Η επιθυμία να αποκτήσετε ένα σπίτι ή οποιοδήποτε άλλο είδος ακίνητης περιουσίας είναι εγγενώς ανθρώπινη. Η πλειοψηφία του πληθυσμού έχει αγοράσει ή θα αγοράσει τη νέα του ιδιοκτησία από πιστοποιημένο μεσιτικό γραφείο ή μεσίτη.
Αυτό ισοδυναμεί με τεράστιους αριθμούς πολύτιμων προοπτικών. Αλλά οι μέρες που ήταν αρκετές για να έχετε μια ελκυστική εμφάνιση ιδιοτήτων στην εταιρείας σας έχουν περάσει. Φυσικά, είναι ακόμη απαραίτητο να το έχουμε αυτό, αλλά ένα σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού έχει μεταφέρει την προσοχή του στο διαδίκτυο.
Η αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο μπορεί να είναι δύσκολη. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν μπορείτε να δείτε τα προϊόντα ζωντανά πριν λάβετε μια απόφαση.
Είναι ακόμη πιο αγχωτικό να αγοράσετε ένα ακίνητο με αυτόν τον τρόπο. Θέλετε να είστε σε θέση να αλληλεπιδράσετε, να ελέγξετε κάθε δωμάτιο, να διαβάσετε το συμβόλαιο και γενικά να έχουν απαντηθεί οι ερωτήσεις και απορίες σας άμεσα από τον πωλητή.
Το τηλέφωνο είναι ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό, αλλά η ζωντανή συνομιλία ως διαδικτυακή επικοινωνία είναι μια πιο βολική και παραγωγική επιλογή.
Είστε έτοιμοι να χτίσετε το πρώτο συγκρότημα κτιρίων λόγω της επιτυχίας της εξυπηρέτησης πελατών;
Ας πιάσουμε δουλειά.
Ξεκινήστε τη διαδικτυακή σας υποστήριξη και δώστε μια θετική εμπειρία στους διαδικτυακούς σας πελάτες που αναζητούν το νέο τους σπίτι.
Το λεγόμενο παράθυρο αγορών ήταν μια ευκαιρία για έναν πιθανό αγοραστή να ελέγξει τα ακίνητα στις οθόνες ενός μεσιτικού γραφείου.
Η πιθανότητα να τραβήξει την προσοχή της προοπτικής επανασχεδιάστηκε επίσης στο διαδίκτυο. Έχει παρατηρηθεί ότι για να τραβήξει την προσοχή μιας προοπτικής, ο χρόνος για να γίνει αυτό είναι μεταξύ 5-10 λεπτών.
Ποια είναι τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας για τις πέντε κύριες κατηγορίες ή ακίνητα;
Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας με χρονική και στρατηγική τοποθέτηση σε σελίδες που δημιουργούν συνήθως υψηλούς αριθμούς επισκεψιμότητας, για παράδειγμα, μια σελίδα τιμολόγησης ή προϊόντος.
Παρόλο που η ζωντανή συνομιλία είναι κατά κύριο λόγο ένα ενεργό εργαλείο για συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, προσφέρει μια δυνατότητα για επικοινωνία εκτός των ωρών εργασίας, και αυτή είναι οι φόρμες επικοινωνίας. Όπως και με άλλες δυνατότητες, οι φόρμες επικοινωνίας είναι πλήρως προσαρμόσιμες.
Για διάφορους λόγους, μερικές φορές δεν είναι δυνατό να προγραμματίσετε μια θέαση του ακινήτου. Αλλά με την πρόσθετη δυνατότητα της συνομιλίας μέσω βίντεο, οι κτηματομεσίτες σας μπορούν να παρέχουν εικονικές περιηγήσεις στους υποψήφιους αγοραστές τους. Η συνομιλία μέσω βίντεο του LiveAgent βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης και εάν αποτελεί μέρος του προγράμματος του λογαριασμού σας, δεν χρειάζεστε επιπλέον εφαρμογή τρίτου μέρους για να την τρέξετε. Δημιουργήστε ή επιλέξτε ένα κουμπί συνομιλίας μέσω βίντεο από τη συλλογή μας και τοποθετήστε το στον ιστότοπο και μπορείτε να απολαύσετε μια συνομιλία πρόσωπο με πρόσωπο σε πραγματικό χρόνο.
Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να μοιράσει το κέρδος του κτηματομεσίτη, καθώς είναι εύκολο να παρακολουθήσει το ποσοστό μετατροπής και, επομένως, να ανταμείψει με ακρίβεια τον μεσίτη όσον αφορά την προμήθεια.
Είναι μια πιο αποδοτική μέθοδος παροχής διαδικτυακής βοήθειας σε υποψήφιους ιδιοκτήτες σπιτιού, δυνητικούς πελάτες και τακτικούς πελάτες σε σχέση με την υποστήριξη τηλεφώνου ή email. Η σημαντική διαφορά είναι ότι η διαχείριση συνομιλιών ζωντανής συνομιλίας δεν είναι απαραίτητη για εκτέλεση σε μεγάλους αριθμούς.
Ένας μεμονωμένος αντιπρόσωπος μπορεί να διαχειριστεί πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Οι γρήγορες και επίκαιρες απαντήσεις εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο. Η επισύναψη των ζωτικών εγγράφων δίνει στους πελάτες μια ιδέα για το ποιες νομικές και οικονομικές απαιτήσεις απαιτούνται για την αγορά ενός ακινήτου.
Η επιτυχής αλληλεπίδραση ζωντανής συνομιλίας δεν θα υπήρχε χωρίς εξειδικευμένο και καταρτισμένο προσωπικό. Είναι το βασικό συστατικό της θετικής εμπειρίας των πελατών και, τελικά, της αλλαγής.
Η διαδικτυακή επικοινωνία είναι διαφορετική από τη συνηθισμένη πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση με τους κτηματομεσίτες στο παρελθόν. Εάν επιθυμείτε να παρέχετε μια εξαιρετικά εξατομικευμένη και ζωντανή υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας, υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες που πρέπει να ακολουθούν οι κτηματομεσίτες σας.
Οι κτηματομεσίτες ενεργούν ως σύμβουλοι που καθοδηγούν τους επενδυτές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναζήτησης ακινήτων, επομένως, η ύπαρξη πρακτικής εκπαίδευσης και εθιμοτυπίας είναι ζωτικής σημασίας.
Συνεπώς, θα μπορείτε να λάβετε μια εκτελεστική απόφαση για το ποιος από τους αντιπροσώπους σας θα πρέπει να χειρίζεται την υπηρεσία συνομιλίας σας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι όλοι κατάλληλοι γι’ αυτό, και κάποιοι μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε λάθη από άλλους.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Η ζωντανή συνομιλία και τα χαρακτηρηστικά της αποτελούν μέρος των πολλαπλών καναλιών μας του λογισμικού του κέντρου υποστήριξης.
Συγκεντρωτικά εισερχόμενα: Κάθε περίοδος συνομιλίας μετατρέπεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε συγκεντρωτικά, κοινόχρηστα εισερχόμενα. Οποιοσδήποτε αντιπρόσωπος συνομιλίας με πρόσβαση μπορεί να αναζητήσει και να εμφανίσει το προφίλ οποιουδήποτε πελάτη ή το ιστορικό προηγούμενων αλληλεπιδράσεων
Προσαρμόσιμο κουμπί συνομιλίας και παράθυρο σύνδεσης: Διαφορετικά, προκαθορισμένα σχέδια μέσα στη συλλογή των κουμπιών συνομιλίας και των παραθύρων σύνδεσης ή η δυνατότητα δημιουργίας ολοκαίνουργιων widget.
Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας: Σταματήστε τον χρόνο αδράνειας και περιμένετε να ξεκινήσουν οι υποψήφιοι πελάτες τη συνομιλία. Η ζωντανή συνομιλία μειώνει τον χρόνο αναμονής και προσφέρει ενεργά ένα χέρι βοήθειας με τη μορφή μιας προληπτικής πρόσκλησης συνομιλίας.
Τυποποιημένες απαντήσεις και προκαθορισμένες απαντήσεις: Ανεκτίμητη εξοικονόμηση χρόνου για την απάντηση σε συχνές ερωτήσεις. Οι τυποποιημένες απαντήσεις και οι προκαθορισμένες απαντήσεις αποτελούν απόλυτη ανάγκη για τη διατήρηση υγιών εισερχομένων.
Επισκόπηση συνομιλίας: Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας και να είστε προετοιμασμένοι για οποιαδήποτε συζήτηση εκ των προτέρων; Μην ψάχνετε άλλο. Η Επισκόπηση συνομιλίας παρουσιάζει τη γενική εικόνα του αριθμού των επισκεπτών που περιμένουν σε μια ουρά, διευθύνσεις URL, τοποθεσία ή άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
Διανομή συνομιλίας: Μεταφορά συνομιλιών στους διαθέσιμους αντιπροσώπους ή αυτόματη δρομολόγηση συνομιλιών επιλέγοντας τρεις προκαθορισμένες επιλογές διαδρομής – τυχαία ανάθεση, κλήση σε όλους, μέγιστη χρήση.
Φόρμες επικοινωνίας: Επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας εκτός των ωρών λειτουργίας ή όταν ένας συγκεκριμένος αντιπρόσωπος είναι εκτός σύνδεσης.
Έρευνα μετά τη συνομιλία: Επιτρέπει εισροές και σχόλια από πελάτες και την κατάταξη της αποτελεσματικότητας του αντιπροσώπου ή τη συνολική ικανοποίηση με μια συνεδρία συνομιλίας.
Η εγγενής ενσωμάτωση έγινε σωστά. Απλώς αντιγράψτε και επικολλήστε έναν σύντομο κώδικα HTML στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και το κουμπί συνομιλίας θα εμφανιστεί στον ιστότοπό σας ή στον ιστότοπο του πελάτη σας, έτοιμο για κάθε εισερχόμενο αίτημα συνομιλίας. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι η ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους ή μια εφαρμογή.
Η προστασία δεδομένων, η ασφάλεια του λογαριασμού και τα θέματα απορρήτου είναι βασικά θέματα για οποιονδήποτε διαχειρίζεται και διεξάγει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Ακολουθούν ορισμένες από τις κορυφαίες λειτουργίες ασφαλείας.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου του LiveAgent .
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη βάση γνώσεων για περισσότερες πληροφορίες.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που μπορεί είτε να αντιδράσει στο αίτημα συνομιλίας είτε να χρησιμεύσει ως υποκινητής επικοινωνίας ζωντανής συνομιλίας. Αυτό πραγματοποιείται με την εφαρμογή ενός widget συνομιλίας, που συνήθως αναφέρεται ως κουμπί συνομιλίας στον ιστότοπο.
Οι βασικές δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας είναι: Συγκεντρωτικά εισερχόμενα, Προσαρμόσιμο κουμπί συνομιλίας και άλλες λειτουργίες σχετικές με τη συνομιλία, Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, Τυποποιημένες απαντήσεις και προκαθορισμένες απαντήσεις, Επισκόπηση συνομιλίας, Διανομή συνομιλίας, Φόρμες επικοινωνίας, Έρευνα μετά τη συνομιλία.
Πιο αποδοτικό από άποψη κόστους και χρόνου από την εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου ή email λόγω της εγγενούς ταχύτητας και της εξατομικευμένης προσέγγισής της.
Η εκπαίδευση και ο χειρισμός της εξυπηρέτησης ζωντανής συνομιλίας συνιστάται σε αντιπροσώπους που έχουν απαραίτητες δεξιότητες γραφής για να διατηρήσουν την απρόσκοπτη ροή της συνομιλίας.
Η ζωντανή συνομιλία χρησιμοποιείται κυρίως για βοήθεια σε δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες, αλλά μπορεί να αποδώσει καλά και ως όχημα για την αύξηση των μετατροπών.
Πλήρως υποστηριζόμενη εγγενής ενσωμάτωση. Κάντε γρήγορη αντιγραφή και επικόλληση ενός κώδικα HTML και μπορείτε να συνομιλήσετε αμέσως.
Βασικές δυνατότητες ασφαλείας είναι: Αποκλεισμός IP, επαλήθευση σε 2 βήματα, κρυπτογράφηση HTTPS, πολλαπλά κέντρα δεδομένων, GDPR.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες