Insightly

Τι είναι το Insightly

Το Insightly είναι μια λύση διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Χρησιμοποιείται για την οικοδόμηση σχέσεων, την αποθήκευση δεδομένων, την παράδοση έργων και τη διαχείριση πωλήσεων.

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

Οι πληροφορίες πελατών, οι νέες ή ενημερωμένες εγγραφές και τα ενημερωμένα πεδία στις ειδοποιήσεις αρχείων σας κρατούν ενήμερους. Δημιουργήστε, ενημερώστε ή βρείτε αρχεία, διαχειριστείτε τους πελάτες σας ή ξεκινήστε συνομιλίες από τον πίνακα ελέγχου LiveAgent.

Οφέλη

  • Δυνατότητες CRM στον πίνακα ελέγχου σας
  • Παρακολουθήστε σημαντικές ενημερώσεις και ειδήσεις
  • Διαχειριστείτε εγγραφές, πελάτες και ξεκινήστε συνομιλίες χωρίς εναλλαγή εφαρμογών

Frequently asked questions

Τι είναι το Insightly;

Το Insightly είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που παρέχει αποθήκευση δεδομένων, διαχείριση πελατών και διαχείριση πωλήσεων σε περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο χρήστες. 

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Insightly μέσα στο LiveAgent;

- προβολή δεδομένων πελατών στο LiveAgent

- αποτελεσματική ροή εργασίας

- διαχειριστείτε τις πληροφορίες πελατών από το LiveAgent

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού
Η ικανοποίηση των πελατών είναι το πιο σημαντικό πράγμα για πολλές εταιρείες. Πόσο μάλλον, όταν η αγορά είναι πολυπληθής. Και εκεί έρχεται το CRM.

Υπηρεσίες CRM

Το CRM είναι μια σύνοψη στρατηγικών και τεχνολογιών που βοηθούν μια επιχείρηση να δημιουργήσει και να διατηρήσει σχέσεις με δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες. Η διαχείριση σχέσης πελατών ασχολείται με όλες τις σχέσεις της εταιρείας με τον πελάτη. Χρησιμοποιούνται συστήματα πληροφοριών που συγκεντρώνουν όλη τη διαδικασία πωλήσεων από την πρώτη επαφή με τον πελάτη έως την τιμολόγηση αγαθών και υπηρεσιών. Το CRM εστιάζεται κυρίως στην ικανοποίηση των πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λογισμικό helpdesk για να παρέχουν υποστήριξη στους πελάτες τους μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλεφωνικά κέντρα, ιστοτόπους, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή email.

Helpdesk

Η χρήση στρατηγικών συνομιλιών και λογισμικού Helpdesk μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση και τη δέσμευση των πελατών ενώ παράλληλα μειώνει την προσπάθειά τους. Μέσω των κοινωνικών δικτύων οι ενσωματωμένοι αντιπρόσωποι μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, να τους παρακολουθούν και να επανορθώσουν τυχόν αρνητικές εμπειρίες, προτού ξεφύγουν από τον έλεγχο.

Η κατανόηση των πελατών σας, η οποία βασίζεται στη συμπεριφορά τους, τις προτιμήσεις τους, τις εμπειρίες τους με την εταιρεία σας, που χρησιμοποιούνται για τη λήψη αποφάσεων.

Καταναλωτική διορατικότητα

Η καταναλωτική διορατικότητα αφορά τη συλλογή πληροφοριών για τη συμπεριφορά των πελατών για να δημιουργηθούν εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Υπάρχουν πολλοί τρόποι συλλογής πληροφοριών από τους πελάτες, όπως έρευνες πελατών, διαδικτυακές κριτικές, μαρτυρίες, ιστορικά αγορών και παρακολούθηση επισκεπτών. Η χρήση αυτών των πληροφοριών μπορεί να βοηθήσει στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και να επιλυθούν προβλήματα με τους πελάτες.

Γνωρίστε τι είναι κλιμάκωση. Κατανοήστε σε βάθος με εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Κλιμάκωση

Για να διασφαλίσουμε θετικά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση πελατών, πρέπει να καθορίσουμε μια σαφώς καθορισμένη διαδρομή κλιμάκωσης και να εκπαιδεύσουμε τους αντιπροσώπους με κατάλληλες κοινωνικές δεξιότητες. Η κλιμάκωση της σύγκρουσης συμβαίνει όταν δεν συμφωνούν τα εμπλεκόμενα μέρη και μπορεί να παρατηρηθεί στις συγκρούσεις μεταξύ πελατών και αντιπροσώπων. Η τεκμηρίωση των πληροφοριών μας μπορεί να αποτρέψει μελλοντικά συμβάντα κλιμάκωσης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo