Ζωντανή συνομιλία για τη βιομηχανία ακινήτων

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας και αυξήστε την ικανοποίησή τους.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης   
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Κινούμενα Σχέδια Επικεφαλίδας
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Η επιθυμία να αποκτήσετε ένα σπίτι ή οποιοδήποτε άλλο είδος ακίνητης περιουσίας είναι εγγενώς ανθρώπινη. Η πλειοψηφία του πληθυσμού έχει αγοράσει ή θα αγοράσει τη νέα του ιδιοκτησία από πιστοποιημένο μεσιτικό γραφείο ή μεσίτη.

Αυτό ισοδυναμεί με τεράστιους αριθμούς πολύτιμων προοπτικών. Αλλά οι μέρες που ήταν αρκετές για να έχετε μια ελκυστική εμφάνιση ιδιοτήτων στην εταιρείας σας έχουν περάσει. Φυσικά, είναι ακόμη απαραίτητο να το έχουμε αυτό, αλλά ένα σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού έχει μεταφέρει την προσοχή του στο διαδίκτυο.

Η αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο μπορεί να είναι δύσκολη. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν μπορείτε να δείτε τα προϊόντα ζωντανά πριν λάβετε μια απόφαση.

Είναι ακόμη πιο αγχωτικό να αγοράσετε ένα ακίνητο με αυτόν τον τρόπο. Θέλετε να είστε σε θέση να αλληλεπιδράσετε, να ελέγξετε κάθε δωμάτιο, να διαβάσετε το συμβόλαιο και γενικά να έχουν απαντηθεί οι ερωτήσεις και απορίες σας άμεσα από τον πωλητή.

Το τηλέφωνο είναι ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό, αλλά η ζωντανή συνομιλία ως διαδικτυακή επικοινωνία είναι μια πιο βολική και παραγωγική επιλογή.

Είστε έτοιμοι να χτίσετε το πρώτο συγκρότημα κτιρίων λόγω της επιτυχίας της εξυπηρέτησης πελατών;

Ας πιάσουμε δουλειά.

Πώς μπορεί η ζωντανή συνομιλία να υποστηρίξει τη βιομηχανία ακινήτων;

Ξεκινήστε τη διαδικτυακή σας υποστήριξη και δώστε μια θετική εμπειρία στους διαδικτυακούς σας πελάτες που αναζητούν το νέο τους σπίτι.

Το λεγόμενο παράθυρο αγορών ήταν μια ευκαιρία για έναν πιθανό αγοραστή να ελέγξει τα ακίνητα στις οθόνες ενός μεσιτικού γραφείου.

Η πιθανότητα να τραβήξει την προσοχή της προοπτικής επανασχεδιάστηκε επίσης στο διαδίκτυο. Έχει παρατηρηθεί ότι για να τραβήξει την προσοχή μιας προοπτικής, ο χρόνος για να γίνει αυτό είναι μεταξύ 5-10 λεπτών.

Ποια είναι τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας για τις πέντε κύριες κατηγορίες ή ακίνητα;

  • Οικιστικός
  • Εμπορικός
  • Βιομηχανικός
  • Ακαλλιέργητο έδαφος
  • Ειδική χρήση

Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας με χρονική και στρατηγική τοποθέτηση σε σελίδες που δημιουργούν συνήθως υψηλούς αριθμούς επισκεψιμότητας, για παράδειγμα, μια σελίδα τιμολόγησης ή προϊόντος.

Real-time-chat-Proactive-invitation-LiveAgent
Παράδειγμα ενεργής πρόσκλησης συνομιλίας

Παρόλο που η ζωντανή συνομιλία είναι κατά κύριο λόγο ένα ενεργό εργαλείο για συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, προσφέρει μια δυνατότητα για επικοινωνία εκτός των ωρών εργασίας, και αυτή είναι οι φόρμες επικοινωνίας. Όπως και με άλλες δυνατότητες, οι φόρμες επικοινωνίας είναι πλήρως προσαρμόσιμες.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent
Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Για διάφορους λόγους, μερικές φορές δεν είναι δυνατό να προγραμματίσετε μια θέαση του ακινήτου. Αλλά με την πρόσθετη δυνατότητα της συνομιλίας μέσω βίντεο, οι κτηματομεσίτες σας μπορούν να παρέχουν εικονικές περιηγήσεις στους υποψήφιους αγοραστές τους. Η συνομιλία μέσω βίντεο του LiveAgent βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης και εάν αποτελεί μέρος του προγράμματος του λογαριασμού σας, δεν χρειάζεστε επιπλέον εφαρμογή τρίτου μέρους για να την τρέξετε. Δημιουργήστε ή επιλέξτε ένα κουμπί συνομιλίας μέσω βίντεο από τη συλλογή μας και τοποθετήστε το στον ιστότοπο και μπορείτε να απολαύσετε μια συνομιλία πρόσωπο με πρόσωπο σε πραγματικό χρόνο.

Βιντεοσυνομιλία σε πραγματικό χρόνο από το πρόγραμμα περιήγησης
Παράδειγμα συνομιλίας μέσω βίντεο (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να μοιράσει το κέρδος του κτηματομεσίτη, καθώς είναι εύκολο να παρακολουθήσει το ποσοστό μετατροπής και, επομένως, να ανταμείψει με ακρίβεια τον μεσίτη όσον αφορά την προμήθεια.

Επισκόπηση παρακολούθησης ιστότοπου-συνομιλίας
Παράδειγμα επισκόπησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Πώς μπορεί να συγκριθεί η ζωντανή συνομιλία με την υποστήριξη τηλεφώνου και email;

Είναι μια πιο αποδοτική μέθοδος παροχής διαδικτυακής βοήθειας σε υποψήφιους ιδιοκτήτες σπιτιού, δυνητικούς πελάτες και τακτικούς πελάτες σε σχέση με την υποστήριξη τηλεφώνου ή email. Η σημαντική διαφορά είναι ότι η διαχείριση συνομιλιών ζωντανής συνομιλίας δεν είναι απαραίτητη για εκτέλεση σε μεγάλους αριθμούς.

Ένας μεμονωμένος αντιπρόσωπος μπορεί να διαχειριστεί πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Οι γρήγορες και επίκαιρες απαντήσεις εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο. Η επισύναψη των ζωτικών εγγράφων δίνει στους πελάτες μια ιδέα για το ποιες νομικές και οικονομικές απαιτήσεις απαιτούνται για την αγορά ενός ακινήτου.

Πώς να εκπαιδεύσετε κτηματομεσίτες για επικοινωνία μέσω ζωντανής συνομιλίας;

Η επιτυχής αλληλεπίδραση ζωντανής συνομιλίας δεν θα υπήρχε χωρίς εξειδικευμένο και καταρτισμένο προσωπικό. Είναι το βασικό συστατικό της θετικής εμπειρίας των πελατών και, τελικά, της αλλαγής.

Η διαδικτυακή επικοινωνία είναι διαφορετική από τη συνηθισμένη πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση με τους κτηματομεσίτες στο παρελθόν. Εάν επιθυμείτε να παρέχετε μια εξαιρετικά εξατομικευμένη και ζωντανή υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας, υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες που πρέπει να ακολουθούν οι κτηματομεσίτες σας.

Οι κτηματομεσίτες ενεργούν ως σύμβουλοι που καθοδηγούν τους επενδυτές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναζήτησης ακινήτων, επομένως, η ύπαρξη πρακτικής εκπαίδευσης και εθιμοτυπίας είναι ζωτικής σημασίας.

Συνεπώς, θα μπορείτε να λάβετε μια εκτελεστική απόφαση για το ποιος από τους αντιπροσώπους σας θα πρέπει να χειρίζεται την υπηρεσία συνομιλίας σας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι όλοι κατάλληλοι γι’ αυτό, και κάποιοι μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε λάθη από άλλους.

Τι μπορεί να προσφέρει η ζωντανή συνομιλία ώστε να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας;

  • Υποστήριξη πολλών καναλιών
  • Βελτιωμένος μέσος χρόνος αναμονής
  • Μειωμένος όγκος email
  • Υψηλότερο ποσοστό μετατροπής
  • Μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης
  • Βολική επικοινωνία
  • Αυξημένη δέσμευση
  • Υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Τα κύρια χαρακτηριστικά της ζωντανής συνομιλίας

Η ζωντανή συνομιλία και τα χαρακτηρηστικά της αποτελούν μέρος των πολλαπλών καναλιών μας του λογισμικού του κέντρου υποστήριξης.

  • Συγκεντρωτικά εισερχόμενα: Κάθε περίοδος συνομιλίας μετατρέπεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε συγκεντρωτικά, κοινόχρηστα εισερχόμενα. Οποιοσδήποτε αντιπρόσωπος συνομιλίας με πρόσβαση μπορεί να αναζητήσει και να εμφανίσει το προφίλ οποιουδήποτε πελάτη ή το ιστορικό προηγούμενων αλληλεπιδράσεων

Παράδειγμα γενικών εισερχομένων (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας: Σταματήστε τον χρόνο αδράνειας και περιμένετε να ξεκινήσουν οι υποψήφιοι πελάτες τη συνομιλία. Η ζωντανή συνομιλία μειώνει τον χρόνο αναμονής και προσφέρει ενεργά ένα χέρι βοήθειας με τη μορφή μιας προληπτικής πρόσκλησης συνομιλίας.

Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας
Παράδειγμα συλλογής πρόσκλησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Τυποποιημένες απαντήσεις και προκαθορισμένες απαντήσεις: Ανεκτίμητη εξοικονόμηση χρόνου για την απάντηση σε συχνές ερωτήσεις. Οι τυποποιημένες απαντήσεις και οι προκαθορισμένες απαντήσεις αποτελούν απόλυτη ανάγκη για τη διατήρηση υγιών εισερχομένων.

  • Επισκόπηση συνομιλίας: Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας και να είστε προετοιμασμένοι για οποιαδήποτε συζήτηση εκ των προτέρων; Μην ψάχνετε άλλο. Η Επισκόπηση συνομιλίας παρουσιάζει τη γενική εικόνα του αριθμού των επισκεπτών που περιμένουν σε μια ουρά, διευθύνσεις URL, τοποθεσία ή άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Επισκόπηση παρακολούθησης ιστότοπου-συνομιλίας
Παράδειγμα επισκόπησης συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
Διανομή συνομιλίας
Παράδειγμα διανομής συνομιλίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Φόρμες επικοινωνίας: Επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας εκτός των ωρών λειτουργίας ή όταν ένας συγκεκριμένος αντιπρόσωπος είναι εκτός σύνδεσης.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent
Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας (κάντε κλικ για μεγέθυνση)
  • Έρευνα μετά τη συνομιλία: Επιτρέπει εισροές και σχόλια από πελάτες και την κατάταξη της αποτελεσματικότητας του αντιπροσώπου ή τη συνολική ικανοποίηση με μια συνεδρία συνομιλίας.

Κατάταξη πρακτόρων
Παράδειγμα κατάταξης πράκτορα (κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας

Η εγγενής ενσωμάτωση έγινε σωστά. Απλώς αντιγράψτε και επικολλήστε έναν σύντομο κώδικα HTML στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και το κουμπί συνομιλίας θα εμφανιστεί στον ιστότοπό σας ή στον ιστότοπο του πελάτη σας, έτοιμο για κάθε εισερχόμενο αίτημα συνομιλίας. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι η ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους ή μια εφαρμογή.

Ποιες είναι οι λειτουργίες ασφαλείας της ζωντανής συνομιλίας;

Η προστασία δεδομένων, η ασφάλεια του λογαριασμού και τα θέματα απορρήτου είναι βασικά θέματα για οποιονδήποτε διαχειρίζεται και διεξάγει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Ακολουθούν ορισμένες από τις κορυφαίες λειτουργίες ασφαλείας.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου του LiveAgent .

Knowledge base 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη βάση γνώσεων για περισσότερες πληροφορίες.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Frequently asked questions

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που μπορεί είτε να αντιδράσει στο αίτημα συνομιλίας είτε να χρησιμεύσει ως υποκινητής επικοινωνίας ζωντανής συνομιλίας. Αυτό πραγματοποιείται με την εφαρμογή ενός widget συνομιλίας, που συνήθως αναφέρεται ως κουμπί συνομιλίας στον ιστότοπο.

Ποιες είναι οι κύριες δυαντότητες;

Οι βασικές δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας είναι: Συγκεντρωτικά εισερχόμενα, Προσαρμόσιμο κουμπί συνομιλίας και άλλες λειτουργίες σχετικές με τη συνομιλία, Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, Τυποποιημένες απαντήσεις και προκαθορισμένες απαντήσεις, Επισκόπηση συνομιλίας, Διανομή συνομιλίας, Φόρμες επικοινωνίας, Έρευνα μετά τη συνομιλία.

Πώς είναι η ζωντανή συνομιλία πιο ωφέλιμη σε σύγκριση με το τηλέφωνο και το email;

Πιο αποδοτικό από άποψη κόστους και χρόνου από την εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου ή email λόγω της εγγενούς ταχύτητας και της εξατομικευμένης προσέγγισής της.

Πώς να εκπαιδεύσετε τους μεσίτες εξυπηρέτησης πελατών ακινήτων;

Η εκπαίδευση και ο χειρισμός της εξυπηρέτησης ζωντανής συνομιλίας συνιστάται σε αντιπροσώπους που έχουν απαραίτητες δεξιότητες γραφής για να διατηρήσουν την απρόσκοπτη ροή της συνομιλίας.

Γιατί είναι σημαντική η ζωντανή συνομιλία για τον κλάδο των ακινήτων;

Η ζωντανή συνομιλία χρησιμοποιείται κυρίως για βοήθεια σε δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες, αλλά μπορεί να αποδώσει καλά και ως όχημα για την αύξηση των μετατροπών.

Πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία;

Πλήρως υποστηριζόμενη εγγενής ενσωμάτωση. Κάντε γρήγορη αντιγραφή και επικόλληση ενός κώδικα HTML και μπορείτε να συνομιλήσετε αμέσως.

Ποιες είναι οι δυνατότητες ασφαλείας της ζωντανής συνομιλίας;

Βασικές δυνατότητες ασφαλείας είναι: Αποκλεισμός IP, επαλήθευση σε 2 βήματα, κρυπτογράφηση HTTPS, πολλαπλά κέντρα δεδομένων, GDPR.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo