Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Highrise

Ακολουθήστε τον βήμα προς βήμα οδηγό που περιγράφεται παρακάτω για να ενεργοποιήσετε το Highrise plugin σας.

  • Πρώτον, πρέπει να έχετε έναν ενεργό λογαριασμό Highrise.
  • Εάν έχετε, ενεργοποιήστε το plugin του Highrise στην ενότητα Plugins του LiveAgent. (Διαμόρφωση > Σύστημα> Plugins)
  • Πατήστε διαμόρφωση και αντιγράψτε το API και τη διεύθυνσης URL του λογαριασμού σας στο Highrise.
  • Επιβεβαιώστε και είστε έτοιμοι!

Τι είναι το Highrise;

Το Highrise είναι ένα εργαλείο CRM βασισμένο σε cloud που δημιουργήθηκε από τη 37signals. Το CRM – Διαχείριση Σχέσεων Πελατών, είναι μια μέθοδος αλληλεπίδρασης με τους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες σας. Ο στόχος του CRM είναι να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες σας, κρατώντας σας προετοιμασμένους όταν επικοινωνείτε μαζί τους. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τα τρέχοντα προβλήματά τους ή τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο παρελθόν.

Πώς λειτουργεί;

Η διατήρηση των δεδομένων των πελατών σας σε δύο ξεχωριστά περιβάλλοντα μπορεί να είναι χρονοβόρα. Γι’ αυτό ενσωματώσαμε το Highrise απευθείας στο LiveAgent. Το Highrise θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε προηγούμενες συμφωνίες ή/και προβλήματα με τις επαφές σας και το LiveAgent θα σας επιτρέψει να τους παρέχετε ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών μέσω help – desk. Ενεργοποιήστε το Highrise και ξεκινήστε να διαχειρίζεστε δεδομένα του Highrise στο LiveAgent (και το αντίστροφο).

Παράδειγμα:

Ας πούμε ότι ο κ. Marsellus Wallace υποβάλλει ένα ticket. Γνωρίζετε ήδη τον Marsellus και παρακολουθείτε τις προηγούμενες συμφωνίες του στο Highrise. Ο εκπρόσωπος της υποστήριξης σας θα μπορεί να δει όλες αυτές τις πληροφορίες στο LiveAgent, επομένως θα παρέχει την πιο ακριβή και γρήγορη απάντηση. Επιπλέον, οι εκπρόσωποι μπορούν να προσθέσουν σημειώσεις απευθείας στο LiveAgent, οι οποίες θα εμφανίζονται και στο Highrise.

Highrise
Highrise

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Highrise;

Το Highrise είναι ένα ισχυρό σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών που σας βοηθά να διαχειρίζεστε και να βλέπετε δεδομένα που διαθέτει η εταιρεία σας σχετικά με τους πελάτες. Συνδέοντας το Highrise με το LiveAgent, μπορείτε να αξιοποιήσετε το CRM απευθείας από το ticket σας και να βοηθήσετε αποτελεσματικά τους πελάτες σας από ένα μόνο περιβάλλον.  

Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Highrise;

1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent

2. Κάντε κλικ στις Διαμορφώσεις -> Σύστημα -> Plugins

3. Ενεργοποιήστε το Highrise

4. Εισάγετε το URL και το κλειδί API από το Highrise

5. και ΧΡΗΣΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ! 

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo