Ξεκινήστε να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών τοποθετώντας ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημά σας στο X-Cart. Για να ξεκινήσετε με την ενσωμάτωσή σας, κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο ή ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
- Ανοίξτε το “Επεκτάσεις-> Marketplace” στην περιοχή Διαχειριστή του καταστήματός σας.
- Βρείτε το δομοστοιχείο LiveAgent με όνομα ή ετικέτα.
- Επιλέξτε το κουτάκι “Εγκατάσταση” δίπλα στο όνομα του δομοστοιχείου και πατήστε το κουμπί “Εγκατάσταση δομοστοιχείων”.
- Ανοίξτε την ενότητα Δομοστοιχεία, επιλέξτε το κουτάκια “Ενεργοποιημένο” και κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις στο δομοστοιχείο ρύθμισης υποστήριξης του LiveAgent.
- Αντιγράψτε και επικολλήστε τον κώδικα HTML ενσωμάτωσης του κουμπιού ζωντανής συνομιλίας από το LiveAgent στο κενό πλαίσιο σε αυτήν την οθόνη. Αν θέλετε να έχει προσυμπληρώσει αυτόματα ένα όνομα πελάτη και ένα email, επιλέξτε το αντίστοιχο κουτάκι. Στο τέλος κάντε κλικ στο κουμπί Υποβολή.
Τι είναι το X-Cart;
Το X-Cart είναι μια εμπορική πλατφόρμα καλαθιού αγορών ανοιχτού κώδικα που διανέμεται μέσω της λύσης SaaS ή μέσω πακέτου λήψης.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση X-Cart του LiveAgent σάς επιτρέπει να τοποθετείτε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στα καταστήματά σας στο X-Cart.
Frequently asked questions
Τι είναι το X-cart;
Το X-cart είναι μια πλατφόρμα που σας βοηθά να σχεδιάσετε και να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
Γιατί πρέπει να ενσωματώσετε το X-cart στο LiveAgent;
Εάν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, συνιστούμε σίγουρα να ενσωματώσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας από το LiveAgent. Επιτρέπει στην εξυπηρέτηση πελατών σας να απαντά σε ερωτήσεις πελατών σε πραγματικό χρόνο, εμποδίζοντας έτσι την απώλεια δυνητικών πελατών.