Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Kayako;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Kayako στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Το Kayako είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με μια κομψή διεπαφή που “συνδέει τα άκρα μεταξύ των καναλιών υποστήριξής σας, των πληροφοριών του πελάτη σας και της ομάδας σας.” Διατίθεται σε ανταγωνιστικές τιμές, ωστόσο αν ψάχνετε για εναλλακτική λύση για το Kayako, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα δημιουργίας καρτελών που συνδέει επίσης τα άκρα για την ομάδα σας. Ανακαλύψτε τα κομψά συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας με περισσότερες από 179 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης και πάνω από 40+ ενσωματώσεις. Με το LiveAgent θα δείτε ότι με εξαιρετικό λογισμικό παρέχεται εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Μεταφερθείτε από το Kayako στο LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά. Προσφέρουμε μια υποβοηθούμενη μεταφορά από το Kayako που θα εισάγει όλα τα δεδομένα σας από το Kayako στο LiveAgent. Είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο 5 λεπτά.

  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Λειτουργίες Liveagent Ανταγωνιστής
Συνολική βαθμολογία
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.0
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,0 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία στη χρήση
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
3.9
Βαθμολογήθηκε με 3,9 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Εξυπηρέτηση πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
3.8
Βαθμολογήθηκε με 3,8 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Σχέση ποιότητας και τιμής
Βαθμολογίες τιμής προς αξία από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
3.8
Βαθμολογήθηκε με 3,8 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Ειδοποιήσεις / κλιμακώσεις
Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για καρτέλες και ΣΕΥ βάσει προτεραιότητας και προκαθορισμένων συνθηκών.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Αυτόματη δρομολόγηση
Αυτόματη δρομολόγηση καρτελών σε συγκεκριμένα τμήματα και αντιπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Ένας κεντρικός πίνακας ελέγχου για πραγματοποίηση, λήψη και διαχείριση κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Διαχείριση ουράς
Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Διαχείριση email
Η δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού καρτελών με πολλαπλές διευθύνσεις email προκειμένου να λαμβάνετε, να απαντάτε και να γράφετε email απευθείας από το λογισμικό.
Προσφέρει διαχείριση email.
Προσφέρει διαχείριση email.
Μετρήσεις απόδοσης
Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Δείτε πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας ή σε ποιον ιστότοπο βρίσκονται.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Διαχείριση γνωσιακής βάσης
Μια δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ολοκληρωμένα αποθετήρια γνώσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Πολυκαναλική επικοινωνία
Συνδέεται με πολλαπλές γραμμές επικοινωνίας (όπως email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης) για να βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα και να επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε αυτά από το λογισμικό καρτελών.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία.
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να εγκατασταθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αναφορές/Αναλύσεις
Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης.
Προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Δεν προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Διαχείριση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής ΣΕΥ, τη συμμόρφωση με τη ΣΕΥ και πολλά άλλα.
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ενσωματώσεις με δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Διαχείριση Καρτελών
Διαχειριστείτε καρτέλες με μεταφορά καρτελών, συγχώνευση καρτελών, διαχωρισμό, σήμανση ως ανεπιθύμητες, αναβολή και άλλα.
Προσφέρει διαχείριση καρτελών.
Προσφέρει διαχείριση καρτελών.
Διαχείριση ροής εργασίας
Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποστήριξης πελατών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.

3 Λόγοι Για Τους Οποίους οι Εταιρείες Μεταφέρονται στο LiveAgent

Μάθετε πώς ξεχωρίζει το LiveAgent από άλλες εναλλακτικές λύσεις

Union icon

Βελτιωμένη Ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών & βελτιώνει τα ποσοστά των πελατών.

Increase icon

Αυξημένη Παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας.

Group 370 icon

Γεμάτο Χρήσιμες Δυνατότητες

Με περισσότερα από 179 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης, η παροχή υποστήριξης θα είναι παιχνίδι.

report on tablet-illustration

Ισχυρή Εναλλακτική Λύση για το Kayako

Το να επωφεληθείτε περισσότερο για τα χρήματα σας είναι ζωτικής σημασίας όταν αναζητάτε ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Το Kayako προσφέρει τρία διαφορετικά βασικά πακέτα. Το LiveAgent προσφέρει 4 βασικά πακέτα σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αν ψάχνετε για μια πλήρως εξοπλισμένη εναλλακτική λύση για το Kayako, σκεφτείτε το LiveAgent. Έχουμε μια υβριδική ροή καρτελών, ενοποιημένα omni-channel εισερχόμενα, δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης, αυτοματοποίηση, gamification και πολλά άλλα! Με το LiveAgent, κερδίζετε περισσότερα με λιγότερα. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα. Δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών μας σήμερα, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Αξιοποιήστε τη δύναμη των συγκεντρωτικών εισερχομένων

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας έχουν πάνω από 179 λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης έτοιμες για χρήση. Δοκιμάστε ετικέτες, υπενθυμίσεις, σημειώσεις ή οποιαδήποτε από τις 40+ ενσωματώσεις μας.

LiveAgent dashboard on monitor

Γρηγορότερο Widget Συνομιλίας

Αν ψάχνετε για εναλλακτική λύση για το Kayako και η ταχύτητα είναι μια μετρική που είναι σημαντική για εσάς, το LiveAgent μπορεί να είναι αυτό που ψάχνετε. Όταν συγκρίνετε τη συνολική απόδοση του widget συνομιλίας του LiveAgent σε σχέση με του Kayako, θα παρατηρήσετε ότι το widget συνομιλίας του LiveAgent εμφανίζεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, κάτι που είναι απίστευτα γρήγορο.

Ένα γρήγορο widget συνομιλίας είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσετε εάν θέλετε να μετατρέψετε αποτελεσματικά έναν επισκέπτη μιας ιστοσελίδας σε πελάτη. Σύμφωνα με μια αναφορά του eMarketer, το 35% των επισκεπτών ιστοσελίδων πραγματοποίησαν μια διαδικτυακή αγορά μετά τη χρήση ζωντανής συνομιλίας.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Είμαστε Πολύγλωσσοι

Το λογισμικό μας είναι πολύγλωσσο. Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις (κάποιες μερικώς) και υποστηρίζει γλωσσικά ευπροσάρμοστα widget. Μην αφήσετε τις ξένες γλώσσες να μπουν εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Τα έχουμε φροντίσει όλα.

Γιατί να Συμβιβαστείτε με Λιγότερα;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Γι΄αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το Kayako. Το LiveAgent σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε σε ό,τι είναι σημαντικό – να δημιουργήσετε ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες σας.

man and woman receiving awards

Σύγκριση LiveAgent vs. Kayako

Δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με το Kayako με βάση τις αξιολογήσεις πελατών στο Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Ορθό από 01/22/2020

Δείτε γιατί οι Πελάτες μας Επέλεξαν το LiveAgent ως την Προτιμώμενη Εναλλακτική Λύση για το Kayako

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετε μας με άλλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Πώς συγκρίνεται το LiveAgent με το Kayako;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες επιπλέον δυνατότητες μέσω του Kayako: τηλεφωνικό κέντρο, ενσωμάτωση στο Instagram, ενσωμάτωση Viber και απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.

Ποια είναι τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent έναντι του Kayako;

Τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το Kayako περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών και καλύτερη ροή εργασίας του αντιπροσώπου.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo