Συνεργάτης
Τι είναι το Klaviyo;
Το Klaviyo είναι ένα εργαλείο αυτοματισμού μάρκετινγκ email με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό το εργαλείο βοηθά τις επιχειρήσεις να προσφέρουν περισσότερες προσωπικές εμπειρίες μέσω email, SMS, ειδοποιήσεων εντός εφαρμογής και ιστοσελίδων.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το Klaviyo σας βοηθά να διαχειριστείτε τη βάση πελατών σας, να τους ακούσετε και να προσαρμόσετε την εμπειρία σε συγκεκριμένα είδη κοινού ανάλογα με τις ανάγκες σας. Αυτό το επιτυγχάνει μέσω διαφόρων δυνατοτήτων και εργαλείων.
Δυναμικές φόρμες και εξατομίκευση
Το πρόγραμμα δημιουργίας φόρμας του Klaviyo σάς επιτρέπει να συλλέγετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη βάση πελατών σας και να αναπτύξετε τη λίστα email σας. Δεν χρειάζεται καν να έχετε γνώσεις προγραμματισμού.
Καταμερισμός
Μπορείτε να στοχεύσετε σε πελάτες με βάση οποιοδήποτε συμβάν, προφίλ, μέτρηση, τοποθεσία ή ημερομηνία. Χρησιμοποιήστε τον καταμερισμό για να δημιουργήσετε ομάδες πελατών.
Επιστήμη των δεδομένων
Το λογισμικό προβλέπει αυτόματα σημαντικά αναλυτικά στοιχεία, όπως ρυθμός μετακίνησης, αξία διάρκειας ζωής του πελάτη και πρόβλεψη φύλου.
Αυτοματισμός
Το Flow Builder του Klaviyo σάς επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε την επικοινωνία σας μέσω προκαθορισμένων προτύπων τα οποία μπορείτε να εξατομικεύσετε και να στοχεύσετε περαιτέρω σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της πελατειακής σας βάσης.
Πλεονεκτήματα
- Αυτόματη εισαγωγή/εξαγωγή επαφών μεταξύ Klaviyo και LiveAgent
- Ενημερώστε επαφές απευθείας από το LiveAgent
Κάντε εγγραφή ατόμων απευθείας από καρτέλες στο LiveAgent
- Σας βοηθά να συγκεντρώσετε περισσότερους συνδρομητές ανάλογα με τον αριθμό των εισερχόμενων καρτελών
- Όλα βρίσκονται σε ένα ενιαίο μέρος – τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent, οπότε δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ εργαλείων
Frequently asked questions
Τι είναι το Klaviyo;
Η Klaviyo είναι μια εταιρεία που βοηθά τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους παρέχοντας μια πλατφόρμα όπου μπορούν να δημιουργήσουν email και καμπάνιες μάρκετινγκ SoMe από το 2012.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Klaviyo στο LiveAgent;
Συνδεθείτε στο LiveAgent σας > κάντε κλικ στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > Προσθήκες. Αναζητήστε το Klaviyo > ενεργοποιήστε την προσθήκη > συμπληρώστε το κλειδί API από το Klaviyo.
Το search engine optimization μπορεί να βελτιωθεί με τη δημιουργία ενός εσωτερικού φόρουμ σχετικά με την τιμολόγηση. Μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές κατηγορίες για κάθε γλώσσα και να προσθέσετε θέματα για οργανωμένο περιεχόμενο. Προσαρμόστε το λογισμικό φόρουμ σας στο LiveAgent. Ένα φόρουμ πελατών μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να βρίσκουν λύσεις στα προβλήματά τους.
Τι είναι η αλληλεπίδραση με τον πελάτη;
Η καλή αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας τους και την επιτυχία της επιχείρησης. Αναζητήστε καινοτόμες λύσεις για αύξηση της ικανοποίησης.
Effective card management systems require the implementation of policies and prioritization capabilities. Categories, filters, and tags are essential features that allow easy card management and task customization. Additionally, group collaboration tools are necessary for assigning and scaling tasks while creating internal notes and standardized responses for frequently asked questions can improve workflow and save time. Strong reporting capabilities are also important for tracking and improving customer service.
Οι αντιπρόσωποι Helpdesk πρέπει να είναι επικοινωνιακοί και γνωρίζουν τα προϊόντα και τις εσωτερικές διαδικασίες της εταιρείας. Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης email, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και προγράμματα συνεργατών. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λογισμικό helpdesk για υποστήριξη των πελατών τους μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλεφωνικά κέντρα και ιστοσελίδες, κ.α.