Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gist;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Gist στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Θα θέλατε να εστιάσετε περισσότερο στην υποστήριξη πελατών με ένα ειδικό λογισμικό; Το LiveAgent αποτελεί τη σωστή επιλογή. Το LiveAgent αποτελεί την απόλυτη λύση για την παροχή υποστήριξης πελατών. Σας προσφέρει πολλές δυνατότητες και περισσότερες από 175 ενσωματώσεις σε προσιτή τιμή.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Προηγμένος αυτοματισμός για την επιχείρησή σας.
Ανακαλύψτε το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Gist έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent Gist
Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.
Το Gist δεν προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο Εισιτήριο+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Gist προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο για 29$μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και τη λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο
Το Gist δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Ένα χαρακτηριστικό που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα portal πελατών στο οποίο οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα προηγούμενα εισιτήριά τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει portal Αυτοεξυπηρέτησης στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Gist προσφέρει portal Αυτοεξυπηρέτησης στο πλάνο για 29$/μήνα.
Facebook
Μια ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και αναφέρει και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook στο πλάνο Εισιτήριο με πρόσθετη χρέωση 39$/μήνα/λογαριασμό ή στο πλάνο All-inclusive χωρίς πρόσθετη χρέωση.
Το Gist προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook στο πλάνο για 29$/μήνα
Twitter
Μια ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση τουTwitter στο πλάνο Εισιτήριο με πρόσθετη χρέωση $39/μήνα/λογαριασμό ή στο πλάνο All-inclusive χωρίς πρόσθετη χρέωση.
Το Gist προσφέρει ενσωμάτωση τουTwitter στο πλάνο για $29/μήνα.
Instagram
Μια ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Το Gist δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση του Viber που λαμβάνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Viber.
Το Gist δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, Συχνές ερωτήσεις και άρθρα με οδηγίες.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
To Gist προσφέρει γνωσιακή βάση στο πλάνο για 29$/μήνα.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που εντοπίζεται απευθείας στη γνωσιακή βάση σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Gist δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμοί και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Gist προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πλάνο για 99$/μήνα.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Gist προσφέρει λειτουργίες API στο πλάνο για 29$/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγηθούν σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν χειριστή.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Gist δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με τις κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Gist δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα εισιτήρια δεν λήγουν ούτε διαγράφονται- μπορείτε να τα δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Gist προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο για 29$/μήνα.
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους στο πλάνο Εισιτήριο για $15/αντιπρόσωπο/μήνα.
Gist προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους στο πλάνο για $29/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας.
Το Gist δεν προσφέρει απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας.
Απεριόριστα Εισιτήρια/Mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και εισιτηρίων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Gist προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιήθηκε ή ελήφθη και αναπαράγετε την εγγραφή ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Gist δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
Το Gist δεν προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του Gist

Όταν έχετε να κάνετε με την παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών, ένα αξιόπιστο και αναγνωρισμένο λογισμικό είναι απαραίτητο. Το LiveAgent είναι ακριβώς αυτό, ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που παρέχει όλα όσα χρειάζεστε για μία εξαιρετική υποστήριξη και διαχείριση πελατών. Το LiveAgent τα έχει όλα – μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και μια γνωσιακή βάση μεταξύ άλλων λειτουργιών και ενσωματώσεων. Μην σπαταλάτε χρόνο με αναξιόπιστο λογισμικό. Η μεταφορά στο LiveAgent είναι απλή.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της υποστήριξης πελατών εάν θέλετε οι πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας γρήγορα από την ιστοσελίδα σας.

Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες προβολής της συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Δεν πρόκειται να βρείτε τίποτα πιο γρήγορο από αυτό. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προετοιμαστείτε για τα εισερχόμενα μηνύματα.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά των πελατών που ικανοποιούν τους στόχους σας.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα των πελατών χάρη στο συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων μας.

Πλούσιο σε δυνατότητες

Με περισσότερες από 175 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης, η παροχή υποστήριξης θα γίνει πολύ εύκολη.

Professional built-in call center software

Παρέχετε τηλεφωνική υποστήριξη

Προσφέρετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα να συνδεθούν μαζί σας σε πιο προσωπικό επίπεδο. Η δημιουργία του δικού σας εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι εύκολη και πραγματοποιείται μέσα σε λίγα λεπτά. Μπορείτε να συνδέσετε το πρόγραμμα περιήγησης σας, το κινητό ή οποιονδήποτε άλλο εξοπλισμό της επιλογής σας και να λαμβάνετε κλήσεις όπως θα κάνατε μέσω τηλεφώνου. Το LiveAgent φροντίζει τα πάντα για εσάς, επομένως δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους.

Είστε έτοιμοι να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη;

Μην συμβιβαστείτε με τίποτα λιγότερο, επιλέξτε ένα από τα καλύτερα. Το LiveAgent σας προσφέρει τα καλύτερα εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις σε προσιτή τιμή. Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμών για να αποκτήσετε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Και σε περίπτωση που αυτό δεν είναι αρκετό, μπορείτε πάντα να αγοράσετε ξεχωριστές δυνατότητες χωρίς υψηλή χρέωση. Παίρνετε ακριβώς αυτό για το οποίο πληρώνετε, χωρίς επιπλέον χρεώσεις και χωρίς να ανησυχείτε για την καταστρατήγηση του προϋπολογισμού σας. Δείτε τις επιλογές πληρωμών μας για περισσότερες πληροφορίες.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Θέλετε να μας συγκρίνετε με άλλες εναλλακτικές λύσεις λογισμικού;

Έχετε περιέργεια να δείτε την αντιστοιχία μας με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Πώς συγκρίνεται το LiveAgent με το Gist;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες πρόσθετες δυνατότητες έναντι του Gist: υποστήριξη 24/7, φόρουμ πελατών, ενσωμάτωση Viber, ενσωμάτωση Instagram και τηλεφωνικό κέντρο.

Ποια είναι τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent έναντι του Gist;

Τα πρόσθετα οφέλη από τη χρήση του LiveAgent έναντι του Gist περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών και καλύτερη ροή εργασίας αντιπροσώπων.

Related Articles to Εναλλακτική του Gist
Θέλετε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Gist σε μια διαφορετική λύση; Ρίξτε μια ματιά στο LiveAgent και δείτε τα οφέλη. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα.

Μεταφέρεστε από το Gist στο LiveAgent;

Η εταιρεία προσφέρει λύσεις όπως η εξυπηρέτηση πελατών μέσω λογισμικού, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, σύστημα διαχείρισης παραπόνων και λογισμικό διαχείρισης email. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εκπαιδευτικό υλικό και σεμινάρια. Υπάρχει επίσης επιλογή για δωρεάν δοκιμή των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το LiveAgent παρέχει κέντρο εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Βελτιώστε την εξυπηρέτηση σας με ενσωματώσεις Instagram, Facebook, Twitter και Viber στο LiveAgent.

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Προσθέστε μια σημείωση για την Ισπανική γλώσσα στο πεδίο καρτέλας CRM για εξατομικευμένη εμπειρία υπηρεσίας. Οι ετικέτες σας βοηθούν στο φιλτράρισμα καρτελών και οι κανόνες αυτοματισμού/χρόνου βοηθούν στην επιτάχυνση εργασιών και στην εξοικονόμηση χρόνου αντιπροσώπων.

Το LiveAgent αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για το SysAid. Μάθετε περισσότερα για το κέντρο εξυπηρέτησης και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα.

Αναζητάτε την κατάλληλη εναλλακτική λύση για το SysAid;

Το LiveAgent είναι μια πρωτοποριακή λύση για ζωντανή συνομιλία και κέντρο εξυπηρέτησης, που εξυπηρετεί πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Χρησιμοποιώντας το LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την αξία τους. Επιπλέον, το LiveAgent είναι η καλύτερα βαθμολογημένη και με τις περισσότερες αξιολογήσεις λύση κέντρου εξυπηρέτησης στην αγορά.

Το LiveAgent διαθέτει περισσότερες από 175 δυνατότητες, πάνω από 40 ενσωματώσεις και μια εξαιρετική τιμή. Δείτε γιατί πρέπει να μεταφερθείτε από το HelpCrunch στο LiveAgent.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το HelpCrunch;

LiveAgent είναι μια πολύ καλή επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης, καθώς προσφέρει προσιτή τιμή και εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης 24/7. Επίσης, διαθέτει πολλές λειτουργίες όπως φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων και ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα. Άνθρωποι που έχουν δοκιμάσει και άλλα εργαλεία, όπως Zendesk και Freshdesk, έχουν βρει το LiveAgent να είναι η καλύτερη επιλογή για την υποστήριξη τους.

Το Liveagent είναι η απόλυτη omnichannel λύση για την εταιρεία σας. Επωφεληθείτε από τις 175+ δυνατότητες και 40+ ενσωματώσεις και εξαιρετικά εργαλεία σήμερα.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Customerly;

Το LiveAgent αντικαθιστά επιτυχημένα το ZenDesk ως εργαλείο υποστήριξης πελατών. Οι χρήστες επισημαίνουν τις βελτιωμένες λειτουργίες, όπως η ικανότητα να επισυνάπτουν αρχεία, οι φόρμες επικοινωνίας και η επιστροφή email. Η ομάδα υποστήριξης προσφέρει εξαιρετική βοήθεια και η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά σε όλες τις πλατφόρμες. Τέλος, το LiveAgent προσφέρει καλή σχέση ποιότητας-τιμής και είναι εύκολο στη χρήση.

Το LiveAgent είναι μια λύση help desk που συνδέει πολλαπλά κανάλια σε ένα περιβάλλον χρήστη. Μεταβείτε από το Chaport στο LiveAgent και ξεκινήστε να απολαμβάνετε επιχειρηματικά πλεονεκτήματα.

Θέλετε να μεταβείτε από το Chaport στο LiveAgent;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις στο SMB το 2020. Παρέχει υποστήριξη παγκόσμιας κλάσης σε εταιρείες όπως η Huawei, η BMW, η Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Το πρόγραμμα διαθέτει τρία διαφορετικά πλάνα και δωρεάν δοκιμή για 14 ημέρες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo