Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλήσουν.
Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση εισιτηρίων.
Μειώστε την εισροή εισιτηρίων υποστήριξης με μια γνωσιακή βάση.
Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 στην κατάταξη για το SMB το 2019. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Ενδυνάμωση των χρηστών σας με επιλογές αυτοεξυπηρέτησης δημιουργώντας ολοκληρωμένες γνωσιακές βάσεις με άρθρα, οδηγούς, φόρουμ και Συχνές Ερωτήσεις.
Καθοδηγήστε τους πιθανούς πελάτες σας μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων απαντώντας στις ερωτήσεις τους σε πραγματικό χρόνο.
Επωφεληθείτε από τις αξιολογήσεις και τα κουτιά προτάσεων για να μάθετε ακριβώς τι θέλουν και τι περιμένουν οι πελάτες σας από εσάς.
Διαφορετικοί πελάτες έχουν διαφορετικές ανάγκες και θα πρέπει να εστιάσετε σε όλους. Χάρη στις δυνατότητες του πολυκαναλικού λογισμικού help desk, μπορείτε να μείνετε σε επαφή μαζί τους σε διαφορετικά επίπεδα – όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλήσεις, email ή ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Ανεξάρτητα από το πού προέρχονται οι πελάτες σας, θα είστε πάντα εκεί γι’ αυτούς.
Η γνωσιακή βάση και το portal υποστήριξης είναι τα πρώτα μέρη που θα αναζητήσουν οι περισσότεροι πελάτες σας ενώ ψάχνουν για απαντήσεις. Οι ισχυρές ικανότητες του LiveAgent σας δίνουν αρκετή δύναμη για να δημιουργήσετε Συχνές Ερωτήσεις, να γράψετε άρθρα σχετικά με τη βοήθεια αυτοεξυπηρέτησης ή να δημιουργήσετε διάφορες κατηγορίες με βάση την επιχείρησή σας.
Μερικοί από τους μελλοντικούς πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω ζωντανής συνομιλίας, όπου μπορείτε να τους δώσετε απαντήσεις άμεσα και έγκαιρα. Αργότερα, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τακτικών email ή να σας καλέσουν. Έχετε όλες τις πληροφορίες διαθέσιμες στα ενιαία εισερχόμενά σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις ανάγκες και τα αιτήματά τους. Υπέροχα, τι πιστεύετε;
Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.
Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και ανακαλύψτε τον θετικό αντίκτυπο της εφαρμογής του λογισμικού help desk στην βιομηχανία ανάπτυξης λογισμικού
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Το λογισμικό help desk είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά όλα τα ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Για παράδειγμα, μπορείτε να διαχωρίσετε την ομάδα υποστήριξης και την ομάδα ανάπτυξης και να τους αναθέσετε στις κατάλληλες εργασίες.
Το LiveAgent είναι ένα πλήρες λογισμικό help desk με ζωντανή συνομιλία, email, τηλέφωνο και ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent έχει περισσότερες από 180 δυνατότητες για να βοηθήσει τους αντιπροσώπους σας. Μερικές από αυτές σας βοηθούν να αυτοματοποιήσετε τις καθημερινές εργασίες της ομάδας σας για αποτελεσματική ροή εργασιών, όπως IVR, αυτόματη διανομή εισιτηρίων, αυτόματη επιστροφή κλήσεων και άλλα.
Μπορείτε να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και τα τελευταία νεα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κατευθείαν στο email σας.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες