Τι είναι το Agile CRM;
Το Agile CRM είναι ένα λογισμικό Customer Relationship Management (CRM) που χρησιμοποιείται παγκοσμίως από πολλές εταιρείες. Χρησιμοποιείται για αυτοματοποίηση, πωλήσεις, μάρκετινγκ, ενώ αποθηκεύει δεδομένα πελατών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορες καμπάνιες. Το Agile CRM παρέχει επιχειρηματικές πληροφορίες και βοηθά τους πωλητές να διεκπεραιώνουν τις διαδικασίες.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Υπάρχουν πολλές δράσεις και ενεργοποιήσεις διαθέσιμα σε αυτήν την ενσωμάτωση. Λάβετε ειδοποιήσεις στον πίνακα ελέγχου κάθε φορά που δημιουργείται μια νέα υπόθεση, συμφωνία, καρτέλα, εκδήλωση, εργασία, επαφή ή πελάτης στο Agile CRM. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τις ετικέτες και τα ορόσημα διαπραγμάτευσης. Εκτός από την παρακολούθηση αυτών των ενεργειών, μπορείτε να τις κάνετε χειροκίνητα στο LiveAgent. Δημιουργήστε νέες επαφές, προσθέστε σε καμπάνιες, προσθέστε σημειώσεις, δημιουργήστε εταιρείες, προσθέστε πελάτες σε ομάδες, προσθέστε ετικέτες ή δημιουργήστε συνομιλίες.
Πλεονεκτήματα
- Λάβετε ειδοποιήσεις για το Agile CRM στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent
- Εκτελέστε έργα και εργασίες χωρίς εναλλαγή λογισμικού
- Αυξήστε τη ροή εργασίας σας
Frequently asked questions
Τι είναι το Agile CRM;
Το Agile είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης σχέσεων πελατών που επιτρέπει στους πελάτες να αποθηκεύουν σημαντικά δεδομένα, καθώς και να αυτοματοποιούν τις διαδικασίες πωλήσεων ή μάρκετινγκ.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Agile CRM στο LiveAgent;
Τα οφέλη περιλαμβάνουν: βελτιωμένη αποτελεσματικότητα εξυπηρέτησης πελατών, λήψη ειδοποιήσεων από το Agile CRM μέσα στο LiveAgent, δημιουργία επαφών/ομάδων επαφών και προσθήκη ετικετών από μία διεπαφή.
Το CRM είναι λογισμικό διαχείρισης επιχειρηματικών σχέσεων, που βοηθά στην αποθήκευση και οργάνωση πληροφοριών πελατών και στην παρακολούθηση δυνητικών πελατών και συμβάσεων. Το LiveAgent προσφέρει διάφορα εργαλεία CRM και επιτρέπει την αυτοματοποίηση διαφόρων εργασιών. Οι βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση CRM περιλαμβάνουν την επιλογή σωστού λογισμικού που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησης.
Τα εισερχόμενα είναι μια έξυπνη έκδοση του email σας που βελτιστοποιεί τις επικοινωνίες σας. Τα τηλεφωνικά κέντρα επιτρέπουν στους πελάτες να επικοινωνούν με την επιχείρηση με διάφορους τρόπους. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων βελτιώνει τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι ανοιχτή στην προορατική επικοινωνία από τις εταιρείες και έχουν θετική αντίληψη για τον οργανισμό.
Το CRM είναι μια σύνοψη στρατηγικών και τεχνολογιών που βοηθούν μια επιχείρηση να δημιουργήσει και να διατηρήσει σχέσεις με δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες. Η διαχείριση σχέσης πελατών ασχολείται με όλες τις σχέσεις της εταιρείας με τον πελάτη. Χρησιμοποιούνται συστήματα πληροφοριών που συγκεντρώνουν όλη τη διαδικασία πωλήσεων από την πρώτη επαφή με τον πελάτη έως την τιμολόγηση αγαθών και υπηρεσιών. Το CRM εστιάζεται κυρίως στην ικανοποίηση των πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων.
To improve customer service, LiveAgent offers unified inbound messaging that automates message routing and creates rules based on time and action. With tags and filters, finding and organizing messages is easy. Real-time preview of customer messages in the chat widget allows agents to provide personalized and timely support. The system also includes an integrated CRM for tracking customer interactions. Start a free 14-day trial or schedule a demo to see LiveAgent in action.