Καθορίστε τις διευθύνσεις IP του επισκέπτη στο LiveAgent που θέλετε να αποκλείσετε, ώστε οι ενοχλητικοί επισκέπτες να μην μπορούν πλέον να ενοχλούν τους αντιπροσώπους σας.
Ο αποκλεισμός εφαρμόζεται σε:
- Συνομιλίες
Κλήσεις (κουμπί κλήσης)
- Δημοσιεύσεις στο φόρουμ
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Συνομιλίες: Ένας επισκέπτης μπορεί να δει ένα κουμπί συνομιλίας, αλλά δεν μπορεί να ξεκινήσει μια συνομιλία με έναν διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Ένας αποκλεισμένος επισκέπτης μπορεί απλώς να αφήσει ένα μήνυμα εκτός σύνδεσης, το οποίο θα επισημανθεί αυτόματα ως Ανεπιθύμητο.
Φόρμες επικοινωνίας: Ένα μήνυμα που προστέθηκε από έναν αποκλεισμένο επισκέπτη μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας θα επισημανθεί αυτόματα ως Ανεπιθύμητο.
Κλήσεις: Οι κλήσεις μέσω του widget κλήσεων (κουμπί κλήσης) θα ανακατευθυνθούν σε αυτόματο τηλεφωνητή (και θα επισημανθούν ως Ανεπιθύμητες) ή το widget θα τερματίσει απλά την κλήση – σύμφωνα με τη ρύθμιση IVR σας.
Προτάσεις/Δημοσιεύσεις φόρουμ: Οι αποκλεισμένοι χρήστες δεν μπορούν να εγγραφούν και να συνεισφέρουν στο φόρουμ/να προσθέσουν προτάσεις από αποκλεισμένη διεύθυνση IP.
Ιστορικό αποκλεισμού – Αποθηκευμένες πληροφορίες
- Ημερομηνία απαγόρευσης (Δημιουργηθείσα)
- Εγκυρότητα (Έγκυρο μέχρι)
- Απαγορευμένη διεύθυνση IP
- Σημείωση με λόγο
- Απαγορευμένο από (Όνομα αντιπροσώπου)
- Αναγνωριστικό καρτέλας
Πως να προσθέσετε Αποκλεισμό
- Όταν συνομιλείτε με έναν ενοχλητικό επισκέπτη
- Προσθέστε απαγόρευση στην ενότητα Ρυθμίσεις / Προστασία στο LiveAgent

Πόροι γνωσιακής βάσης
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες.
The use of placeholder text can help personalize mass emails and improve communication with customers. This alternative text is edited based on the content of the email and is commonly used for notifications and automatic responses. Utilizing placeholder text in LiveAgent can make messaging more personalized and efficient for representatives.
LiveAgent προσφέρει φόρμες επικοινωνίας και υβριδική ροή καρτελών για εύκολη επικοινωνία και δημιουργία πελατών. Επίσης, προσφέρει hosted τηλεφωνικό κέντρο για διαχείριση κλήσεων και άλλες επιλογές. Μέσα από το λογισμικό, οι αναφορές αντιπροσώπων μπορούν να εξαχθούν στο σύνολο των αλληλεπιδράσεων και ανά χρονικό διάστημα.
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και άλλες εναλλακτικές λύσεις στους πελάτες του. Έχει εκπαιδευτικό υλικό, πληροφορίες για την εταιρία, αρχείο αλλαγών και πρόγραμμα συνεργατών. Υποστηρίζει επίσης πύλη υποστήριξης, μεταφορά δεδομένων και διαχείριση email. Μπορείτε να κάνετε δωρεάν δοκιμή.
Πρόγραμμα Bug Bounty του LiveAgent
Το LiveAgent είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό βοήθειας που εξυπηρετεί πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η αποστολή της εταιρείας είναι να δημιουργεί οικονομικό, λειτουργικό και χρήσιμο λογισμικό που βελτιώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών της. Το LiveAgent είναι ιδανικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο και παρέχει ισχυρή βάση γνώσεων με επεξεργαστή WYSIWYG και ζωντανή συνομιλία. Μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν και χωρίς πιστωτική κάρτα.