Keap (Infusionsoft) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Keap (Infusionsoft);
Το Keap CRM (πρώην Infusionsoft) είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) που βασίζεται στο cloud. Χρησιμοποιείται για την αποστολή email μάρκετινγκ, autodial, autodial μάρκετινγκ ή κλήσεις πωλήσεων και άλλα.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η πλατφόρμα Keap βοηθά τις επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους να διαχειρίζονται τις σχέσεις με τους πελάτες και τις πωλήσεις. Μπορείτε επίσης να τμηματοποιήσετε τις επαφές, να παρακολουθήσετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, να στείλετε email, καθώς και να εκτελέσετε προσαρμοσμένες καμπάνιες με βάση τα ανοίγματα των email, τα κλικ και τις περιηγήσεις. Η ενσωμάτωση με το LiveAgent μέσω Zapier σάς επιτρέπει να εκτελείτε διάφορες απλές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια αυτοματοποιημένη ροή εργασίας. Μάθετε περισσότερα στην ενότητα ενσωμάτωσης παρακάτω.
Πλεονεκτήματα
- Διαχειριστείτε τους πελάτες, τις παραγγελίες, τις επαφές σας και πολλά άλλα χωρίς να αλλάξετε πλατφόρμες
- Λάβετε ειδοποιήσεις για αλλαγές στα δεδομένα σας
- Αυξήστε τις δυνατότητες του LiveAgent σας για να διευκολύνετε τη ροή εργασίας σας
Πώς να ενσωματώσετε το Keap με το LiveAgent μέσω του Zapier
Δημιουργήστε τη δική σας ενσωμάτωση συνδέοντας τους λογαριασμούς σας LiveAgent και Keap μέσω του Zapier. Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία επιλογών για να προσαρμόσετε τον τύπο της ενσωμάτωσης. Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα ενσωμάτωσης LiveAgent και Keap στον παρακάτω οδηγό.
Πρώτα, δημιουργήστε έναν λογαριασμό Zapier ή μεταβείτε στον υπάρχοντα λογαριασμό σας. Στη συνέχεια, μεταβείτε στη σελίδα ενσωματώσεων LiveAgent + Keap. Τώρα έχετε την επιλογή να επιλέξετε ένα έναυσμα και μια ενέργεια. Σκεφτείτε τον τύπο της ενοποίησης που θέλετε να έχετε και μετά επιλέξτε τις επιθυμητές επιλογές. Όταν επιλέξετε τους κανόνες και τις ενσωματώσεις σας, κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση LiveAgent + Keap.
- Στη συνέχεια, θα διαμορφώσετε τους κανόνες και τις ενέργειες. Πρέπει να συνδέσετε και τους δύο λογαριασμούς εφαρμογών με το Zapier για να μπορεί να έχει πρόσβαση στα απαραίτητα δεδομένα. Στη συνέχεια, το Zapier σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε την ενσωμάτωση. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το Zap θα λειτουργήσει πριν το θέσετε σε λειτουργία. Η ενσωμάτωση ολοκληρώνεται μόλις ενεργοποιηθεί το Zap.
Η ενσωμάτωση ολοκληρώνεται όταν ενεργοποιήσετε το Zap. Μη διστάσετε να δημιουργήσετε περισσότερα Zaps με διαφορετικές ρυθμίσεις για να δημιουργήσετε πιο ενδιαφέρουσες ενσωματώσεις για τις εφαρμογές σας. Φροντίστε να περιηγηθείτε στις σελίδες της ακαδημίας LiveAgent για να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε σωστά το λογισμικό κέντρου υποστήριξης ή για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την παροχή υποστήριξης πελατών.
Enhance customer satisfaction and drive sales growth by integrating Infusionsoft with LiveAgent.
Provide personalized and timely support by accessing customer data, order history, and contact details directly from within LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται το Infusionsoft;
Το Infusionsoft είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που χρησιμοποιείται για: προσαρμόσιμες καμπάνιες, αυτοματισμό πωλήσεων, αυτοματισμό μάρκετινγκ, ισχυρή ενοποίηση εφαρμογών.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Infusionsoft στο LiveAgent;
Τα οφέλη περιλαμβάνουν: βελτιωμένη ροή εργασιών υποστήριξης πελατών, διαχειρίσιμα δεδομένα από μία διεπαφή (LiveAgent), δυνατότητα παρακολούθησης νέων επαφών, χρεώσεις πιστωτικών καρτών, νέων συνεργατών κ.λπ.
Το LiveAgent προσφέρει Διαδικτυακά Σεμινάρια, Τεστ Πληκτρολόγησης Υπολογιστής, Κόστους Εκπαίδευσης, Ιστολόγιο, Γλωσσάρι Ακαδημίας κ.ά. Επίσης, υπάρχει δημοφιλές λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλης πελατών, διαχείρισης email κ.ά. Επιπλέον, υπάρχουν διάφορα σημεία επαφής και τρόποι επικοινωνίας με την εταιρεία.
By using real-time speech, you can convert website visitors into customers. An integrated knowledge base and communication tools help organize and facilitate customer service processes. Additionally, expanding support on social networks creates personalized customer experiences. Telecube offers VoIP telephone services, while OptiTELECOM provides IP solutions for phone exchanges and SendMyCall offers professional phone systems and VoIP providers. All services integrate easily into LiveAgent without additional charges. MultiTEL is another VoIP service provider.
Η εταιρία LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και αυτοεξυπηρέτηση, ενώ διαθέτει εκπαίδευση, ιστολόγιο και πρόγραμμα συνεργατών. Μπορείτε να κατασκευάσετε έναν λογαριασμό στο LiveAgent και να έχετε πρόσβαση από εδώ, μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρεία μέσω κοινωνικών δικτύων και newsletter.
Η Ακαδημία Πρότυπα παρέχει διαδικτυακά σεμινάρια και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής κόστους. Το LiveAgent είναι ένα δημοφιλές λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικού συστήματος VoIP, καθώς και λογισμικό για αυτοεξυπηρέτηση και διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και παραπόνων πελατών. Η εταιρεία παρέχει εναλλακτικές λύσεις και διαθέτει πύλη υποστήριξης και αρχείο αλλαγών. Υπάρχει δυνατότητα επίδειξης και δωρεάν δοκιμής των υπηρεσιών της.