Live chat για μεγάλες επιχειρήσεις

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας και αυξήστε την ικανοποίησή τους.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης   
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Κινούμενα Σχέδια Επικεφαλίδας
Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης

Η ανάπτυξη και η διεύρυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι οι πιο συνηθισμένες στρατηγικές που συζητιούνται μεταξύ επιχειρηματιών. Η στρατηγική ανάπτυξης μπορεί να κάνει μία επιχείρηση να μοιάζει πετυχημένη εξωτερικά, αλλά η στρατηγική διεύρυνσης της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας αυξάνει την αποδοτικότητα και είναι επικερδέστερη. Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών είναι καίριο στοιχείο στην στρατηγική διεύρυνσης της δραστηριότητάς σας.

Η επικοινωνία με τους πελάτες παίρνει πολλές μορφές, καθώς εξαρτάται από εξωγενείς και ενδογενείς παράγοντες. Και οι δύο τύποι επικοινωνίας απαιτούν ένα σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων.

Η ιδανική και οικονομική λύση που φέρει μία από τις καλύτερες αποδόσεις επένδυσης για κάθε επιχείρηση είναι ένα λογισμικό live chat.

Με ποιον τρόπο συμβαίνει αυτο;

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω για να το ανακαλύψετε.

Τι είναι το λογισμικό live chat; 

Η ιστορία του live chat ξεκίνησε πριν από δεκαετίες, αλλά αντιμετωπιζόταν μόνο σαν υποστηρικτικό εργαλείο. Πρόσφατα αποδείχτηκε η δυνατότητα του στο marketing, στις sales, και στη μετατροπή και αναγνωρίστηκε σαν πολύτιμο απόκτημα του σύγχρονου επιχειρείν. Δεν θεωρείτε απλά προϋπόθεση αλλά οι πελάτες αναμένουν την παροχή του σε επίπεδο υποστήριξης.

Λοιπόν, τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας και πώς φαίνεται;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα μικρό διαδραστικό εικονίδιο, συνήθως στη μορφή ενός κουμπιού που είναι ενσωματωμένο στον ιστότοπο, γενικά στην κάτω δεξιά γωνία. Ο σκοπός της ζωντανής συνομιλίας είναι να βοηθήσει με τυχόν ερωτήσεις επισκεπτών του ιστότοπου σε σε πραγματικό χρόνο.

Παράδειγμα κουμπιού live chat επιχείρησης

Όλα τα χαρακτηριστικά του live chat υποστηρίζουν διαμόρφωση, ακόμα και το κουμπί. Η διατήρηση της συνεπούς εικόνας και του στυλ της επωνυμίας σας είναι βασικό κομμάτι της διαδικτυακής φήμης μίας εταιρίας.


Μπορείτε να επιλέξετε ένα προκατασκευασμένο σχέδιο ενός κουμπιού από μια συλλογή κουμπιών συνομιλίας,

Γκαλερί κουμπιού chat
Παράδειγμα γκαλερί κουμπιού chat

τη θέση του και την κινούμενη εικόνα,

ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο κουμπί chat  εισάγοντας τον δικό σας κώδικα.

Steps-to-create-a-Chat-button-in-LiveAgent
Παράδειγμα δημιουργίας νέου κουμπιού chat

Με το live chat, μπορείτε να ξεκινήσετε την συνομιλία σας με έναν πελάτη σε ένα παράθυρο συνομιλίας, να συνεχίσετε με συνομιλία μέσω βίντεο και να επισυνάψετε ή να αποστείλετε αρχεία, μέσα από το ίδιο περιβάλλον.

Αυτό που κάνει το λογισμικό συνομιλίας του LiveAgent μία εξατομικευμένη εμπειρία είναι ότι το χειρίζονται άνθρωποι και όχι chatbot. Απλά δίνοντας το όνομά τους, οι εκπρόσωποι μπορούν να διαβεβαιώσουν τους πελάτες ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος στην άλλη μεριά..

Παράδειγμα συνομιλίας στο live chat μιας επιχείρησης

Σύμφωνα με έρευνες, παρόλο που τα chatbots αυξάνονται σε δημοτικότητα, 54% των διαδικτυακών καταναλωτών μόνο στις ΗΠΑ αναμένουν ότι οι αλληλεπιδράσεις με chatbots θα επηρεάσουν αρνητικά την ποιότητα ζωής τους.

Give our live chat a try!

Start your free 14-day trial today and get to know all the live chat features for free.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης live chat για μεγάλες επιχειρήσεις αντί υποστήριξης μέσω τηλεφώνου ή email;

Με την επέκταση και την καινοτομία των τεχνολογιών, οι υπηρεσίες πελατών πιέζονται να προσαρμοστούν. Το live chat είναι το προτιμητέο κανάλι επικοινωνίας της γενιάς των millennial, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ευρύτερο αντίκτυπο και δεν μπορεί να ικανοποιήσει και άλλες δημογραφικές ομάδες.

Για παράδειγμα, οι χρήστες κινητών είναι λιγότερο πιθανό να γίνουν πελάτες, αν αφού πλοηγηθούν σε μία σε σελίδα πρέπει να κάνουν μία κλήση ένα στείλουν ένα email στην περίπτωση που χρειαστούν βοήθεια.

Η μη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών για καλύτερη εξυπηρέτηση θα έχει σαν αποτέλεσμα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και αρνητικά σχόλια. Το τηλέφωνο και το email δεν θα αντικατασταθούν εξ ολοκλήρου σύντομα, αλλά η προσθήκη του live chat στον ιστότοπό σας μπορεί να έχει ακόμα θετικότερη επίδραση για την επιχείρησή σας.

Τα συνηθισμένα κανάλια επικοινωνίας όπως το τηλέφωνο και το email έχουν κάποιους περιορισμούς. Οι δυνατότητες του live chat αναπτύσσουν το ρόλο ενός καναλιού επικοινωνίας σε προληπτική υποστήριξη και επιτρέπει βολική εξυπηρέτηση στους πελάτες. 

Σύνοψη των πλεονεκτημάτων για Μεγάλη Επιχείρηση: 

  • Μειωμένος χρόνος αναμονής
  • Λιγότερος κόπος για τον πελάτη
  • Μειωμένος όγκος εισερχόμενων μηνυμάτων
  • Αυξημένη αφοσίωση

Σε αντίθεση με το τηλέφωνο ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι ζωντανοί αντιπρόσωποι συνομιλίας μπορούν να χειριστούν πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Για να μην υπερφορτώνετε την υποστήριξή σας και να διατηρήσετε την υπηρεσία αποτελεσματική, οι διαχειριστές μπορούν να ρυθμίσουν τον αριθμό των ενεργών συνομιλιών και το μέγ. όριο στην ουρά στη ρύθμιση.

Αντί για μια τυχαία ανάθεση, όπως συμβαίνει στην περίπτωση της υποστήριξης μέσω τηλεφώνου ή email, η διανομή συνομιλίας ρυθμίζει την αυτόματη δρομολόγηση συνομιλίας σε ένα σωστό τμήμα, ομάδα ή συγκεκριμένο αντιπρόσωπο.

Τρεις προκαθορισμένες, επιλογές δρομολόγησης ανάλογα με το αντικείμενο, εγγυώνται ότι κάθε πελάτης θα λάβει την κατάλληλη εξυπηρέτηση για τον τύπο του ερωτήματός του. 

  • Τυχαία Ανάθεση
  • Ειδοποίηση προς όλους
  • Μέγιστη αξιοποίηση

Ποια άλλα χαρακτηριστικά της ζωντανής συνομιλίας μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις στη στρατηγική υποστήριξης πελατών;

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

Χάρη στο υβριδικό σύστημα καρτελών, κάθε περίοδος συνομιλίας ή μήνυμα μετατρέπεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε ένα συγκεντρωτικό, κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων. Με την υποστήριξη ενός ενσωματωμένο CRM, οι αντιπρόσωποι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ιστορικό αλληλεπίδρασης και να μην χάνουν χρόνο κοιτάζοντας σημειώσεις ή email. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες είναι οργανωμένες, έτοιμες και διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή.

Μία από τις πιο βασικές και πολλαπλών χρήσεων δυνατότητες, η προληπτική πρόσκληση συνομιλίας, είναι ένα αναδυόμενο μήνυμα με χρονική διάρκεια που εμφανίζεται σε έναν ιστότοπο ως προσαρμοσμένη πρόσκληση ή εισαγωγή. Μέσω της παρακολούθησης της τρέχουσας διεύθυνσης URL των επισκεπτών ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να προσεγγίσετε και να προσφέρετε μια χείρα βοηθείας. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να δημιουργήσουν μεμονωμένες ή πολλαπλές προσκλήσεις ή να τις απενεργοποιήσουν εντελώς εάν όλοι οι αντιπρόσωποι ασχολούνται με άλλες συνομιλίες.

Παράδειγμα προληπτικής πρόσκλησης σε chat για εταιρεία

Για να προσφέρετε μια ακόμη πιο προσωπική πινελιά στην εξυπηρέτηση πελατών σας, χρησιμοποιήστε βίντεο και συνομιλία ταυτόχρονα. Ρυθμίστε το με τον ίδιο τρόπο όπως το κουμπί συνομιλίας τοποθετώντας το κουμπί βίντεο ζωντανής συνομιλίας στις συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού σας.

Video chat σε πραγματικό χρόνο στον περιηγητή
Παράδειγμα video chat

Η στρατηγική ανάπτυξης δεν θα αποφέρει αποτελέσματα χωρίς μια βιώσιμη λίστα προοπτικών και πελατών. Εφαρμόζοντας μια φόρμα επικοινωνίας, μπορείτε να συλλέξετε και να αποκτήσετε στοιχεία επικοινωνίας σχετικά με τους υποψήφιους πελάτες σας, όπως όνομα, διεύθυνση email ή αριθμό τηλεφώνου. Μπορείτε να βρείτε πολλά σχέδια στη συλλογή.

Παράδειγμα φόρμας επικοινωνίας επιχείρησης

ΟΙ εκπρόσωποι μπορούν να διαμορφώσουν τη ροή εργασίας τους προσθέτοντας χειροκίνητα ετικέτες σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις ή να αφήσουν το σύστημα να το κάνει αυτόματα σε κάθε μήνυμα που λαμβάνεται. 

Tags-Feature-LiveAgent
Παράδειγμα ετικέτών

Επιτρέπει τη συνδρομή και την ανατροφοδότηση από τους πελάτες και την κατάταξη την απόδοσης των εκπροσώπων, τη συνολική ικανοποίηση σε μία συνομιλία,

Παράδειγμα παράθυρου κατάταξης εκπροσώπου επιχείρησης

ή την επιλογή κοινής χρήσης μιας μεταγραφής της συνομιλίας.

Παράδειγμα ερωτηματολογίου επιχείρησης μετά τη συνομιλία

Ποιες είναι οι οδηγίες προς του εκπροσώπους για τη διαχείριση του live chat;

Οι αντιπρόσωποι που διεξάγουν τις συνεδρίες συνομιλίας πρέπει να διαθέτουν ορισμένες ιδιότητες και δεξιότητες και να τηρούν το οδηγίες και κανόνες εθιμοτυπίας συνομιλίας.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με εκπαίδευση, αλλά οι εκπρόσωποι μόνοι τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του live chat για να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Για να προετοιμαστούν για μια συνομιλία, οι αντιπρόσωποι μπορούν να βρουν τις πληροφορίες των επισκεπτών του ιστότοπου, όπως τη διεύθυνση IP, τη χώρα ή την τοποθεσία τους, σε ποιες σελίδες περιηγούνται ή πόσο χρόνο περνούν εκεί. Για μια ακόμη πιο ενεργητική προσέγγιση, οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να συνδυάσουν αυτές τις λειτουργίες με μια προληπτική πρόσκληση συνομιλίας και να προετοιμάσουν τα πρότυπα συνομιλίας εκ των προτέρων.

Λειτουργία παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου σε λογισμικό Help desk - LiveAgent

Με βάση το αποτέλεσμα της παρακολούθησης, η ζωντανή συνομιλία σάς επιτρέπει να στέλνετε εξατομικευμένους χαιρετισμούς ή μηνύματα καλωσορίσματος στη γλώσσα που προτιμά ο πελάτης μέσω γλωσσικά ευπροσάρμοστων widget.

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο εκπρόσωπος μπορεί να παρατηρήσει τι πληκτρολογεί ο πελάτης και να προετοιμάσει την απάντηση προτού ακόμα σταλεί. Αυτή η λειτουργία είναι προαιρετική, αλλά είναι απαραίτητη για κάθε εκπρόσωπο που προτιμά να είναι ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες.

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Παράδειγμα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο

Οι τυποποιημένες απαντήσεις μειώνουν το χρόνο απόκρισης χρησιμοποιώντας αποθηκευμένες και προκαθορισμένες σύντομες απαντήσεις στις πιο κοινές ερωτήσεις. Μπορούν να διαμορφωθούν αι να χρησιμοποιηθούν από διάφορα τμήματα για να διατηρηθεί η ομοιομορφία στις απαντήσεις σε όλη την επιχείρηση.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων απαντήσεων

Παρόλο που η συνομιλία μέσω chat χρησιμοποιείται πρωταρχικά για εξωτερική επικοινωνία, οι εκπρόσωποι μπορούν να ωφεληθούν επίσης από τη χρήση εσωτερικού chat. Το εσωτερικό chat βελτιώνει την ομαδική εργασία και τη διάδραση μεταξύ των τμημάτων.

Εσωτερικό chat
Παράδειγμα εσωτερικού chat

Για να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών, η ζωντανή συνομιλία υποστηρίζει αναφορές εξυπηρέτησης πελατών.

Με βάση τις αναφορές, ομάδες ή μεμονωμένοι αντιπρόσωποι μπορούν να ανταμειφθούν ή να οριστεί το επίπεδο δεξιοτήτων τους ως μέρος του gamification της εξυπηρέτησης πελατών.

Πως να ενσωματώσετε λογισμικό live chat στον ιστότοπό σας;

Πολλές εταιρείες διστάζουν να χρησιμοποιήσουν live chat λόγω της πεποίθησης ότι είναι δύσκολη η ενσωμάτωσή του. Το αντίθετο αληθεύει. Δεν απαιτείται εμπειρία σε κώδικα ή ικανότητα στον προγραμματισμό για να ενσωματώσετε live chat στον ιστότοπό σας.

Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι γρήγορη και απλή. Όταν εγγράφεστε και λαμβάνετε μια σύνδεση για τον λογαριασμό σας LiveAgent, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι απλώς να αντιγράψετε και να επικολλήσετε ένα σύντομο HTML κώδικα.

Αυτό ήταν – δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη πρόσθετου λογισμικού. Ωστόσο, εάν θέλετε να πραγματοποιήσετε ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους, εφαρμογές ή πρόσθετα WordPress για να βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, υποστηρίζεται πλήρως μέσω Εγγενών ενσωματώσεων ή Zapier.

Πόσο ασφαλές είναι το live chat;

Η προστασία δεδομένων και η διαδικτυακή ασφάλεια της επιχείρησής σας και των πελατών σας είναι πρωτεύουσα προτεραιότητα κάθε επιχείρησης που επιθυμεί να είναι αξιόπιστη και να έλκει πιστούς πελάτες. Τα συνδυασμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας του LiveAgent θα προσφέρουν ασφάλεια σε εσάς και τους πελάτες σας. 

Ακολουθούν ορισμένες από τις λειτουργίες ασφαλείας που προσφέρει το LiveAgent:

Γνωστικές πηγές

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, μεταβείτε στη σελίδα της ακαδημίας μας για πρόσθετες πληροφορίες, ανατρέξτε στην πύλη υποστήριξης πελατών μας.

Try our multichannel help desk software

Live chat is tightly integrated into our multi-channel ticketing system that can handle all important customer channels.

Το live chat σαν τμήμα πολυκάναλου συστήματος help desk

Το Live chat δεν είναι το μόνο απαραίτητο εργαλείο για το όραμα μιας πελατοκεντρικής και επικερδούς επιχείρησης. Η προσέλκυση πελατών και η διάδραση μαζί τους σε πολλά κανάλια είναι σημείο κλειδί για να απολαύσετε ωφέλη, κέρδη, και να αναπτύξετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η ζωντανή συνομιλία είναι μόνο ένα μέρος ενός πολύπλοκου συστήματος κέντρου υποστήριξης που περιλαμβάνει καρτέλες, τηλεφωνικό κέντρο, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Η ολοκληρωμένη λύση κέντρου εξυπηρέτησης και οι δυνατότητες της ενισχύουν την υποστήριξη πελατών σας για να επιτύχετε υψηλότερη παραγωγικότητα και αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

Frequently asked questions

Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι μία από τις καλύτερες λύσεις ROI επικοινωνίας για επιχειρήσεις. Είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο για ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών.

Πόσο ασφαλής είναι η ζωντανή συνομιλία;

Το LiveAgent παρέχει συνδυαστικά χαρακτηριστικά ασφαλείας για την ασφάλεια και την προστασία όλων των πελατών και των συνδρομητών του: Αποκλεισμός IP, επαλήθευση σε 2 βήματα, κρυπτογράφηση HTTPS, κέντρα πολλαπλών δεδομένων, GDPR, ασφάλεια API.

Πώς να ενσωματώσετε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας;

Αφού λάβετε τα στοιχεία σύνδεσης για τον λογαριασμό σας στο LiveAgent, μπορείτε να ενσωματώσετε το κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας αντιγράφοντας και επικολλώντας έναν σύντομο κώδικα HTML. Δεν απαιτείται πρόσθετο λογισμικό, αλλά υποστηρίζονται πρόσθετες ενσωματώσεις.

Ποιες άλλες δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μεγάλες επιχειρήσεις στη στρατηγική υποστήριξης πελατών τους;

Οποιουδήποτε μεγέθους επιχείρηση θα βρει ότι οι λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας είναι φιλικές προς το χρήστη και αποτελεσματικές για στρατηγικές μάρκετινγκ, πωλήσεων, μετατροπής και διατήρησης. Τα βασικά χαρακτηριστικά είναι: Συγκεντρωτικά εισερχόμενα, Προληπτική πρόσκληση συνομιλίας, Συνομιλία μέσω βίντεο, Φόρμα επικοινωνίας, Ετικέτες, Έρευνα μετά τη συνομιλία.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ζωντανής συνομιλίας για μεγάλες επιχειρήσεις μέσω τηλεφώνου ή υποστήριξης μέσω email;

Σε σύγκριση με μια υποστήριξη τηλεφώνου ή email, η ζωντανή συνομιλία προσφέρει – μειωμένο μέσο χρόνο αναμονής, χαμηλότερη προσπάθεια πελατών, μειωμένο όγκο εισερχόμενων μηνυμάτων και αυξημένη αφοσίωση.

Ποιες είναι οι οδηγίες για τους αντιπροσώπους που χειρίζονται ζωντανή συνομιλία;

Οι αντιπρόσωποι πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες της εθιμοτυπίας συνομιλίας για να προσφέρουν μια θετική εμπειρία. Για το λόγο αυτό, μπορούν να χρησιμοποιήσουν λειτουργίες όπως Παρακολούθηση επισκεπτών στο Διαδίκτυο, Συνομιλία σε πολλές γλώσσες, Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, Τυποποιημένες απαντήσεις ή Εσωτερική συνομιλία. Οι διευθυντές μπορούν να παρατηρήσουν την αναφορά απόδοσης κάθε αντιπροσώπου και να εφαρμόσουν gamification για επιβράβευση των αντιπροσώπων για την απόδοσή τους.

Το λογισμικό επανάκλησης του LiveAgent είναι μια λύση all-in-one που περιλαμβάνει και τηλεφωνικό κέντρο. Η λύση επανάκλησης έχει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent ενσωματώνεται με 40+ εργαλεία και περιλαμβάνει πάνω από 200 λειτουργίες helpdesk για βελτιωμένη απόδοση των εκπροσώπων σας. Παρέχει πολύγλωσση υποστήριξη 24/7 μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας, όπως email, τηλέφωνο, live chat και κοινωνικά δίκτυα.

Το LiveAgent σας προσφέρει μια δωρεάν μετεγκατάσταση από το HappyFox, η οποία εκτελείται πλήρως από το προσωπικό τεχνικής υποστήριξης μας. Μετεγκαταστήστε τα δεδομένα σας από το HappyFox σήμερα.

Χρειάζεται να κάνετε μετεγκατάσταση δεδομένων από το HappyFox;

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό υπηρεσίας βοήθειας που προσφέρει περισσότερες από 179 λειτουργίες και υποστηρίζεται σε 43 διαφορετικές γλώσσες. Μεταφέροντας τα δεδομένα σας από το HappyFox στο LiveAgent θα απολαμβάνετε αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών 24/7 και σημαντική εξοικονόμηση και απόδοση επένδυσης.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με το καλύτερο λογισμικό γραφείου βοήθειας. Δείτε τα πλεονεκτήματα του LiveAgent και ξεκινήστε να το χρησιμοποιείτε σε 5 λεπτά.

Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.

Το LiveAgent είναι λογισμικό γραφείου βοήθειας που εξυπηρετεί περισσότερους από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Με το LiveAgent μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα, να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, να αυξήσετε την αξία των πελατών σας και να κάνετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους πραγματικότητα.

Σενάρια πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου για αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, και εγγυημένη ικανοποίηση πελατών! Δοκιμάστε τα σήμερα.

Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου

The interaction with customers should provide value and reinforce the idea that the company cares about their interests. While it is ideal for representatives to answer customer questions immediately, in practice it may not always be possible. Each interaction should include certain elements such as greetings, the representative's name and company information. Every initial conversation should also offer value and reinforce the company's interest in the customer's satisfaction.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo