Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Παρακαλούμε, ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό ενσωμάτωσης για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το Google Analytics με το LiveAgent.
- Συνδεθείτε στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και κάντε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις.
- Κάντε κλικ στο Σύστημα και Plugins.
- Βρείτε το “Παρακολούθηση Ζωντανής Συνομιλίας” και ενεργοποιήστε το κάνοντας κλικ στο ρυθμιστικό.
Τι είναι το Google Analytics;
Το Google Analytics είναι μια δωρεάν Διαδικτυακή υπηρεσία ανάλυσης που παρέχει στατιστικά και βασικά αναλυτικά εργαλεία για σκοπούς βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και μάρκετινγκ.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Παρακολουθήστε συμβάντα ζωντανών συνομιλιών στο Google Analytics. Χάρη σε αυτά τα δεδομένα μπορείτε να αξιολογήσετε τον αντίκτυπο της ζωντανής συνομιλίας στις μετατροπές των επισκεπτών του ιστότοπού σας σε πελάτες ή τον αντίκτυπο των αντιπροσώπων σας στις πωλήσεις της εταιρείας σας.
Τα γεγονότα δημιουργούν εντολές javascript απευθείας στην ιστοσελίδα σας, όπου ξεκινά μια συζήτηση. Το plugin μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σηματοδοτήσει γεγονότα συνομιλίας στη διαδικτυακή εφαρμογή σας και να ξεκινήσει συγκεκριμένες λειτουργίες javascript ή να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας με βάση τις τρέχουσες συνεδρίες συνομιλίας.
Επιλογές για παρακολούθηση:
- Αρχή συνομιλίας
- Τέλος συνομιλίας
- Κάθε μήνυμα αντιπροσώπου
- Κάθε μήνυμα πελάτη
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Google Analytics;
Το Google Analytics είναι ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να παρακολουθήσετε πολύτιμες πληροφορίες μάρκετινγκ.
Πώς μπορώ να ενσωματώσω το Google Analytics στο LiveAgent;
Ακολουθεί ένας γρήγορος, βήμα προς βήμα οδηγός: Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent. Μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > Πρόσθετα. Ενεργοποίηση παρακολούθησης ζωντανής συνομιλίας.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, υποστήριξη πύλης και εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Συνεργάζεται με την Google και παρέχει διάφορα κανάλια υποστήριξης για τους πελάτες της, όπως email, live chat και τηλεφωνικές επικοινωνίες. Παρέχει εκπαίδευση και διαθέτει δημοφιλές λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και υπηρεσίες διαχείρισης παραπόνων. Συνδυάζεται με το WordPress για να παρέχει επιλογές επικοινωνίας στο κέντρο υποστήριξης του. Η εταιρεία παρέχει εκπαίδευση, ιστολόγιο και προγράμματα συνεργατών. Η Google δεν έχει σχέση με την εξυπηρέτηση της LiveAgent, αλλά υπάρχουν πολλά κανάλια υποστήριξης διαθέσιμα για τους πελάτες της. Οι εκπρόσωποι υποστήριξης Google απαντούν συνήθως εντός 1 εβδομάδας. Τέλος, η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και υποστηρίζει τον πελάτη μέσω της πύλης υποστήριξης.