Η σωστή εφαρμογή εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ΜΚΟ

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για εκπαιδευτικά ιδρύματα & ΜΚΟ

Επικεντρωθείτε στον θετικό αντίκτυπο του ιδρύματός σας στην κοινωνία ή το περιβάλλον με το LiveAgent, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους συνεργάτες σας και κάντε την αλλαγή μαζί.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Εξοικονομήστε χρόνο με την ενσωμάτωση αυτοματισμού

Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί και οι ΜΚΟ συνήθως ενδιαφέρονται να οικοδομήσουν ισχυρές προσωπικές σχέσεις, γιατί εκεί λειτουργούν. Ωστόσο, είναι καλή ιδέα να καλύψουν τις προσωπικές τους δραστηριότητες με το LiveAgent για να εξοικονομήσουν λειτουργικούς πόρους. Ο συνδυασμός όλων των επικοινωνιών τους, συμπεριλαμβανομένων των καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των ζωντανών συνομιλιών και των φορμών επικοινωνίας είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της επιχείρησής τους. Επιπλέον, θαυμάζουμε την προσπάθειά τους να κάνουν αυτόν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος!

Βελτιστοποιήστε την επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους

Μην χάνετε ποτέ το ίχνος της προηγούμενης συνομιλίας σας με τρέχοντες και πιθανούς ενδιαφερόμενους. Χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα και την ισχυρή αναζήτηση, μπορείτε να βρείτε ακριβώς την κατάλληλη καρτέλα, την οποία χρειάζεστε. Ξεκινήστε τη συζήτηση σε συνομιλία, συνεχίστε στη καρτέλα και ακόμη και πραγματοποιήστε μια κλήση στο τέλος – όλα στο ίδιο μέρος!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Απαντήστε σε αιτήματα πιο γρήγορα

Λάβετε αμέσως τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας και ρίξτε το φράγμα της γλώσσας τώρα. Μπορείτε ακόμη και να λάβετε μια προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, η οποία θα σας βοηθήσει να προετοιμάσετε τις σωστές απαντήσεις τη σωστή στιγμή. Μετακινείστε συχνά; Κανένα πρόβλημα, το LiveAgent σας προσφέρει εφαρμογές για κινητά για να παραμείνετε σε επαφή όπου κι αν βρίσκεστε. Οι μαθητές σας θα σοκαριστούν από την ταχύτητά σας! Ξέρετε: E=mc2!

Εκσυγχρονίστε την υποστήριξη πελατών σας

Καθιερώστε το ίδρυμά σας ως έναν σύγχρονο οργανισμό σκέψης, προσιτό και ενημερωτικό για τις επικοινωνίες και δημιουργήστε μια ικανοποιητική, πελατοκεντρική διαδικτυακή παρουσία. Συνδεθείτε με πιθανούς μαθητές και τους γονείς τους ή προσελκύστε νέους δωρητές χρησιμοποιώντας ζωντανή συνομιλία.

Right tools to increase sales

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς θα ωφεληθεί ο εκπαιδευτικός σας οργανισμός & η ΜΚΟ σας από την ενσωμάτωση του LiveAgent;

Αυξήστε την ικανοποίηση

Δώστε στους πελάτες σας την ελευθερία να επικοινωνήσουν μαζί σας σε οποιοδήποτε κανάλι τους αρέσει – είτε πρόκειται για ζωντανή συνομιλία, email, τηλέφωνο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βελτιώστε την αποδοτικότητα

Αυτοματοποιήστε τις συνηθισμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στην ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες.

Ηγηθείτε δια του παραδείγματος

Γίνετε ηγέτες του κλάδου στην εξυπηρέτηση πελατών βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών, τους χρόνους απόκρισης και την παραγωγικότητα.

5 star rating

Τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας

Το LiveAgent προσφέρει σύγχρονα πρότυπα ασφαλείας με την πιο πρόσφατη συμμόρφωση. Η ιδιωτική σας επικοινωνία είναι ασφαλής και κρυπτογραφημένη, βρίσκεται εντός κέντρων δεδομένων ΕΕ, ΗΠΑ ή Ασίας βάσει των προτιμήσεών σας. Το LiveAgent είναι επίσης πλήρως συμβατό με το GDPR και ακολουθεί τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές στον κλάδο των SaaS.

Αποτελεσματική διαχείριση πόρων

Οι οικονομικοί και ανθρώπινοι πόροι είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη κάθε μη κερδοσκοπικού οργανισμού. Ποτέ μην σπαταλάτε το χρόνο των εθελοντών ή των συμμετεχόντων σας χειροζόμενοι πολλά εισερχόμενα email ή άλλα κανάλια και επενδύστε μάλλον στο να αυξήσετε τον αντίκτυπο των έργων σας σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η εμπιστοσύνη στο LiveAgent μπορεί να φέρει σημαντική ώθηση στην απόδοση και την επιτυχία του οράματός σας.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Παρέχεται υποστήριξη πελατών 24/7/365

Οι επιχειρηματικοί συνεργάτες και οι πελάτες θέλουν να έχουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τα έργα, την οικονομική συνεισφορά ή τις επιπτώσεις των δραστηριοτήτων σας, ανεξάρτητα από την ώρα, την ημέρα ή την τοποθεσία. Η δημιουργία μιας εύκολης, αλλά εξαιρετικά πολύτιμης πύλης πελατών με συχνές ερωτήσεις, φόρουμ κοινότητας ή πολλές διαφορετικές κατηγορίες και άρθρα μπορεί να τους βοηθήσει να λαμβάνουν τις σωστές πληροφορίες συνεχώς. Αυτό εξοικονομεί επίσης χρόνο από τους αντιπροσώπους σας, καθώς οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αναζητούν μόνοι τους τις απαντήσεις.

Δείτε γιατί οι εταιρείες επιλέγουν το LiveAgent

Η πιο προσιτή λύση κέντρου εξυπηρέτησης

Το δωρεάν πρόγραμμα του LiveAgent προσφέρει δωρεάν γνωσιακή βάση μεταξύ άλλων λειτουργιών. Με πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να αποκτήσετε ακόμα περισσότερα σε μια λογική τιμή.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε περισσότερα χρήματα με τον υπολογιστή μας και επιλέξτε το σωστό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Σχετικά Άρθρα μεΕκπαιδευτικοί οργανισμοί ΜΚΟ
Ανακαλύψτε τις λεπτομέρειες της διαχείρισης της γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης και μάθετε πώς μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Διαχείριση γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στην επίλυση προβλημάτων πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένη γνώση και προβλέποντας μελλοντικά αποτελέσματα. Προκλήσεις περιλαμβάνουν την τεχνική πολυπλοκότητα και την ανησυχία για την ιδιωτικότητα.

Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες ενσωματωμένες λειτουργίες που σας βοηθούν να διαχειριστείτε τα αιτήματα πελατών από ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα

Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent είναι το απόλυτο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βελτιώνει την υποστήριξη πελατών.

Αναζητάτε έναν καλύτερο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες; Ανακαλύψτε τη δύναμη της στρατηγικής της προληπτικής συνομιλίας και φέρτε επανάσταση στην υποστήριξη πελατών σας.

Πρότυπα προληπτικής συνομιλίας + πλήρης οδηγός επιτυχίας

Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.

Το LiveAgent είναι ένα πλήρως σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών. Παρέχει μία πλήρη λύση κέντρου εξυπηρέτησης που συγκεντρώνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας.

Σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών

Τα συστήματα διαχείρισης παραπόνων πελατών όπως το Bitrix24, το HelpDesk και το Freshservice προσφέρουν λύσεις για την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων και τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών. Παρέχουν γνωσιακή βάση, ειδοποιήσεις κατάστασης παραπόνων και εύκολη ενσωμάτωση με άλλες πλατφόρμες. Ορισμένα μειονεκτήματα περιλαμβάνουν περιορισμένη λειτουργικότητα και χαρακτηριστικά, καθώς και απουσία πολυκαναλικής υποστήριξης.

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι απαραίτητοι για οποιαδήποτε στρατηγική SEO. Δείτε ένα αυτόματο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης WordPress που θα κάνει όλη τη δουλειά για εσάς!

Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress

Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.

Μάθετε περισσότερα για τη λύση τηλεφωνικού κέντρου. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Λύση τηλεφωνικού κέντρου

Η χρήση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου όπως το LiveAgent βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες, προσφέροντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη παραγωγικότητα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x