Αναλάβετε δράση την κατάλληλη στιγμή με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών

Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπου και ξεκινήστε μια συνομιλία όταν είναι η κατάλληλη στιγμή.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Λογισμικό παρακολούθησης πελατών που παρακολουθεί τους πελάτες σας

Θέλετε να μάθετε τι κάνουν και λένε οι πελάτες σας στο διαδίκτυο; Θέλετε να παρακολουθείτε όλα τα αιτήματά τους με ένα εργαλείο; Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών LiveAgent είναι το εργαλείο για εσάς! Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας και τις πωλήσεις σας ξεκινώντας από σήμερα.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Παρακολουθήστε, βελτιστοποιήστε, μάθετε από τις πληροφορίες και επωφεληθείτε με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Περισσότερες πληροφορίες, περισσότερες πωλήσεις

Παρακολουθήστε όλες τις κινήσεις των πελατών σας με ένα μόνο εργαλείο παρακολούθησης πελατών.

Δείτε ποιος ιστότοπος τους παρέπεμψε σε εσάς, πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας, ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν, σε ποια ζώνη ώρας βρίσκονται ή από ποια χώρα προέρχονται.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την παρακολούθηση πελατών
LiveAgent failed payment message

Καλύψτε κάθε σημείο επαφής

Προσφέρουμε ένα πολυκαναλικό λογισμικό παρακολούθησης πελατών που συνδέεται με τα Twitter, Instagram, Facebook, WhatsApp και Viber.

Μπορεί επίσης να ενσωματωθεί με απεριόριστο αριθμό διευθύνσεων email και αριθμών τηλεφώνου καθώς και ζωντανή συνομιλία και μια πύλη πελατών για να διασφαλιστεί ότι όλα τα ερωτήματα εξυπηρετούνται και βρίσκονται κάτω από μια στέγη.

Συμμετέχετε στη συζήτηση

Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών μας σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε μοναδικές λέξεις-κλειδιά στο Twitter.

Απαντήστε εύκολα σε ερωτήσεις ή προβληματισμούς πελατών, ακόμα κι αν δεν αναφέρεστε ρητά/επισημαίνεστε στα Tweets.

Ξεκινήστε τη ΔΩΡΕΑΝ δοκιμή σας σήμερα Δωρεάν δοκιμή 30 ημερών Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σας καταγράφοντας όλες τις πληροφορίες πελατών στο ενσωματωμένο CRM.

Δημιουργήστε προσαρμοσμένα πεδία για να καταγράψετε τυχόν πληροφορίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και να απολαύσετε υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης πελατών.

Εξοικονομήστε χρόνο με απαντήσεις με ένα κλικ

Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες δυνατότητες του λογισμικού παρακολούθησης πελατών, όπως προκαθορισμένες απαντήσεις και τυποποιημένες απαντήσεις και δώστε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Ο χρόνος είναι χρήμα, εξοικονομήστε τον

Συνδέστε το λογισμικό παρακολούθησης πελατών μας με περισσότερες από 130 ενσωματώσεις για να κάνετε τη ροή εργασίας σας πιο αποτελεσματική.

Εκτοξεύστε την απόδοσή σας στα ύψη

Μάθετε πόσο χρόνο χρειάζεστε για να απαντήσετε σε ερωτήματα πελατών, ποια κανάλια επικοινωνίας χρησιμοποιούνται περισσότερο και ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά στη μετατροπή πελατών.

Μάθετε από τις αξιολογήσεις αντιπροσώπων και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών σήμερα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις αναφορές
Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Τμηματοποιήστε και βελτιώστε τις πωλήσεις

Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών βοηθά στην τμηματοποίηση των πελατών σε ομάδες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και το υπόβαθρό τους.

Εκμεταλλευτείτε αυτήν τη δυνατότητα και βελτιώστε τα μηνύματα μάρκετινγκ, την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση και τα έσοδα.

Ενδυναμώστε τη βάση πελατών σας

Με τη βοήθεια του λογισμικού παρακολούθησης πελατών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών μέσω της οποίας οι πελάτες σας μπορούν να παρακολουθούν την πρόοδο της επίλυσης της καρτέλας τους.

Οι πελάτες μας λένε τα καλύτερα

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Έχετε κουραστεί να κάνετε εναλλαγές μεταξύ τηλεφώνων, συνομιλιών, email και άλλων εργαλείων επικοινωνίας;

Δεν θα χρειαστεί! Το LiveAgent είναι ένα μοναδικό λογισμικό που ενσωματώνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας κάτω από μια στέγη με προσιτές και διαφανείς τιμές. Μην πληρώνετε πρόσθετες χρεώσεις για πολλαπλά εργαλεία παρακολούθησης πελατών. Το LiveAgent είναι το μόνο που χρειάζεστε.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Δωρεάν μεταφορά; Έγινε

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Κάτι παραπάνω από λογισμικό παρακολούθησης πελατών

Ικανοποιημένοι πελάτες; Ανεκτίμητη αξία

Παρατηρήσατε ότι το λογισμικό παρακολούθησης πελατών είναι η φθηνότερη και ταυτόχρονα πιο προηγμένη επιλογή στην αγορά; Σωστά. Δείτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε στη σελίδα τιμολόγησης μας.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
[extrafaq headline = "FAQ" question-1 = "Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης πελατών;" answer-1 = "Τα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης πελατών περιλαμβάνουν καλύτερη επισκόπηση της συμπεριφοράς και των πληροφοριών των πελατών, βελτιωμένες υπηρεσίες/προϊόντα και καλύτερη ροή εργασίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών." question-2 = "Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες;" answer-2 = "Για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες, πρέπει να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών. Ο χρόνος της πρώτης απάντησης επηρεάζει πολύ την ικανοποίηση των πελατών. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας να είστε αποτελεσματικοί μέσω όλων των πλατφορμών πελατών, όπως ζωντανή συνομιλία, κοινωνικά μέσα, email, φόρουμ, κλήσεις κλπ. Το LiveAgent συγκεντρώνει όλα τα ερωτήματα των πελατών σε ένα μέρος και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Ως εκ τούτου, εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους σας και τους κάνει πιο αποτελεσματικούς όταν απαντούν σε πελάτες. "question-3 =" Ποιο είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό για την παρακολούθηση των πελατών; " answer-3 = "Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε άριστα τους πελάτες με τη λειτουργία CRM. Για να είστε συγκεκριμένοι, μπορείτε να αποθηκεύσετε, να οργανώσετε και να καταγράψετε όλα τα απαραίτητα δεδομένα/πληροφορίες πελατών. Επιπλέον, το LiveAgent σας επιτρέπει να ενσωματώσετε λειοτυργίες CRM για την περαιτέρω πρόοδο των σχέσεων με τους πελάτες ».
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό παρακολούθησης πελατών
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Το LiveAgent βοηθά τη Hostinger να αυξήσει την παραγωγικότητα, ελαττώνει τον αριθμό των και βοηθά στην παρακολούθηση και βελτίωση της επίδοσης των εκπροσώπων της.

Hostinger

Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και αυτοεξυπηρέτησης, με ενσωματωμένες λύσεις και πολλά άλλα. Προσφέρει επίσης υποστήριξη μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x