. Επιλέξτε μια μεταβλητή, όπως Εφαρμογή όταν δημιουργείται η Καρτέλα.
  10. Πατήστε Προσθήκη ομάδας συνθηκών.
  11. Επιλέξτε τις συνθήκες σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως η πηγή καρτελών IF (και επιλέξτε τις πηγές που θέλετε. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να είναι Facebook, Twitter, Instagram ή Viber.)
  12. Επιλέξτε τα πεδία εκτέλεσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως Μεταφορά καρτέλας στο τμήμα μάρκετινγκ και ανάθεση στη Sona.
  13. Πατήστε Αποθήκευση.

Πώς να ρυθμίσετε τις ειδοποιήσεις ευθύνης στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε στην εικόνα του προφίλ σας.
  3. Πατήστε Επεξεργασία προφίλ.
  4. Πατήστε Ειδοποιήσεις.
  5. Επιλέξτε τα κατάλληλα κουτιά στην ενότητα Ειδοποιήσεις email και ειδοποιήσεις Slack.
Ευθύνη

Οφέλη των ευθυνών

Περισσότερη διαφάνεια, λιγότερη σύγχυση και λιγότερες ξεχασμένες/ αναπάντητες καρτέλες

Έχοντας σαφείς ευθύνες καρτελών εξαλείφεται η σύγχυση, η εικασία και η υπόθεση. Όταν κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ποιες καρτέλες είναι στην δική του ευθύνη, δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη. Η ύπαρξη ευθυνών διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξουν ξεχασμένες ή αναπάντητες καρτέλες που ο καθένας θεωρεί ότι «έχουν τακτοποιηθεί».

Βελτιωμένες ροές εργασίας αντιπροσώπου που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα

Όταν κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ακριβώς ποιες καρτέλες πρέπει να απαντήσει, μπορεί πραγματικά να επικεντρωθεί στην εργασία του, γεγονός που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του και τη ροή εργασίας του. Αντί να πρέπει να καταλάβει ποια καρτέλα πρέπει να απαντηθεί ή να της δοθεί προτεραιότητα, μπορεί να παραμείνει στις καρτέλες για τις οποίες είναι υπεύθυνος και να αφήσει τις υπόλοιπες.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Ταχύτεροι χρόνοι απόκρισης και αυξημένη ικανοποίηση των πελατών

Επειδή κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ακριβώς ποια καρτέλα πρέπει να απαντήσει, δεν χάνει χρόνο ψάχνοντας για δουλειά. Ως εκ τούτου, οι χρόνοι απόκρισης καρτελών βελτιώνονται και επηρεάζουν άμεσα την ικανοποίηση των πελατών. Με τη σειρά τους, οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες επηρεάζουν τις πωλήσεις και τη θετικό από στόμα σε στόμα φήμη της εταιρείας.

Μια αίσθηση ιδιοκτησίας

Όταν κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει, αποκτά μια αίσθηση ιδιοκτησίας και ευθύνης για κάθε καρτέλα. Αυτό του δίνει τη δυνατότητα να επενδύσει και να ‘εμπλακεί συναισθηματικά’ στην επίλυση κάθε καρτέλας. Αυτό τον ενθαρρύνει ακόμη περισσότερο και τον παροτρύνει να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση με οργανικό τρόπο.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Πόροι γνωσιακής βάσης

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Είστε έτοιμοι να αναθέσετε ευθύνες;

Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα ευθύνης μας και αφήστε το σύστημα να εκχωρήσει αυτόματα καρτέλες στους αντιπροσώπους που είναι καλύτερα εξοπλισμένοι για να τις απαντήσουν. Δοκιμάστε το σήμερα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η δυνατότητα της ευθύνης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η δυνατότητα ευθύνης του LiveAgent είναι ένας διαχειριστής εργασιών κέντρου εξυπηρέτησης που παρακολουθεί ποιο τμήμα και ποιος αντιπρόσωπος είναι υπεύθυνος για την επίλυση κάθε καρτέλας υποστήριξης. Εάν μία καρτέλα μεταφέρεται από έναν αντιπρόσωπο σε άλλο, η ευθύνη της καρτέλας μεταφέρεται επίσης αυτόματα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πως λειτουργεί η δυνατότητα της ευθύνης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν είστε αυτοαπασχολούμενος και είστε ο μοναδικός διαχειριστής και αντιπρόσωπος του λογαριασμού σας, όλες οι καρτέλες θα σας εκχωρηθούν αυτόματα. Εάν ο λογαριασμός σας διαθέτει πολλούς αντιπροσώπους υποστήριξης, όλες οι καρτέλες θα είναι μη εκχωρημενές εξαρχής. Εάν θέλετε να εκχωρήσετε αυτόματα εισερχόμενες καρτέλες σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν αυτόματο κανόνα. Αν θέλετε να εκχωρήσετε καρτέλες χειροκίνητα, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί μεταφοράς. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Θα ειδοποιηθώ όταν μου ανατεθεί η ευθύνη της καρτέλας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι, μπορείτε να ρυθμίσετε ειδοποιήσεις μέσω email, εντός εφαρμογής ή Slack. Εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή LiveAgent για κινητά για παροχή υποστήριξης, θα λαμβάνετε επίσης ειδοποιήσεις εντός της εφαρμογής για κινητά.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo