Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email αναβάθμισης

Τα email αναβάθμισης είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις SaaS με γνώμονα το προϊόν που οδηγούνται τόσο από δωρεάν δοκιμαστικά όσο και από μοντέλα «freemium». Βοηθούν να πειστούν οι υποψήφιοι πελάτες να μετατραπούν και να αναβαθμιστούν από δωρεάν σε λογαριασμούς επί πληρωμή και σε προγράμματα υψηλότερων ασφαλίστρων. Στην πραγματικότητα, είναι ένας από τους βασικούς στόχους κάθε επιχείρησης SaaS – και επίσης μια από τις θεμελιώδεις προκλήσεις, αφού μεγάλος αριθμός πελατών SaaS δεν κάνουν ποτέ την αναβάθμιση. Είτε μετατρέπεται από δωρεάν δοκιμές σε υπηρεσίες επί πληρωμή είτε μεταβαίνει από βασικά σε προγράμματα premium, το ακόλουθο άρθρο παρέχει μερικές χρήσιμες τακτικές και έτοιμα πρότυπα email αναβάθμισης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως παραδείγματα κατά τη δημιουργία των δικών σας email αναβάθμισης.

Bria upgrade email template
Counterpath Bria Teams upgrade email template

Γρήγορες συμβουλές για τη σύνταξη αποτελεσματικών email αναβάθμισης

  • Προσθέστε μια πινελιά εξατομίκευσης συμπεριλαμβάνοντας το όνομα του πελάτη και αναφέροντας άλλες σχετικές λεπτομέρειες στο πρότυπο email αναβάθμισής σας (όπως ο χρόνος που απομένει στη δοκιμαστική του περίοδο ή άλλες πληροφορίες με βάση τη δραστηριότητα των χρηστών του)
  • Βεβαιωθείτε ότι το πρότυπο email αναβάθμισης περιλαμβάνει σαφή CTA και συνδέστε το απευθείας με την πραγματική οθόνη αναβάθμισης, αντί να δίνετε οδηγίες για το πώς θα φτάσουν εκεί.
  • Αντιπαραβάλετε τα αποτελέσματα της αναβάθμισης έναντι της μη αναβάθμισης με τον καθορισμό χαρακτηριστικών premium που θα αποκτήσουν πρόσβαση οι χρήστες και τα οφέλη που θα φέρουν αυτές οι δυνατότητες.
  • Σκεφτείτε τις καλύτερες χρονικές περιόδους για να στείλετε email αναβάθμισης λαμβάνοντας υπόψη τους παράγοντες ενεργοποίησης που βασίζονται στο χρόνο και στη συμπεριφορά (όταν τελειώσει η δοκιμή ή νωρίτερα εάν ο χρήστης έχει ήδη βιώσει αξία.)

10 πρότυπα email αναβάθμισης

Μια δωρεάν δοκιμή πρόκειται να λήξει

Αναβαθμίστε ή επεκτείνετε τη δωρεάν δοκιμή

Η δωρεάν δοκιμή έληξε/ αναβαθμίστε για να συνεχίσετε

Αναβαθμίστε ή μείνετε σε δωρεάν πρόγραμμα

Φτάσατε το όριο δωρεάν χρήσης/αναβαθμίστε

Αναβάθμιση με ειδική προσφορά

Αναβάθμιση βάσει αξίας

Αναβάθμιση σε υψηλότερο πρόγραμμα

Αναβάθμιση σε υψηλότερο πρόγραμμα με ειδική προσφορά

Ανακοίνωση νέας δυνατότητας premium = ευκαιρία αναβάθμισης

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος ενός email αναβάθμισης;

Το ιδανικό μέγεθος ενός email αναβάθμισης είναι μεταξύ 75 και 100 λέξεων. Επιπλέον, φροντίστε να συμπεριλάβετε σχετικούς συνδέσμους με παρότρυνση για δράση.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα email αναβάθμισης;

Όταν προσεγγίζετε πελάτες με μια προσφορά αναβάθμισης, βεβαιωθείτε ότι ξεκινάτε με έναν κατάλληλο χαιρετισμό. Προσπαθήστε να κάνετε το email όσο το δυνατόν πιο προσωπικό. Επιπλέον, συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με νέες/πρόσθετες λειτουργίες, πώς οι πελάτες σας μπορούν να τις εκμεταλλευτούν και συνδέσμους με παρότρυνση για δράση.

Πώς να προσφέρετε αναβάθμιση στους πελάτες σας;

Ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε αναβάθμιση στους πελάτες σας είναι μέσω email. Το email εξακολουθεί να είναι αποτελεσματικό διότι είναι η πιο χρησιμοποιούμενη μορφή μαζικής επικοινωνίας στον κόσμο. Είναι επίσης ένα πιο διαφοροποιημένο μέσο από την αποστολή ενός tweet ή μιας ανάρτησης στο Facebook.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα email αναβάθμισης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν απευθύνεστε σε πελάτες με μια προσφορά αναβάθμισης, βεβαιωθείτε ότι ξεκινάτε με έναν κατάλληλο χαιρετισμό. Προσπαθήστε να κάνετε το email όσο το δυνατόν πιο προσωπικό. Επιπλέον, συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με νέες/πρόσθετες λειτουργίες, πώς οι πελάτες σας μπορούν να τις εκμεταλλευτούν και συνδέσμους με παρότρυνση για δράση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να προσφέρετε αναβάθμιση στους πελάτες σας;”, “acceptedAnswer”: {H “@type”: “Answer”, “text”: “Ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε αναβάθμιση στους πελάτες σας είναι μέσω email. Το email εξακολουθεί να είναι αποτελεσματικό διότι είναι η πιο χρησιμοποιούμενη μορφή μαζικής επικοινωνίας στον κόσμο. Είναι επίσης ένα πιο διαφοροποιημένο μέσο από την αποστολή ενός tweet ή μιας ανάρτησης στο Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος ενός email αναβάθμισης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το ιδανικό μέγεθος ενός email αναβάθμισης είναι μεταξύ 75 και 100 λέξεων. Επιπλέον, φροντίστε να συμπεριλάβετε σχετικούς συνδέσμους με παρότρυνση για δράση.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo