Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εταιρείες

Τι είναι οι εταιρείες στο help desk;

Οι εταιρείες στο LiveAgent σάς επιτρέπει να συλλέγετε και να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με εταιρείες και τους οργανισμούς στο λογισμικό help desk. Το αν θα καταγράψετε βασικά στοιχεία επικοινωνίας ή θα ερευνήσετε σε βάθος τα προσαρμοσμένα πεδία, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα πεδία επαφής που περιέχουν το ID πελάτη της εταιρείας, την επέτειο της εταιρείας ή άλλες πληροφορίες. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες, οπότε σκεφτείτε ποιες πληροφορίες της εταιρείας είναι σημαντικές για εσάς και μην φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί.

Εταιρείες

Εκτός από τη συλλογή πληροφοριών, τα προφίλ της εταιρείας είναι εξαιρετικά για την οργάνωση των επαφών σας. Για παράδειγμα, εάν εργάζεστε με πολλά άτομα από μια εταιρεία, μπορείτε να προσθέσετε την κάρτα επαφής τους στο προφίλ της εταιρείας τους, οπότε είναι ευκολότερο για εσάς να εντοπίσετε τα ticket τους.

Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις εταιρείες;

  • Όνομα εταιρείας
  • Λογότυπο εταιρείας
  • Διευθύνσεις email
  • Τηλεφωνικοί αριθμοί
  • Ομάδες επαφών
  • Ζώνη ώρας
  • Γλώσσα
  • Σημείωση
  • Προσαρμοσμένα Πεδία επαφής
Εταιρείες

Πού μπορώ να βρω τη δυνατότητα για εταιρείες στο help desk;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
πως να βρείτε τις εταιρείες στο LiveAgent

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα εταιρικό προφίλ;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
  4. Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.
  5. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και κάντε πατήστε Δημιουργία.

Προαιρετικά: Πατήστε Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση για την εταιρεία. Αυτή η σημείωση μπορεί να περιέχει μια σύντομη περιγραφή της εταιρείας, τη δραστηριότητά της, ποια είναι τα στελέχη του επιπέδου Γ και ούτω καθεξής.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής εταιρείας;

Ανάλογα με την κατάστασή, ακολουθήστε τις οδηγίες Α ή Β.

A.) Δημιουργία εταιρικού προφίλ και προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
  4. Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.
  5. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία.
  6. Πατήστε Προσθήκη πεδίου.
προσθήκη προσαρμοσμένων πεδίων στις εταιρείες

7. Πατήστε Δημιουργία πεδίου.
8. Ορίστε ένα κωδικό όνομα για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι κάτι σαν “αναγνωριστικό πελάτη” ή “επέτειος εργασίας”. Λάβετε υπόψη ότι στον κώδικα επιτρέπονται μόνο πεζά γράμματα, αριθμοί, παύλες ή υπογράμμιση. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά.
9. Ονομάστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Αυτή τη φορά μπορείτε να το ονομάσετε “Αναγνωριστικό πελάτη” ή “Επέτειος εργασίας” χωρίς περιορισμούς στη μορφοποίηση.
10. Πατήστε Τύπος και επιλέξτε την επιλογή εισαγωγής που σας ταιριάζει καλύτερα. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να εισάγετε πλαισίου κειμένου, πλαίσιο λίστας, πλαίσιο ελέγχου, ομάδα πλαισίου ελέγχου ή ταχυδρομική διεύθυνση.

Προαιρετικά: Πατήστε στην περιγραφή και γράψτε μια περιγραφή για το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής. Η εξήγηση μπορεί να παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το πεδίο επαφής για εσάς και το προσωπικό σας.

11. Επιλέξτε την Ορατότητα και στη συνέχεια επιλέξτε εάν θέλετε να εμφανίζεται το προσαρμοσμένο πεδίο κατά τη δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ.
12. Πατήστε Δημιουργία.
13. Συμπληρώστε το προσαρμοσμένο πεδίο επαφής.
14. Πατήστε Αποθήκευση.

B.) Προσθήκη προσαρμοσμένου πεδίου σε υπάρχον προφίλ εταιρείας

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
  4. Πατήστε στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε ένα προσαρμοσμένο πεδίο επαφής.
  5. Ακολουθήστε τα βήματα 6-14 στις οδηγίες Α.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πώς μπορώ να προσθέσω επαφές σε μια εταιρεία;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρίες. Αναλόγως της περίπτωσης, ακολουθήστε τις οδηγίες A ή B.

A.) Δημιουργία εταιρείας και προσθήκη επαφών σε αυτήν

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
  4. Πατήστε το κουμπί Δημιουργία.
  5. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία και πατήστε Δημιουργία.

Προαιρετικά: Κάντε Σημείωση για να προσθέσετε μια ιδιωτική σημείωση για την εταιρεία. Η σημείωση μπορεί να περιλαμβάνει μερικές λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία, τη δραστηριότητά της, ποια είναι τα κορυφαία στελέχη της και ούτω καθεξής.

6. Πατήστε Επαφές.
7. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Προσθήκη.
8. Πατήστε στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές επιθυμείτε.
9. Πατήστε το λευκό κουμπί Προσθήκη Στην Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη μπάρα αναζήτησης.

B.) Προσθήκη επαφών σε υπάρχουσα εταιρεία

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
  4. Πατήστε στην εταιρεία στην οποία θέλετε να προσθέσετε επαφές.
  5. Πατήστε Επαφές.
  6. Πατήστε στο πλαίσιο ελέγχου στην αριστερή πλευρά δίπλα στο όνομα κάθε επαφής για να επιλέξετε μια επαφή. Μπορείτε να επιλέξετε όσες επαφές επιθυμείτε.
  7. Πατήστε το λευκό κουμπί Προσθήκη Στην Εταιρεία που βρίσκεται δίπλα στη μπάρα αναζήτησης.
Εταιρείες

Πρέπει να προσθέσω επαφές στις εταιρείες;

Η προσθήκη επαφών σε εταιρείες είναι προαιρετική. Ωστόσο, είναι απίστευτα ευεργετική. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα από κάποια επιχείρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν επικοινωνείτε με πολλά άτομα μέσα στην ίδια εταιρεία.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Μπορεί μια επαφή να σχετίζεται με περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα;

Δυστυχώς, δεν υπάρχει τρόπος να προσθέσετε περισσότερες από μία εταιρείες σε μια επαφή. Ωστόσο, εάν θέλετε να αλλάξετε την εταιρεία που σχετίζεται με την επαφή, μπορείτε να διαγράψετε την επαφή από τη λίστα επαφών της αρχικής εταιρείας και να την προσθέσετε σε μια νέα.

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την οργάνωση των επαφών σε εταιρείες;

Η οργάνωση επαφών σε εταιρείες μπορεί να βελτιώσει τη ροή εργασίας σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε όλα τα ticket από τις επαφές της εταιρείας με ένα μόνο κλικ, διευκολύνοντας το φιλτράρισμα και την εύρεση συγκεκριμένων ticket. Για να δείτε όλα τα ticket από μια συγκεκριμένη εταιρεία, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Πελάτες.
  3. Πατήστε Εταιρείες.
  4. Πατήστε Tickets.

Προαιρετικά: Για να περιορίσετε ακόμη περισσότερο την αναζήτηση, πατήστε στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση του ticket, την πηγή, τις ετικέτες, ή άλλα προσαρμοσμένα φίλτρα.

Εταιρείες

Πόροι γνωσιακής βάσης                                                                         

LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να διαχειριστείτε εύκολα τις επαφές της εταιρείας;

Συνεργάζεστε με έναν μεγάλο οργανισμό; Προσθέστε κάθε επαφή σε μια εταιρεία για να ξεχωρίζουν τα ticket τους στα εισερχόμενά σας. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μία δοκιμή 14 ημερών.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι εταιρείες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι εταιρείες στο LiveAgent σας επιτρέπουν να συγκεντρώνετε και να αποθηκεύετε πληροφορίες για εταιρείες και οργανισμούς στο λογισμικό του help desk σας. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους πληροφορίες μπορείτε να αποθηκεύσετε στις εταιρείες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εκτός από βασικές πληροφορίες, τα λογισμικά help desk όπως το LiveAgent σας επιτρέπουν να δημιουργείτε προσαρμοσμένα πεδία επαφής για να αποθηκεύετε πληροφορίες σχετικά με εταιρείες, όπως το ID της εταιρείας ή το επίπεδο συνδρομής. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να προσθέσω επαφές στις εταιρείες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η προσθήκη επαφών σε εταιρείες είναι προαιρετική. Ωστόσο, είναι απίστευτα ευεργετική. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα από κάποια επιχείρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν επικοινωνείτε με πολλά άτομα μέσα στην ίδια εταιρεία. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo