Αποφύγετε την παροχή ανεπαρκούς υποστήριξης πελατών επιτρέποντας στους πελάτες σας να βαθμολογήσουν τις απαντήσεις και τις αποκρίσεις των Αντιπροσώπων της υποστήριξης πελατών σας. Προσδιορίστε τις αρνητικές τάσεις στην υποστήριξη πελατών σας και ενεργήστε ανάλογα. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα “Κατάταξη” του LiveAgent.


Οι πελάτες σας μπορούν να παρέχουν σχόλια σχετικά με την εμπειρία υποστήριξης αξιολογώντας την επικοινωνία τους με έναν εκπρόσωπο πελατών. Επιτρέψτε στους πελάτες να αξιολογούν τη συνομιλία και τις απαντήσεις μέσω email απευθείας μέσω του λογισμικού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών.
Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου
Το λογισμικό διαχείρισης καρτελών του LiveAgent προσφέρει μια αναφορά αντιπροσώπων με ανταμοιβή και επίπληξη με σχόλια πελατών. Μπορείτε να εξαγάγετε την αναφορά σε αρχείο CSV.

Μαθαίνοντας περισσότερα για τους Αντιπροσώπους σας, μπορείτε να ανταμείψετε τους καλύτερους Αντιπροσώπους και να υποστηρίξετε εκείνους που δεν είναι τα καταφέρνουν αυτή τη στιγμή. Προσδιορίστε τις αρνητικές τάσεις στην υποστήριξη πελατών σας και ενεργήστε ανάλογα. Αξιοποιήστε τη λειτουργία “Κατάταξη” του LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Μάθετε περισσότερες πληροφορίες
Η εταιρεία Αποτύπωμα προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και άλλα εργαλεία διαχείρισης πελατών, όπως το LiveAgent που βελτιώνει τη συνεργασία των ομάδων εξυπηρέτησης με παιχνίδια και τυποποιημένα μηνύματα. Η λύση δεν απαιτεί καταγραφή κλήσεων και παρέχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο καθώς και εξυπηρέτηση πελατών 24/7. Επιπλέον, το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες λογισμικού εξυπηρέτησης και τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενα κέντρα τηλεφώνου και σύστημα διαχείρισης παραπόνων.
Πώς να συγκεντρώσετε αξιολογήσεις
Συνεργαστείτε με έναν μεταφραστή ή μια υπηρεσία μετάφρασης για ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών σας. Στείλτε follow-up emails για αξιολογήσεις.