Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Ερωτήσεις έρευνας ικανοποίησης πελατών

Ερωτήσεις έρευνας ικανοποίησης πελατών

Διάφορες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι:

  • Ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα μιλήσει σε 9-15 άτομα για την αρνητική εμπειρία του με μια επιχείρηση
  • Χρειάζονται κατά μέσο όρο 12 θετικές εμπειρίες για να αναπληρωθεί μια ανεπίλυτη αρνητική εμπειρία
  • Οι πελάτες που δίνουν στην επιχείρησή σας βαθμολογία 5 αστέρων σε κλίμακα από 1 έως 5 έχουν 6 φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από εσάς

Αυτό σημαίνει ότι το στοίχημα είναι υψηλό για τις επιχειρήσεις όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών και οι έρευνες ικανοποίησης πελατών είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να μάθετε πώς αισθάνονται οι πελάτες σας για την επιχείρησή σας. Οι έρευνες βοηθούν επίσης στον προσδιορισμό του τι λειτουργεί, τι όχι και τι πρέπει να βελτιώσετε, ώστε να μπορείτε να παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία στους πελάτες σας.

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply
Οι έρευνες CSAT της Nicereply

Τι είναι οι έρευνες ικανοποίησης πελατών;

Οι έρευνες ικανοποίησης πελατών είναι ερωτηματολόγια που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν το επίπεδο ικανοποίησης που έχουν οι πελάτες τους από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις προσωπικές εμπειρίες, την εικόνα της εταιρείας ή την υποστήριξη πελατών. Ο γενικός σκοπός των ερευνών ικανοποίησης πελατών είναι να αξιολογήσει πόσο ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι είναι οι πελάτες σας από διαφορετικές πτυχές των προϊόντων, των υπηρεσιών ή των διαδικασιών σας.

Οι έρευνες ικανοποίησης πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων, όπως ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών (ερωτήσεις κλίμακας βαθμολογίας, ερωτήσεις δυαδικής κλίμακας «ναι/όχι», ονομαστικές ερωτήσεις, ερωτήσεις κλίμακας Likert, σημασιολογικές διαφορές ερωτήσεων) και ανοιχτές ερωτήσεις ή οποιοσδήποτε συνδυασμός ερωτήσεων που αναφέρονται παραπάνω.

customer-survey-rate-agents-Nicereply
Ενσωματώστε τις έρευνες Nicereply ικανοποίησης πελατών στα email σας LiveAgent

Βέλτιστες πρακτικές για έρευνες ικανοποίησης πελατών

  • Κρατήστε τις σύντομες – οι έρευνες με 1-3 ερωτήσεις έχουν το υψηλότερο μέσο ποσοστό ολοκλήρωσης (83,34%)
  • Κάντε ερωτήσεις που έχουν έναν σαφές καθορισμένο σκοπό και μια ισχυρή υπόθεση για να συμπεριληφθεί
  • Μην κάνετε ερωτήσεις διπλής σημασίας που αγγίζουν περισσότερα από ένα ζητήματα
  • Αποφύγετε τη χρήση εσωτερικής ή βιομηχανικής ορολογίας που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους ερωτηθέντες
  • Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις ναι/όχι, όταν κάνετε μια ερώτηση που έχει απλή απάντηση
  • Επιτρέψτε τα σχόλια ανοιχτού κειμένου – ενδέχεται να ανακαλύψετε νέες πληροφορίες που δεν περιμένατε
  • Βεβαιωθείτε ότι η έρευνά σας είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές.
  • Αποφασίστε για τις καλύτερες μεθόδους διανομής έρευνας για την επιχείρησή σας (email, αναδυόμενα παράθυρα στη σελίδα, γραφικά στοιχεία σχολίων κ.λπ.)
  • Σκεφτείτε μια ιδανική στιγμή για τη διανομή των ερευνών σας σε διαφορετικά στάδια του κύκλου ζωής του πελάτη
  • Προσφέρετε στους ερωτηθέντες ένα μπόνους, (αν έχει νόημα) – μελέτες έχουν δείξει ότι τα κίνητρα μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης στην έρευνα κατά 5% έως 20%.
  • Ευχαριστείστε τους πελάτες για τα σχόλιά τους, ανεξάρτητα από τη φύση του σχολίου

Ερωτήσεις έρευνας ικανοποίησης πελατών

Για να λάβετε πολύτιμα σχόλια από τους πελάτες σας, πρέπει να τους κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Παρακάτω είναι μερικές από τις πιο κοινές ερωτήσεις για την ικανοποίηση πελατών (γενικές και συγκεκριμένες για το προϊόν) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά τη δημιουργία των δικών σας ερευνών CSAT.

Γενικές ερωτήσεις σχετικά με τα σχόλια των πελατών

Ερωτήσεις των SaaS σχετικά με τα σχόλια προϊόντων

Ερωτήσεις έρευνας εμπειρίας πελατών

Ερωτήσεις έρευνας εξυπηρέτησης πελατών

Ερωτήσεις έρευνας σχολίων ιστότοπου

Έρευνα ικανοποίησης πελατών – Συχνές ερωτήσεις

Τι ερωτήσεις πρέπει να κάνω για σχόλια πελατών;

Θα πρέπει να κάνετε μια σειρά από ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τόσο τα δυνατά όσο και τα αδύνατα σημεία της εργασίας σας και τους λόγους ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας των πελατών.

Πώς αξιολογείτε την ικανοποίηση των πελατών;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έρευνες για να συλλέξετε σχόλια από πελάτες. Ορισμένοι πελάτες θα επιλέξουν να συμπληρώσουν μια έρευνα ως αντάλλαγμα, ενώ άλλοι θα απαντήσουν διότι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους.

Πώς πρέπει να δημιουργήσετε ερωτήσεις για μια έρευνα;

Κατά το σχεδιασμό μιας έρευνας, θα πρέπει να κάνετε ερωτήσεις που είναι:

  • Σαφείς, άμεσες και εύκολες στο να τις απαντήσουν οι ερωτηθέντες
  • Ανοιχτού τύπου
  • Συγκεκριμένες – για την παροχή αρκετών πληροφοριών για την απάντησή τους, και όχι πολύ λίγες
  • Κλειστές – για να προσφέρετε στους ερωτηθέντες ένα περιορισμένο σύνολο πιθανών απαντήσεων (πολλαπλών επιλογών) αντί να τους ζητήσετε να γράψουν όλες τις απαντήσεις

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι ερωτήσεις πρέπει να κάνω για σχόλια πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Θα πρέπει να κάνετε μια σειρά από ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τόσο τα δυνατά όσο και τα αδύνατα σημεία της εργασίας σας και τους λόγους ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας των πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς αξιολογείτε την ικανοποίηση των πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έρευνες για να συλλέξετε σχόλια από πελάτες. Ορισμένοι πελάτες θα επιλέξουν να συμπληρώσουν μια έρευνα ως αντάλλαγμα, ενώ άλλοι θα απαντήσουν διότι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς πρέπει να δημιουργήσετε ερωτήσεις για μια έρευνα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Κατά το σχεδιασμό μιας έρευνας, θα πρέπει να κάνετε ερωτήσεις που είναι: – Σαφείς, άμεσες και εύκολες για να απαντήσουν οι ερωτηθέντες. – Ανοικτού τύπου – Συγκεκριμένες, δεδομένου ότι παρέχουν αρκετές πληροφορίες για να τις απαντήσουν και όχι πολύ λίγες. – Κλειστές, για να προσφέρει στους ερωτηθέντες ένα περιορισμένο σύνολο πιθανών απαντήσεων (πολλαπλών επιλογών) αντί να τους ζητήσει να γράψουν όλες τις απαντήσεις.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo