Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση υποστήριξης πελατών, βελτιώνοντας την επικοινωνία και αυξώντας την ικανοποίηση και τις πωλήσεις.
LiveAgent 5.25 – Νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και σημαντικές διορθώσεις
Η νέα έκδοση του LiveAgent παρέχει προεπισκοπήσεις άρθρων γνωσιακής βάσης και διορθώνει προβλήματα κατά την αντιμετώπιση εκτός σύνδεσης. Η έκδοση 5.25 περιλαμβάνει επιπλέον επιδιορθώσεις και βελτιώσεις σε διάφορους τομείς, ενώ η έκδοση 5.28 αναλύει προβλήματα όπως η συνάρτηση "Απάντηση" και η προσθήκη όλων των παραληπτών στο "Απάντηση σε όλους". Στην έκδοση 5.30, οι βελτιώσεις συνεχίζονται.
Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το LiveAgent είναι η καλύτερη λύση για επικοινωνία με τους πελάτες, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση και αυξάνοντας τις πωλήσεις.
LiveAgent 5.30 – Συνεχίζοντας με νέες βελτιώσεις
Η νέα έκδοση LiveAgent 5.30 προσθέτει πολλές βελτιώσεις στο σύστημα, όπως η προβολή αρχείων καταγραφής συμβάντων στη γλώσσα του χρήστη, η προσθήκη λειτουργίας μεσαίου κλικ για κλείσιμο καρτελών και η προειδοποίηση για μη αποθηκευμένες διαμορφώσεις IVR. Επιπλέον, διορθώθηκε το σφάλμα σχεδίασης προσαρμοσμένων ρόλων και η οθόνη δημιουργίας εσωτερικών καρτελών αναβαθμίστηκε.
Με τη χρήση προληπτικών προσκλήσεων συνομιλίας, μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή των πελατών και να τους μετατρέψετε σε επισκέπτες που πληρώνουν. Προσαρμόστε τα μηνύματα σας για να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη εμπειρία στον ιστότοπό σας και καλέστε τους πελάτες να συνομιλήσουν με αυτόματα μηνύματα για να τους μετατρέψετε σε πελάτες.
LiveAgent 5.29 – Φέρνουμε νέες ενδιαφέρουσες λειτουργίες
Η Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει μια εύχρηστη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών στη Νέα Υόρκη, η οποία βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων. Υπάρχουν επίσης νέοι τύποι ομάδων μηνυμάτων email και διορθώσεις σε σφάλματα προσθήκης Salesforce και σχεδίασης προσθήκης WooComerce, καθώς και βελτιώσεις στην καρτέλα και διαμόρφωση δεδομένων. Η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών πιστών στην εταιρεία, και οι λειτουργίες επανάκλησης και αυτόματης επιστροφής κλήσης του τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να βελτιώσουν τη ροή της εργασίας.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες