Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλήσουν.
Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με την αυτόματη δρομολόγηση καρτελών.
Μειώστε την εισροή καρτελών υποστήριξης με γνωσιακή βάση.
Sell more and increase the satisfaction – all with LiveAgent. Provide your customers an excellent customer service. Let them contact you from social media, your websites, through email, live chat…
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Provide 24/7/365 support by creating self-service hubs filled with relevant information and answers to FAQs.
Reduce shopping cart abandonment by offering real-time assistance directly on your website.
Reach out and convert website visitors that are browsing high-intent pages using proactive chat invitations in a matter of seconds.
Bring the seamless experience to your customers with brick-and-click concept. Running an e-shop with regular brick store can become a great source of questions of your shoppers. Be closer to them and become a customer centric company, all with LiveAgent for retail industry.
Customers love to ask questions – either it’s directly at your store or online on different portals. Create the ultimate source of knowledge with LiveAgent for retail industry and its customer portal, knowledge base or FAQ. If you prefer live chat and provide guidance personally, we have got you covered!
Helping your customers to fulfill their needs with an exceptional customer service will bring you a lot of benefits to your business. Did some of your customers not have a very good experience? Solve it immediately and approach them with LiveAgent for retail industry.
Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.
See our success stories and testimonials and find out how can LiveAgent boost your customer support and increase the happiness of your customers.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Η ύπαρξη λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να βοηθήσει το κατάστημά σας, διασφαλίζοντας ότι η υποστήριξη πελατών είναι διαθέσιμη και ότι όλες οι πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας είναι οργανωμένη σε μια γνωσιακή βάση.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι ένα σύστημα που βοηθά μια εταιρεία να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Χρησιμοποιείται για τη λήψη, διαχείριση και απάντηση σε ερωτήσεις και αιτήματα πελατών. Για παράδειγμα, το LiveAgent επιτρέπει στα ηλεκτρονικά καταστήματα να απαντούν αποτελεσματικά στις ερωτήσεις των χρηστών. προσφέρει επίσης διάφορες αναφορές που θα επιτρέψουν στους προϊσταμένους σας να αξιολογούν καταστάσεις και να ενεργούν γρήγορα.
Το LiveAgent είναι ενσωματωμένο με πολλές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, CRM, πύλες πληρωμών και άλλα επιχειρηματικά συστήματα, ώστε να μπορείτε να χειρίζεστε ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο ενώ ο πελάτης βρίσκεται στον ιστότοπό σας και να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία.
Μπορείτε να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και τα τελευταία νεα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κατευθείαν στο email σας.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες