Πείτε αντίο στο αργό, κατώτερο λογισμικό

Μεταφερθείτε στο LiveAgent & θα μεταφέρουμε τα δεδομένα σας από το Kayako δωρεάν.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Μεταφέρεστε από το Kayako;

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν μεταφορά από το Kayako που πραγματοποιείατι πλήρως από το προσωπικό τεχνικής υποστήριξης μας . Θα μεταφέρουμε όλα τα δεδομένα σας από το Kayako στο LiveAgent γρήγορα, με ασφάλεια και πάνω απ’ όλα — δωρεάν! Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε τη μεταφορά των δεδομένων σας σήμερα. Μεταφέρεστε από το Kayako Classic; Επικοινωνήστε μαζί μας και συζητήστε τις επιλογές μεταφοράς με το προσωπικό υποστήριξής μας.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Σύγκριση Kayako έναντι LiveAgent

Λειτουργίες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Ανταγωνιστής
Συνολική βαθμολογία
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,0 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία στη χρήση
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
3.9
Βαθμολογήθηκε με 3,9 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Εξυπηρέτηση πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
3.8
Βαθμολογήθηκε με 3,8 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Σχέση ποιότητας και τιμής
Βαθμολογίες σχέσης ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
3.8
Βαθμολογήθηκε με 3,8 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Ειδοποιήσεις / κλιμακώσεις
Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για καρτέλες και ΣΕΥ βάσει προτεραιότητας και προκαθορισμένων συνθηκών.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Αυτόματη δρομολόγηση
Αυτόματη δρομολόγηση καρτελών σε συγκεκριμένα τμήματα και αντιπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Ένας κεντρικός πίνακας ελέγχου για πραγματοποίηση, λήψη και διαχείριση κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Διαχείριση ουράς
Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Διαχείριση email
Η δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού καρτελών με πολλαπλές διευθύνσεις email προκειμένου να λαμβάνετε, να απαντάτε και να γράφετε email απευθείας από το λογισμικό.
Προσφέρει διαχείριση email.
Προσφέρει διαχείριση email.
Μετρήσεις απόδοσης
Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Δείτε πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας ή σε ποιον ιστότοπο βρίσκονται.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Διαχείριση γνωσιακής βάσης
Μια δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ολοκληρωμένα αποθετήρια γνώσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Πολυκαναλική επικοινωνία
Συνδέεται με πολλαπλές γραμμές επικοινωνίας (όπως email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης) για να βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα και να επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε αυτά από το λογισμικό καρτελών.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία.
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να εγκατασταθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αναφορές/Αναλύσεις
Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης.
Προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Δεν προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Διαχείριση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής ΣΕΥ, τη συμμόρφωση με τη ΣΕΥ και πολλά άλλα.
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ενσωματώσεις με δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Διαχείριση Καρτελών
Διαχειριστείτε καρτέλες με μεταφορά καρτελών, συγχώνευση καρτελών, διαχωρισμό, σήμανση ως ανεπιθύμητες, αναβολή και άλλα.
Προσφέρει διαχείριση καρτελών.
Προσφέρει διαχείριση καρτελών.
Διαχείριση ροής εργασίας
Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποστήριξης πελατών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.
Data migration from one solution to another

Αφήστε εμάς να κάνουμε τη βαριά δουλειά

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ζωντανής συνομιλίας ή e-mail για να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Kayako στο LiveAgent. Θα μεταφέρουμε με ασφάλεια όλα τα δεδομένα σας δωρεάν. Στο μεταξύ, μπορείτε να καθίσετε, να χαλαρώσετε και να απολαύσετε μια κούπα καφέ.

Μεταφερθείτε εύκολα με το πρόσθετο μας

Εάν θέλετε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Kayako στο LiveAgent, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email. Μπορούμε να σας δείξουμε πώς λειτουργεί το πρόσθετο μεταφοράς και τι τύπο δεδομένων μπορεί να μεταφέρει για εσάς. Μπορείτε επίσης να το δοκιμάσετε μόνοι σας στην ενότητα πρόσθετων του λογισμικού μας.

Migrate data to LiveAgent on your own

Ποια δεδομένα μπορώ να μεταφέρω από το Kayako;

Άνθρωποι

Μεταφέρετε εύκολα αντιπροσώπους, διαχειριστές, τελικούς χρήστες και πελάτες.

Ετικέτες

Μεταφέρετε όλες τις ετικέτες των τμημάτων και των καρτελών σας.

Καρτέλες

Μεταφέρετε καρτέλες, συνημμένα, πεδία χρήστη και πεδία καρτελών.

Είστε έτοιμοι να μεταφερθείτε από το Kayako;

Παρακάτω περιγράφουμε τα βασικά προνόμια που απολαμβάνουν οι πελάτες μας όταν μεταφέρουν τα δεδομένα τους από το Kayako στο LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών

Οι αντιπρόσωποι μας είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν με οποιοδήποτε από τα προβλήματα σας 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Πλήρως εξοπλισμένη λύση κέντρου εξυπηρέτησης

Το λογισμικό μας προσφέρει περισσότερες από 179 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης, που συνοδεύονται από περισσότερες από 40 ενσωματώσεις.

Person collecting papers into the net

Σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων και απόδοση επένδυσης

Το LiveAgent προσφέρει ένα δωρεάν πλάνο εφ’ όρου ζωής, καθώς και τρία άλλα πλάνα σε τιμή ευκαιρίας.

Multilingual support in LiveAgent

Πολλές υποστηριζόμενες γλώσσες

Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές μεταφρασμένες γλώσσες (κάποιες μερικώς) και υποστηρίζει γλωσσικά ευπροσάρμοστα widget.

Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Kayako σήμερα

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το Νο 1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Γίνετε μέλος εταιρειών όπως η Huawei, η BMW, η Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης για να παρέχετε υποστήριξη παγκόσμιας κλάσης στους πελάτες σας.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Μεταφέρεστε από διαφορετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από οποιονδήποτε από τους παρακάτω παρόχους λύσεων κέντρου εξυπηρέτησης. Κάντε την αλλαγή σήμερα. Τα έχουμε φροντίσει όλα.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Σχετικά Άρθρα μεΜεταφορά από το Kayako
Η εταιρεία επικοινωνίας αναζητά έναν δημιουργικό διευθυντή μάρκετινγκ με εμπειρία στη διαχείριση έργων και στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ.
--END OF TEXT

Marketing company seeks creative marketing director with experience in project management and developing marketing strategies.

Ιδρυτές

Η εταιρεία επικοινωνίας αναζητά έναν δημιουργικό διευθυντή μάρκετινγκ με εμπειρία στη διαχείριση έργων και στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ. --END OF TEXT Marketing company seeks creative marketing director with experience in project management and developing marketing strategies.

Ο χρόνος ομιλίας είναι μια πολύτιμη μέτρηση τηλεφωνικού κέντρου που συμβάλλει στην επίτευξη υψηλών επιπέδων ικανοποίησης πελατών.

Χρόνος ομιλίας

Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι σημαντικές για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς. Η ική γνωσιακή βάση είναι πολύτιμος πόρος για τα τηλεφωνικά κέντρα, ενώ η χρήση επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών και μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Ο όγκος κλήσεων σε κέντρα εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιστοποιηθεί με ολοκληρωμένο λογισμικό παρακολούθησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.

Ψάχνετε για μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα στον ιστότοπο LiveAgent; Ρίξτε μια ματιά στο χάρτη του ιστότοπού μας για να βρείτε γρήγορα τις πληροφορίες που αναζητάτε.

Χάρτης ιστοτόπου

LiveAgent προσφέρει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, επικοινωνίας, καρτελών και άλλα, ενώ παρέχει δωρεάν λογαριασμό και επίδειξη.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

The article discusses the difference between warm and cold potential customers in sales conversion. It also mentions updates and improvements in LiveAgent 5.31 and 5.32 for enhanced user experience. Additionally, it provides 10 techniques for sales search to increase offers and potential customers.

Με την αποδοχή αυτών των προϋποθέσεων ή με την πρόσβαση ή τη χρήση της υπηρεσίας ή της ιστοσελίδας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνείτε να δεσμεύεστε από αυτούς τους όρους.

Όροι & προϋποθέσεις

Οι Όροι και Προϋποθέσεις της συμφωνίας AppSumo περιέχουν περιορισμούς στη χρήση της υπηρεσίας LiveAgent και τη διαδικασία πληρωμής και αλλαγών στο πρόγραμμα. Υπάρχουν επίσης πληροφορίες σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τη διαχείριση των πληρωμών.

Κάντε μια περιήγηση στο LiveAgent και ανακαλύψτε όλα τα εκπληκτικά εργαλεία και δυνατότητες στην εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Δοκιμάστε το σήμερα και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent

LiveAgent προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία, αυτοματισμό, ευκολότερη ροή εργασιών και ταχύτερη επικοινωνία για αυξημένη ικανοποίηση πελατών. Με πάνω από 30.000 επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν, προσφέρει προσιτό και αποτελεσματικό λογισμικό υποστήριξης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x