Πρότυπα email κουπονιών για την προσφορά εκπτώσεων στους πελάτες και την προώθηση πωλήσεων μέσω email marketing. Μάθετε πώς να δημιουργήσετε κουπόνια και να τα αποστείλετε σε πελάτες μέσω email.
Υπάρχει κάτι πιο δελεαστικό από το να προσφέρετε στους πελάτες σας ένα εκπτωτικό κουπόνι; Αυτό το αίσθημα ότι είναι σε θέση να αποκτήσουν κάτι επιθυμητό σε χαμηλότερη τιμή δίνει συχνά στους πελάτες την τελική ώθηση που χρειάζονται για να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για την οποία είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μετακινούν τις πωλήσεις τους στο διαδίκτυο και συμμετέχουν στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επομένως, όσο περισσότερες στρατηγικές μάρκετινγκ χρησιμοποιείτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας. Τα εκπτωτικά κουπόνια είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας τεχνικής που προσελκύει τόσο υπάρχοντες όσο και δυνητικούς πελάτες. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με ορισμένες πρόσφατες μελέτες, το 77% των καταναλωτών ξοδεύουν 10$ έως 50$ περισσότερο από το προβλεπόμενο όταν εξαργυρώνουν κουπόνια και το 68% από αυτούς πιστεύουν ότι τα κουπόνια αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών (πηγή).
Το κουπόνι νοείται ως οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που στοχεύει στη και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών μέσω της χρήσης εκπτωτικών κουπονιών. Τα κουπόνια έκπτωσης υπήρχαν πάντα. Στις παραδοσιακές ρυθμίσεις, τα κουπόνια κόβονταν (και σε ορισμένες περιπτώσεις εξακολουθούν να είναι) κομμένα από φυλλάδια ή περιοδικά και χρησιμοποιούνται στο κατάστημα. Με την πρόοδο των τεχνολογιών, τα κουπόνια χρησιμοποιούνται πλέον πιο συχνά ως κωδικοί που πληκτρολογούνται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σε διαδικτυακές πλατφόρμες (ή καταστήματα).
Το κουπόνι νοείται ως οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που στοχεύει στη δημιουργία πωλήσεων και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών μέσω της χρήσης εκπτωτικών κουπονιών. Τα κουπόνια έκπτωσης υπήρχαν πάντα. Στις παραδοσιακές ρυθμίσεις, τα κουπόνια κόβονταν (και σε ορισμένες περιπτώσεις εξακολουθούν να είναι) κομμένα από φυλλάδια ή περιοδικά και χρησιμοποιούνται στο κατάστημα. Με την πρόοδο των τεχνολογιών, τα κουπόνια χρησιμοποιούνται πλέον πιο συχνά ως κωδικοί που πληκτρολογούνται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σε διαδικτυακές πλατφόρμες (ή καταστήματα).
Συνήθως, η υλοποίηση καμπανιών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν κουπόνια είναι πολύ απλή. Διάφορα συστήματα CMS προσφέρουν plugin που δημιουργούν κωδικούς, τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες στο τέλος της αγοράς τους.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσφέρετε κουπόνια στους πελάτες σας. Μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους είναι μέσω του email μάρκετινγκ, το οποίο παραδίδει τα κουπόνια σας απευθείας στα εισερχόμενα του πελάτη σας.
Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.
Follow this link to use your coupon now [link]
We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.
If it’s the price, then…
GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!
Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:
[code]
Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!
Button: SHOP NOW
Thank you for placing an order with [name of the store].
We hope that [product/service] will make your life easier.
We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.
Just use the code [code] at checkout*.
*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.
[Name], [#] days have passed since your last order.
We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:
[code]
It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!
Go to our store to redeem the coupon: [link].
Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.
This means that you get a [X]% discount on your next purchase!
Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.
Button: Go to the store
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Η συχνότητα των καμπανιών κουπονιών εξαρτάται από πολλές παραμέτρους και πρέπει να προγραμματίζεται προσεκτικά από κάθε εταιρεία. Εάν είστε νέοι στις καμπάνιες κουπονιών, είναι καλύτερο να προσφέρετε κουπόνια μόνο για ειδικές περιπτώσεις, όπως παρουσιάσεις νέων προϊόντων. Μην προσφέρετε εκπτώσεις πολύ συχνά επειδή κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά κάθε θεμελιώδη πτυχή της εταιρείας σας ή μπορεί να γίνει τόσο φυσιολογικό για τους πελάτες σας που δεν θα είναι πρόθυμοι ξανά να πληρώσουν ολόκληρη την τιμή οποιουδήποτε από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Μπορείτε να ξεκινήσετε προσφέροντας στους πελάτες σας κουπόνια σε ειδικές περιστάσεις όπως την περίοδο των εκπτώσεων των Χριστουγέννων, της Black Friday ή των εκπτώσεων του Ιανουαρίου. Οι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων ούτως ή άλλως, επομένως οι καμπάνιες σας θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν. Μπορείτε επίσης να δώσετε κουπόνια στους πελάτες σας για τα γενέθλιά τους ή για τις τοπικές αργίες.
Αν ψάχνετε για σημεία αναφοράς, θα πρέπει σίγουρα να αναλύσετε τη στρατηγική κουπονιών της Amazon. Η Banana Republic και τα H&M είναι επίσης γνωστά για τις εποχιακές εκπτώσεις τους που υποστηρίζονται από το μάρκετινγκ κουπονιών. Οι καμπάνιες κουπονιών του Shopify μειώνουν επίσης επιτυχώς τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών.
Πρότυπα email για να ξανακερδίσετε πελάτες.
Η πώληση και προώθηση εκπτώσεων επηρεάζουν τις επιχειρήσεις στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρότυπα email υψηλού κέρδους και πολλαπλών πωλήσεων και καλωσορίσματος είναι σημαντικά για τη διατήρηση της στενής σχέσης με τους πελάτες. Πρέπει να διαφοροποιούνται οι κανόνες για τις επίσημες προσφορές και εκπτώσεις. Τα email καλωσορίσματος είναι αναπόσπαστο μέρος του eCommerce και ενισχύουν τη σύνδεσή με νέους πελάτες.
The text discusses increasing sales through targeted advertising emails and effective customer service. Utilizing the right channels and email templates is crucial. LiveAgent customer service software and alternative solutions are mentioned. Offering discounts can attract new customers and increase profits, but negotiating deals can be challenging. Various email categories are recommended for a successful marketing strategy.
Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας
Το email είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσετε τους πελάτες σας να συμμετάσχουν στην πύλη πελατών σας. Προτείνεται η χρήση προτύπων email για πύλες πελατών. Η πολλαπλή πώληση και η πώληση υψηλού κέρδους είναι στρατηγικές για διαδικτυακά καταστήματα. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα εργαλείο μέτρησης για να διαπιστωθεί εάν είναι ικανοποιημένος με το προϊόν που αγόρασε. Ένα email παρουσίασης για έναν νέο υπάλληλο μπορεί να βοηθήσει στον εκσυγχρονισμό της εταιρικής κουλτούρας και στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων εργασίας από την αρχή. Για τη συγκέντρωση αξιολογήσεων συνιστάται η χρησιμοποίηση των προαναφερθέντων στρατηγικών.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team