Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email κουπονιών

Υπάρχει κάτι πιο δελεαστικό από το να προσφέρετε στους πελάτες σας ένα εκπτωτικό κουπόνι; Αυτό το αίσθημα ότι είναι σε θέση να αποκτήσουν κάτι επιθυμητό σε χαμηλότερη τιμή δίνει συχνά στους πελάτες την τελική ώθηση που χρειάζονται για να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για την οποία είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μετακινούν τις πωλήσεις τους στο διαδίκτυο και συμμετέχουν στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επομένως, όσο περισσότερες στρατηγικές μάρκετινγκ χρησιμοποιείτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας. Τα εκπτωτικά κουπόνια είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας τεχνικής που προσελκύει τόσο υπάρχοντες όσο και δυνητικούς πελάτες. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με ορισμένες πρόσφατες μελέτες, το 77% των καταναλωτών ξοδεύουν 10$ έως 50$ περισσότερο από το προβλεπόμενο όταν εξαργυρώνουν κουπόνια και το 68% από αυτούς πιστεύουν ότι τα κουπόνια αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών (πηγή).

Τι είναι το κουπόνι;

Το κουπόνι νοείται ως οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που στοχεύει στη δημιουργία πωλήσεων και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών μέσω της χρήσης εκπτωτικών κουπονιών. Τα κουπόνια έκπτωσης υπήρχαν πάντα. Στις παραδοσιακές ρυθμίσεις, τα κουπόνια κόβονταν (και σε ορισμένες περιπτώσεις εξακολουθούν να είναι) κομμένα από φυλλάδια ή περιοδικά και χρησιμοποιούνται στο κατάστημα. Με την πρόοδο των τεχνολογιών, τα κουπόνια χρησιμοποιούνται πλέον πιο συχνά ως κωδικοί που πληκτρολογούνται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σε διαδικτυακές πλατφόρμες (ή καταστήματα).

Συνήθως, η υλοποίηση καμπανιών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν κουπόνια είναι πολύ απλή. Διάφορα συστήματα CMS προσφέρουν plugin που δημιουργούν κωδικούς, τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες στο τέλος της αγοράς τους.

Εξατομίκευση προτύπου email
Εξατομικεύστε πρότυπα email

Οφέλη από τη χρήση κουπονιών στη στρατηγική μάρκετινγκ

  • Τα κουπόνια είναι εύκολα στη χρήση και γρήγορα στην εφαρμογή. Απλώς πρέπει να δημιουργήσετε έναν κωδικό (π.χ. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ), να τον συνδέσετε με μια συγκεκριμένη έκπτωση στο σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας και να μοιραστείτε το κουπόνι με τους πελάτες σας.
  • Οι καμπάνιες κουπονιών σας παρέχουν πραγματικές και χρήσιμες πληροφορίες. Μπορείτε να μετρήσετε το επίπεδο επιτυχίας μιας καμπάνιας και την απόδοση των καναλιών στα οποία προωθήσατε τον εκπτωτικό κωδικό, ελέγχοντας πόσοι χρήστες εξαργύρωσαν το σχετικό κουπόνι.
  • Τα κουπόνια σας βοηθούν να χτίσετε την αφοσίωση των πελατών. Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, οι πελάτες πιστεύουν ότι τα κουπόνια αυξάνουν την αφοσίωσή τους. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την αντίληψη, μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επαναλαμβανόμενους πελάτες και να τους ανταμείψετε προσφέροντας αποκλειστικά κουπόνια έκπτωσης.
  • Ανάκτηση εγκαταλελειμμένων καροτσιών. Μπορείτε να προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια μέσω επαναληπτικού μάρκετινγκ ή καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στοχεύουν χρήστες που έχουν εγκαταλείψει το καλάθι τους. Αυτό μπορεί να τους ενθαρρύνει να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κουπόνια για να προωθήσετε την παρουσίαση ενός νέου προϊόντος.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσφέρετε κουπόνια στους πελάτες σας. Μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους είναι μέσω του email μάρκετινγκ, το οποίο παραδίδει τα κουπόνια σας απευθείας στα εισερχόμενα του πελάτη σας.

Γραμμή θέματος email κουπονιών

  • Εξοικονομήστε [X]% στην επόμενη αγορά σας…
  • Έχουμε κάτι ξεχωριστό για εσάς!
  • Η ώρα των κουπονιών έφτασε!
  • Ένα “ευχαριστώ” για την τελευταία σας αγορά
  • Μπορείτε να πληρώσετε [X]% λιγότερο στην επόμενη παραγγελία σας
  • Χαθήκατε! Επισκεφτείτε ξανά το κατάστημά μας και κερδίστε έκπτωση [X]%
  • Σας ευχαριστούμε που είστε πελάτης μας. Έχουμε κάτι για εσάς
  • Αποκτήστε έκπτωση [X]%
  • Εξοικονομήστε έως και [X]% χρησιμοποιώντας αυτόν τον κωδικό
  • [κωδικός] – χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό στο ταμείο για να πληρώσετε λιγότερα για το αγαπημένο σας [προϊόν/υπηρεσία]

Πρότυπα email κουπονιών

Πρότυπο email κουπονιού 1 

Πρότυπο email κουπονιού 2

Πρότυπο email κουπονιού 3

Πρότυπο email κουπονιού 4

Πρότυπο email κουπονιού 5

Πρότυπα email κουπονιών – Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο συχνά θα πρέπει να προσφέρω κουπόνια;

Χρόνος ανάλυσης

Η συχνότητα των καμπανιών κουπονιών εξαρτάται από πολλές παραμέτρους και πρέπει να προγραμματίζεται προσεκτικά από κάθε εταιρεία. Εάν είστε νέοι στις καμπάνιες κουπονιών, είναι καλύτερο να προσφέρετε κουπόνια μόνο για ειδικές περιπτώσεις, όπως παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Μην προσφέρετε εκπτώσεις πολύ συχνά επειδή κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά κάθε θεμελιώδη πτυχή της εταιρείας σας ή μπορεί να γίνει τόσο φυσιολογικό για τους πελάτες σας που δεν θα είναι πρόθυμοι ξανά να πληρώσουν ολόκληρη την τιμή οποιουδήποτε από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Ποιες περιπτώσεις είναι οι καλύτερες για να προσφέρετε κουπόνια στους πελάτες;

Δώρο με έκπτωση μέσα

Μπορείτε να ξεκινήσετε προσφέροντας στους πελάτες σας κουπόνια σε ειδικές περιστάσεις όπως την περίοδο των εκπτώσεων των Χριστουγέννων, της Black Friday ή των εκπτώσεων του Ιανουαρίου. Οι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων ούτως ή άλλως, επομένως οι καμπάνιες σας θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν. Μπορείτε επίσης να δώσετε κουπόνια στους πελάτες σας για τα γενέθλιά τους ή για τις τοπικές αργίες.

Ποιες εταιρείες είναι καλές στο μάρκετινγκ κουπονιών;

Ποσοστό ικανοποίησης πελατών

Αν ψάχνετε για σημεία αναφοράς, θα πρέπει σίγουρα να αναλύσετε τη στρατηγική κουπονιών της Amazon. Η Banana Republic και τα H&M είναι επίσης γνωστά για τις εποχιακές εκπτώσεις τους που υποστηρίζονται από το μάρκετινγκ κουπονιών. Οι καμπάνιες κουπονιών του Shopify μειώνουν επίσης επιτυχώς τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο συχνά πρέπει να προσφέρω κουπόνια;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η συχνότητα των καμπανιών κουπονιών εξαρτάται από πολλές παραμέτρους και πρέπει να προγραμματίζεται προσεκτικά από κάθε εταιρεία. Εάν είστε νέοι στις καμπάνιες κουπονιών, είναι καλύτερο να προσφέρετε κουπόνια μόνο για ειδικές περιπτώσεις, όπως εισαγωγή νέων προϊόντων. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες περιστάσεις είναι οι πιο κατάλληλες για την προσφορά κουπονιών σε πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να ξεκινήσετε προσφέροντας στους πελάτες σας κουπόνια σε ειδικές περιστάσεις όπως την περίοδο των εκπτώσεων των Χριστουγέννων, της Black Friday ή των εκπτώσεων του Ιανουαρίου. Οι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων ούτως ή άλλως, επομένως οι καμπάνιες σας θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες εταιρείες είναι οι καλύτερες στο μάρκετινγκ κουπονιών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αν ψάχνετε για σημεία αναφοράς, θα πρέπει σίγουρα να αναλύσετε τη στρατηγική κουπονιών της Amazon. Η Banana Republic και τα H&M είναι επίσης γνωστά για τις εποχιακές εκπτώσεις τους που υποστηρίζονται από το μάρκετινγκ κουπονιών. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo