Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πολύτιμο για κάθε βιομηχανία

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την επιχείρηση λογισμικού σας.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιήθηκε από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Ενισχύστε την υποστήριξη

Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλήσουν.

24%

Μειώστε τον χρόνο απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση εισιτηρίων.

37%

Μειώστε τον όγκο εισιτηρίων

Μειώστε την εισροή εισιτηρίων υποστήριξης με μια γνωσιακή βάση.

Industry background

Αναζητάτε μια καλύτερη λύση λογισμικού helpdesk;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 στην κατάταξη για το SMB το 2019. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού επιλέγουν το LiveAgent

Ενδυνάμωση των χρηστών σας με επιλογές αυτοεξυπηρέτησης δημιουργώντας ολοκληρωμένες γνωσιακές βάσεις με άρθρα, οδηγούς, φόρουμ και Συχνές Ερωτήσεις.

Καθοδηγήστε τους πιθανούς πελάτες σας μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων απαντώντας στις ερωτήσεις τους σε πραγματικό χρόνο.

Επωφεληθείτε από τις αξιολογήσεις και τα κουτιά προτάσεων για να μάθετε ακριβώς τι θέλουν και τι περιμένουν οι πελάτες σας από εσάς.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
focus on needs

Επικεντρωθείτε σε ανάγκες

Διαφορετικοί πελάτες έχουν διαφορετικές ανάγκες και θα πρέπει να εστιάσετε σε όλους. Χάρη στις δυνατότητες του πολυκαναλικού λογισμικού help desk, μπορείτε να μείνετε σε επαφή μαζί τους σε διαφορετικά επίπεδα – όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλήσεις, email ή ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Ανεξάρτητα από το πού προέρχονται οι πελάτες σας, θα είστε πάντα εκεί γι’ αυτούς.

Δημιουργήστε μια γνωσιακή βάση

Η γνωσιακή βάση και το portal υποστήριξης είναι τα πρώτα μέρη που θα αναζητήσουν οι περισσότεροι πελάτες σας ενώ ψάχνουν για απαντήσεις. Οι ισχυρές ικανότητες του LiveAgent σας δίνουν αρκετή δύναμη για να δημιουργήσετε Συχνές Ερωτήσεις, να γράψετε άρθρα σχετικά με τη βοήθεια αυτοεξυπηρέτησης ή να δημιουργήσετε διάφορες κατηγορίες με βάση την επιχείρησή σας.

create the knowledge base
complete the sales funnel

Ολοκληρώστε τη διοχέτευση πωλήσεων

Μερικοί από τους μελλοντικούς πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω ζωντανής συνομιλίας, όπου μπορείτε να τους δώσετε απαντήσεις άμεσα και έγκαιρα. Αργότερα, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τακτικών email ή να σας καλέσουν. Έχετε όλες τις πληροφορίες διαθέσιμες στα ενιαία εισερχόμενά σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις ανάγκες και τα αιτήματά τους. Υπέροχα, τι πιστεύετε;

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και ανακαλύψτε τον θετικό αντίκτυπο της εφαρμογής του λογισμικού help desk στην αυτοκινητοβιομηχανία

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Γιατί οι εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού θα πρέπει να επενδύσουν σε ένα λογισμικό help desk;

Το λογισμικό help desk είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά όλα τα ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Για παράδειγμα, μπορείτε να διαχωρίσετε την ομάδα υποστήριξης και την ομάδα ανάπτυξης και να τους αναθέσετε στις κατάλληλες εργασίες.

Πώς μπορούν οι εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού να επωφεληθούν από το LiveAgent;

Το LiveAgent είναι ένα πλήρες λογισμικό help desk με ζωντανή συνομιλία, email, τηλέφωνο και ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ποιες δυνατότητες του LiveAgent σας βοηθούν να αυτοματοποιήσετε καθημερινές επαναλαμβανόμενες εργασίες;

Το LiveAgent έχει περισσότερες από 180 δυνατότητες για να βοηθήσει τους αντιπροσώπους σας. Μερικές από αυτές σας βοηθούν να αυτοματοποιήσετε τις καθημερινές εργασίες της ομάδας σας για αποτελεσματική ροή εργασιών, όπως IVR, αυτόματη διανομή εισιτηρίων, αυτόματη επιστροφή κλήσεων και άλλα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo