Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε το ποσοστό μετατροπών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών με το LiveAgent

Κάθε επιχείρηση προσπαθεί να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής της, βρίσκοντας νέους τρόπους για να δημιουργήσει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό της. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη μετατροπή δυνητικών πελατών σε υπάρχοντες πελάτες, αυτή η μέθοδος έχει χαμηλά ποσοστά επιτυχίας. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπών είναι να εστιάσετε σε τροποποιήσεις των πτυχών της στρατηγικής υποστήριξης πελατών. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας και η παροχή υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο σε αγοραστές. Μικρές αλλαγές όπως αυτή μπορούν να μεταμορφώσουν εντελώς τις προσπάθειές σας για μετατροπές. Στην πραγματικότητα, εταιρείες που δήλωσαν ότι επικεντρώνονται στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών τους ανέφεραν ποσοστό μετατροπής 11% υψηλότερο από τις εταιρείες που δεν το κάνουν.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
Definition of conversion rates

Τι είναι τα ποσοστά μετατροπών;

Το ποσοστό μετατροπών σας είναι το ποσοστό των επισκεπτών στον ιστότοπό σας που ολοκληρώνουν έναν επιθυμητό στόχο (εγγράφονται για μια δοκιμή, εγγράφονται για μια συνδρομή, αγοράζουν ένα προϊόν) από τον συνολικό αριθμό επισκεπτών. Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών υποδεικνύει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ είναι επιτυχημένες και ότι το προϊόν σας είναι εύκολα προσβάσιμο στον ιστότοπό σας.

Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό μετατροπών;

Τα ποσοστά μετατροπών ποικίλλουν ανάλογα με το βιομηχανικό και επιχειρηματικό μοντέλο, οπότε ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποια έρευνα για να δείτε πού βρίσκεστε. Ένας εξαιρετικός πόρος για αυτό είναι το εργαλείο συγκριτικής αξιολόγησης του Google Adwords Industry. Ωστόσο, συμβατικά, ένα καλό ποσοστό μετατροπών κυμαίνεται μεταξύ 2% και 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Πώς να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας

Η αύξηση του ποσοστού μετατροπών σημαίνει ότι μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας μετατρέπεται σε σημαντικές ενέργειες που αναπτύσσουν την επιχείρησή σας, είτε αυτό σημαίνει συμπλήρωση μιας φόρμας για να γίνει πελάτης είτε πραγματοποίηση μιας αγοράς. Ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπών θα μπορούσε να οδηγήσει σε οποιοδήποτε από αυτά τα προβλήματα: non enticing offerΜη δελεαστική προσφορά stop sign Αναποτελεσματικός σχεδιασμός ιστότοπου

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Τα πρώτα βήματα για τη βελτίωση της μετατροπής

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας είναι να επανεξετάσετε την προσφορά σας. Εάν οι πελάτες σας δεν αγοράζουν αυτό που προσφέρετε, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προσφορά είναι υπερβολικά ακριβή ή δεν προσφέρει αρκετή αξία στο κοινό σας. Το δεύτερο βήμα είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για μετατροπές.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Επανεξετάστε την προσφορά σας

– Χαμηλώστε την τιμή – Βελτιώστε τη λειτουργικότητα – Δημιουργήστε επιπλέον κίνητρα, όπως δωρεάν αποστολή – Δημιουργήστε μια απλά ακαταμάχητη προσφορά που οι πελάτες σας δεν μπορούν να αρνηθούν

Growing trend of increased productivity

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας

– A/B τεστ διαφορετικών στοιχείων – Χρησιμοποιήστε ισχυρά CTA – Ελέγξτε το αντίγραφο επικεφαλίδας και την τοποθέτηση κουμπιού/φόρμας – Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σωστά σε κινητά

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Επιπλέον: Να δείχνετε κατανόηση σε κάθε αλληλεπίδραση

Εκτός από την παροχή άμεσων απαντήσεων στους πελάτες, είναι εξαιρετικά σημαντικό να εκτιμήσετε το χρόνο του πελάτη σας. Αν θέλετε να κερδίσετε τους πελάτες σας, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις προηγούμενες αγορές τους και όλες τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους με την εταιρεία σας, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείται. Έχοντας προετοιμαστεί και δείχνοντας κατανόηση, θα είστε σε θέση να εκπλήξετε τους πελάτες σας κάθε φορά που επικοινωνούν μαζί σας για υποστήριξη.

Εξακολουθείτε να υστερείτε σε μετατροπές;

Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε χαμηλά ποσοστά μετατροπών, υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης ή υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών; Εάν απαντήσατε ναι, οι δυνητικοί πελάτες σας πιθανώς αντιμετωπίζουν ένα από τα ακόλουθα προβλήματα: Real time support Έλλειψη υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο Call us online button Χωρίς επιτόπου υποστήριξη Shopping cart Περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης πληρωμής Uncertainty Αναποφασιστικότητα

Still lacking good conversion rates

Το σημαντικό είναι να μειωθεί η προσπάθεια των πελατών

Οι πελάτες σας είναι μόνο μία αναζήτηση Google μακριά από την εύρεση εναλλακτικών λύσεων για το προϊόν σας. Μην τους δίνετε λόγο να φύγουν.

Απλοποιήστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς

Μην κάνετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς περίπλοκη. Αποφύγετε να δημιουργήσετε πάρα πολλά βήματα, να θέσετε περιττές ερωτήσεις ή να ζητήσετε εγγραφή πριν από την ολοκλήρωση αγοράς.

Παρέχετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Δώστε στους πελάτες σας πολλούς τρόπους να επικοινωνήσουν μαζί σας και να παρέχουν άμεση υποστήριξη σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιήστε γνωσιακές βάσεις, πύλες πελατών και συχνές ερωτήσεις για επιλογές αυτοεξυπηρέτησης.

Συνομιλήστε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο

Βοηθήστε τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Απαντήστε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα, την αποστολή ή την παράδοση για να τα προωθήσετε μέσω της διοχέτευσης μετατροπών.

Increase conversion rates with chat button

Αυξήστε τη μετατροπή με το πάτημα ενός κουμπιού

Η έρευνα δείχνει ότι η προσθήκη ενός widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας μπορεί να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών σας κατά 27%. Ανάλογα με τον κλάδο σας, αυτός ο αριθμός μπορεί να είναι πολύ υψηλότερος. Με το ελάχιστο κόστος της ζωντανής συνομιλίας, δεν θέλει καθόλου σκέψη. Οπότε, πώς μπορεί η ζωντανή συνομιλία να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής τόσο εύκολα; Οι αγοραστές συχνά έχουν πολλές ερωτήσεις όταν αγοράζουν στο διαδίκτυο. Ωστόσο, υπάρχει μόνο ένα περιορισμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο μπορούν να πάρουν απάντηση. Εάν δεν λάβουν άμεση υποστήριξη, είναι πιθανό να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις και να αγοράσουν από ανταγωνιστές.

Παρέχετε επιλογές αυτοβοήθειας

Οι πελάτες σας μπορεί να έχουν ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν πραγματοποιώντας μια απλή αναζήτηση στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, εάν δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, θα είναι δυσαρεστημένοι και απογοητευμένοι. Δώστε τους ένα καθορισμένο μέρος, όπως μια πύλη πελατών, όπου μπορούν να δουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή, το μέγεθος και άλλα. Αυτός ο τύπος υποστήριξης είναι πολύτιμος καθώς απαιτεί 0 προσπάθειες από τους αντιπροσώπους σας και διατίθεται όλο το 24ωρο.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Να είστε ενεργητικοί

Εάν δείτε δυνητικούς αγοραστές στον ιστότοπό σας για περισσότερο από λίγα λεπτά, σαφώς αναζητούν κάτι ή έρχονται σε διένεξη σχετικά με την αγορά από εσάς. Διευκολύνετε τις ανησυχίες των πελατών σας προσκαλώντας τους ενεργητικά να συνομιλήσουν μαζί σας. Μπορείτε να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα σας ή να τους δείξετε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Το επίπεδο της εξυπηρέτησης που παρέχετε αντικατοπτρίζει το προϊόν σας

Το να έχετε ένα υπέροχο προϊόν απλά δεν είναι αρκετό. Συχνά οι πελάτες εγκαταλείπουν τις εταιρείες επειδή το επίπεδο υπηρεσιών που λαμβάνουν απλώς δεν είναι αρκετά καλό. Οι αγοραστές θέλουν να αισθάνονται εκτιμημένοι για τη συνεργασία με την εταιρεία σας. Επομένως, για να αποφύγετε την απώλεια πελατών και να αυξήσετε τις μετατροπές, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια πελατοκεντρική κουλτούρα στην επιχείρησή σας.

Better customer service means more money

Το 86% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ready to switch to LiveAgent

Οι πελάτες, οι οποίοι λαμβάνουν καλή εξυπηρέτηση πελατών, είναι πιο πιθανό να συστήσουν την εταιρεία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της σε άλλους.

Higher customers LTV

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση σας, τόσο περισσότερο θα αγοράσουν.

Bad service spreads like a wildfire

Οι πελάτες που έχουν κακή εμπειρία υπηρεσίας είναι 50% πιο πιθανό να το μοιραστούν στο διαδίκτυο με άλλους.

Καρτέλες μέσω email

Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα από άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα συγκεντρωτικό εισερχόμενο.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Δημιουργία γνωσιακής βάσης

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις, με πλήρεις ερωτήσεις, φόρουμ, άρθρα & προτάσεις.

Φωνητικές & βίντεο κλήσεις

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης του πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή το σταθερό σας δίκτυο σε ένα μόνο μέρος.

Voice and video calls supported

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες επιλέγουν το LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε τα αγαπημένα σας προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο LiveAgent και απαντήστε σε δημόσια σχόλια σχετικά με τις αναρτήσεις σας, τα προσωπικά σας μηνύματα ή τα Tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας. Εξαλείψτε την ανάγκη να ακολουθήσετε και να συντηρείτε πολλούς λογαριασμούς σε πολλές πύλες και να τους ενσωματώσετε στο LiveAgent. Το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber περιλαμβάνονται για να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν πιο ομαλή, γρήγορη και αποτελεσματική.

Αναλυτικά στοιχεία & amp; πίνακας ελέγχου αναφορών

Αποκτήστε μια επισκόπηση του τμήματος υποστήριξης πελατών, της εξυπηρέτησης που παρέχετε και της ικανοποίησης των πελατών σας. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την ευτυχία που λαμβάνουν. Επικεντρωθείτε στα δεδομένα, βρείτε χώρους για βελτίωση και αξιοποιήστε τις δυνάμεις σας. Φέρτε λίγη διασκέδαση στην εταιρεία σας ενεργοποιώντας τις δυνατότητες gamification.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Πύλη πελατών

Δημιουργήστε πύλες πελατών, ώστε οι πελάτες σας να έχουν μια κεντρική περιοχή για την επεξεργασία των στοιχείων επικοινωνίας τους, τη δημιουργία πληρωμών και την υποβολή καρτελών. Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πύλης πελατών μπορεί να μειώσει το φόρτο των καρτελών και επίσης να σας βοηθήσει να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 24/7/365 ακόμα και όταν οι αντιπρόσωποι σας βρίσκονται εκτός σύνδεσης. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια γνωσιακή βάση, συμπεριλάβετε τις συχνές ερωτήσεις, τα φόρουμ και προσθέστε το widget σχολίων και προτάσεων στο τέλος. Όλα είναι πλήρως προσαρμόσιμα για να ταιριάζουν με τις κατευθυντήριες γραμμές της εταρείας σας.

Τι κάνει το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης τη σωστή επιλογή;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτεργη

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Σχετικά Άρθρα μεΑυξήστε το ποσοστό μετατροπών
Το LiveAgent βοηθά τη βιομηχανία λιανικής να παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησης πελατών. LiveAgent - μια παντοδύναμη λύση που ικανοποιεί κάθε πελάτη.

Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Λιανική βιομηχανία

The use of proactive chat invitations can improve the customer buying experience and investment return. Customer commitment models are critical for long-term business success. LiveAgent provides a center for efficient customer service, supporting over 40 languages and offering various communication options. It also features a real-time viewing of keyboard typing and standardized telephone scenarios.

Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με εξατομικευμένη υποστήριξη σε όλα τα κανάλια. Αφήστε τους πελάτες σας με μια υπέροχη αίσθηση κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας.

Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent

Οι καταναλωτές προτιμούν επιχειρήσεις που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες. Η εξατομίκευση περιεχομένου και μηνυμάτων είναι καθοριστική για τις αγορές.

Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες ενσωματωμένες λειτουργίες που σας βοηθούν να διαχειριστείτε τα αιτήματα πελατών από ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα

Αυτόματη οργάνωση ερωτημάτων, δημιουργία καρτελών και ανάθεση ευθυνών για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και βελτίωση μετατροπών και έσοδων.

Βελτιώστε την ταχύτητα απόκρισης κατά 26% με το LiveAgent. Οι πελάτες σας θα είναι ευχαριστημένοι και οι πωλήσεις σας θα αυξηθούν. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.

Θέλετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;

Η ζωντανή συνομιλία αυξάνει τις πωλήσεις και έσοδα κατά 79%, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών και προκαλώντας επαναλαμβανόμενες αγορές.

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη. Αυξήστε τις πωλήσεις σας με το LiveAgent σήμερα.

Κολλήσατε; Αυξήστε τις πωλήσεις με το LiveAgent!

Παρέχοντας αξία, μείωση προσπάθειας και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε το LiveAgent για αξιόπιστα αποτελέσματα.

Αντιμετωπίστε την εγκατάλειψη καλαθιού και ανακτήστε αγοραστές μέσω των προηγμένων λειτουργιών ζωντανής συνομιλίας και αυτοματισμού του LiveAgent. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.

Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών

Προσφέρετε θετική εμπειρία σε αγοραστές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να τους πείσετε για την αγορά από το κατάστημά σας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo