Τι είναι το Salesforce;
Το Salesforce είναι ένα λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM). Οι υπηρεσίες του επιτρέπουν σε εταιρείες και επιχειρήσεις να συνεργάζονται με το Cloud. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες σε εταιρείες που θέλουν να υποστηρίξουν τους πελάτες τους. Μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να βελτιώσει τις σχέσεις και την εμπειρία των πελατών σας.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση Salesforce και LiveAgent για να δημιουργήσετε υποθέσεις στο λογαριασμό σας στο Salesforce μέσω καρτελών LiveAgent. Δεν χρειάζεται να αφήσετε τη συνομιλία πελατών να εκρεμμεί, απλώς αναφέρετε υποθέσεις και παρέχετε καλύτερη ικανοποίηση πελατών.
Κάθε φορά που εμφανίζεται ένα αίτημα καρτέλας συνομιλίας πελάτη, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί Salesforce στο δεξί πλαίσιο και να δημιουργήσετε μια υπόθεση με το email του πελάτη ως αναγνωριστικό και ένα αντίγραφο συνομιλίας που μεταφορτώνεται στην υπόθεση Salesforce.
Η ενσωμάτωση του Salesforce για το LiveAgent μέσω Zapier σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε σημαντικές πληροφορίες, όπως νέους πελάτες, επαφές, συμβάντα, αντικείμενα, τύπους αντικειμένων, καμπάνιες και κλειστές ευκαιρίες.
Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε νέους λογαριασμούς, καμπάνιες, σχόλια, υποθέσεις, επαφές και συνημμένα. Μη διστάσετε να προσθέσετε επαφές σε καμπάνιες, να δημιουργήσετε και να ενημερώσετε αντικείμενα από τον πίνακα ελέγχου LiveAgent. Αυτές οι ενσωματώσεις μπορούν να δημιουργηθούν ξεχωριστά και μπορείτε να επιλέξετε ποιες θέλετε να χρησιμοποιήσετε.
Οφέλη
- Παρακολουθήστε τις πελατειακές σας σχέσεις από το LiveAgent
- Διαχειριστείτε εύκολα εργασίες από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent
- Δημιουργήστε νέα θέματα ή προσθέστε δυνητικούς πελάτες
Πώς να ενσωματώσετε το Salesforce στο LiveAgent
Το LiveAgent διαθέτει μία προσθήκη ενσωμάτωσης Salesforce για τους πελάτες. Μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τους πελάτες σας, να διαχειρίζεστε θέματα ή να προσθέτετε νέους δυνητικούς πελάτες.
- Για να ενεργοποιήσετε την προσθήκη σας, ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στο Διαμόρφωση> Σύστημα> Προσθήκες. Μπορείτε να βρείτε την προσθήκη σας στη λίστα των προσθηκών. Όταν το κάνετε, κάντε κλικ στο διακόπτη Ενεργοποίηση στη δεξιά πλευρά.

- Το LiveAgent θα κάνει επανεκκίνηση και μετά από αυτό, μπορείτε να βρείτε την ενεργή προσθήκη στην κορυφή της λίστας. Κάντε κλικ στο κουμπί διαμόρφωσης (εικονίδιο γραναζιού) δίπλα στο διακόπτη ενεργοποίησης και θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο επιλογής.

- Κάντε κλικ στο λογότυπο Salesforce και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Salesforce για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενσωμάτωσης.

Τελειώσατε και η ενσωμάτωσή σας είναι ενεργή. Προχωρήστε και δοκιμάστε τη.
Πώς να ενσωματώσετε το Salesforce στο LiveAgent μέσω του Zapier
Εάν θέλετε να ξεκλειδώσετε περισσότερες δυνατότητες ροής εργασίας του LiveAgent και του Salesforce, μπορείτε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Zapier. Η Zapier είναι μια εταιρεία που εστιάζει στη σύνδεση οποιωνδήποτε δύο εφαρμογών με διάφορα αποτελέσματα ενσωμάτωσης ανάλογα με τις δυνατότητές τους.
Αυτό το σύστημα λειτουργεί με ενεργοποιήσεις και δράσεις που μπορείτε να επιλέξετε και να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη ενσωμάτωση μόνοι σας. Είναι μια απλή διαδικασία που χρειάζεται λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί.
- Αρχικά, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Zapier ή δημιουργήστε έναν εδώ εάν δεν έχετε. Είναι δωρεάν. Στη συνέχεια, προχωρήστε στη σελίδα ενσωματώσεων LiveAgent + Salesforce.
- Κάντε κύλιση προς τα κάτω και επιλέξτε ποια εφαρμογή θα εκτελέσει την ενεργοποίηση και τι θα είναι αυτή η ενεργοποίηση. Υπάρχουν πολλές επιλογές όπως ενσωμάτωση ημερολογίου, προγραμμένα μηνύματα και άλλες που μπορούν να συνδυαστούν με τη δεύτερη εφαρμογή. Σκεφτείτε τι θέλετε να κάνει η ενσωμάτωσή σας και επιλέξετε. Όταν ολοκληρώσετε την επιλογή, συνεχίστε με το μπλε κουμπί.
- Τα επόμενα βήματα ενδέχεται να ποικίλλουν ανάλογα με την επιλογή ενεργοποίησης και δράσης, αλλά είναι γενικά εύκολο στη χρήση. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι τόσο απλό όσο η σύνδεση στους λογαριασμούς σας και η παροχή αδειών στο Salesforce. Κάθε ρύθμιση ενεργοποίησης περιλαμβάνει επίσης μια δοκιμή ενεργοποίησης για να διαπιστωθεί εάν το Zapier συνδέθηκε με επιτυχία στην εφαρμογή.
- Το δεύτερο μέρος συνήθως απαιτεί επίσης τη διαμόρφωση της δράσης. Επιλέξαμε την ενέργεια του LiveAgent Δημιουργία Συνομιλίας από το εύρος των επιλογών ενσωμάτωσης στην αρχή, πράγμα που σημαίνει ότι έπρεπε να ρυθμίσουμε το email. Αυτό περιελάμβανε την εισαγωγή διευθύνσεων email αποστολέα και παραλήπτη, θέμα μηνύματος και κάποια μεταξύ ορισμένων μη απαιτούμενων επιλογών.
- Όταν τελειώσετε με το προηγούμενο μέρος, κάντε ένα τελευταίο τεστ της ενσωμάτωσης στο Zapier και δείτε αν λειτουργεί. Και αυτή είναι ολόκληρη η διαδικασία των ενσωματώσεων Zapier εν συντομία.
Frequently asked questions
Τι είναι το Salesforce;
Το Salesforce είναι ένα λογισμικό CRM που σας βοηθά να βελτιώσετε τις επιχειρηματικές σας σχέσεις από το 1996. Επιπλέον, μπορεί να ενισχύσει την κερδοφορία της εταιρείας και τις συνολικές διαδικασίες.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Salesforce στο LiveAgent;
Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν: βελτιωμένη παραγωγικότητα, μη ανάγκη για εναλλαγή διεπαφών, εύκολη ενημέρωση καμπανιών από το LiveAgent, προσθήκη νέων επαφών από το LiveAgent.
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαφόρα εργαλεία όπως τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, διαχείριση παραπόνων, πύλης πελατών και διαχείρισης email. Η επικοινωνία με την εταιρία μπορεί να γίνει μέσω ενός demo, καλώντας στους αριθμούς +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754 και +1-786-204-1375, καθώς και μέσω κοινωνικών δικτύων και newsletter.
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Salesforce Sales Cloud
Η αξιολόγηση της βάσης γνώσεων του Salesforce Sales Cloud δεν είναι η πιο εύκολη για να ξεκινήσετε, αλλά η τιμή της ξεκινά από $ 25 τον μήνα και υπάρχει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Οι χρήστες της παρέχουν μέτριες εμπειρίες, με συνολική βαθμολογία 3,7. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει εργαλεία για δημιουργία άρθρων και χρήση βάσης γνώσεων.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης SalesForce
Δεν μπορούμε να βοηθήσουμε με την εξυπηρέτηση της SalesForce, αλλά παρέχουμε στοιχεία επικοινωνίας τους. Η SalesForce προσφέρει υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας, τηλεφωνικού κέντρου, social media, φόρουμ και αυτοεξυπηρέτησης. Η εταιρεία είναι Αμερικανική και παρέχει cloud λογισμικό.