Τι είναι οι εταιρείες στο help desk;
Η λειτουργία του LiveAgent εταιρείες σάς επιτρέπει να συλλέγετε και να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με εταιρείες και οργανισμούς στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Το αν θα καταγράψετε βασικά στοιχεία επικοινωνίας ή θα εμβαθύνετε σε προσαρμοσμένα πεδία εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.
Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επικοινωνίας που περιέχουν το αναγνωριστικό πελάτη, την επέτειο της εταιρείας ή άλλες πληροφορίες. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες, επομένως σκεφτείτε ποιες πληροφορίες εταιρείας είναι σημαντικές για εσάς και μην φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί.

Εκτός από τη συλλογή πληροφοριών, τα εταιρικά προφίλ είναι εξαιρετικά για την οργάνωση των επαφών σας. Για παράδειγμα, εάν εργάζεστε με πολλά άτομα από μία μόνο εταιρεία, μπορείτε να προσθέσετε την κάρτα επικοινωνίας τους στο εταιρικό προφίλ τους, ώστε να είναι πιο εύκολο για εσάς να εντοπίσετε τις καρτέλες τους.
Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις εταιρείες;
- Όνομα εταιρείας
- Λογότυπο εταιρείας
- Διευθύνσεις email
- Τηλεφωνικοί αριθμοί
- Ζώνη ώρας
- Γλώσσα
- Σημείωση
- Προσαρμοσμένα Πεδία επαφής

Πού μπορώ να βρω τη δυνατότητα για εταιρείες στο help desk;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρείες.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα εταιρικό προφίλ;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρείες.
Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.
Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και κάντε πατήστε Δημιουργία.
Προαιρετικό: Κάντε κλικ στην Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση σχετικά με την εταιρεία. Αυτή η σημείωση μπορεί να περιέχει μια σύντομη περιγραφή της εταιρείας, τι κάνουν, ποια είναι τα στελέχη C-level και ούτω καθεξής.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής εταιρείας;
Ανάλογα με την κατάστασή, ακολουθήστε τις οδηγίες Α ή Β.
A.) Δημιουργία εταιρικού προφίλ και προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρείες.
Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.
Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία.
Πατήστε Προσθήκη πεδίου.

Κάντε κλικ στο πεδίο Δημιουργία.
Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι κάτι σαν “customer_id” ή “work-anniversary”. Λάβετε υπόψη ότι στον κωδικό επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή κάτω παύλες. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.
Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής σας. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Customer ID” ή “Work Anniversary” χωρίς περιορισμούς μορφοποίησης.
Κάντε κλικ στον Τύπο και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει καλύτερα. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε από μια εισαγωγή πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίου ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.
Προαιρετικά: Πατήστε στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η εξήγηση μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επαφής για εσάς και το προσωπικό σας.
Επιλέξτε την επιλογή Ορατότητα και επιλέξτε εάν θέλετε να εμφανίζεται το προσαρμοσμένο πεδίο κατά τη δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ.
Κάντε κλικ στη Δημιουργία.
Συμπληρώστε το πεδίο προσαρμοσμένης επαφής.
Κάντε κλικ στην Αποθήκευση.
B.) Προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου σε υπάρχον προφίλ εταιρείας
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρείες.
Πατήστε στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής.
- Ακολουθήστε τα βήματα 6-14 στις οδηγίες Α.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Πώς μπορώ να προσθέσω επαφές σε μια εταιρεία;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρίες. Αναλόγως της περίπτωσης, ακολουθήστε τις οδηγίες A ή B.
A.) Δημιουργία εταιρείας και προσθήκη επαφών σε αυτήν
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρείες.
Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.
Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και πατήστε Δημιουργία.
Προαιρετικά: Κάντε Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση για την εταιρεία. Η σημείωση μπορεί να περιλαμβάνει μερικές λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία, τη δραστηριότητά της, ποια είναι τα κορυφαία στελέχη της και ούτω καθεξής.
Κάντε κλικ στις Επαφές.
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Προσθήκη.
Κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές θέλετε.
Πατήστε το λευκό κουμπί Προσθήκη Στην Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη μπάρα αναζήτησης.
B.) Προσθήκη επαφών σε υπάρχουσα εταιρεία
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρείες.
Πατήστε στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε επαφές.
Πατήστε Επαφές.
Πατήστε στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές επιθυμείτε.
Πατήστε το λευκό κουμπί Προσθήκη Στην Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη μπάρα αναζήτησης.

Πρέπει να προσθέσω επαφές στις εταιρείες;
Η προσθήκη επαφών σε εταιρείες είναι προαιρετική. Ωστόσο, είναι απίστευτα ευεργετική. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα από κάποια επιχείρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν επικοινωνείτε με πολλά άτομα μέσα στην ίδια εταιρεία.
Μπορεί μια επαφή να σχετίζεται με περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα;
Δυστυχώς, δεν υπάρχει τρόπος να προσθέσετε περισσότερες από μία εταιρείες σε μια επαφή. Ωστόσο, εάν θέλετε να αλλάξετε την εταιρεία που σχετίζεται με την επαφή, μπορείτε να διαγράψετε την επαφή από τη λίστα επαφών της αρχικής εταιρείας και να την προσθέσετε σε μια νέα.
Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την οργάνωση των επαφών σε εταιρείες;
Η οργάνωση επαφών σε εταιρείες μπορεί να βελτιώσει τη ροή εργασίας σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε όλα τα ticket από τις επαφές της εταιρείας με ένα μόνο κλικ, διευκολύνοντας το φιλτράρισμα και την εύρεση συγκεκριμένων ticket. Για να δείτε όλα τα ticket από μια συγκεκριμένη εταιρεία, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Πελάτες.
Πατήστε Εταιρείες.
Πατήστε Tickets.
Προαιρετικό: Για να περιορίσετε ακόμη περισσότερο την αναζήτηση, κάντε κλικ στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση της καρτέλας, την πηγή, τις ετικέτες ή άλλα προσαρμοσμένα φίλτρα.

Πόροι γνωσιακής βάσης
Είστε έτοιμοι να διαχειριστείτε εύκολα τις επαφές της εταιρείας;
Συνεργάζεστε με έναν μεγάλο οργανισμό; Προσθέστε κάθε επαφή σε μια εταιρεία για να κάνετε τις καρτέλες της να ξεχωρίζουν στα εισερχόμενά σας. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών με χρήση email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τηλεφώνου, σε πολύ χαμηλή τιμή.