Salesflare integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Salesflare;
Το Salesflare είναι μια λύση CRM για μικρές επιχειρήσεις B2B και νεοφυείς επιχειρήσεις. Το Salesflare σάς επιτρέπει να πουλάτε περισσότερα με λιγότερη εργασία χάρη σε διάφορους αυτοματισμούς. Γεμίζει αυτόματα το βιβλίο διευθύνσεών σας, παρακολουθεί διάφορες αλληλεπιδράσεις και συλλέγει δεδομένα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email, εταιρικές βάσεις δεδομένων, τηλέφωνο και ημερολόγιο για εσάς.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Με την ενσωμάτωση Salesflare για το LiveAgent, μπορείτε να εξαγάγετε δεδομένα από και προς τη συνομιλία ή φόρμα στο LiveAgent. Στη συνέχεια, μπορείτε να εμφανίσετε τα δεδομένα μέσα στο LiveAgent και να παρακολουθείτε τι συμβαίνει. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να παρέχετε καλύτερη και ταχύτερη υποστήριξη στους πελάτες σας με ζωντανή συνομιλία.
Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent δημιουργήθηκε για να σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη υποστήριξη στους πελάτες σας. Έρχεται με μια ποικιλία χρήσιμων λειτουργιών εκτός από τις ενσωματώσεις παραγωγικότητας όπως το Salesflare. Προετοιμάστε τις απαντήσεις σας πιο γρήγορα με μια προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο που σας δείχνει τι πληκτρολογούν οι πελάτες πριν πατήσουν αποστολή.
Προσαρμόστε την εμφάνιση και την αίσθηση της συνομιλίας σας ή ανεβάστε προσαρμοσμένα σχέδια κουμπιού συνομιλίας για να ταιριάζουν με την επωνυμία σας. Επωφεληθείτε από τις προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας για να κάνετε τους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας πιο γρήγορα.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Salesflare;
- Εξαγωγή δεδομένων από συνομιλίες και φόρμες
- Παρακολουθήστε το Salesflare μέσα στο LiveAgent
- Εξαλείφει τη συνεχή αλλαγή μεταξύ εφαρμογών
- Αύξηση στη ροή εργασιών
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Πώς να ενσωματώσετε το Salesflare CRM με το LiveAgent;
Το LiveAgent περιλαμβάνει ένα πρόσθετο ενσωμάτωσης του Salesflare CRM το οποίο πρέπει να ενεργοποιηθεί και να διαμορφωθεί. Η διαδικασία είναι απλή και διαρκεί λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να μάθετε πώς να το κάνετε μόνοι σας.
Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στο Διαμόρφωση > Ενσωματώσεις. Βρείτε την ενσωμάτωση Salesflare στη λίστα των πρόσθετων και κάντε κλικ στον διακόπτη ενεργοποίηση. Το LiveAgent θα επανεκκινήσει μετά από αυτό.
Μετά την επανεκκίνηση του LiveAgent, βρείτε την ενεργή προσθήκη στην κορυφή της λίστας προσθηκών και κάντε κλικ στο κουμπί οδοντωτών τροχών διαμόρφωσης. Θα δείτε ένα πεδίο κλειδιού API. Θα χρειαστεί να λάβετε το κλειδί API στις Ρυθμίσεις Salesflare.
Στο Salesflare, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις > Κλειδιά API και δημιουργήστε ένα νέο κλειδί API κάνοντας κλικ στο Δημιουργία κουμπιού. Ονομάστε το κλειδί API και κάντε κλικ στο Δημιουργία. Αντιγράψτε το κλειδί API και επιστρέψτε στο LiveAgent με ανοιχτή τη διαμόρφωση ενσωμάτωσης Salesflare CRM.
- Paste the API key into the LiveAgent’s Salesflare integration API key field in the configuration as shown in the previous steps. Then click on Save.
Αυτό ήταν, η ενσωμάτωση Salesflare είναι πλέον ενεργή. Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για τη ζωντανή συνομιλία μας; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα του λογισμικού μας ζωντανής συνομιλίας ή περιηγηθείτε στις λειτουργίες συνομιλίας για να δείτε τι μπορεί να κάνει.
Improve team collaboration, boost efficiency, and close deals faster by integrating Salesflare with LiveAgent
Combine the power of LiveAgent's help desk software with Salesflare's robust CRM capabilities to streamline your sales and customer support workflows.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Salesflare;
Το SalesFlare είναι μια πλατφόρμα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών, κυρίως για μικρές επιχειρήσεις που λειτουργούν στο B2B.
Ποια είναι τα οφέλη από την ενσωμάτωση του SalesFlare στο LiveAgent;
Τα πλεονεκτήματα είναι: ομαλή ροή εργασιών, δεν χρειάζεται εναλλαγή διεπαφών, εξαγωγή/μεταφορά δεδομένων από συνομιλίες και φόρμες.
LiveAgent 5.29 – Φέρνουμε νέες ενδιαφέρουσες λειτουργίες
Η εταιρεία αναζητά νέους τρόπους για την προώθηση του προϊόντος της μέσω κοινωνικών δικτύων και influencer marketing. Θέλει να αξιοποιήσει τις νέες τάσεις και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της. --END OF TEXT
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.
Η ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου είναι σημαντική για κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ, καθώς ενθαρρύνει τις αποφάσεις αγοράς και χτίζει εμπιστοσύνη στους πελάτες. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα με τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε και να αναπτύξετε ένα ημερολόγιο σύνταξης για κάθε πλατφόρμα. Επιλέξτε τα κατάλληλα εργαλεία, όπως λογισμικό πλατφόρμας ιστολογίου και εργαλεία διαχείρισης κοινωνικών μέσων, ώστε να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το περιεχόμενό σας.
12 Βέλτιστες πρακτικές συστήματος έκδοσης καρτελών + παραδείγματα και συμβουλές
Η χρήση ετικετών και τυποποιημένων μηνυμάτων στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών αυξάνει την αποτελεσματικότητα. Τα ισχυρά συστήματα διαχείρισης καρτελών παρέχουν ανάλυση και παρακολούθηση μετρήσεων εξυπηρέτησης. Επίσης, η ενεργοποίηση της αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να μειώσει την ουρά καρτελών.