Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Επωφεληθείτε από τα κοινόχρηστα εισερχόμενα με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα

Η παρακολούθηση πολλών λογαριασμών email για ερωτήματα πελατών είναι κουραστική και συχνά αντιπαραγωγική. Τα ερωτήματα χάνονται, ξεχνιούνται ή μένουν αναπάντητα καθώς διασκορπίζονται σε πολλούς λογαριασμούς email διαφορετικών αντιπροσώπων εξυπηρέτησης.

Για να έχετε μια πλήρη επισκόπηση των ερωτημάτων email για την εξυπηρέτηση πελατών σας, πολλά άτομα χρειάζονται πρόσβαση σε ένα φάκελο εισερχομένων και από εκεί είναι που γίνονται χρήσιμα τα κοινόχρηστα εισερχόμενα.

Συνδέστε όλα τα email σας από υπηρεσίες όπως το Microsoft Outlook, το Office 365, το Gmail ή έναν προσαρμοσμένο διακομιστή email και επωφεληθείτε από τα κοινόχρηστα εισερχόμενα.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Create-Ticket

Τι είναι τα κοινόχρηστα εισερχόμενα;

Τα κοινόχρηστα εισερχόμενα αποτελούν μέρος του κέντρου εξυπηρέτησης και των καρτελών. Σκεφτείτε το ως μια πιο έξυπνη έκδοση του Gmail σας.

Κάθε ένας από τους αντιπροσώπους υποστήριξης έχει τα δικά του μοναδικά στοιχεία σύνδεσης, ωστόσο, μόλις συνδεθούν στα εισερχόμενα, όλοι έχουν πρόσβαση στον ίδιο πίνακα ελέγχου. Ο καθένας μπορεί να δει όλες τις εισερχόμενες καρτέλες, ποιος απαντά σε τι και τι πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα.

Τα εισερχόμενα οργανώνουν αυτόματα όλα τα ερωτήματα σε τμήματα, δημιουργούν καρτέλες σύμφωνα με τις προτεραιότητες και αναθέτουν ευθύνες σε μεμονωμένους αντιπροσώπους.

Πώς μπορούν τα κοινόχρηστα εισερχόμενα να βελτιώσουν τη μετατροπή;

Η ικανοποίηση των πελατών σχετίζεται στενά με την αφοσίωση των πελατών, τα ποσοστά μετατροπών και τα έσοδα. Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας, τόσο καλύτερα για την επιχείρησή σας. Παρέχοντας στους πελάτες σας ταχεία, εξατομικευμένη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση, θα βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών, τα έσοδα και τα ποσοστά μετατροπών.

Shared inbox improving the conversion rates

Οφέλη από κοινόχρηστα εισερχόμενα

Statistic icon

Προάγουν την συνεργασία

Επιτρέπουν στους αντιπροσώπους υποστήριξής σας να εργάζονται μαζί σε περίπλοκα ερωτήματα. Ένας αντιπρόσωπος μπορεί να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε ένας άλλος, καθώς αποθηκεύεται όλη η πρόοδος και οι αντιπρόσωποι μπορούν να αφήνουν ο ένας στον άλλον εσωτερικές σημειώσεις, συνομιλίες ή ακόμη και να κάνουν εσωτερικές κλήσεις.

Increase icon

Βελτιώνουν την παραγωγικότητα

Επειδή οι αντιπρόσωποί σας δεν θα χρειαστεί να χάνουν τον πολύτιμο χρόνο τους παρακολουθώντας διαφορετικούς λογαριασμούς και να κάνουν εναλλαγή μεταξύ συσκευών, μπορούν να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο παρέχοντας εξατομικευμένες και εμπεριστατωμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας.

Web icon

Διατηρούν τα δεδομένα ασφαλή

Επειδή κάθε αντιπρόσωπος έχει τα δικά του μοναδικά στοιχεία σύνδεσης και εξαλείφεται η ανάγκη παρακολούθησης πολλών λογαριασμών, τα κοινόχρηστα εισερχόμενα είναι η πιο ασφαλής λύση για την επιχείρησή σας και τους πελάτες σας.

Problematic sharing of information

Το πρόβλημα: κοινή χρήση πληροφοριών

Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, δημιουργεί περισσότερα κέρδη, αλλά και περισσότερα αιτήματα υποστήριξης, ερωτήσεις προϊόντων και γενικές ερωτήσεις. Κάποτε συνέβαινε το γεγονός όπου ένα άτομο ήταν υπεύθυνο για την απάντηση email για τον οργανισμό σας, και όταν πήγαινε διακοπές, τα διαπιστευτήρια σύνδεσης κοινοποιούνταν απλώς στον αντιπρόσωπο που τον κάλυπτε. Ωστόσο, αυτό οδήγησε σε σύγχυση και παρανοήσεις από την έλλειψη πλαισίου και διαφάνειας.

Ακούγεται οικείο; Έχουμε μια λύση!

Η λύση: Ένα κοινόχρηστο εισερχόμενο

Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες ενσωματωμένες λειτουργίες που σας βοηθούν να διαχειρίζεστε τα αιτήματα πελατών από έναν πίνακα ελέγχου με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Το LiveAgent σάς παρέχει πρόσβαση σε ένα απεριόριστο ιστορικό απλουστευμένης επικοινωνίας και το ενσωματωμένο CRM μας καθιστά πολύ εύκολο να μοιράζεστε καρτέλες υποστήριξης και τις ενημερώσεις κατάστασής τους με τους συναδέλφους σας.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Ψάχνετε για ένα καλύτερο, κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Τι κάνει το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μας τη σωστή επιλογή;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κέντρου εξυπηρέτησης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Τι περιμένετε; Δοκιμάστε τα κοινόχρηστα εισερχόμενα μας σήμερα!

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

Καρτέλα+Συνομιλία

$ 39/μήνα

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Τι είναι τα κοινόχρηστα εισερχόμενα;

Ποια είναι τα επιχειρηματικά οφέλη των κοινόχρηστων εισερχομένων;

Ένα κοινό εισερχόμενο στο LiveAgent επιτρέπει σε πολλούς αντιπροσώπους να εργάζονται από τον ίδιο πίνακα ελέγχου. Ως αποτέλεσμα, αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση των πελατών και βελτιώνει τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo