Η σωστή προσαρμογή για επιχειρηματικές δραστηριότητες

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Κέντρο εξυπηρέτησης για εταιρείες

Προσελκύστε την προσοχή των πελατών σας μειώνοντας δραματικά τις λειτουργικές εργασίες τους με το LiveAgent, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2019. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες της επιχείρησής σας και βοηθήστε τους να αναπτυχθούν γρηγορότερα με το LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman looking at her watch

Αναβάθμιση χωρίς προβλήματα

Οι εταιρείες μάρκετινγκ, HR ή ανάπτυξης ιστοσελίδων είναι συνήθως αυτές που εμφανίζονται περισσότερο στο Διαδίκτυο. Επομένως, είναι πολύ εύκολο να υπολογίσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) από μια βελτιστοποιημένη λύση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από εταιρείες για τη δική τους επιχειρηματική ανάπτυξη, καθιστώντας πολύ εύκολη και γρήγορη την απάντηση στο αίτημα πρότασης. Το χρησιμοποιούν επίσης για τους πελάτες τους και από την εμπειρία μας, είναι ευχαριστημένοι με το πόσο γρήγορα μπορεί να ενσωματωθεί το LiveAgent.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Χρησιμοποιήστε ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία θεωρείται συχνά κατάλληλη μόνο για μεγάλες εταιρείες με πολλά αιτήματα. Όχι πια. Ζούμε στην εποχή όπου όλοι απαιτούν απαντήσεις άμεσα και εκεί είναι που η ενσωμάτωση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας μπορεί να κάνει την εταιρεία σας επιτυχημένη.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη ζωντανή συνομιλία
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Συγχωνεύστε τα σημεία επαφής σας

Σηκώστε το χέρι σας αν σας αρέσει το Gmail. Ναι, όλα τα χέρια ψηλά; Λοιπόν, κάντε λίγο χώρο για τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα από το LiveAgent και ανακαλύψτε τη δύναμη του κεντρικού κόμβου για την επικοινωνία σας. Τα πάντα ταξινομούνται τακτοποιημένα κατά προτεραιότητα με το δικό τους αναγνωριστικό και επιπλέον στοιχεία πελατών. Λοιπόν, σε ποιον αρέσουν τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς θα επωφεληθεί η εταιρεία σας από την ενσωμάτωση του LiveAgent;

Οργανώστε ερωτήματα πελατών

Διατηρήστε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας οργανωμένα δρομολογώντας αυτόματα τα ερωτήματα πελατών σε κατάλληλα τμήματα και αντιπροσώπους.

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των εργαλείων που χρησιμοποιείτε για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.

Διατηρήστε την ικανοποίηση ψηλά

Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την εξυπηρέτηση σας αναλύοντας τις αξιολογήσεις απόδοσης του αντιπροσώπου σε τακτική βάση.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Παρακολουθήστε πολλούς πελάτες

Το LiveAgent χρησιμοποιείται συχνά από εταιρείες που διαχειρίζονται τους πελάτες τους με ενσωματωμένα τμήματα και τους αρέσει να χρησιμοποιούν τη λύση για τους πελάτες. Η ενσωμάτωση πολυκαναλικής λύσης βοηθά τους πελάτες να μειώσουν την αναζήτηση στο διαδίκτυο, βοηθώντας την εταιρεία να παρακολουθεί αποτελεσματικά όλα τα αιτήματα & την προηγούμενη συνομιλία με τους πελάτες και τους εν δυνάμει πελάτες τους.

Μάθετε για τα τμήματα

Εξοικονομήστε χρόνο κάνοντας επαναλαμβανόμενες εργασίες

Όχι πλέον άλλη χειροκίνητη εργασία και διαχωρισμένα κανάλια επικοινωνίας που δυσκολεύουν στην παρακολούθηση αιτημάτων και των καθημερινών διοικητικών εργασιών. Είτε θέλετε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent για δική σας επικοινωνία με πελάτες είτε για να το ενσωματώσετε για αυτούς, θα απαλλαγείτε από το συνηθισμένο πρόβλημα της λειτουργικής υπερφόρτωσης που προκαλείται από συνήθεις λειτουργικές εργασίες. Λύστε αυτά τα ζητήματα χρησιμοποιώντας σύνθετη λύση κέντρου εξυπηρέτησης με ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών, φόρουμ ή με προηγμένες ακολουθίες καρτελών.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

Φανταστείτε να προσφέρετε μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε λιγότερο χρόνο. Όλα είναι τώρα δυνατά με την ενσωμάτωση του LiveAgent στις διαδικασίες των πελατών σας. Βελτιστοποιήστε τη ροή εργασίας αξιοποιώντας τη δύναμη των συγκεντρωτικών εισερχομένων, συνδυάζοντας διάφορα κανάλια επικοινωνίας και αναπτύσσοντας προηγμένους αυτοματισμούς. Το πραγματικό λογισμικό πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης θα σας προσφέρει κατά μέσο όρο 15 επιπλέον ώρες την εβδομάδα, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εστιάσετε σε νέους πελάτες και στις ανάγκες τους.

Η πιο προσιτή λύση κέντρου εξυπηρέτησης

Το δωρεάν πρόγραμμα του LiveAgent προσφέρει δωρεάν γνωσιακή βάση μεταξύ άλλων λειτουργιών. Με πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να αποκτήσετε ακόμα περισσότερα σε μια λογική τιμή.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε περισσότερα χρήματα με τον υπολογιστή μας και επιλέξτε το σωστό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Σχετικά Άρθρα μεΕταιρεία
Το LiveAgent βοηθά τη Hostinger να αυξήσει την παραγωγικότητα, ελαττώνει τον αριθμό των και βοηθά στην παρακολούθηση και βελτίωση της επίδοσης των εκπροσώπων της.

Hostinger

Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και αυτοεξυπηρέτησης, με ενσωματωμένες λύσεις και πολλά άλλα. Προσφέρει επίσης υποστήριξη μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x