Monday integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Monday;
Το Monday είναι μια πολλαπλή λύση για τις επιχειρήσεις. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για τη διαχείριση έργων, σχέσεων πελατών, διαφημιστικών καμπανιών, εντοπισμού σφαλμάτων, διαχείρισης έργων πελατών και άλλων.
Τι μπορείτε να κάνετε με αυτό;
Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε με αυτήν την ενσωμάτωση απευθείας από το LiveAgent. Αφού ενσωματώσετε το Monday, μπορείτε να παρακολουθείτε νέους πελάτες, αλλαγές τιμής στήλης, στοιχεία στην πλακέτα, νέες ενημερώσεις, στοιχεία και χρήστες. Μπορείτε επίσης να κάνετε αλλαγές μόνοι σας. Μη διστάσετε να αρχειοθετήσετε στοιχεία, ομάδες ή πίνακες, να φροντίσετε για τις τιμές στηλών email, να δημιουργήσετε στοιχεία και άλλα.
Οφέλη
- Παρακολουθήστε τις ειδήσεις και τις ενημερώσεις από το LiveAgent
- Αρχειοθετήστε, δημιουργήστε αντικείμενα και δουλέψτε μέσα από μία λύση
- Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Monday;
Το Monday είναι ένα εργαλείο διαχείρισης έργου που βοηθά την εταιρεία σας να σχεδιάσει, να οργανώσει και να παρακολουθήσει την εργασία της ομάδας σας.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση του Monday με το LiveAgent;
Υπάρχουν μερικά οφέλη με την ενσωμάτωση του Monday. Αρχικά, δεν υπάρχει ανάγκη εναλλαγής μεταξύ διεπαφών. Επιπλέον, το Monday βοηθά τις ομάδες να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικές παρακολουθώντας τις ειδήσεις και τις ενημερώσεις από το LiveAgent.
LiveAgent 5.29 – Φέρνουμε νέες ενδιαφέρουσες λειτουργίες
Η εταιρεία αναζητά νέους τρόπους για την προώθηση του προϊόντος της μέσω κοινωνικών δικτύων και influencer marketing. Θέλει να αξιοποιήσει τις νέες τάσεις και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της. --END OF TEXT
Οι εταιρείες Ensomatoseis, Zlava Dna και TeleCube χρησιμοποιούν το LiveAgent για την εξυπηρέτηση πελατών και βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου. Η ενσωμάτωση εργαλείου Zoiper με το LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει γρήγορη εγκατάσταση και εύκολη χρήση με ενεργή συνδρομή στην TeleCube. Η Ensomatoseis είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Κεντρική Ευρώπη με καλή εμπειρία χρήστη, τιμή και υλοποίηση σύμφωνα με τον επιμελητή.
Το LiveAgent προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για κέντρο υποστήριξης και είναι μια εναλλακτική λύση για το Pure Chat. Διαθέτει email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση ενώ παρέχει επίσης υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να απολαμβάνουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση ρύθμισης και πιστωτικής κάρτας, αυξάνοντας τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών και τα κέρδη.
Γνωρίστε τους Avengers της επιτυχίας πελατών
Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα και διαχείριση email. Παρέχει επίσης διάφορα κανάλια επικοινωνίας και ενσωματώσεις.