Η σωστή προσαρμογή για επιχειρηματικές δραστηριότητες

Πλήρως επεκτάσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες σας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16×

Ενισχύστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Business background

Κέντρο εξυπηρέτησης για εταιρείες

Προσελκύστε την προσοχή των πελατών σας μειώνοντας δραματικά τις λειτουργικές εργασίες τους με το LiveAgent, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2019. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες της επιχείρησής σας και βοηθήστε τους να αναπτυχθούν γρηγορότερα με το LiveAgent.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Woman looking at her watch

Αναβάθμιση χωρίς προβλήματα

Οι εταιρείες μάρκετινγκ, HR ή ανάπτυξης ιστοσελίδων είναι συνήθως αυτές που εμφανίζονται περισσότερο στο Διαδίκτυο. Επομένως, είναι πολύ εύκολο να υπολογίσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) από μια βελτιστοποιημένη λύση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από εταιρείες για τη δική τους επιχειρηματική ανάπτυξη, καθιστώντας πολύ εύκολη και γρήγορη την απάντηση στο αίτημα πρότασης. Το χρησιμοποιούν επίσης για τους πελάτες τους και από την εμπειρία μας, είναι ευχαριστημένοι με το πόσο γρήγορα μπορεί να ενσωματωθεί το LiveAgent.

Χρησιμοποιήστε ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία θεωρείται συχνά κατάλληλη μόνο για μεγάλες εταιρείες με πολλά αιτήματα. Όχι πια. Ζούμε στην εποχή όπου όλοι απαιτούν απαντήσεις άμεσα και εκεί είναι που η ενσωμάτωση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας μπορεί να κάνει την εταιρεία σας επιτυχημένη.
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Συγχωνεύστε τα σημεία επαφής σας

Σηκώστε το χέρι σας αν σας αρέσει το Gmail. Ναι, όλα τα χέρια ψηλά; Λοιπόν, κάντε λίγο χώρο για τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα από το LiveAgent και ανακαλύψτε τη δύναμη του κεντρικού κόμβου για την επικοινωνία σας. Τα πάντα ταξινομούνται τακτοποιημένα κατά προτεραιότητα με το δικό τους αναγνωριστικό και επιπλέον στοιχεία πελατών. Λοιπόν, σε ποιον αρέσουν τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα;

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Πώς θα επωφεληθεί η εταιρεία σας από την ενσωμάτωση του LiveAgent;

Πώς θα επωφεληθεί η εταιρεία σας από την ενσωμάτωση του LiveAgent;

Οργανώστε ερωτήματα πελατών

Διατηρήστε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας οργανωμένα δρομολογώντας αυτόματα τα ερωτήματα πελατών σε κατάλληλα τμήματα και αντιπροσώπους.
Οργανώστε ερωτήματα πελατών

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των εργαλείων που χρησιμοποιείτε για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.
Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα

Διατηρήστε την ικανοποίηση ψηλά

Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την εξυπηρέτηση σας αναλύοντας τις αξιολογήσεις απόδοσης του αντιπροσώπου σε τακτική βάση.
Woman in front of the desk with several light bulbs

Παρακολουθήστε πολλούς πελάτες

Το LiveAgent χρησιμοποιείται συχνά από εταιρείες που διαχειρίζονται τους πελάτες τους με ενσωματωμένα τμήματα και τους αρέσει να χρησιμοποιούν τη λύση για τους πελάτες. Η ενσωμάτωση πολυκαναλικής λύσης βοηθά τους πελάτες να μειώσουν την αναζήτηση στο διαδίκτυο, βοηθώντας την εταιρεία να παρακολουθεί αποτελεσματικά όλα τα αιτήματα & την προηγούμενη συνομιλία με τους πελάτες και τους εν δυνάμει πελάτες τους.

Εξοικονομήστε χρόνο κάνοντας επαναλαμβανόμενες εργασίες

Όχι πλέον άλλη χειροκίνητη εργασία και διαχωρισμένα κανάλια επικοινωνίας που δυσκολεύουν στην παρακολούθηση αιτημάτων και των καθημερινών διοικητικών εργασιών. Είτε θέλετε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent για δική σας επικοινωνία με πελάτες είτε για να το ενσωματώσετε για αυτούς, θα απαλλαγείτε από το συνηθισμένο πρόβλημα της λειτουργικής υπερφόρτωσης που προκαλείται από συνήθεις λειτουργικές εργασίες. Λύστε αυτά τα ζητήματα χρησιμοποιώντας σύνθετη λύση κέντρου εξυπηρέτησης με ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών, φόρουμ ή με προηγμένες ακολουθίες καρτελών.
Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

Φανταστείτε να προσφέρετε μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε λιγότερο χρόνο. Όλα είναι τώρα δυνατά με την ενσωμάτωση του LiveAgent στις διαδικασίες των πελατών σας. Βελτιστοποιήστε τη ροή εργασίας αξιοποιώντας τη δύναμη των συγκεντρωτικών εισερχομένων, συνδυάζοντας διάφορα κανάλια επικοινωνίας και αναπτύσσοντας προηγμένους αυτοματισμούς. Το πραγματικό λογισμικό πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης θα σας προσφέρει κατά μέσο όρο 15 επιπλέον ώρες την εβδομάδα, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εστιάσετε σε νέους πελάτες και στις ανάγκες τους.
  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • Αυξήστε τη διαθεσιμότητά σας

    “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Η πιο προσιτή λύση κέντρου εξυπηρέτησης

Το δωρεάν πρόγραμμα του LiveAgent προσφέρει δωρεάν γνωσιακή βάση μεταξύ άλλων λειτουργιών. Με πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να αποκτήσετε ακόμα περισσότερα σε μια λογική τιμή.
Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Τίκετ

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • Απεριόριστες διευθύνσεις email
  • Προηγμένες αναφορές
  • Πύλη πελατών + φόρουμ
$29 μήνας

Ticket+chat

  • Όλα στις Καρτέλες, με επιπλέον:
  • Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
  • Διαχείριση σχολίων
  • Παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 αριθμός τηλεφώνου
  • 1 διεύθυνση email

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε περισσότερα χρήματα με τον υπολογιστή μας και επιλέξτε το σωστό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Τι είναι ένας αντιπρόσωπος κέντρου εξυπηρέτησης;

Ένας αντιπρόσωπος κέντρου εξυπηρέτησης είναι ένα άτομο που χειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και τους παρέχει υποστήριξη.

Χρειάζεται η εταιρεία μου μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης;

Εξαρτάται από τις προτιμήσεις/ανάγκες σας. Όμως, μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χειριστείτε τα αιτήματα υποστήριξης πελατών αποτελεσματικά και αποδοτικά. Σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε μια γνωσιακή βάση όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους όταν οι αντιπρόσωποι σας δεν είναι διαθέσιμοι.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο όφελος του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης;

Το μεγαλύτερο όφελος του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης είναι η ικανότητα χειρισμού πολλών πελατών ταυτόχρονα. Σας επιτρέπει επίσης να χειρίζεστε τους πελάτες πιο γρήγορα, αποδεσμεύοντας τους υπαλλήλους σας για άλλες εργασίες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo