Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ευθύνη

Τι είναι η δυνατότητα της ευθύνης;

Η δυνατότητα ευθύνης του LiveAgent είναι ένας διαχειριστής εργασιών κέντρου εξυπηρέτησης που παρακολουθεί ποιο τμήμα και ποιος αντιπρόσωπος είναι υπεύθυνος για την επίλυση κάθε καρτέλας υποστήριξης. Εάν μία καρτέλα μεταφέρεται από έναν αντιπρόσωπο σε άλλο, η ευθύνη της καρτέλας μεταφέρεται επίσης αυτόματα.

Tickets-assigned-to-agent-LiveAgent

Πως λειτουργεί η δυνατότητα της ευθύνης;

Εάν είστε αυτοαπασχολούμενος και είστε ο μοναδικός διαχειριστής και αντιπρόσωπος του λογαριασμού σας, όλες οι καρτέλες θα σας εκχωρηθούν αυτόματα.

Εάν ο λογαριασμός σας διαθέτει πολλούς αντιπροσώπους υποστήριξης, όλες οι καρτέλες θα είναι μη εκχωρημενές εξαρχής. Εάν θέλετε να εκχωρήσετε αυτόματα εισερχόμενες καρτέλες σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν αυτόματο κανόνα. Αν θέλετε να εκχωρήσετε καρτέλες χειροκίνητα, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί μεταφοράς.

Transfer-ticket-LiveAgent

Αλλαγή των ευθυνών μίας καρτέλας

Η ιδιοκτησία/ευθύνη της καρτέλας μπορεί να αλλάξει είτε με:

Να θυμάστε, εάν μία καρτέλα μεταφερθεί σε διαφορετικό τμήμα, δεν θα εκχωρηθεί αυτόματα σε έναν αντιπρόσωπο στο συγκεκριμένο τμήμα. Η καρτέλα θα μεταφερθεί μόνο στο τμήμα του και ένας από τους αντιπροσώπους του τμήματος πρέπει να αναλάβει την ευθύνη απαντώντας σε αυτή ή εκχωρώντας τη σε άλλο αντιπρόσωπο.

Διανομή συνομιλίας

Θα ειδοποιηθώ όταν μου ανατεθεί η ευθύνη της καρτέλας;

Ειδοποιήσεις email

Εάν θέλετε να ειδοποιήσετε τους αντιπροσώπους σας για τις νέες ευθύνες καρτελών, μπορείτε να ρυθμίσετε αυτόματες ειδοποιήσεις μέσω email. Θα λαμβάνουν ειδοποίηση μέσω email κάθε φορά:

  • Μία καρτέλα τους έχει εκχωρηθεί
  • Κάθε φορά που ένας πελάτης απαντά στην καρτέλα η οποία τους έχει εκχωρηθεί
  • Όποτε δημιουργείται μία νέα καρτέλα στο τμήμα τους
Ευθύνη

Ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής

Μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής κάθε φορά που σας εκχωρείται μία νέα καρτέλα, εάν ρυθμίσετε ανάλογα το Κουμπί Για Επίλυση. Απλά:

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις.
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε Γενικά.
  5. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα καρτελών “εκχωρημένες σε μένα”.
  6. Επιλέξτε το κουτί.
  1. Πατήστε Αποθήκευση.
  2. Φορτώστε ξανά την εφαρμογή.
Ευθύνη
Καμία Καρτέλα εκχωρημένη στον Αντιπρόσωπο
Ευθύνη
Τρεις Καρτέλες εκχωρημένες στον Αντιπρόσωπο

Ειδοποιήσεις για κινητά (iOS/Android)

Παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών εν κινήσει; Μπορείτε και πάλι να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για κινητές συσκευές όποτε:

  • Δημιουργείται μία νέα καρτέλα στο τμήμα σας
  • Μία καρτέλα ανοίγει ξανά στο τμήμα σας
  • Μία καρτέλα εκχωρείται σε εσάς
  • Ανοίγει ξανά μία καρτέλα που σας έχει εκχωρηθεί
  • Έχετε ένα νέο κουδούνισμα συνομιλίας
  • Λαμβάνετε ένα νέο μήνυμα σε μια επικοινωνία ζωντανής συνομιλίας
  • Έχετε μία αναπάντητη συνομιλία

Ειδοποιήσεις slack

Εάν έχετε ήδη ενσωματώσει το Slack στο LiveAgent, μπορείτε επίσης να λαμβάνετε ειδοποιήσεις Slack σχετικά με τις νέες ευθύνες καρτελών. Οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να λαμβάνουν νέες ειδοποιήσεις Slack όποτε:

  • Μία καρτέλα τους έχει εκχωρηθεί
  • Κάθε φορά που ένας πελάτης απαντά στην καρτέλα η οποία τους έχει εκχωρηθεί
  • Όποτε δημιουργείται μία νέα καρτέλα στο τμήμα τους
Ευθύνη

Γιατί είναι σημαντική η δυνατότητα της ευθύνης για τις ομάδες υποστήριξης πελατών;

Η ύπαρξη μιας δυνατότητας ευθύνης είναι σημαντική επειδή σας βοηθά να προσδιορίσετε ποιος αντιπρόσωπος/τμήμα είναι υπεύθυνοι για την επίλυση κάθε καρτέλας. Εκτός από αυτό:

  • Παρέχει διαφάνεια
  • Εξαλείφει τη σύγχυση
  • Μειώνει τον αριθμό των αναπάντητων καρτελών
  • Βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και τη ροή εργασιών του αντιπροσώπου
  • Σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα
  • Βελτιώνει τους χρόνους απόκρισης
  • Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
  • Δίνει σε κάθε αντιπρόσωπο μια αίσθηση ιδιοκτησίας

Με τη δυνατότητα της ευθύνης ενεργή, δεν θα ακούσετε ποτέ την κλασική δικαιολογία “Δεν ήξερα ότι ήταν δική μου ευθύνη” ξανά.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Πώς μοιάζουν οι ευθύνες στην πράξη;

Εάν αλλάξει η ιδιοκτησία μίας καρτέλας, η αλλαγή θα εμφανίζεται στην αναλυτική προβολή καρτέλας (για να διασφαλιστεί η σαφής ευθύνη για τη διαχείριση της καρτέλας.) Τόσο οι διαχειριστές όσο και οι αντιπρόσωποι μπορούν να δουν αυτές τις αλλαγές, είτε συμβαίνουν αυτόματα είτε χειροκίνητα.

Ευθύνη

Πώς να ρυθμίσετε τις ευθύνες στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού).
  3. Πατήστε Αυτοματοποίηση.
  4. Πατήστε Κανόνες.
  5. Πατήστε Δημιουργία.
  6. Επιλέξτε το κουτί Κατάσταση Ενεργός.
  7. Δημιουργήστε ένα όνομα για τον κανόνα σας, όπως “Καρτέλα δρομολόγησης Sona”.
  8. Μπορείτε να αφήσετε την ενότητα Σημειώσεις κενή, ή μπορείτε να περιγράψετε τον κανόνα με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό το πεδίο είναι απλώς για δική σας ευκολία. Ένα παράδειγμα μιας σημείωσης θα μπορούσε να είναι “Αυτός ο κανόνας δρομολογεί όλες τις καρτέλες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς τη Sona στο τμήμα μάρκετινγκ.”
  9. Επιλέξτε μια μεταβλητή, όπως Εφαρμογή όταν δημιουργείται η Καρτέλα.
  10. Πατήστε Προσθήκη ομάδας συνθηκών.
  11. Επιλέξτε τις συνθήκες σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως η πηγή καρτελών IF (και επιλέξτε τις πηγές που θέλετε. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να είναι Facebook, Twitter, Instagram, Viber.)
  12. Επιλέξτε τα πεδία εκτέλεσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως Μεταφορά καρτέλας στο τμήμα μάρκετινγκ και ανάθεση στη Sona.
  13. Πατήστε Αποθήκευση.

Πώς να ρυθμίσετε τις ειδοποιήσεις ευθύνης στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε στην εικόνα του προφίλ σας.
  3. Πατήστε Επεξεργασία προφίλ.
  4. Πατήστε Ειδοποιήσεις.
  5. Επιλέξτε τα κατάλληλα κουτιά στην ενότητα Ειδοποιήσεις email και ειδοποιήσεις Slack.
Ευθύνη

Οφέλη των ευθυνών

Περισσότερη διαφάνεια, λιγότερη σύγχυση και λιγότερες ξεχασμένες/ αναπάντητες καρτέλες

Έχοντας σαφείς ευθύνες καρτελών εξαλείφεται η σύγχυση, η εικασία και η υπόθεση. Όταν κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ποιες καρτέλες είναι στην δική του ευθύνη, δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη. Η ύπαρξη ευθυνών διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξουν ξεχασμένες ή αναπάντητες καρτέλες που ο καθένας θεωρεί ότι «έχουν τακτοποιηθεί».

Βελτιωμένες ροές εργασίας αντιπροσώπου που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα

Όταν κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ακριβώς ποιες καρτέλες πρέπει να απαντήσει, μπορεί πραγματικά να επικεντρωθεί στην εργασία του, γεγονός που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του και τη ροή εργασίας του. Αντί να πρέπει να καταλάβει ποια καρτέλα πρέπει να απαντηθεί ή να της δοθεί προτεραιότητα, μπορεί να παραμείνει στις καρτέλες για τις οποίες είναι υπεύθυνος και να αφήσει τις υπόλοιπες.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Ταχύτεροι χρόνοι απόκρισης και αυξημένη ικανοποίηση των πελατών

Επειδή κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ακριβώς ποια καρτέλα πρέπει να απαντήσει, δεν χάνει χρόνο ψάχνοντας για δουλειά. Ως εκ τούτου, οι χρόνοι απόκρισης καρτελών βελτιώνονται και επηρεάζουν άμεσα την ικανοποίηση των πελατών. Με τη σειρά τους, οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες επηρεάζουν τις πωλήσεις και τη θετικό από στόμα σε στόμα φήμη της εταιρείας.

Μια αίσθηση ιδιοκτησίας

Όταν κάθε αντιπρόσωπος γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει, αποκτά μια αίσθηση ιδιοκτησίας και ευθύνης για κάθε καρτέλα. Αυτό του δίνει τη δυνατότητα να επενδύσει και να ‘εμπλακεί συναισθηματικά’ στην επίλυση κάθε καρτέλας. Αυτό τον ενθαρρύνει ακόμη περισσότερο και τον παροτρύνει να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση με οργανικό τρόπο.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Πόροι γνωσιακής βάσης

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Είστε έτοιμοι να αναθέσετε ευθύνες;

Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα ευθύνης μας και αφήστε το σύστημα να εκχωρήσει αυτόματα καρτέλες στους αντιπροσώπους που είναι καλύτερα εξοπλισμένοι για να τις απαντήσουν. Δοκιμάστε το σήμερα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η δυνατότητα της ευθύνης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η δυνατότητα ευθύνης του LiveAgent είναι ένας διαχειριστής εργασιών κέντρου εξυπηρέτησης που παρακολουθεί ποιο τμήμα και ποιος αντιπρόσωπος είναι υπεύθυνος για την επίλυση κάθε καρτέλας υποστήριξης. Εάν μία καρτέλα μεταφέρεται από έναν αντιπρόσωπο σε άλλο, η ευθύνη της καρτέλας μεταφέρεται επίσης αυτόματα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πως λειτουργεί η δυνατότητα της ευθύνης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν είστε αυτοαπασχολούμενος και είστε ο μοναδικός διαχειριστής και αντιπρόσωπος του λογαριασμού σας, όλες οι καρτέλες θα σας εκχωρηθούν αυτόματα. Εάν ο λογαριασμός σας διαθέτει πολλούς αντιπροσώπους υποστήριξης, όλες οι καρτέλες θα είναι μη εκχωρημενές εξαρχής. Εάν θέλετε να εκχωρήσετε αυτόματα εισερχόμενες καρτέλες σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν αυτόματο κανόνα. Αν θέλετε να εκχωρήσετε καρτέλες χειροκίνητα, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί μεταφοράς. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Θα ειδοποιηθώ όταν μου ανατεθεί η ευθύνη της καρτέλας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι, μπορείτε να ρυθμίσετε ειδοποιήσεις μέσω email, εντός εφαρμογής ή Slack. Εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή LiveAgent για κινητά για παροχή υποστήριξης, θα λαμβάνετε επίσης ειδοποιήσεις εντός της εφαρμογής για κινητά.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo