Τι είναι το Salesflare;
Το Salesflare είναι μια λύση CRM για μικρές επιχειρήσεις B2B και νεοφυείς επιχειρήσεις. Το Salesflare σάς επιτρέπει να πουλάτε περισσότερα με λιγότερη εργασία χάρη σε διάφορους αυτοματισμούς. Γεμίζει αυτόματα το βιβλίο διευθύνσεών σας, παρακολουθεί διάφορες αλληλεπιδράσεις και συλλέγει δεδομένα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email, εταιρικές βάσεις δεδομένων, τηλέφωνο και ημερολόγιο για εσάς.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Με την ενσωμάτωση Salesflare για το LiveAgent, μπορείτε να εξαγάγετε δεδομένα από και προς τη συνομιλία ή φόρμα στο LiveAgent. Στη συνέχεια, μπορείτε να εμφανίσετε τα δεδομένα μέσα στο LiveAgent και να παρακολουθείτε τι συμβαίνει. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να παρέχετε καλύτερη και ταχύτερη υποστήριξη στους πελάτες σας με ζωντανή συνομιλία.
Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent δημιουργήθηκε για να σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη υποστήριξη στους πελάτες σας. Έρχεται με μια ποικιλία χρήσιμων λειτουργιών εκτός από τις ενσωματώσεις παραγωγικότητας όπως το Salesflare. Προετοιμάστε τις απαντήσεις σας πιο γρήγορα με μια προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο που σας δείχνει τι πληκτρολογούν οι πελάτες πριν πατήσουν αποστολή.
Προσαρμόστε την εμφάνιση και την αίσθηση της συνομιλίας σας ή ανεβάστε προσαρμοσμένα σχέδια κουμπιού συνομιλίας για να ταιριάζουν με την επωνυμία σας. Επωφεληθείτε από τις προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας για να κάνετε τους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας πιο γρήγορα.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Salesflare;
- Εξαγωγή δεδομένων από συζητήσεις και φόρμες
- Παρακολουθήστε το Salesflare στο LiveAgent
- Εξαλείφει τη συνεχή εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών
- Αύξηση της ροής εργασίας
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Πώς να ενσωματώσετε το Salesflare CRM με το LiveAgent;
Το LiveAgent περιλαμβάνει ένα πρόσθετο ενσωμάτωσης του Salesflare CRM το οποίο πρέπει να ενεργοποιηθεί και να διαμορφωθεί. Η διαδικασία είναι απλή και διαρκεί λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να μάθετε πώς να το κάνετε μόνοι σας.
Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στις Διαμόρφωση> Σύστημα> Πρόσθετα. Βρείτε την ενσωμάτωση του Salesflare στη λίστα των πρόσθετων και κάντε κλικ στο κουμπί ενεργοποίησης. Το LiveAgent θα επανεκκινήσει μετά από αυτό.

Μετά την επανεκκίνηση του LiveAgent, βρείτε το ενεργό πρόσθετο στο επάνω μέρος της λίστας προσθηκών και κάντε κλικ στο κουμπί γραναζιού διαμόρφωσης. Θα δείτε ένα πεδίο κλειδιού API. Θα χρειαστεί να λάβετε το κλειδί API στις ρυθμίσεις Salesflare.

Στο Salesflare, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις> Κλειδιά API και δημιουργήστε ένα νέο κλειδί API κάνοντας κλικ στο κουμπί Δημιουργία. Ονομάστε το κλειδί API και κάντε κλικ στο Δημιουργία. Αντιγράψτε το κλειδί API και επιστρέψτε στο LiveAgent με ανοιχτή τη διαμόρφωση ολοκλήρωσης Salesflare CRM.

Επικολλήστε το κλειδί API στο πεδίο κλειδιού API ενσωμάτωσης του Salesflare στο LiveAgent στη διαμόρφωση, όπως φαίνεται στα προηγούμενα βήματα. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην Αποθήκευση.

Αυτό ήταν, η ενσωμάτωση Salesflare είναι πλέον ενεργή. Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για τη ζωντανή συνομιλία μας; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα του λογισμικού μας ζωντανής συνομιλίας ή περιηγηθείτε στις λειτουργίες συνομιλίας για να δείτε τι μπορεί να κάνει.
Frequently asked questions
Τι είναι το Salesflare;
Το SalesFlare είναι μια πλατφόρμα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών, κυρίως για μικρές επιχειρήσεις που λειτουργούν στο B2B.
Ποια είναι τα οφέλη από την ενσωμάτωση του SalesFlare στο LiveAgent;
Τα πλεονεκτήματα είναι: ομαλή ροή εργασιών, δεν χρειάζεται εναλλαγή διεπαφών, εξαγωγή/μεταφορά δεδομένων από συνομιλίες και φόρμες.
Η TeleCube είναι μια πλατφόρμα VoIP που παρέχει τηλεφωνικές υπηρεσίες για περισσότερες από 50 χώρες και στοχεύει στη διαχείριση και οικονομία για κάθε επιχείρηση. Συνεργάζεται με το LiveAgent για βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου, ενώ το Sendmail χρησιμοποιείται ως αποκλειστικό email υποστήριξης πελατών και ενσωματώνεται με το κέντρο εξυπηρέτησης LiveAgent, προσφέροντας πολλαπλές χρήσιμες λειτουργίες.
Το σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο που καταγράφει και διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών με αποτελεσματικό και γρήγορο τρόπο. Η χρήση του συστήματος καρτελών επηρεάζει θετικά την αυτοματοποίηση της εργασίας εξυπηρέτησης πελατών, την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και τη μείωση του κόστους εξυπηρέτησης. Κάθε φορά που οι πελάτες επικοινωνούν μέσω ενός συνδεδεμένου καναλιού, το σύστημα μετατρέπει αυτόματα τα μηνύματά τους σε καρτέλες υποστήριξης.
Η LiveAgent υποστηρίζει πάνω από 40 γλώσσες και επιτρέπει στους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών να χρησιμοποιούν τη γλώσσα που προτιμούν. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα widgets στη γλώσσα σας και να λάβετε έκπτωση στον λογαριασμό cloud της LiveAgent αν βοηθήσετε στη μετάφραση μιας νέας γλώσσας. Επισκέπτες της ιστοσελίδας σας μπορούν να λάβουν υποστήριξη σε πολλές γλώσσες μέσω του LiveAgent.
Η αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας να αυξήσουν την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα τους. Υπάρχουν διάφοροι τύποι αυτοματοποιημένων μεθόδων διανομής καρτελών και για να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να ανατρέξετε στους πόρους της γνωσιακής βάσης. Με την χρήση LiveAgent, μπορείτε να προσφέρετε εξατομικευμένη υποστήριξη σε πελάτες.