• Πρότυπα
  • Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας

Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας

Η αντιδραστική εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί τον κανόνα εδώ και χρόνια, ωστόσο, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν μια πιο ενεργητική προσέγγιση, η οποία έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματική. Στην πραγματικότητα, η έρευνα της BT διαπίστωσε ότι το 78% των καταναλωτών τους αρέσει όταν οι οργανισμοί παρατηρούν ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες με έναν ιστότοπο/ολοκλήρωση μιας παραγγελίας και επικοινωνούν απευθείας μαζί τους για να προσπαθήσουν και να βοηθήσουν. Εκεί έρχονται οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας. Οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας που βασίζονται σε κάποιο έναυσμα, όντας εξαιρετικά εξατομικευμένες και τέλεια συγχρονισμένες μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών, να διασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών και να προσφέρουν περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.

Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας
Παράδειγμα ενεργητικής συνομιλίας

Τι είναι η ενεργητική συνομιλία;

Σε αντίθεση με τις αντιδραστικές συνομιλίες, οι προληπτικές συνομιλίες ξεκινούν από την εταιρεία (είτε μη αυτόματα είτε αυτόματα). Οι αυτοματοποιημένες προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν να ενεργοποιηθούν με βάση συγκεκριμένες πληροφορίες επισκεπτών, προκαθορισμένους κανόνες και διάφορες μετρήσεις συμπεριφοράς, όπως η τρέχουσα σελίδα που περιηγούνται, ο αριθμός των φορών που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, ο χρόνος που έχουν ξοδέψει στην περιήγηση στον ιστότοπό σας και πολλά άλλα.

Όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, η ενεργητική συνομιλία μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους νέους επισκέπτες, στην ενίσχυση της αφοσίωσης των χρηστών, στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών (σύμφωνα με μια μελέτη, το 94% των πελατών που κλήθηκαν ενεργητικά να συνομιλήσουν ήταν αρκετά ή πολύ ικανοποιημένοι με την εμπειρία), στην αποτροπή εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών, στην μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης, στην αύξηση των ποσοστών μετατροπής, και στην αύξηση των μέσων τιμών παραγγελίας.

Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας LiveAgent - μακέτα

Βέλτιστες πρακτικές ενεργητικής συνομιλίας

  • Δώστε στους επισκέπτες σας λίγο χρόνο να κοιτάξουν γύρω πριν τους προσκαλέσετε να συνομιλήσουν – ορίστε το σωστό χρονισμό βάσει του μέσου χρόνου που αφιερώνεται σε κάθε σελίδα.
  • Διευκολύνετε τους επισκέπτες να αποδεχτούν ή να απορρίψουν μια πρόσκληση ενεργητικής συνομιλίας για να διασφαλίσετε ότι αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της εμπειρίας της συνομιλίας τους.
  • Μην στέλνετε πολλές προσκλήσεις συνομιλίας κατά την ίδια περίοδο περιήγησης – ειδικά αφού ένας επισκέπτης έχει ήδη απορρίψει την πρόσκλησή σας μία φορά.
  • Μην ενεργοποιήσετε την ενεργητική συνομιλία σε κάθε σελίδα, κάτι που μπορεί μόνο να ενοχλήσει τους επισκέπτες σας – αντίθετα στοχεύστε στις στρατηγικές σελίδες (όπως σελίδες προϊόντων / τιμολόγησης / αγοράς).
  • Αποφύγετε τα μηνύματα που είναι πολύ γενικά. Κάντε τις σας προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας προσαρμοσμένες, συγκεκριμένες και σχετικές με τη σελίδα στην οποία εμφανίζονται.
Εικονογράφηση ζωντανής συνομιλίας από το LiveAgent

Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας για διάφορα σενάρια

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για νέους επισκέπτες


“Thanks for stopping by. Can I help you with something?”

“We’re happy you’re here! 🙂 Can you tell me what you’re looking for?”

“Welcome! I am [Agent name]. What inspired you to visit us today?”

“Hi there, looking for something? I’m here and ready to chat. What’s on your mind?”

“Welcome! Can I point you in the right direction?”

“Hi there! Let me know if you have any questions while you’re looking around.”

“Hi there! It looks like you’re visiting quite a few of our web pages. Can we help you find anything?”

“Yes, I’m a real human. Bots haven’t stolen my job just yet 🙂 If you have any questions, I’d be happy to help.”

“Hello! [Agent name] here, I am the regional representative for [country/region/city]. How may I assist you?”

“Our chat service triggers after you’ve spent a certain amount of time on a page, so if you have any questions or doubts, we can help. If you would prefer to look around you can just close the chat. It won’t trigger twice.”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για παλιούς επισκέπτες


“Hi there, welcome back! How may I help you today?”

“Welcome back! Do you have any questions about your order?”

“Good to see you’re back! Any questions about [product name]? I am here to help.”

“Happy to see you again, [Customer name]! What can we do for you today?”

“Hello [Customer name], welcome back. What brings you to our website today?”

“A little birdie told me you came back. What inspired you to visit us today?”

“Hello again [Customer name]. Are you shopping for yourself today? Tell me if you need any help :)”

“Hi [Customer name], it’s great to see you back! Would you like to learn about this week’s special offers?”

“Welcome back, [Customer name]! Have you seen our latest promo? Chat with me for details.”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για διστακτικούς επισκέπτες


“It looks like you’ve been inactive for a while. Can we help you find something?”

“We know that making a choice here can be hard. If you need any help, I’m here to guide you.”

“It seems like you’ve been inactive for a few minutes. Did you need help navigating our site?”

“[Agent name] here 🙂 I understand that having too many options can be ovewhelming. May I help you to decide?”

“Hi there! It’s been a while since you’ve reviewed your shopping cart. Are you ready to check-out, or can we help you find anything else?”

“Hi [Customer name], the promotion on [product name] is about to expire. Would you like to chat for details?”

“Hi [Customer name]. Let me tell you it is a worthy investment if you purchase [product name] now. The offer is going to expire tonight. Chat for details?”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες προϊόντων


“Hi there, do you have any questions about [product name]? I’m here to help, let’s chat :)”

“Welcome! I see you’re browsing our product page. I’m available to chat if you have any questions.”

“Hello! I’m available if you’d like to have a chat about our products :)”

“Good morning! I see you are browsing our collection of [products]. Let me know if I can assist you!”

“Hi [Customer name], may I introduce you to our new arrivals?”

“Hi there, do you have any questions about this product or its technical specifications? I’m here if you do.”

“This is one of our most popular items this season! We only have a few left in stock, let me know if you have any questions!”

“Hi [Customer name], if you buy [product name] today you can save 30%. Do you want to chat and learn more about the offer?”

“Hello [Customer name], can I explain the special discounted price on the products you are interested in?”

“Hi [Customer name], we have a great sale running today on one of our most popular products. Can I tell you about it?”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες τιμολόγησης


“Wondering what’s the right plan for you? Tell me a bit about your business and I’ll help you decide.”

“Hi there! Any questions about our pricing plans? I’d be happy to help.”

“Hi [Customer name], this is [Agent name]. Exploring our pricing plans? Let me help you choose the right one for you!”

“Thanks for visiting! Let’s chat about the right plan for you and your business.”

“Seems that you are visiting our pricing page frequently. Can I help you decide on the right plan?”

“Not sure which plan is right for you? Let’s chat and I’ll give you my best advice.”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες πληρωμής


“Hi there, thanks for stopping by! Do you need any assistance with your purchases?”

“[Agent name] here. Let me know if you need a hand with your purchase today.”

“Hey! Do you need any assistance with your order? I’ll be happy to help.”

“Any questions about our shipping, payment options, refund policies, or otherwise? I’m here to help :)”

“Hi there, did you know that we offer free shipping for orders over [purchase value]? May I help you get to it?”

“You’ve got great taste! Let me know if you have any questions during the checkout, or if you run into any technical difficulties.”

“[Customer name], you’re almost there! Is there anything I can help you with?”

“Hey there, you almost made it! Have any questions or need help? Let’s chat :)”

“Hi there! I noticed you encountered an error message. I am here to help you to place your order. Message me for assistance.”

“Did you know we offer a 100% refund on all orders (even sale items)? I’m here to chat if you want to know more.”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες με υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης


“Hi there! Unsure whether you need a product demo? I’m happy to answer your questions.”

“Hello there! Have any questions about our product demo? I’m here to answer them :)”

“Thanks for stopping by! I can explain [product name] installation steps for you, if you’re interested . Shall I start?”

“Hi [Customer name], may I guide you through the sign-up/ download/ installation process?”

“Hi [Customer name], do you need any help with the sign-up process/ downloading/ installing the app? Just drop me a line.”

“Hi there! Signing up takes less than a minute. Would you like me to guide you through the process?”

“Welcome! Setting up your account is quick and easy. Need a helping hand? I’m here to guide you.”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για σελίδες Συχνών Ερωτήσεων


“Hi there, it seems that you have some questions in mind. May I help you get them answered?”

“[Agent name] here. May I help you find a solution to your problem?”

“Hi [Customer name], can’t find what you’re looking for? I’m here to answer your questions.”

“Can’t find your question? I’d be happy to help, let’s chat!”

“Chat is the fastest way to get your questions answered. Let’s talk :)”

“Just checking in to see if I can help answer any questions you may have. Let me know :)”

“Hi there, need answers? I’m here to help you out. Yes, I’m a real human :)”

Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για ευκαιρίες παράλληλων πωλήσεων/πωλήσεων υψηλού κέρδους


“I have good news for you! We have a special offer running today that can save you 20% on [product name]. Care to know about the details? ”

“Hey there, we just wanted to let you know that [product name] is on sale right now, if you felt like saving a few dollars today.”

“Hi [Customer name], did you know that you can save [amount of money] buying [product A] and [product B] together? I’m here if you need more details!”

“Hi [Customer name], most of our customers who bought [product A] also bought [product B] to go with it. Would you like more details?”

“Hi [Customer name]! It looks like you’re purchasing [product A]. Could we interest you in [product B] as well? They complement each other nicely. :)”

“Hey there! Just a quick tip: [product A] belongs to our [X series]. Would you also like to take a look at the other products in this series?”

“Hi there! Since you’re purchasing [product A], we’d recommend [product B] as well. Past customers have found that purchasing these items together made their lives easier.”

“Before you check-out, you should know that we’re currently offering [promotion]. Would you like to take advantage of this limited-time offer?”

Παραδείγματα πρόσκλησης ενεργητικής συνομιλίας για συγκεκριμένο κλάδο


eCommerce: “Hey! Need help choosing a great pair of running shoes? Let’s chat :)”

Travel: “Hi there! Would you like to hear our recommendations for your accommodation? Message me for advice.”

Real Estate: “Hi! Are you looking for a rental apartment, buying a home or selling your property? Message me for help.”

Software development: “Hi there! What brings you to our website today? Do you have a project in mind?”

Insurance: “Need help finding the right insurance plan? I’m here to give you my best advice.”

Banking: “Hi there, it looks like you might need a little help understanding these account options. We’ve got an account expert standing by. Click here to chat.”

Education: “Welcome! Any questions about our courses and fees? I’d be happy to help!”

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Frequently asked questions

Τι πρέπει να συμπεριλάβετε στην πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας;

Όταν ξεκινάτε μια συνομιλία, θέλετε να συλλέξετε πληροφορίες από τον πελάτη που θα σας βοηθήσουν να λύσετε γρήγορα το πρόβλημα του πελάτη. Όταν ξεκινάτε μια συνομιλία, θα θελήσετε να ρωτήσετε τον πελάτη για το ζήτημά του, τις πληροφορίες παραγγελίας κ.λπ. Οποιεσδήποτε πληροφορίες λαμβάνετε, σημειώστε τις ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να αντιμετωπίσετε την ανησυχία του πελάτη.

Πώς να απαντήσετε σε έναν θυμωμένο πελάτη μέσω ζωντανής συνομιλίας;

Για να απαντήσετε σε έναν θυμωμένο πελάτη, σταματήστε για να ηρεμήσετε και μετά γράψτε μια απάντηση που εστιάζει στη λύση. Επιπλέον, φροντίστε να εξηγήσετε τα μέτρα που έχετε λάβει για να επιλύσετε το πρόβλημά τους.

Πόσο μεγάλη πρέπει να είναι μια πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας;

Μια πρόσκληση ενεργητικής ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να είναι περιεκτική και κατανοητή. Επομένως, πρέπει να είναι μεταξύ 1 και 2 προτάσεων.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo