Εταιρείες

Τι είναι οι εταιρείες στο help desk;

Η λειτουργία του LiveAgent εταιρείες σάς επιτρέπει να συλλέγετε και να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με εταιρείες και οργανισμούς στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Το αν θα καταγράψετε βασικά στοιχεία επικοινωνίας ή θα εμβαθύνετε σε προσαρμοσμένα πεδία εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επικοινωνίας που περιέχουν το αναγνωριστικό πελάτη, την επέτειο της εταιρείας ή άλλες πληροφορίες. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες, επομένως σκεφτείτε ποιες πληροφορίες εταιρείας είναι σημαντικές για εσάς και μην φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί.

Εταιρείες

Εκτός από τη συλλογή πληροφοριών, τα εταιρικά προφίλ είναι εξαιρετικά για την οργάνωση των επαφών σας. Για παράδειγμα, εάν εργάζεστε με πολλά άτομα από μία μόνο εταιρεία, μπορείτε να προσθέσετε την κάρτα επικοινωνίας τους στο εταιρικό προφίλ τους, ώστε να είναι πιο εύκολο για εσάς να εντοπίσετε τις καρτέλες τους.

Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις εταιρείες;

  • Όνομα εταιρείας
  • Λογότυπο εταιρείας
  • Διευθύνσεις email
  • Τηλεφωνικοί αριθμοί
  • Ομάδες επαφών

  • Ζώνη ώρας
  • Γλώσσα
  • Σημείωση
  • Προσαρμοσμένα Πεδία επαφής
Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις εταιρείες; - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Information.png

Πού μπορώ να βρω τη δυνατότητα για εταιρείες στο help desk;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρείες.

πως να βρείτε τις εταιρείες στο LiveAgent

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα εταιρικό προφίλ;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρείες.

  4. Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.

  5. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και κάντε πατήστε Δημιουργία.

Προαιρετικό: Κάντε κλικ στην Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση σχετικά με την εταιρεία. Αυτή η σημείωση μπορεί να περιέχει μια σύντομη περιγραφή της εταιρείας, τι κάνουν, ποια είναι τα στελέχη C-level και ούτω καθεξής.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής εταιρείας;

Ανάλογα με την κατάστασή, ακολουθήστε τις οδηγίες Α ή Β.

A.) Δημιουργία εταιρικού προφίλ και προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρείες.

  4. Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.

  5. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία.

  6. Πατήστε Προσθήκη πεδίου.

προσθήκη προσαρμοσμένων πεδίων στις εταιρείες
  1. Κάντε κλικ στο πεδίο Δημιουργία.

  2. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι κάτι σαν “customer_id” ή “work-anniversary”. Λάβετε υπόψη ότι στον κωδικό επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή κάτω παύλες. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.

  3. Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Customer ID” ή “Work Anniversary” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.

  4. Κάντε κλικ στον Τύπο και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει καλύτερα. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε από μια εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίου ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.

Προαιρετικά: Πατήστε στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η εξήγηση μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επαφής για εσάς και το προσωπικό σας.

  1. Επιλέξτε την επιλογή Ορατότητα και επιλέξτε εάν θέλετε να εμφανίζεται το προσαρμοσμένο πεδίο κατά τη δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ.

  2. Κάντε κλικ στη Δημιουργία.

  3. Συμπληρώστε το πεδίο προσαρμοσμένης επαφής.

  4. Κάντε κλικ στην Αποθήκευση.

B.) Προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου σε υπάρχον προφίλ εταιρείας

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρείες.

  4. Πατήστε στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής.

  5. Ακολουθήστε τα βήματα 6-14 στις οδηγίες Α.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Πώς μπορώ να προσθέσω επαφές σε μια εταιρεία;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρίες. Αναλόγως της περίπτωσης, ακολουθήστε τις οδηγίες A ή B.

A.) Δημιουργία εταιρείας και προσθήκη επαφών σε αυτήν

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρείες.

  4. Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.

  5. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και πατήστε Δημιουργία.

Προαιρετικά: Κάντε Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση για την εταιρεία. Η σημείωση μπορεί να περιλαμβάνει μερικές λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία, τη δραστηριότητά της, ποια είναι τα κορυφαία στελέχη της και ούτω καθεξής.

  1. Κάντε κλικ στις Επαφές.

  2. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Προσθήκη.

  3. Κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές θέλετε.

  4. Πατήστε το λευκό κουμπί Προσθήκη Στην Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη μπάρα αναζήτησης.

B.) Προσθήκη επαφών σε υπάρχουσα εταιρεία

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρείες.

  4. Πατήστε στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε επαφές.

  5. Πατήστε Επαφές.

  6. Πατήστε στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές επιθυμείτε.

  7. Πατήστε το λευκό κουμπί Προσθήκη Στην Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη μπάρα αναζήτησης.

B.) Προσθήκη επαφών σε υπάρχουσα εταιρεία  - App - Uploads - 2021 - 08 - Add Contacts To Companies.png

Πρέπει να προσθέσω επαφές στις εταιρείες;

Η προσθήκη επαφών σε εταιρείες είναι προαιρετική. Ωστόσο, είναι απίστευτα ευεργετική. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα από κάποια επιχείρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν επικοινωνείτε με πολλά άτομα μέσα στην ίδια εταιρεία.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Μπορεί μια επαφή να σχετίζεται με περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα;

Δυστυχώς, δεν υπάρχει τρόπος να προσθέσετε περισσότερες από μία εταιρείες σε μια επαφή. Ωστόσο, εάν θέλετε να αλλάξετε την εταιρεία που σχετίζεται με την επαφή, μπορείτε να διαγράψετε την επαφή από τη λίστα επαφών της αρχικής εταιρείας και να την προσθέσετε σε μια νέα.

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την οργάνωση των επαφών σε εταιρείες;

Η οργάνωση επαφών σε εταιρείες μπορεί να βελτιώσει τη ροή εργασίας σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε όλα τα ticket από τις επαφές της εταιρείας με ένα μόνο κλικ, διευκολύνοντας το φιλτράρισμα και την εύρεση συγκεκριμένων ticket. Για να δείτε όλα τα ticket από μια συγκεκριμένη εταιρεία, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.

  3. Πατήστε Εταιρείες.

  4. Πατήστε Tickets.

Προαιρετικό: Για να περιορίσετε ακόμη περισσότερο την αναζήτηση, κάντε κλικ στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση της καρτέλας, την πηγή, τις ετικέτες ή άλλα προσαρμοσμένα φίλτρα.

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την οργάνωση των επαφών σε εταιρείες; - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Tickets.png

Πόροι γνωσιακής βάσης                                                                         

Είστε έτοιμοι να διαχειριστείτε εύκολα τις επαφές της εταιρείας;

Συνεργάζεστε με έναν μεγάλο οργανισμό; Προσθέστε κάθε επαφή σε μια εταιρεία για να κάνετε τις καρτέλες της να ξεχωρίζουν στα εισερχόμενά σας. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι οι εταιρείες;

Η λειτουργία του LiveAgent εταιρείες σάς επιτρέπει να συλλέγετε και να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με εταιρείες και οργανισμούς στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.

Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στη λειτουργία της εταιρείας;

Εκτός από τις βασικές πληροφορίες, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφών για να αποθηκεύσετε μοναδικές πληροφορίες σχετικά με εταιρείες, όπως το εταιρικό τους αναγνωριστικό ή το επίπεδο συνδρομής.

Πρέπει να προσθέσω επαφές σε εταιρείες;

Η προσθήκη επαφών σε εταιρείες είναι προαιρετική. Ωστόσο, η λειτουργία είναι απίστευτα επωφελής. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα από μια μεμονωμένη επιχείρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν επικοινωνείτε με πολλά άτομα στην ίδια εταιρεία.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo