Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε το ποσοστό μετατροπών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών με το LiveAgent

Κάθε επιχείρηση προσπαθεί να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής της, βρίσκοντας νέους τρόπους για να δημιουργήσει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό της. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη μετατροπή δυνητικών πελατών σε υπάρχοντες πελάτες, αυτή η μέθοδος έχει χαμηλά ποσοστά επιτυχίας. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπών είναι να εστιάσετε σε τροποποιήσεις των πτυχών της στρατηγικής υποστήριξης πελατών. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας και η παροχή υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο σε αγοραστές. Μικρές αλλαγές όπως αυτή μπορούν να μεταμορφώσουν εντελώς τις προσπάθειές σας για μετατροπές. Στην πραγματικότητα, εταιρείες που δήλωσαν ότι επικεντρώνονται στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών τους ανέφεραν ποσοστό μετατροπής 11% υψηλότερο από τις εταιρείες που δεν το κάνουν.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of conversion rates

Τι είναι τα ποσοστά μετατροπών;

Το ποσοστό μετατροπών σας είναι το ποσοστό των επισκεπτών στον ιστότοπό σας που ολοκληρώνουν έναν επιθυμητό στόχο (εγγράφονται για μια δοκιμή, εγγράφονται για μια συνδρομή, αγοράζουν ένα προϊόν) από τον συνολικό αριθμό επισκεπτών. Ένα υψηλό ποσοστό μετατροπών υποδεικνύει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ είναι επιτυχημένες και ότι το προϊόν σας είναι εύκολα προσβάσιμο στον ιστότοπό σας.

Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό μετατροπών;

Τα ποσοστά μετατροπών ποικίλλουν ανάλογα με το βιομηχανικό και επιχειρηματικό μοντέλο, οπότε ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποια έρευνα για να δείτε πού βρίσκεστε. Ένας εξαιρετικός πόρος για αυτό είναι το εργαλείο συγκριτικής αξιολόγησης του Google Adwords Industry. Ωστόσο, συμβατικά, ένα καλό ποσοστό μετατροπών κυμαίνεται μεταξύ 2% και 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Πώς να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας

Η αύξηση του ποσοστού μετατροπών σημαίνει ότι μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας μετατρέπεται σε σημαντικές ενέργειες που αναπτύσσουν την επιχείρησή σας, είτε αυτό σημαίνει συμπλήρωση μιας φόρμας για να γίνει πελάτης είτε πραγματοποίηση μιας αγοράς. Ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπών θα μπορούσε να οδηγήσει σε οποιοδήποτε από αυτά τα προβλήματα: non enticing offerΜη δελεαστική προσφορά stop sign Αναποτελεσματικός σχεδιασμός ιστότοπου

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Τα πρώτα βήματα για τη βελτίωση της μετατροπής

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας είναι να επανεξετάσετε την προσφορά σας. Εάν οι πελάτες σας δεν αγοράζουν αυτό που προσφέρετε, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προσφορά είναι υπερβολικά ακριβή ή δεν προσφέρει αρκετή αξία στο κοινό σας. Το δεύτερο βήμα είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για μετατροπές.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Επανεξετάστε την προσφορά σας

– Χαμηλώστε την τιμή – Βελτιώστε τη λειτουργικότητα – Δημιουργήστε επιπλέον κίνητρα, όπως δωρεάν αποστολή – Δημιουργήστε μια απλά ακαταμάχητη προσφορά που οι πελάτες σας δεν μπορούν να αρνηθούν

Growing trend of increased productivity

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας

– A/B τεστ διαφορετικών στοιχείων – Χρησιμοποιήστε ισχυρά CTA – Ελέγξτε το αντίγραφο επικεφαλίδας και την τοποθέτηση κουμπιού/φόρμας – Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σωστά σε κινητά

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Επιπλέον: Να δείχνετε κατανόηση σε κάθε αλληλεπίδραση

Εκτός από την παροχή άμεσων απαντήσεων στους πελάτες, είναι εξαιρετικά σημαντικό να εκτιμήσετε το χρόνο του πελάτη σας. Αν θέλετε να κερδίσετε τους πελάτες σας, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις προηγούμενες αγορές τους και όλες τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους με την εταιρεία σας, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείται. Έχοντας προετοιμαστεί και δείχνοντας κατανόηση, θα είστε σε θέση να εκπλήξετε τους πελάτες σας κάθε φορά που επικοινωνούν μαζί σας για υποστήριξη.

Εξακολουθείτε να υστερείτε σε μετατροπές;

Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε χαμηλά ποσοστά μετατροπών, υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης ή υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών; Εάν απαντήσατε ναι, οι δυνητικοί πελάτες σας πιθανώς αντιμετωπίζουν ένα από τα ακόλουθα προβλήματα: Real time support Έλλειψη υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο Call us online button Χωρίς επιτόπου υποστήριξη Shopping cart Περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης πληρωμής Uncertainty Αναποφασιστικότητα

Still lacking good conversion rates

Το σημαντικό είναι να μειωθεί η προσπάθεια των πελατών

Οι πελάτες σας είναι μόνο μία αναζήτηση Google μακριά από την εύρεση εναλλακτικών λύσεων για το προϊόν σας. Μην τους δίνετε λόγο να φύγουν.

Απλοποιήστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς

Μην κάνετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς περίπλοκη. Αποφύγετε να δημιουργήσετε πάρα πολλά βήματα, να θέσετε περιττές ερωτήσεις ή να ζητήσετε εγγραφή πριν από την ολοκλήρωση αγοράς.

Παρέχετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Δώστε στους πελάτες σας πολλούς τρόπους να επικοινωνήσουν μαζί σας και να παρέχουν άμεση υποστήριξη σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιήστε γνωσιακές βάσεις, πύλες πελατών και συχνές ερωτήσεις για επιλογές αυτοεξυπηρέτησης.

Συνομιλήστε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο

Βοηθήστε τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Απαντήστε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα, την αποστολή ή την παράδοση για να τα προωθήσετε μέσω της διοχέτευσης μετατροπών.

Increase conversion rates with chat button

Αυξήστε τη μετατροπή με το πάτημα ενός κουμπιού

Η έρευνα δείχνει ότι η προσθήκη ενός widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας μπορεί να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών σας κατά 27%. Ανάλογα με τον κλάδο σας, αυτός ο αριθμός μπορεί να είναι πολύ υψηλότερος. Με το ελάχιστο κόστος της ζωντανής συνομιλίας, δεν θέλει καθόλου σκέψη. Οπότε, πώς μπορεί η ζωντανή συνομιλία να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής τόσο εύκολα; Οι αγοραστές συχνά έχουν πολλές ερωτήσεις όταν αγοράζουν στο διαδίκτυο. Ωστόσο, υπάρχει μόνο ένα περιορισμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο μπορούν να πάρουν απάντηση. Εάν δεν λάβουν άμεση υποστήριξη, είναι πιθανό να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις και να αγοράσουν από ανταγωνιστές.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Παρέχετε επιλογές αυτοβοήθειας

Οι πελάτες σας μπορεί να έχουν ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν πραγματοποιώντας μια απλή αναζήτηση στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, εάν δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, θα είναι δυσαρεστημένοι και απογοητευμένοι. Δώστε τους ένα καθορισμένο μέρος, όπως μια πύλη πελατών, όπου μπορούν να δουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή, το μέγεθος και άλλα. Αυτός ο τύπος υποστήριξης είναι πολύτιμος καθώς απαιτεί 0 προσπάθειες από τους αντιπροσώπους σας και διατίθεται όλο το 24ωρο.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Να είστε ενεργητικοί

Εάν δείτε δυνητικούς αγοραστές στον ιστότοπό σας για περισσότερο από λίγα λεπτά, σαφώς αναζητούν κάτι ή έρχονται σε διένεξη σχετικά με την αγορά από εσάς. Διευκολύνετε τις ανησυχίες των πελατών σας προσκαλώντας τους ενεργητικά να συνομιλήσουν μαζί σας. Μπορείτε να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με τα προϊόντα σας ή να τους δείξετε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Το επίπεδο της εξυπηρέτησης που παρέχετε αντικατοπτρίζει το προϊόν σας

Το να έχετε ένα υπέροχο προϊόν απλά δεν είναι αρκετό. Συχνά οι πελάτες εγκαταλείπουν τις εταιρείες επειδή το επίπεδο υπηρεσιών που λαμβάνουν απλώς δεν είναι αρκετά καλό. Οι αγοραστές θέλουν να αισθάνονται εκτιμημένοι για τη συνεργασία με την εταιρεία σας. Επομένως, για να αποφύγετε την απώλεια πελατών και να αυξήσετε τις μετατροπές, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια πελατοκεντρική κουλτούρα στην επιχείρησή σας.

Better customer service means more money

Το 86% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ready to switch to LiveAgent

Οι πελάτες, οι οποίοι λαμβάνουν καλή εξυπηρέτηση πελατών, είναι πιο πιθανό να συστήσουν την εταιρεία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της σε άλλους.

Higher customers LTV

Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με την εξυπηρέτηση σας, τόσο περισσότερο θα αγοράσουν.

Bad service spreads like a wildfire

Οι πελάτες που έχουν κακή εμπειρία υπηρεσίας είναι 50% πιο πιθανό να το μοιραστούν στο διαδίκτυο με άλλους.

Καρτέλες μέσω email

Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα από άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα συγκεντρωτικό εισερχόμενο.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Δημιουργία γνωσιακής βάσης

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις, με πλήρεις ερωτήσεις, φόρουμ, άρθρα & προτάσεις.

Φωνητικές & βίντεο κλήσεις

Δημιουργήστε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο ως μέρος της λύσης του πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης. Το LiveAgent συγκεντρώνει τις τηλεφωνικές κλήσεις από τον ιστότοπό σας ή το σταθερό σας δίκτυο σε ένα μόνο μέρος.

Voice and video calls supported

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες επιλέγουν το LiveAgent

Social medias integrated into the help desk software

Ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε τα αγαπημένα σας προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο LiveAgent και απαντήστε σε δημόσια σχόλια σχετικά με τις αναρτήσεις σας, τα προσωπικά σας μηνύματα ή τα Tweets απευθείας από τον λογαριασμό σας. Εξαλείψτε την ανάγκη να ακολουθήσετε και να συντηρείτε πολλούς λογαριασμούς σε πολλές πύλες και να τους ενσωματώσετε στο LiveAgent. Το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber περιλαμβάνονται για να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών όσο το δυνατόν πιο ομαλή, γρήγορη και αποτελεσματική.

Αναλυτικά στοιχεία & amp; πίνακας ελέγχου αναφορών

Αποκτήστε μια επισκόπηση του τμήματος υποστήριξης πελατών, της εξυπηρέτησης που παρέχετε και της ικανοποίησης των πελατών σας. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την ευτυχία που λαμβάνουν. Επικεντρωθείτε στα δεδομένα, βρείτε χώρους για βελτίωση και αξιοποιήστε τις δυνάμεις σας. Φέρτε λίγη διασκέδαση στην εταιρεία σας ενεργοποιώντας τις δυνατότητες gamification.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων
Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Πύλη πελατών

Δημιουργήστε πύλες πελατών, ώστε οι πελάτες σας να έχουν μια κεντρική περιοχή για την επεξεργασία των στοιχείων επικοινωνίας τους, τη δημιουργία πληρωμών και την υποβολή καρτελών. Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πύλης πελατών μπορεί να μειώσει το φόρτο των καρτελών και επίσης να σας βοηθήσει να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 24/7/365 ακόμα και όταν οι αντιπρόσωποι σας βρίσκονται εκτός σύνδεσης. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια γνωσιακή βάση, συμπεριλάβετε τις συχνές ερωτήσεις, τα φόρουμ και προσθέστε το widget σχολίων και προτάσεων στο τέλος. Όλα είναι πλήρως προσαρμόσιμα για να ταιριάζουν με τις κατευθυντήριες γραμμές της εταρείας σας.

Τι κάνει το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης τη σωστή επιλογή;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτεργη

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΑυξήστε το ποσοστό μετατροπών
Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του Bing μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Bing

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα, διαχείριση παραπόνων και πυλης πελατών, ενώ περιλαμβάνει επίσης δυνατότητες διαχείρισης email. Έχει επίσης τιμολόγηση, ενσωματώσεις και εναλλακτικές λύσεις, και προσφέρει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και αρχείου αλλαγών. Η εταιρία παρουσιάζει το LiveAgent ως προϊόν εξυπηρέτησης πελατών, σε συνεργασία με πιστοποιητικά και κριτικές πελατών.

Αφού ξοδέψατε μήνες για να αναπτύξετε ένα προϊόν/μία υπηρεσία, το προφανές είναι να το παρουσιάσετε. Κάντε το σωστά με τα πρότυπα παρουσίασης προϊόντων που διαθέτουμε.

Πρότυπα παρουσίασης προϊόντων

Το email μαρκετινγκ είναι καλό για να διαδώσετε πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας, αλλά πρέπει να σχεδιαστεί σωστά. Ένα email παρουσίασης προϊόντος είναι ένας τύπος email που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα και είναι σημαντικό να απευθυνθείτε στον σωστό κοινό-στόχο σας. Τα διαφημιστικά email μπορούν να μετατρέψουν τους συνδρομητές σε πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις. Μια μελέτη έδειξε πως περισσότερο από το 50% των απανταχού αγοραστών αγοράζει προϊόντα που παρουσιάζονται μέσω email μάρκετινγκ μία φορά το μήνα.

Γνωρίστε το ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής

Προσφέρει υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με τη μέθοδο L.A.S.T.

Μάθετε περισσότερα για το ποσοστό μετατροπών. Κατανοήστε το σε βάθος με εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Ποσοστό μετατροπής

Τα ποσοστά μετατροπής είναι κρίσιμα για την επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Γνωρίζοντας το ενδιαφέρον των πελατών, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία τους και να μειώσετε τις αρνητικές εμπειρίες. Το καλό ποσοστό μετατροπής εξαρτάται από τον κλάδο και τη χώρα, μερικά παραδείγματα είναι: επαγγελματικές υπηρεσίες (12,3%), οικονομικά (4,7%) και Γερμανία (2,22%).

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του Waze μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Waze

Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικών συστημάτων VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, συστήματα διαχείρισης παραπόνων και πύλες πελατών. Η εταιρεία προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και συνεργάτες προγράμματος. Το ιστολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει σεμινάρια και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστών.

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Visa μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, τηλεφωνικού αριθμού, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Visa

Η Visa είναι μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας πληρωμών που παρέχει γρήγορες, ασφαλείς και αξιόπιστες ηλεκτρονικές πληρωμές σε περισσότερες από 200 χώρες. Δεν έχει σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών Visa, αλλά παρουσιάζει τα στοιχεία επικοινωνίας της υποστήριξης πελατών της Visa. Αναφέρει ότι οι εκπρόσωποι υποστήριξης Visa απαντούν στα email εντός 2 ημερών και παρέχει συνδέσμους για τους όρους και τις προϋποθέσεις, την πολιτική ασφαλείας και την πολιτική απορρήτου της Visa.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x