Πρότυπα email κουπονιών

Υπάρχει κάτι πιο δελεαστικό από το να προσφέρετε στους πελάτες σας ένα εκπτωτικό κουπόνι; Αυτό το αίσθημα ότι είναι σε θέση να αποκτήσουν κάτι επιθυμητό σε χαμηλότερη τιμή δίνει συχνά στους πελάτες την τελική ώθηση που χρειάζονται για να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για την οποία είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μετακινούν τις πωλήσεις τους στο διαδίκτυο και συμμετέχουν στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επομένως, όσο περισσότερες στρατηγικές μάρκετινγκ χρησιμοποιείτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας. Τα εκπτωτικά κουπόνια είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας τεχνικής που προσελκύει τόσο υπάρχοντες όσο και δυνητικούς πελάτες. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με ορισμένες πρόσφατες μελέτες, το 77% των καταναλωτών ξοδεύουν 10$ έως 50$ περισσότερο από το προβλεπόμενο όταν εξαργυρώνουν κουπόνια και το 68% από αυτούς πιστεύουν ότι τα κουπόνια αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών (πηγή).

Τι είναι το κουπόνι;

Το κουπόνι νοείται ως οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που στοχεύει στη δημιουργία πωλήσεων και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών μέσω της χρήσης εκπτωτικών κουπονιών. Τα κουπόνια έκπτωσης υπήρχαν πάντα. Στις παραδοσιακές ρυθμίσεις, τα κουπόνια κόβονταν (και σε ορισμένες περιπτώσεις εξακολουθούν να είναι) κομμένα από φυλλάδια ή περιοδικά και χρησιμοποιούνται στο κατάστημα. Με την πρόοδο των τεχνολογιών, τα κουπόνια χρησιμοποιούνται πλέον πιο συχνά ως κωδικοί που πληκτρολογούνται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σε διαδικτυακές πλατφόρμες (ή καταστήματα).

Συνήθως, η υλοποίηση καμπανιών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν κουπόνια είναι πολύ απλή. Διάφορα συστήματα CMS προσφέρουν plugin που δημιουργούν κωδικούς, τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες στο τέλος της αγοράς τους.

Εξατομίκευση προτύπου email
Εξατομικεύστε πρότυπα email

Οφέλη από τη χρήση κουπονιών στη στρατηγική μάρκετινγκ

  • Τα κουπόνια είναι εύκολα στη χρήση και γρήγορα στην εφαρμογή. Απλώς πρέπει να δημιουργήσετε έναν κωδικό (π.χ. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ), να τον συνδέσετε με μια συγκεκριμένη έκπτωση στο σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας και να μοιραστείτε το κουπόνι με τους πελάτες σας.
  • Οι καμπάνιες κουπονιών σας παρέχουν πραγματικές και χρήσιμες πληροφορίες. Μπορείτε να μετρήσετε το επίπεδο επιτυχίας μιας καμπάνιας και την απόδοση των καναλιών στα οποία προωθήσατε τον εκπτωτικό κωδικό, ελέγχοντας πόσοι χρήστες εξαργύρωσαν το σχετικό κουπόνι.
  • Τα κουπόνια σας βοηθούν να χτίσετε την αφοσίωση των πελατών. Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, οι πελάτες πιστεύουν ότι τα κουπόνια αυξάνουν την αφοσίωσή τους. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την αντίληψη, μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επαναλαμβανόμενους πελάτες και να τους ανταμείψετε προσφέροντας αποκλειστικά κουπόνια έκπτωσης.
  • Ανάκτηση εγκαταλελειμμένων καροτσιών. Μπορείτε να προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια μέσω επαναληπτικού μάρκετινγκ ή καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στοχεύουν χρήστες που έχουν εγκαταλείψει το καλάθι τους. Αυτό μπορεί να τους ενθαρρύνει να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κουπόνια για να προωθήσετε την παρουσίαση ενός νέου προϊόντος.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσφέρετε κουπόνια στους πελάτες σας. Μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους είναι μέσω του email μάρκετινγκ, το οποίο παραδίδει τα κουπόνια σας απευθείας στα εισερχόμενα του πελάτη σας.

Γραμμή θέματος email κουπονιών

  • Εξοικονομήστε [X]% στην επόμενη αγορά σας…
  • Έχουμε κάτι ξεχωριστό για εσάς!
  • Η ώρα των κουπονιών έφτασε!
  • Ένα “ευχαριστώ” για την τελευταία σας αγορά
  • Μπορείτε να πληρώσετε [X]% λιγότερο στην επόμενη παραγγελία σας
  • Χαθήκατε! Επισκεφτείτε ξανά το κατάστημά μας και κερδίστε έκπτωση [X]%
  • Σας ευχαριστούμε που είστε πελάτης μας. Έχουμε κάτι για εσάς
  • Αποκτήστε έκπτωση [X]%
  • Εξοικονομήστε έως και [X]% χρησιμοποιώντας αυτόν τον κωδικό
  • [κωδικός] – χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό στο ταμείο για να πληρώσετε λιγότερα για το αγαπημένο σας [προϊόν/υπηρεσία]

Πρότυπα email κουπονιών

Πρότυπο email κουπονιού 1 


Hello [name],

Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.

Follow this link to use your coupon now [link]

Πρότυπο email κουπονιού 2


[Name], thank you for being our client…

We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.

If it’s the price, then…

GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!

Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:

[code]

Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!

Button: SHOP NOW

Πρότυπο email κουπονιού 3


Dear [name],

Thank you for placing an order with [name of the store].

We hope that [product/service] will make your life easier.

We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.

Just use the code [code] at checkout*.

*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.

Πρότυπο email κουπονιού 4


Save [X]% off of your next order.

[Name], [#] days have passed since your last order.

We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:

[code]

It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!

Go to our store to redeem the coupon: [link].

Πρότυπο email κουπονιού 5


Hello [name],

Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.

This means that you get a [X]% discount on your next purchase!

Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.

Button: Go to the store

Πρότυπα email κουπονιών – Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο συχνά θα πρέπει να προσφέρω κουπόνια;

Χρόνος ανάλυσης

Η συχνότητα των καμπανιών κουπονιών εξαρτάται από πολλές παραμέτρους και πρέπει να προγραμματίζεται προσεκτικά από κάθε εταιρεία. Εάν είστε νέοι στις καμπάνιες κουπονιών, είναι καλύτερο να προσφέρετε κουπόνια μόνο για ειδικές περιπτώσεις, όπως παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Μην προσφέρετε εκπτώσεις πολύ συχνά επειδή κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά κάθε θεμελιώδη πτυχή της εταιρείας σας ή μπορεί να γίνει τόσο φυσιολογικό για τους πελάτες σας που δεν θα είναι πρόθυμοι ξανά να πληρώσουν ολόκληρη την τιμή οποιουδήποτε από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Ποιες περιπτώσεις είναι οι καλύτερες για να προσφέρετε κουπόνια στους πελάτες;

Δώρο με έκπτωση μέσα

Μπορείτε να ξεκινήσετε προσφέροντας στους πελάτες σας κουπόνια σε ειδικές περιστάσεις όπως την περίοδο των εκπτώσεων των Χριστουγέννων, της Black Friday ή των εκπτώσεων του Ιανουαρίου. Οι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων ούτως ή άλλως, επομένως οι καμπάνιες σας θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν. Μπορείτε επίσης να δώσετε κουπόνια στους πελάτες σας για τα γενέθλιά τους ή για τις τοπικές αργίες.

Ποιες εταιρείες είναι καλές στο μάρκετινγκ κουπονιών;

Ποσοστό ικανοποίησης πελατών

Αν ψάχνετε για σημεία αναφοράς, θα πρέπει σίγουρα να αναλύσετε τη στρατηγική κουπονιών της Amazon. Η Banana Republic και τα H&M είναι επίσης γνωστά για τις εποχιακές εκπτώσεις τους που υποστηρίζονται από το μάρκετινγκ κουπονιών. Οι καμπάνιες κουπονιών του Shopify μειώνουν επίσης επιτυχώς τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο συχνά πρέπει να προσφέρω κουπόνια;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η συχνότητα των καμπανιών κουπονιών εξαρτάται από πολλές παραμέτρους και πρέπει να προγραμματίζεται προσεκτικά από κάθε εταιρεία. Εάν είστε νέοι στις καμπάνιες κουπονιών, είναι καλύτερο να προσφέρετε κουπόνια μόνο για ειδικές περιπτώσεις, όπως εισαγωγή νέων προϊόντων. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες περιστάσεις είναι οι πιο κατάλληλες για την προσφορά κουπονιών σε πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να ξεκινήσετε προσφέροντας στους πελάτες σας κουπόνια σε ειδικές περιστάσεις όπως την περίοδο των εκπτώσεων των Χριστουγέννων, της Black Friday ή των εκπτώσεων του Ιανουαρίου. Οι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων ούτως ή άλλως, επομένως οι καμπάνιες σας θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες εταιρείες είναι οι καλύτερες στο μάρκετινγκ κουπονιών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αν ψάχνετε για σημεία αναφοράς, θα πρέπει σίγουρα να αναλύσετε τη στρατηγική κουπονιών της Amazon. Η Banana Republic και τα H&M είναι επίσης γνωστά για τις εποχιακές εκπτώσεις τους που υποστηρίζονται από το μάρκετινγκ κουπονιών. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    ×
    Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

    Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

    Προγραμματίστε ένα demo