Δημιουργήστε ευημερία με το λογισμικό επιτυχίας πελατών

Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους παρέχοντας άψογη εξυπηρέτηση σε κάθε κανάλι.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Λογισμικό επιτυχίας πελατών για καλύτερη εμπειρία πελάτη

Το εξαιρετικό λογισμικό επιτυχίας πελατών σάς δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Η λύση “όλα σε ένα” σας επιτρέπει να εστιάσετε στη δημιουργία νέων σχέσεων με τους πελάτες σας, επειδή εστιάζει στην εξατομίκευση, την ταχύτητα και τη χρησιμότητα.

Το λογισμικό αφοσίωσης πελατών LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσετε όλα τα κανάλια επικοινωνίας των πελατών σας σε ένα ενιαίο ενοποιημένο φάκελο εισερχομένων στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι στην εταιρεία σας. Αυτό επιτρέπει σε κάθε μέλος του προσωπικού να βλέπει όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε ένα μέρος και δίνει τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους να αρχίσουν να χτίζουν σχέσεις με τους πελάτες σας.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Γιατί χρειάζεστε λογισμικό επιτυχίας πελατών

Το κλειδί για την επιτυχία στην εξυπηρέτηση πελατών είναι η καλή σχέση με τους πελάτες σας. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι σημαντικό να συνηθίσετε να απαντάτε στα ερωτήματα των πελατών γρήγορα, αποτελεσματικά και με προσωποποιημένο τρόπο. Ωστόσο, πολλές online επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προκλήσεις όταν πρόκειται να διαχειριστούν τα αιτήματα του γραφείου βοήθειας, που με τη σειρά του τους εμποδίζει να παρέχουν αποτελεσματικές απαντήσεις.

questions illustration

Τα ακόλουθα προβλήματα είναι τα πιο συχνά αναφερόμενα κατά τη διαχείριση ερωτημάτων κέντρου εξυπηρέτησης

inbox cleanup - illustration

Χαμένα email

Τα περισσότερα προγράμματα-πελάτες email δυσκολεύουν να λειτουργήσουν σε ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων, καθώς δεν δημιουργήθηκαν με γνώμονα τη συνεργασία. Για παράδειγμα, όταν εργάζεστε με το Outlook, θα μπορούσατε να διαγράψετε τη δουλειά ενός συνεργάτη χωρίς καν να το γνωρίζει και το αντίστροφο. Συνεπώς, τα σημαντικά email μπορούν εύκολα να χαθούν, να αγνοηθούν ή ακόμη και να διαγραφούν. Με το LiveAgent, όλο το προσωπικό σας θα έχει πρόσβαση σε κοινόχρηστα εισερχόμενα, διευκολύνοντας τη συνεργασία των ομάδων.

Καθυστερημένες απαντήσεις

Δεν είναι καλή πολιτική να κρατάτε τους πελάτες σας σε αναμονή καθώς μπορεί να απογοητευτούν. Ωστόσο, αυτή είναι συνήθως η πραγματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για οργανισμούς με μεγάλες ομάδες υποστήριξης, καθώς είναι εύκολο να παραβλέψετε σημαντικά email μέχρι να είναι πλέον πολύ αργά.

Ωστόσο, με το LiveAgent μπορείτε να δημιουργήσετε υπενθυμίσεις για την παρακολούθηση email υψηλής προτεραιότητας. Συνήθως, η ομάδα σας θα λαμβάνει πάντα σημαντικά email πριν να είναι πολύ αργά.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Δυσκολίες συνεργασίας

Εάν έχετε μια μεγάλη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, μπορεί να είναι δύσκολο για όλους να συνεργαστούν χρησιμοποιώντας παραδοσιακά εισερχόμενα email. Για παράδειγμα, εάν τα μέλη της ομάδας φύγουν για διακοπές και λάβουν σημαντικά μηνύματα, μπορεί να χαθούν ή να ξεχαστούν.

Η λύση; Το LiveAgent σας παρέχει κοινόχρηστα εισερχόμενα της εταιρείας που δίνουν τη δυνατότητα στο προσωπικό σας να μοιράζεται τον φόρτο εργασίας των μη διαθέσιμων εκπροσώπων.

Διαχείριση επιδόσεων

Χωρίς κοινό σύστημα διαχείρισης της επικοινωνίας με τους πελάτες, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αξιολογήσετε την απόδοση της υποστήριξης πελατών σας. Με το LiveAgent, μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα μηνύματα που στέλνονται μεταξύ της ομάδας σας και των πελατών σας. Μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε προβλήματα ή να ανταμείψετε τα μέλη της ομάδας που παρέχουν στους πελάτες σας εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Cartoon woman looking at graph

Γνωρίστε το LiveAgent - Η πλατφόρμα επιτυχίας πελατών

Παρακολουθήστε ερωτήματα και απαντήστε σε αυτά

Το LiveAgent δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας σας έναν εύκολο τρόπο να παρακολουθήσουν τα ερωτήματα πελατών και να απαντήσουν σε αυτά. Ενσωματώνει όλες τις μορφές επικοινωνίας με τους πελάτες σε ένα κομμάτι λογισμικού που λειτουργεί απρόσκοπτα.

