Λογισμικό παρακολούθησης καλούντων
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Η χρήση εκπαιδευτικών μαθημάτων, εργαλείων όπως το Asana scorecard και το λογισμικό διαχείρισης έργου μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητα των αντιπροσώπων και την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Μια λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγικότητα και τον οργανισμό της ομάδας. Με αυτόν τον τρόπο, οι προϊστάμενοι μπορούν να προγραμματίσουν τις εργασίες τους και να μη χάσουν σημαντικές πληροφορίες.
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας Bitrix24
Η εμπειρία χρήστη με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του Bitrix24 ήταν ανώμαλη. Παρόλα αυτά, το widget ζωντανής συνομιλίας είναι αξιόπιστο εργαλείο για την επικοινωνία με τους πελάτες σας σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Για να λύσετε το πρόβλημα της εμφάνισης μόνο μιας φόρμας σχολίων, πρέπει να πάτε στο CRM και να απενεργοποιήσετε το widget.
Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Οργανώστε τους αντιπροσώπους υποστήριξης σε τμήματα και χρησιμοποιήστε ετικέτες για καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών με τους πελάτες. Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.