Συνεργάτης
Παρακαλούμε, ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό ενσωμάτωσης για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το Google Analytics με το LiveAgent.
- Συνδεθείτε στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και κάντε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις.
- Κάντε κλικ στο Σύστημα και Plugins.
- Βρείτε το “Παρακολούθηση Ζωντανής Συνομιλίας” και ενεργοποιήστε το κάνοντας κλικ στο ρυθμιστικό.
Τι είναι το Google Analytics;
Το Google Analytics είναι μια δωρεάν Διαδικτυακή υπηρεσία ανάλυσης που παρέχει στατιστικά και βασικά αναλυτικά εργαλεία για σκοπούς βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και μάρκετινγκ.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Παρακολουθήστε συμβάντα ζωντανών συνομιλιών στο Google Analytics. Χάρη σε αυτά τα δεδομένα μπορείτε να αξιολογήσετε τον αντίκτυπο της ζωντανής συνομιλίας στις μετατροπές των επισκεπτών του ιστότοπού σας σε πελάτες ή τον αντίκτυπο των αντιπροσώπων σας στις πωλήσεις της εταιρείας σας.
Τα γεγονότα δημιουργούν εντολές javascript απευθείας στην ιστοσελίδα σας, όπου ξεκινά μια συζήτηση. Το plugin μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σηματοδοτήσει γεγονότα συνομιλίας στη διαδικτυακή εφαρμογή σας και να ξεκινήσει συγκεκριμένες λειτουργίες javascript ή να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας με βάση τις τρέχουσες συνεδρίες συνομιλίας.
Επιλογές για παρακολούθηση:
- Αρχή συνομιλίας
- Τέλος συνομιλίας
- Κάθε μήνυμα αντιπροσώπου
- Κάθε μήνυμα πελάτη
Frequently asked questions
Τι είναι το Google Analytics;
Το Google Analytics είναι ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να παρακολουθήσετε πολύτιμες πληροφορίες μάρκετινγκ.
Πώς μπορώ να ενσωματώσω το Google Analytics στο LiveAgent;
Ακολουθεί ένας γρήγορος, βήμα προς βήμα οδηγός: Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent. Μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > Πρόσθετα. Ενεργοποίηση παρακολούθησης ζωντανής συνομιλίας.
Η LiveAgent υποστηρίζει πάνω από 40 γλώσσες και επιτρέπει προσαρμογή των widgets στη γλώσσα σας. Η iPlan είναι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας στην Αργεντινή και συνεργάζεται με το LiveAgent για δωρεάν σύνδεση με το τηλεφωνικό σας κέντρο. Το LiveAgent διαθέτει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών για τη δοκιμή της ενσωμάτωσης του iPlan.
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Το LiveAgent προσφέρει βελτιώσεις στον τρόπο που παρουσιάζει τα άρθρα της βάσης γνώσεων και επιτρέπει στους χρήστες να έχουν περισσότερο έλεγχο στην εμφάνιση και την παροχή σαφήνειας. Επιπλέον, οι χρήστες πρέπει να αποθηκεύουν το περιεχόμενό τους σε ξεχωριστό έγγραφο για ασφάλεια, ενώ το LiveAgent παρέχει ασφαλείς ενημερώσεις και επιδιορθώσεις. Επιπλέον, στο άρθρο αναφέρεται μία λίστα με άλλα θέματα, όπως τα καλύτερα πρόσθετα ζωντανής συνομιλίας για WordPress και οι ανταγωνιστές του Zendesk.
Τα email αναβάθμισης είναι σημαντικά για τις εταιρείες SaaS και πρέπει να εξατομικευθούν ώστε να μετατρέπουν πελάτες σε πληρωμένα πακέτα. Το LiveAgent 5.29 προσφέρει βελτιώσεις στο περιβάλλον των μηνυμάτων και την εμφάνιση SLA στις καρτέλες, ενώ η ζωντανή συνομιλία αποτελεί ισχυρή λύση επικοινωνίας με πελάτες και επισκέπτες ηλεκτρονικού εμπορίου.
LiveAgent 5.29 – Φέρνουμε νέες ενδιαφέρουσες λειτουργίες
Η Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει μια εύχρηστη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών στη Νέα Υόρκη, η οποία βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων. Υπάρχουν επίσης νέοι τύποι ομάδων μηνυμάτων email και διορθώσεις σε σφάλματα προσθήκης Salesforce και σχεδίασης προσθήκης WooComerce, καθώς και βελτιώσεις στην καρτέλα και διαμόρφωση δεδομένων. Η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών πιστών στην εταιρεία, και οι λειτουργίες επανάκλησης και αυτόματης επιστροφής κλήσης του τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να βελτιώσουν τη ροή της εργασίας.