Κριτική του λογισμικού εγγραφής κλήσεων Liveagent
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εγγραφής κλήσεων με εύκολη ρύθμιση και πλοήγηση. Τα πακέτα τιμολόγησης Medium και Large προσφέρουν ποικιλία λειτουργιών και επιλογών αυτοματισμού. Παρέχει σταθερή επιλογή για τηλεφωνικά κέντρα και συστήματα εγγραφής κλήσεων.
Χωρίς άγχος λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαχειρίζεται πολλά προφίλ από έναν πίνακα ελέγχου και καταγράφει τις προηγούμενες συνομιλίες. Σας εξοικονομεί χρόνο και εξασφαλίζει τη συνέπεια στον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με την υψηλή αυτοματοποίηση που προσφέρει.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ακινήτων
Διάφορες επιλογές λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για επιχειρήσεις ακινήτων προσφέρουν ευελιξία και εργαλεία για μάρκετινγκ και υποστήριξη πελατών. Εργαλεία όπως το Olark, Podium, Zoho SalesIQ, και ClickDesk παρέχουν δυνατότητες προσαρμογής, ανάλυσης δεδομένων και προηγμένα χαρακτηριστικά όπως γεωεντοπισμός και αυτόματες απαντήσεις.
Λίστα ελέγχου έναρξης νέας εργασίας
Το κείμενο παρουσιάζει μεθόδους βελτίωσης της απόδοσης του προσωπικού και διαχείρισης της εκπαίδευσης των αντιπροσώπων. Προτείνει τη θέσπιση στόχων και τον παρακολούθηση των αποτελεσμάτων, ενώ παρουσιάζει εργαλεία όπως το Asana scorecard και το λογισμικό διαχείρισης έργου. Το κείμενο αναφέρεται και στην ανάλυση αποτελεσμάτων για την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Επίσης, παρουσιάζεται μια διαδικασία εγγραφής για την κατασκευή του LiveAgent.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Opera
Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και συστήματα διαχείρισης παραπόνων. Παρέχει επίσης λογισμικό πύλης πελατών, διαχείρισης email και ενσωματώνει εναλλακτικές λύσεις. Η εταιρεία προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και υποστήριξη πελατών.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Telegram
Το κείμενο παρέχει τα στοιχεία επικοινωνίας της υποστήριξης πελατών της Telegram. Η υποστήριξη μπορεί να προσφερθεί μέσω email, Live Chat, γνωσιακής βάσης και φόρουμ. Επιπλέον, προσφέρεται οδηγός για την επίλυση των κοινών προβλημάτων της εφαρμογής, καθώς και πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες της εφαρμογής, όπως η διαγραφή μηνυμάτων και η χρήση της σε πολλές συσκευές.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.