Αναλάβετε δράση την κατάλληλη στιγμή με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών

Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπου και ξεκινήστε μια συνομιλία όταν είναι η κατάλληλη στιγμή.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Λογισμικό παρακολούθησης πελατών που παρακολουθεί τους πελάτες σας

Θέλετε να μάθετε τι κάνουν και λένε οι πελάτες σας στο διαδίκτυο; Θέλετε να παρακολουθείτε όλα τα αιτήματά τους με ένα εργαλείο; Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών LiveAgent είναι το εργαλείο για εσάς! Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας και τις πωλήσεις σας ξεκινώντας από σήμερα.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Παρακολουθήστε, βελτιστοποιήστε, μάθετε από τις πληροφορίες και επωφεληθείτε με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Περισσότερες πληροφορίες, περισσότερες πωλήσεις

Παρακολουθήστε όλες τις κινήσεις των πελατών σας με ένα μόνο εργαλείο παρακολούθησης πελατών.

Δείτε ποιος ιστότοπος τους παρέπεμψε σε εσάς, πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας, ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν, σε ποια ζώνη ώρας βρίσκονται ή από ποια χώρα προέρχονται.

LiveAgent failed payment message

Καλύψτε κάθε σημείο επαφής

Προσφέρουμε ένα πολυκαναλικό λογισμικό παρακολούθησης πελατών που συνδέεται με τα Twitter, Instagram, Facebook, WhatsApp και Viber.

Μπορεί επίσης να ενσωματωθεί με απεριόριστο αριθμό διευθύνσεων email και αριθμών τηλεφώνου καθώς και ζωντανή συνομιλία και μια πύλη πελατών για να διασφαλιστεί ότι όλα τα ερωτήματα εξυπηρετούνται και βρίσκονται κάτω από μια στέγη.

Συμμετέχετε στη συζήτηση

Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών μας σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε μοναδικές λέξεις-κλειδιά στο Twitter.

Απαντήστε εύκολα σε ερωτήσεις ή προβληματισμούς πελατών, ακόμα κι αν δεν αναφέρεστε ρητά/επισημαίνεστε στα Tweets.

Ξεκινήστε τη ΔΩΡΕΑΝ δοκιμή σας σήμερα Δωρεάν δοκιμή 14 ημερών    Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σας καταγράφοντας όλες τις πληροφορίες πελατών στο ενσωματωμένο CRM.

Δημιουργήστε προσαρμοσμένα πεδία για να καταγράψετε τυχόν πληροφορίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και να απολαύσετε υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης πελατών.

Εξοικονομήστε χρόνο με απαντήσεις με ένα κλικ

Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες δυνατότητες του λογισμικού παρακολούθησης πελατών, όπως προκαθορισμένες απαντήσεις και τυποποιημένες απαντήσεις και δώστε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Ο χρόνος είναι χρήμα, εξοικονομήστε τον

Συνδέστε το λογισμικό παρακολούθησης πελατών μας με περισσότερες από 130 ενσωματώσεις για να κάνετε τη ροή εργασίας σας πιο αποτελεσματική.

Εκτοξεύστε την απόδοσή σας στα ύψη

Μάθετε πόσο χρόνο χρειάζεστε για να απαντήσετε σε ερωτήματα πελατών, ποια κανάλια επικοινωνίας χρησιμοποιούνται περισσότερο και ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά στη μετατροπή πελατών.

Μάθετε από τις αξιολογήσεις αντιπροσώπων και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών σήμερα.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Τμηματοποιήστε και βελτιώστε τις πωλήσεις

Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών βοηθά στην τμηματοποίηση των πελατών σε ομάδες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και το υπόβαθρό τους.

Εκμεταλλευτείτε αυτήν τη δυνατότητα και βελτιώστε τα μηνύματα μάρκετινγκ,  την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση και τα έσοδα.

Ενδυναμώστε τη βάση πελατών σας

Με τη βοήθεια του λογισμικού παρακολούθησης πελατών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών μέσω της οποίας οι πελάτες σας μπορούν να παρακολουθούν την πρόοδο της επίλυσης της καρτέλας τους.

Οι πελάτες μας λένε τα καλύτερα

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Έχετε κουραστεί να κάνετε εναλλαγές μεταξύ τηλεφώνων, συνομιλιών, email και άλλων εργαλείων επικοινωνίας;

Δεν θα χρειαστεί! Το LiveAgent είναι ένα μοναδικό λογισμικό που ενσωματώνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας κάτω από μια στέγη με προσιτές και διαφανείς τιμές. Μην πληρώνετε πρόσθετες χρεώσεις για πολλαπλά εργαλεία παρακολούθησης πελατών. Το LiveAgent είναι το μόνο που χρειάζεστε.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Κάτι παραπάνω από λογισμικό παρακολούθησης πελατών

Ικανοποιημένοι πελάτες; Ανεκτίμητη αξία

Παρατηρήσατε ότι το λογισμικό παρακολούθησης πελατών είναι η φθηνότερη και ταυτόχρονα πιο προηγμένη επιλογή στην αγορά; Σωστά. Δείτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε στη σελίδα τιμολόγησης μας.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small business

