Θέλετε να μάθετε τι κάνουν και λένε οι πελάτες σας στο διαδίκτυο; Θέλετε να παρακολουθείτε όλα τα αιτήματά τους με ένα εργαλείο; Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών LiveAgent είναι το εργαλείο για εσάς! Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας και τις πωλήσεις σας ξεκινώντας από σήμερα.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Παρακολουθήστε όλες τις κινήσεις των πελατών σας με ένα μόνο εργαλείο παρακολούθησης πελατών.
Δείτε ποιος ιστότοπος τους παρέπεμψε σε εσάς, πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας, ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν, σε ποια ζώνη ώρας βρίσκονται ή από ποια χώρα προέρχονται.
Προσφέρουμε ένα πολυκαναλικό λογισμικό παρακολούθησης πελατών που συνδέεται με τα Twitter, Instagram, Facebook, WhatsApp και Viber.
Μπορεί επίσης να ενσωματωθεί με απεριόριστο αριθμό διευθύνσεων email και αριθμών τηλεφώνου καθώς και ζωντανή συνομιλία και μια πύλη πελατών για να διασφαλιστεί ότι όλα τα ερωτήματα εξυπηρετούνται και βρίσκονται κάτω από μια στέγη.
Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών μας σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε μοναδικές λέξεις-κλειδιά στο Twitter.
Απαντήστε εύκολα σε ερωτήσεις ή προβληματισμούς πελατών, ακόμα κι αν δεν αναφέρεστε ρητά/επισημαίνεστε στα Tweets.
Παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σας καταγράφοντας όλες τις πληροφορίες πελατών στο ενσωματωμένο CRM.
Δημιουργήστε προσαρμοσμένα πεδία για να καταγράψετε τυχόν πληροφορίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και να απολαύσετε υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης πελατών.
Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες δυνατότητες του λογισμικού παρακολούθησης πελατών, όπως προκαθορισμένες απαντήσεις και τυποποιημένες απαντήσεις και δώστε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Συνδέστε το λογισμικό παρακολούθησης πελατών μας με περισσότερες από 130 ενσωματώσεις για να κάνετε τη ροή εργασίας σας πιο αποτελεσματική.
Μάθετε πόσο χρόνο χρειάζεστε για να απαντήσετε σε ερωτήματα πελατών, ποια κανάλια επικοινωνίας χρησιμοποιούνται περισσότερο και ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά στη μετατροπή πελατών.
Μάθετε από τις αξιολογήσεις αντιπροσώπων και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών σήμερα.
Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών βοηθά στην τμηματοποίηση των πελατών σε ομάδες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και το υπόβαθρό τους.
Εκμεταλλευτείτε αυτήν τη δυνατότητα και βελτιώστε τα μηνύματα μάρκετινγκ, την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση και τα έσοδα.
Με τη βοήθεια του λογισμικού παρακολούθησης πελατών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών μέσω της οποίας οι πελάτες σας μπορούν να παρακολουθούν την πρόοδο της επίλυσης της καρτέλας τους.
Roman Bosch
Partly
Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Christine Preusler
HostingAdvice
Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Karl Dieterich
Covomo
Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
Hendrik Henze
Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Viviane Carter
CSI Products
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
Christian Lange
Lucky-Bike
Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
Jens Malmqvist
Projure
Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
Catana Alexandru
Websignal
Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
Sissy Böttcher
Study Portals
Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
Peter Koning
TypoAssassin
Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
Aranzazu F
Factorchic
Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
Martin Drugaj
Atomer
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
Ivan Golubović
AVMarket
Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
Rustem Gimaev
Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
Randy Bryan
tekRESCUE
Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
Alexandra Danišová
Nay
Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
Samuel Smahel
m:zone
Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
David Chandler
Volterman
Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
Δεν θα χρειαστεί! Το LiveAgent είναι ένα μοναδικό λογισμικό που ενσωματώνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας κάτω από μια στέγη με προσιτές και διαφανείς τιμές. Μην πληρώνετε πρόσθετες χρεώσεις για πολλαπλά εργαλεία παρακολούθησης πελατών. Το LiveAgent είναι το μόνο που χρειάζεστε.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Παρατηρήσατε ότι το λογισμικό παρακολούθησης πελατών είναι η φθηνότερη και ταυτόχρονα πιο προηγμένη επιλογή στην αγορά; Σωστά. Δείτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε στη σελίδα τιμολόγησης μας.
Most Popular
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Οι επιχειρήσεις πρέπει να εξατομικεύσουν τα προϊόντα τους και να δημιουργήσουν μια κοινότητα πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανών εκδηλώσεων. Πρέπει να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση πελατών με τη διατήρηση του καταναλωτή και την παροχή περισσότερου χρόνου και συζήτησης για συγκεκριμένους τύπους προϊόντων ή υπηρεσιών.
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, η εξυπηρέτηση πελατών είναι ουσιαστικής σημασίας και μπορεί να επιτευχθεί με τη δημιουργία μιας γνωσιακής βάσης. Αυτό θα δώσει στους εκπροσώπους πελατών περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με μεμονωμένα θέματα και θα βοηθήσει τους πελάτες να βρουν εύκολα απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών, όπως οι νέες τεχνολογίες και η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει καθορισμό στόχων για το κέντρο εξυπηρέτησης, επιλογή λογισμικού και οργάνωση των αντιπροσώπων ανά τμήματα. Προσφέρει επίσης συμβουλές για τη ρύθμιση καναλιών επικοινωνίας, δημιουργία φόρμας επικοινωνίας και διανομής καρτελών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πρέπει να θεσπίσει κανόνες SLA και εκπαίδευση για την ομάδα εξυπηρέτησης.
Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.
Η επιτυχημένη επικοινωνία με τους πελάτες είναι σημαντική για μια επιχείρηση, καθώς μπορεί να την διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές και να οδηγήσει σε υψηλότερες πωλήσεις. Η αποτελεσματική και αποδοτική επικοινωνία μπορεί να οικοδομήσει μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και η χρήση αξιόπιστου λογισμικού αφοσίωσης πελατών είναι σημαντική για συνεπείς αλληλεπιδράσεις.
Το λογισμικό καρτελών προσφέρει ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης καρτελών με πλήρη γκάμα λειτουργιών, το οποίο επιτρέπει την εύκολη διαχείριση πολυκαναλικών επικοινωνιών πελατών από ένα μόνο μέρος. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, καθώς και τα εργαλεία συνεργασίας εκπροσώπων. Η ισχυρή δυνατότητα αναφορών και η τυποποιημένες απαντήσεις καλύπτουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων στη διαχείριση καρτελών πελατών.
40+ στατιστικά ζωντανής συνομιλίας που πρέπει να γνωρίζετε το 2022 και μετά
Η ζωντανή συνομιλία είναι μια ισχυρή λύση για την επικοινωνία πελατών και επισκεπτών ηλεκτρονικού εμπορίου. Στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι millennials και οι Gen Zers προτιμούν να επικοινωνούν με τις εταιρείες μέσω ζωντανής συνομιλίας αντί για παραδοσιακά κανάλια όπως το τηλέφωνο.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες