CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Για να τοποθετήσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας LiveAgent στο κατάστημα CS-Cart, απλώς ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό ενσωμάτωσης ή παρακολουθήστε το παρεχόμενο βίντεο.
Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε ένα νέο κουμπί συνομιλίας στον πίνακα LiveAgent (Δεν έχετε LiveAgent λογαριασμό; Εγγραφείτε εδώ). Αντιγράψτε τον κώδικα HTML (Ctrl+C) στο πρόχειρο.
- Μεταβείτε στον πίνακα διαχείρισης του CS-Cart και επιλέξτε Quick Menu > Design > Blocks > Μετάβαση στο GRID 16 > Block ‘Customer Service’ > Κλικ στο Block Options > επιλέξτε Content tab > Επικολλήστε (Ctrl +V) τον κώδικα HTML κάτω από την ” γραμμή > Αποθήκευση
- Σημείωση: Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε το μπλοκ ‘Εξυπηρέτησης πελατών’. Μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας μπλοκ και να τα χρησιμοποιήσετε επίσης.
- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του καταστήματός σας, ανανεώστε τη και το κουμπί συνομιλίας σας είναι έτοιμο.
Τι είναι το CS-Cart;
Το CS-Cart είναι η καλύτερη λύση καλαθιού αγορών για τη δημιουργία ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου κάθε μεγέθους: από ένα μικρό ηλεκτρονικό κατάστημα σε ένα εικονικό εμπορικό κέντρο. Μια έτοιμη βιτρίνα, υποστήριξη για πολλούς τρόπους πληρωμής και αποστολής, πλήρης έλεγχος αποθεμάτων, απεριόριστα προϊόντα, εργαλεία προώθησης και πολλές άλλες δυνατότητες λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση του LiveAgent στο CS-Cart, σας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στο CS-Cart κατάστημά σας.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης στο CS-cart;
Η ενσωμάτωση σάς επιτρέπει να τοποθετήσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπο CS-cart. Τα κύρια οφέλη από την ενσωμάτωση του κουμπιού ζωντανής συνομιλίας είναι: βελτιωμένες πωλήσεις, μειωμένο κόστος, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καλύτερη ικανοποίηση πελατών.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το LiveAgent στο CS-cart;
Ακολουθήστε αυτόν τον γρήγορο οδηγό για εύκολη ενσωμάτωση: Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent > Δημιουργία/Προσαρμογή κουμπιού ζωντανής συνομιλίας > Αντιγράψτε τον κώδικα HTML > Επικολλήστε τον κώδικα μέσα στο CS-cart.
Οι εταιρείες Ensomatoseis, Zlava Dna και TeleCube χρησιμοποιούν το LiveAgent για την εξυπηρέτηση πελατών και βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου. Η ενσωμάτωση εργαλείου Zoiper με το LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει γρήγορη εγκατάσταση και εύκολη χρήση με ενεργή συνδρομή στην TeleCube. Η Ensomatoseis είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Κεντρική Ευρώπη με καλή εμπειρία χρήστη, τιμή και υλοποίηση σύμφωνα με τον επιμελητή.
Το LiveAgent προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για κέντρο υποστήριξης και είναι μια εναλλακτική λύση για το Pure Chat. Διαθέτει email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση ενώ παρέχει επίσης υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να απολαμβάνουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση ρύθμισης και πιστωτικής κάρτας, αυξάνοντας τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών και τα κέρδη.
Web.com is a leading web technology company that serves millions of customers worldwide. By integrating LiveAgent, customers can place live chat buttons on their Web.com websites, resulting in increased sales, improved customer experience, and a competitive advantage. LiveAgent is a customer support software with a variety of tools and functions, including integrations and support gateways. It has received awards and certifications and offers an academy for training and online seminars.