Opencart integration
Partner website
Μάθετε Περισσότερα
Partner Privacy Policy
Opencart Πολιτική Απορρήτου
Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που παρατίθενται πιο κάτω για να ενσωματώσετε το LiveAgent στο Opencart.
- Κατεβάστε την επέκταση LiveAgent από τον ιστότοπο του Opencart.
- Αποσυμπιέστε τον φάκελο που έχετε κατεβάσει και ανεβάστε τους φακέλους admin+catalog στον φάκελο Opencart στον server σας.
- Μεταβείτε στην ενότητα Ενότητες στον πίνακα διαχείρισης του Opencart και κάντε κλικ στην ενσωμάτωση LiveAgent (πράσινο κουμπί).
- Αλλάξτε την κατάστασή του σε ενεργοποιημένη.
- Νέα ενότητα: Ενσωμάτωση LiveAgent-> Η ρύθμιση προστέθηκε στην ενότητα Ενότητες, τώρα κάντε κλικ στο μπλε κουμπί.
Εάν διαθέτετε ήδη λογαριασμό LiveAgent, κάντε κλικ στο >ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ, ΕΧΩ ΗΔΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ και συμπληρώστε τη διεύθυνση URL, το email και το κλειδί API του λογαριασμού σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό, μη διστάσετε να δημιουργήσετε έναν νέο σε αυτό το παράθυρο.
Τι είναι το κλειδί API;
Στον λογαριασμό σας στο LiveAgent μεταβείτε στο Ρυθμίσεις >Σύστημα>API και αντιγράψτε το κλειδί API σας από εδώ.
- Τελειώσατε. Το προεπιλεγμένο κουμπί ζωντανής συνομιλίας εμφανίζεται στον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε να αλλάξετε το προεπιλεγμένο κουμπί, προσθέστε νέα κουμπιά στον λογαριασμό σας LiveAgent και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο Χρήση αυτού του κουμπιού στο Opencart LiveAgent module.
Τι είναι το Opencart;
Το OpenCart είναι ένα έτοιμο κλειδί-λύση για το καλάθι αγορών. Απλώς εγκαθιστάτε, επιλέγετε το πρότυπό σας, προσθέτετε προϊόντα και είστε έτοιμοι να αρχίσετε να δέχεστε παραγγελίες. Διαθέτει ήδη ενσωματωμένη διαχείριση παραγγελιών και πολλαπλές πύλες πληρωμής και παρέχουμε δωρεάν υποστήριξη εφ ’όρου ζωής και δωρεάν ενημερώσεις λογισμικού.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση του LiveAgent στο Opencart σας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον κατάστημά σας στο Opencart.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το OpenCart;
Το OpenCart είναι ένα σύστημα καλαθιού αγορών από το 2005, με πάνω από 900 000 ιστοτόπους.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης του LiveAgent στο OpenCart;
Το LiveAgent παρέχει ενσωμάτωση OpenCart, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να εφαρμόζουν ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό τους. Ακολουθούν ορισμένα οφέλη από την εφαρμογή ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας: οικονομικά αποδοτικό, βελτιώνει τις πωλήσεις, ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών.
Οι εταιρείες Ensomatoseis, Zlava Dna και TeleCube χρησιμοποιούν το LiveAgent για την εξυπηρέτηση πελατών και βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου. Η ενσωμάτωση εργαλείου Zoiper με το LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει γρήγορη εγκατάσταση και εύκολη χρήση με ενεργή συνδρομή στην TeleCube. Η Ensomatoseis είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Κεντρική Ευρώπη με καλή εμπειρία χρήστη, τιμή και υλοποίηση σύμφωνα με τον επιμελητή.
LiveAgent προσφέρει βοήθεια στους πελάτες στην απάντηση στις Καρτέλες από τους Αντιπροσώπους, χρησιμοποιώντας Φόρμες Επικοινωνίας για επικοινωνία. Επιπλέον, προσφέρει αρχείο καταγραφής ΣΕΥ για εκπλήρωση ή μη των στόχων κατά τμήμα ή αντιπρόσωπο, με δυνατότητα παραγωγής αναφορών από τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων. Η εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της για την εγγραφή τους στο LiveAgent και αναφέρει ότι πίνακας διαχείρισης έχει αρχίσει να δημιουργείται, αναμένοντας την ολοκλήρωσή του για να στείλει τις πληροφορίες σύνδεσης στους χρήστες της μέσω email.
Η ενσωμάτωση του LiveAgent και των κουμπιών κλήσης βελτιώνει την εμπειρία πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις. Επίσης, μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση και η επέκταση της υποστήριξης σε κοινωνικά δίκτυα βοηθούν στην εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent παρέχει δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών και υπάρχουν διαθέσιμες δοκιμαστικές εκδόσεις και υποστήριξη.
Το LiveAgent προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για κέντρο υποστήριξης και είναι μια εναλλακτική λύση για το Pure Chat. Διαθέτει email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση ενώ παρέχει επίσης υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να απολαμβάνουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση ρύθμισης και πιστωτικής κάρτας, αυξάνοντας τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών και τα κέρδη.