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 μήνας

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 contact form

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
[extrafaq headline = "FAQ" question-1 = "Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης πελατών;" answer-1 = "Τα οφέλη του λογισμικού παρακολούθησης πελατών περιλαμβάνουν καλύτερη επισκόπηση της συμπεριφοράς και των πληροφοριών των πελατών, βελτιωμένες υπηρεσίες/προϊόντα και καλύτερη ροή εργασίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών." question-2 = "Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες;" answer-2 = "Για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες, πρέπει να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών. Ο χρόνος της πρώτης απάντησης επηρεάζει πολύ την ικανοποίηση των πελατών. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας να είστε αποτελεσματικοί μέσω όλων των πλατφορμών πελατών, όπως ζωντανή συνομιλία, κοινωνικά μέσα, email, φόρουμ, κλήσεις κλπ. Το LiveAgent συγκεντρώνει όλα τα ερωτήματα των πελατών σε ένα μέρος και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Ως εκ τούτου, εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους σας και τους κάνει πιο αποτελεσματικούς όταν απαντούν σε πελάτες. "question-3 =" Ποιο είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό για την παρακολούθηση των πελατών; " answer-3 = "Το LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε άριστα τους πελάτες με τη λειτουργία CRM. Για να είστε συγκεκριμένοι, μπορείτε να αποθηκεύσετε, να οργανώσετε και να καταγράψετε όλα τα απαραίτητα δεδομένα/πληροφορίες πελατών. Επιπλέον, το LiveAgent σας επιτρέπει να ενσωματώσετε λειοτυργίες CRM για την περαιτέρω πρόοδο των σχέσεων με τους πελάτες ».
Related Articles to Λογισμικό παρακολούθησης πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών

Οι επιχειρήσεις πρέπει να εξατομικεύσουν τα προϊόντα τους και να δημιουργήσουν μια κοινότητα πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανών εκδηλώσεων. Πρέπει να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση πελατών με τη διατήρηση του καταναλωτή και την παροχή περισσότερου χρόνου και συζήτησης για συγκεκριμένους τύπους προϊόντων ή υπηρεσιών.

Η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας. Μάθετε για τις δυνατότητες που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.

4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου

Για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, η εξυπηρέτηση πελατών είναι ουσιαστικής σημασίας και μπορεί να επιτευχθεί με τη δημιουργία μιας γνωσιακής βάσης. Αυτό θα δώσει στους εκπροσώπους πελατών περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με μεμονωμένα θέματα και θα βοηθήσει τους πελάτες να βρουν εύκολα απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών, όπως οι νέες τεχνολογίες και η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.

Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης

Η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει καθορισμό στόχων για το κέντρο εξυπηρέτησης, επιλογή λογισμικού και οργάνωση των αντιπροσώπων ανά τμήματα. Προσφέρει επίσης συμβουλές για τη ρύθμιση καναλιών επικοινωνίας, δημιουργία φόρμας επικοινωνίας και διανομής καρτελών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πρέπει να θεσπίσει κανόνες SLA και εκπαίδευση για την ομάδα εξυπηρέτησης.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών του LiveAgent θα παρέχει εξατομικευμένη, γρήγορη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.

Η επιτυχημένη επικοινωνία με τους πελάτες είναι σημαντική για μια επιχείρηση, καθώς μπορεί να την διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές και να οδηγήσει σε υψηλότερες πωλήσεις. Η αποτελεσματική και αποδοτική επικοινωνία μπορεί να οικοδομήσει μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και η χρήση αξιόπιστου λογισμικού αφοσίωσης πελατών είναι σημαντική για συνεπείς αλληλεπιδράσεις.

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρουν μόνοι τους τις απαντήσεις που ψάχνουν. Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων του LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εκπληκτικά portal πελατών.

Αξιοποιήστε το λογισμικό των συχνών ερωτήσεων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών

Το λογισμικό καρτελών προσφέρει ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης καρτελών με πλήρη γκάμα λειτουργιών, το οποίο επιτρέπει την εύκολη διαχείριση πολυκαναλικών επικοινωνιών πελατών από ένα μόνο μέρος. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, καθώς και τα εργαλεία συνεργασίας εκπροσώπων. Η ισχυρή δυνατότητα αναφορών και η τυποποιημένες απαντήσεις καλύπτουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων στη διαχείριση καρτελών πελατών.

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια απαραίτητη πλατφόρμα επικοινωνίας για όλες τις επιχειρήσεις. Οι εταιρείες που αξιοποιούν τη δύναμη της ζωντανής συνομιλίας μπορούν να αποκομίσουν τα οφέλη που προσφέρει.

40+ στατιστικά ζωντανής συνομιλίας που πρέπει να γνωρίζετε το 2022 και μετά

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια ισχυρή λύση για την επικοινωνία πελατών και επισκεπτών ηλεκτρονικού εμπορίου. Στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι millennials και οι Gen Zers προτιμούν να επικοινωνούν με τις εταιρείες μέσω ζωντανής συνομιλίας αντί για παραδοσιακά κανάλια όπως το τηλέφωνο.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo