Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας

Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας

Η αντιδραστική εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί τον κανόνα εδώ και χρόνια, ωστόσο, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν μια πιο ενεργητική προσέγγιση, η οποία έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματική. Στην πραγματικότητα, η έρευνα της BT διαπίστωσε ότι το 78% των καταναλωτών τους αρέσει όταν οι οργανισμοί παρατηρούν ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες με έναν ιστότοπο/ολοκλήρωση μιας παραγγελίας και επικοινωνούν απευθείας μαζί τους για να προσπαθήσουν και να βοηθήσουν. Εκεί έρχονται οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας. Οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας που βασίζονται σε κάποιο έναυσμα, όντας εξαιρετικά εξατομικευμένες και τέλεια συγχρονισμένες μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών, να διασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών και να προσφέρουν περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.

Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας
Παράδειγμα ενεργητικής συνομιλίας

Τι είναι η ενεργητική συνομιλία;

Σε αντίθεση με τις αντιδραστικές συνομιλίες, οι ενεργητικές συνομιλίες ξεκινούν από την εταιρεία (είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα). Οι αυτοματοποιημένες προσκλήσεις συνομιλίας ενεργητικής μπορούν να ενεργοποιηθούν με βάση συγκεκριμένες πληροφορίες επισκεπτών, προκαθορισμένους κανόνες και διάφορες μετρήσεις συμπεριφοράς, όπως η τρέχουσα σελίδα στην οποία περιηγούνται, ο αριθμός των επισκέψεων στον ιστότοπό σας, ο χρόνος που έχουν ξοδέψει στην περιήγηση στον ιστότοπό σας και άλλα.

Όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, η ενεργητική συνομιλία μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους νέους επισκέπτες, στην ενίσχυση της αφοσίωσης των χρηστών, στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών (σύμφωνα με μια μελέτη, το 94% των πελατών που κλήθηκαν ενεργητικά να συνομιλήσουν ήταν αρκετά ή πολύ ικανοποιημένοι με την εμπειρία), στην αποτροπή εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών, στην μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης, στην αύξηση των ποσοστών μετατροπής, και στην αύξηση των μέσων τιμών παραγγελίας.

πρόσκληση ενεργητικής συνομιλίας
Συλλογή προσκλήσεων ενεργητικής συνομιλίας

Βέλτιστες πρακτικές ενεργητικής συνομιλίας

  • Δώστε στους επισκέπτες σας λίγο χρόνο να κοιτάξουν γύρω πριν τους προσκαλέσετε να συνομιλήσουν – ορίστε το σωστό χρονισμό βάσει του μέσου χρόνου που αφιερώνεται σε κάθε σελίδα.
  • Διευκολύνετε τους επισκέπτες να αποδεχτούν ή να απορρίψουν μια πρόσκληση ενεργητικής συνομιλίας για να διασφαλίσετε ότι αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της εμπειρίας της συνομιλίας τους.
  • Μην στέλνετε πολλές προσκλήσεις συνομιλίας κατά την ίδια περίοδο περιήγησης – ειδικά αφού ένας επισκέπτης έχει ήδη απορρίψει την πρόσκλησή σας μία φορά.
  • Μην ενεργοποιήσετε την ενεργητική συνομιλία σε κάθε σελίδα, κάτι που μπορεί μόνο να ενοχλήσει τους επισκέπτες σας – αντίθετα στοχεύστε στις στρατηγικές σελίδες (όπως σελίδες προϊόντων / τιμολόγησης / αγοράς).
  • Αποφύγετε τα μηνύματα που είναι πολύ γενικά. Κάντε τις σας προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας προσαρμοσμένες, συγκεκριμένες και σχετικές με τη σελίδα στην οποία εμφανίζονται.
Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας

Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας για διάφορα σενάρια

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για νέους επισκέπτες

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για παλιούς επισκέπτες

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για διστακτικούς επισκέπτες

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες προϊόντων

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες τιμολόγησης

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες πληρωμής

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες με υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες Συχνών Ερωτήσεων

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για ευκαιρίες παράλληλων πωλήσεων/πωλήσεων υψηλού κέρδους

Παραδείγματα πρόσκλησης ενεργητικής συνομιλίας για συγκεκριμένο κλάδο

Συχνές Ερωτήσεις

Τι πρέπει να συμπεριλάβετε στην πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας;

Όταν ξεκινάτε μια συνομιλία, θέλετε να συλλέξετε πληροφορίες από τον πελάτη που θα σας βοηθήσουν να λύσετε γρήγορα το πρόβλημα του πελάτη. Όταν ξεκινάτε μια συνομιλία, θα θελήσετε να ρωτήσετε τον πελάτη για το ζήτημά του, τις πληροφορίες παραγγελίας κ.λπ. Οποιεσδήποτε πληροφορίες λαμβάνετε, σημειώστε τις ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να αντιμετωπίσετε την ανησυχία του πελάτη.

Πώς να απαντήσετε σε έναν θυμωμένο πελάτη μέσω ζωντανής συνομιλίας;

Για να απαντήσετε σε έναν θυμωμένο πελάτη, σταματήστε για να ηρεμήσετε και μετά γράψτε μια απάντηση που εστιάζει στη λύση. Επιπλέον, φροντίστε να εξηγήσετε τα μέτρα που έχετε λάβει για να επιλύσετε το πρόβλημά τους.

Πόσο μεγάλη πρέπει να είναι μια πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας;

Μια πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να είναι περιεκτική και κατανοητή. Επομένως, πρέπει να είναι μεταξύ 1 και 2 προτάσεων.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να συμπεριλάβετε στην πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν ξεκινάτε μια συνομιλία, θέλετε να συλλέξετε πληροφορίες από τον πελάτη που θα σας βοηθήσουν να λύσετε γρήγορα το πρόβλημα του πελάτη. Όταν ξεκινάτε μια συνομιλία, θα θελήσετε να ρωτήσετε τον πελάτη για το ζήτημά του, τις πληροφορίες παραγγελίας κ.λπ. Οποιεσδήποτε πληροφορίες λαμβάνετε, σημειώστε τις ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να αντιμετωπίσετε την ανησυχία του πελάτη.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να απαντήσετε σε έναν θυμωμένο πελάτη μέσω ζωντανής συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να απαντήσετε σε έναν θυμωμένο πελάτη, σταματήστε για να ηρεμήσετε και μετά γράψτε μια απάντηση που εστιάζει στη λύση. Επιπλέον, φροντίστε να εξηγήσετε τα μέτρα που έχετε λάβει για να επιλύσετε το πρόβλημά τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μεγάλη πρέπει να είναι μια πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να είναι περιεκτική και κατανοητή. Επομένως, πρέπει να είναι μεταξύ 1 και 2 προτάσεων.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo