Asana integration
Partner website
Μάθετε Περισσότερα
Partner Privacy Policy
Asana Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι το Asana;
Το Asana είναι ένα εργαλείο για ομαδική συνεργασία και διαχείριση εργασίας. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία project, την ανάθεση εργασίας, τον καθορισμό προθεσμιών και την επικοινωνία με τους συναδέλφους σας.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Διαχειριστείτε την εργασία σας ενώ μένετε στο LiveAgent. Θα λάβετε πληροφορίες σχετικά με νέους πελάτες, ολοκληρωμένες εργασίες, νέες ιστορίες, ετικέτες, δευτερεύουσες εργασίες, ομάδες και εργασίες σε project. Μπορείτε επίσης να κάνετε ενέργειες αωπό τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Αυτά περιλαμβάνουν την επισύναψη αρχείων, τη δημιουργία εργασιών, projects, ιστοριών και ενημερώσεων μεταξύ άλλων.
Οφέλη
- Διαχειριστείτε τα project σας από μία λύση
- Δημιουργήστε εργασίες, δευτερεύουσες εργασίες, ιστορίες, ετικέτες και άλλα
- Λάβετε ειδοποιήσεις για αλλαγές στην εργασία σας
- Αυξήστε τη ροή εργασίας σας
Πώς να ενσωματώσετε το Asana στο LiveAgent μέσω του Zapier
Το Asana μπορεί να ενσωματωθεί στο LiveAgent μέσω της υπηρεσίας Zapier. Χρησιμοποιεί μια ενεργοποίηση και μια δράση μεταξύ δύο εφαρμογών για τη δημιουργία ενσωμάτωσης και τη σύνδεσή τους. Μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες από μία ενσωματώσεις για διάφορους σκοπούς.
Εάν δεν έχετε λογαριασμό Zapier, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν από αυτόν τον σύνδεσμο. Όταν τελειώσετε, μεταβείτε στη σελίδα ενσωματώσεων του LiveAgent + Asana.
Κάντε κύλιση προς τα κάτω μέχρι να δείτε την ενότητα Σύνδεση LiveAgent + Asana σε λεπτά. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε την ενεργοποίηση και τη δράση σας. Σκεφτείτε τι θέλετε να κάνει η ενσωμάτωσή σας και διαλέξτε. Όταν τελειώσετε, συνεχίστε κάνοντας κλικ στο μπλε κουμπί παρακάτω.
Για παράδειγμα, δείχνουμε το ενεργοποίηση Asana Νέο Project και το LiveAgent δράση Νέα Συνομιλία.
Διαμορφώστε τώρα την ενεργοποίηση. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Asana και προχωρήστε στην απλή διαδικασία.
Σας προτείνουμε επίσης να δοκιμάσετε την ενεργοποίηση για να δείτε εάν λειτουργεί.
Διαμορφώστε τώρα την δράση LiveAgent. Συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία για να λειτουργήσει αυτή η ενσωμάτωση. Εάν θέλετε να καθορίσετε περαιτέρω το μήνυμα, μπορείτε να επιλέξετε να συμπληρώσετε και τα μη απαιτούμενα πεδία.
Το τελευταίο βήμα είναι να δοκιμάσετε ολόκληρη την ενσωμάτωση, οπότε προχωρήστε και κάντε κλικ στο κουμπί δοκιμής.
Τελειώσατε και η ενσωμάτωσή σας είναι έτοιμη. Ελέγξτε το LiveAgent για να δείτε νέα από την Asana.
Μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες ενσωματώσεις όπως αυτή μέσω του Zapier ακολουθώντας αυτόν τον απλό οδηγό.
Frequently Asked Questions
Ποιες ενέργειες μπορείτε να εκτελέσετε χρησιμοποιώντας το Asana με το LiveAgent;
Ενσωματώνοντας το Asana με το LiveAgent, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε μερικές διαφορετικές εργασίες. Αυτές οι ενέργειες περιλαμβάνουν την προσθήκη νέου πελάτη, την αφαίρεση/προσθήκη πελάτη σε μια συγκεκριμένη ομάδα ή τη δημιουργία μιας νέας συνομιλίας.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση Asana στο LiveAgent;
Το Asana είναι ένα εργαλείο διαχείρισης project. Οπότε, εάν θέλετε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας, ενσωματώστε το Asana. Δεδομένου ότι δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ διεπαφών, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και να βεβαιωθείτε ότι οι ομάδες σας βρίσκονται πάντα στην κορυφή των εργασιών τους.
Οι εταιρείες LiveAgent, Benemen, Voyced και ComTalk προσφέρουν υπηρεσίες λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης. Επιπλέον, παρέχουν διαδικτυακά σεμινάρια και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής, προγράμματα συνεργατών και εκπαίδευση. Η LiveAgent προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και τεχνική υποστήριξη.
Το Integrately είναι μια υπηρεσία ενσωμάτωσης εφαρμογών που επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν διάφορες εφαρμογές, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με το LiveAgent για προσαρμοσμένες ροές εργασίας. Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας, και η δοκιμή είναι δωρεάν.
Το καλύτερο λογισμικό παρακολούθησης προβλημάτων
Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ είναι σημαντική για να στοχεύετε πελάτες και να παρέχετε προσωπικό περιεχόμενο. Η οικοδόμηση σχέσεων με πελάτες είναι σημαντική, καθώς και η ακρόαση των πελατών για τη δημιουργία σχέσεων και καλή υποστήριξη. Οι τυποποιημένες απαντήσεις και οι λύσεις αυτοεξυπηρέτησης εξοικονομούν χρόνο στους υπαλλήλους, ενώ ένα κατάλληλο εργαλείο καρτελών μπορεί να παρέχει πλήρη προβολή του ιστορικού αλληλεπίδρασης ενός πελάτη. Τέλος, υπάρχουν πολλές συμβουλές για πρώτους προσανατολισμούς στις πωλήσεις.