Λύση πολλών καναλιών για την επιχείρησή σας

Είτε οι πελάτες σας επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τηλεφωνικού κέντρου, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ή μέσω email, Το LiveAgent σας καλύπτει, ώστε το προσωπικό σας να μπορεί να παρακολουθεί συνεχώς τις επικοινωνίες με τους πελάτες.

Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με το LiveAgent

Το κλειδί για την επιτυχία των πελατών είναι η επικοινωνία και το LiveAgent παρέχει σε εσάς και στην ομάδα σας τα εργαλεία που χρειάζεστε για αποτελεσματική επικοινωνία.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας δίνουν τη δυνατότητα να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Προηγμένα χαρακτηριστικά

Το LiveAgent παρέχει πολλά εργαλεία που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση της ομάδας σας και στην επιτυχία της εξυπηρέτησης πελατών σας. Μαζί αυτά τα εργαλεία δίνουν τη δυνατότητα στο προσωπικό σας να επικοινωνεί απρόσκοπτα με τους πελάτες σας σε πολλά κανάλια.

email ticketing - illustration
Savings illustration

Δώστε μεγαλύτερη αξία στα χρήματά σας

Το λογισμικό επιτυχίας πελατών μας έχει τις υψηλότερες βαθμολογίες στον τομέα και υπερτερεί των άλλων λογισμικών εξυπηρέτησης πελατών που είναι πιο ακριβά και παρέχουν πολύ λιγότερες δυνατότητες.

Εφαρμογή κινητού του γραφείου βοήθειας

Η διασφάλιση της επιτυχίας των πελατών σημαίνει ότι προσφέρετε στους πελάτες σας μια εμπειρία πολλών καναλιών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε αναπτύξει μια ειδική, εγγενή εφαρμογή τόσο για Android όσο και για iOS που ενσωματώνεται άψογα με το διαδικτυακό πρόγραμμα-πελάτη σας. Ακόμα κι αν το προσωπικό σας βρίσκεται μακριά από το γραφείο του, μπορεί να συνεχίσει να αλληλεπιδρά με τους πελάτες σας μέσω email, τηλεφώνου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όλα από την εφαρμογή τους. Το αποτέλεσμα; Όλα τα σημαντικά μηνύματα θα λαμβάνουν μια γρήγορη απάντηση.

Mobile application - illustration
connected world map

Σε όλες τις γλώσσες

Το λογισμικό επιτυχίας πελατών μας χρησιμοποιείται παγκοσμίως και διατίθεται με πλήρη έως μερική πολύγλωσση υποστήριξη. Προσφέρει 40+ γλώσσες εφαρμογής και σας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε πλήρως κάθε ειδικό γράμμα ή προφορά γράμματος στην εφαρμογή.

Αυτό δίνει στο προσωπικό σας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τη μητρική του γλώσσα όταν απαντά σε ερωτήματα και αιτήματα πελατών, που σημαίνει ότι οι πελάτες σας μπορούν να ζητήσουν βοήθεια στη γλώσσα τους.

Ανακαλύψτε τις υποστηριζόμενες γλώσσες

Λειτουργίες που χρειάζεστε

Το εύχρηστο σύστημα καρτελών σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας με μια ματιά και σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε πολλές κοινές εργασίες εξυπηρέτησης πελατών. Το προσωπικό σας μπορεί να εναλλάσσεται άμεσα μεταξύ διαφορετικών μορφών επικοινωνίας και μπορείτε να προσαρμόσετε την εμπειρία των πελατών σας στις συγκεκριμένες ανάγκες του τομέα σας δημιουργώντας φόρμες επικοινωνίας και κέντρα υποστήριξης κατά παραγγελία.

Το LiveAgent βελτιώνεται συνεχώς και αναπτύσσει νέες δυνατότητες. Το LiveAgent παρέχει ήδη περισσότερες από 179+ λειτουργίες γραφείου βοήθειας και πάνω από 40 ενσωματώσεις.

features overview - integration

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις δεν μπορούν να κάνουν λάθος

Το LiveAgent το εμπιστεύονται μερικές από τις μεγαλύτερες και πιο διάσημες εταιρείες στον κόσμο. Διαβάστε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να κατορθώσετε την επιτυχία των πελατών, να διασφαλίσετε την αφοσίωση των πελατών και να ανεβάσετε την υποστήριξη των πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.

app installation - illustration

Το LiveAgent προσαρμόζεται στην επιχείρησή σας

Το LiveAgent παρέχει ένα ισχυρό εργαλείο επιτυχίας πελατών τόσο για νέες όσο και για υπάρχουσες εταιρείες. Εάν μόλις ξεκινάτε μια επιχείρηση, θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε γρήγορα μια πελατειακή βάση και να δημιουργήσετε αφοσίωση μεταξύ των πελατών σας. Εάν είστε μια καθιερωμένη εταιρεία που θέλει να ανεβάσει την εμπειρία των πελατών σας στο επόμενο επίπεδο, η ενσωμάτωση όλων των καναλιών επικοινωνίας των πελατών σας σε ένα κεντρικό σύστημα θα επιτρέψει στο προσωπικό σας να επικοινωνεί με τους πελάτες σας πολύ πιο εύκολα και αποτελεσματικά.

Σχεδιάσαμε το LiveAgent ως μια ευέλικτη λύση εξυπηρέτησης πελατών και το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών μας είναι κατάλληλο για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Ανεξάρτητα από τον τομέα στον οποίο ανήκετε ή πόσο μεγάλη είναι η εταιρεία σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας.

Τι είναι το λογισμικό επιτυχίας πελατών;

Το λογισμικό επιτυχίας πελατών θα βοηθήσει εσάς και την ομάδα σας να διαχειριστείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας. Το LiveAgent είναι μια λύση SaaS που φέρνει όλες τις επικοινωνίες σας σε ένα απρόσκοπτο σύστημα. Οι πελάτες σας χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για να επικοινωνήσουν, όπως το email, το τηλέφωνο, τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ή τη ζωντανή συνομιλία. Έτσι, η διατήρηση όλης της επικοινωνίας σε ένα μέρος βοηθά τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να κατανοήσουν καλύτερα τα ζητήματα των πελατών και να απαντήσουν γρηγορότερα. Το LiveAgent διασφαλίζει επίσης τις εσωτερικές επικοινωνίες σας, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε ασφαλή τα ευαίσθητα δεδομένα των πελατών.

Η επιτυχία της εξυπηρέτησης πελατών είναι το κλειδί για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης και μιας ισχυρής κοινότητας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το λογισμικό επιτυχίας πελατών μπορεί να βελτιώσει δραματικά τον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Το προσωπικό σας θα μπορεί πλέον να προσεγγίζει πελάτες σε πολλά κανάλια, αλλά κι εσείς θα μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών.

customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Πώς να επιλέξετε το σωστό λογισμικό επιτυχίας πελατών

Η αγορά για το λογισμικό επιτυχίας των πελατών είναι πλήρης. Ωστόσο, κάθε πάροχος θα σας προσφέρει ένα διαφορετικό σετ εργαλείων. Όπως σε κάθε απόφαση αγοράς, οι ανάγκες σας για το λογισμικό επιτυχίας πελατών θα εξαρτηθούν από τον κλάδο της βιομηχανίας σας, το μέγεθος της επιχείρησής σας και τις προσωπικές σας ανάγκες.

Οι περισσότεροι πάροχοι λογισμικού προσφέρουν βασικές δυνατότητες που περιλαμβάνουν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία ή αναλυτικό πίνακα χειρισμού. Αυτά που είναι πιο προηγμένα έχουν αυτοματοποίηση, συστήματα υποστήριξης πολλών γνωσιακών βάσεων ή διαφορετική εργαλειοθήκη συνεργασίας.

Με το LiveAgent προχωρήσαμε ένα βήμα παραπέρα. Χτίσαμε το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στην πλατφόρμα μας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να εναλλάσσεστε αβίαστα μεταξύ τηλεφωνικών κλήσεων και άλλων μορφών επικοινωνίας. Το LiveAgent υποστηρίζει επίσης μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης απευθείας από τον εγγενή πίνακα χειρισμού, όπου μπορείτε επίσης να απαντήσετε σε μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το μοναδικό μας σύστημα καρτελών φέρνει κάθε μορφή επικοινωνίας σε ένα μέρος.

Σύγκριση λογισμικού επιτυχίας πελατών

Με τόσες πολλές επιλογές στην αγορά, η επιλογή ενός λογισμικού επιτυχίας πελατών μπορεί να είναι μια αποθαρρυντική διαδικασία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε το LiveAgent, για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ευέλικτοι. Εάν έχετε μόνο ένα μέλος στην ομάδα υποστήριξης πελατών, κανένα πρόβλημα: Το LiveAgent θα διατηρήσει όλα τα μηνύματά οργανωμένα. Εάν έχετε μια μεγάλη ομάδα που ασχολείται με ερωτήματα πελατών, το LiveAgent θα τους δώσει τη δυνατότητα να συνεργαστούν και να προσφέρουν στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Το LiveAgent προσφέρει όλες αυτές τις δυνατότητες μέσω ενός εύχρηστου περιβάλλοντος χρήστη που είναι εύκολο να το μάθετε και από το οποίο μπορείτε να δείτε βασικές μετρήσεις που δείχνουν πόσο καλά εξυπηρετείτε τους πελάτες σας. Η χρήση του LiveAgent είναι μια ευκαιρία, καθώς παίρνετε όλες αυτές τις χρήσιμες λειτουργίες στην τιμή ενός μέσου δείπνου για δύο άτομα.

Mobile testing illustration
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό επιτυχίας πελατών
Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του iContact μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης iContact

iContact είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ email που προσφέρει υποστήριξη μέσω email, κοινωνικών μέσων, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω media@icontact.com.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x