Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;
Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού συνομιλίας σε έναν ιστότοπο μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων. Οι υπάλληλοι ζωντανής συνομιλίας πρέπει να έχουν επαρκή γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή και να είναι εξυπηρετικοί και επαγγελματικοί. Τα μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.
Η επικοινωνία με πελάτες είναι βασική για κάθε επιχείρηση. Το LiveAgent προσφέρει λύσεις διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, με ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και στατιστικά αφοσίωσης πελατών.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.