Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Σημασία εμπειρίας πελάτη για την ανάπτυξη τεχνολογίας που προσφέρει οφέλη και ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Βάλτε πελάτες στο επίκεντρο για βελτίωση.
Οι καλύτερες πρακτικές help desk
Η Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών είναι κρίσιμη για τη διαχείριση των προσδοκιών και την επικοινωνία με τους πελάτες. Οι ομιλίες της Salena Scardina αναδεικνύουν τη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών.
Κάντε τα πράγματα ξεκάθαρα με το λογισμικό αλληλεπίδρασης πελατών
Πώς να χρησιμοποιήσετε την ΤΝ για να μεταφράσετε κείμενο σε 5 εύκολα βήματα χρησιμοποιώντας το ChatGPT. Αυξήστε τις πωλήσεις και μειώστε τις παρεξηγήσεις στην ιστοσελίδα σας.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες