Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email προώθησης-εκπτώσεων

Πρότυπα email προώθησης-εκπτώσεων

Όταν σχεδιάζετε μια διαφημιστική καμπάνια εκπτώσεων, θα πρέπει να την αντιμετωπίσετε ως κάτι ευρύτερο από μια απλή μια πτώση τιμών. Αν και παραδοσιακά οι εκπτώσεις χρησιμοποιούνταν ως μέθοδος απαλλαγής από το πλεόνασμα εποχιακών αποθεμάτων ή ανεπιθύμητων προϊόντων, τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει τόσο πολύ που οι εκπτώσεις, όπως τις γνωρίζαμε, έχουν εξελιχθεί σημαντικά.

Παρόλο που ο κύριος στόχος κάθε καμπάνιας προώθησης εκπτώσεων είναι η πώληση προϊόντων που δεν έχουν πουληθεί, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία για να ορίσουν και να επιτύχουν νέους στόχους.

Ας δούμε πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτές τις πρωτοβουλίες για να αποκτήσετε τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα οφέλη και πώς η προώθησή σας μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως με βάση τα email προώθησης-εκπτώσεων.

Πλεονεκτήματα των εκστρατειών προώθησης εκπτώσεων

Αύξηση της αφοσίωσης των πελατών σας

Οι καμπάνιες εκπτώσεων σας δίνουν την τέλεια ευκαιρία να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας. Όλος ο θόρυβος που περιβάλλει την καμπάνια εκπτώσεών σας θα δελεάσει τους υπάρχοντες πελάτες σας, ωστόσο, είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη σας ότι είναι πιο πιθανό οι πελάτες σας να αγοράσουν από εσάς ακόμη και χωρίς μειωμένη τιμή πώλησης. Για αυτούς, μια έκπτωση είναι απλώς ένα πρόσθετο πλεονέκτημα.

Προσπαθήστε να προσφέρετε στους κατ’ επανάληψη πελάτες σας κάτι ιδιαίτερο που θα τους κάνει πιο πιστούς στην επωνυμία σας και θα τους δώσει περισσότερους λόγους να συνεχίσουν να επιστρέφουν σε εσάς.

Προσέλκυση νέων πελατών

Ομάδα

Μια καμπάνια προώθησης εκπτώσεων μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να προσεγγίσετε νέο κοινό και να προσελκύσετε νέους πελάτες, ενθαρρύνοντάς τους να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Είναι προφανές ότι οι μειώσεις των τιμών θα προσελκύσουν πολλούς πιθανούς πελάτες. Ωστόσο, ας υποθέσουμε ότι εκμεταλλεύεστε μια τέτοια ευκαιρία για να τους πείσετε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι διαφορετικό από άλλες εταιρείες και να δείξετε στους νέους πελάτες ότι γνωρίζετε τις ανάγκες τους και τις λύσεις στα προβλήματά τους. Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό, είναι πιθανό ότι αυτοί οι πελάτες θα επιστρέφουν ξανά σε εσάς στο μέλλον.

Βραχυπρόθεσμη αύξηση των αποτελέσματων πωλήσεων

Αναφορές

Μια καμπάνια προώθησης εκπτώσεων μπορεί επίσης να προσελκύσει όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν τα προϊόντα σας όταν έχουν κανονικές τιμές. Και επομένως, είναι μια ευκαιρία να τους ενθαρρύνετε να κάνουν αγορές. Πιθανότατα δεν θα γίνουν πιστοί πελάτες σας, αλλά μπορείτε ακόμα να αυξήσετε τα έσοδα σας επικοινωνώντας μαζί τους.

Προφανώς, κάθε καμπάνια που χρησιμοποιεί εκπτώσεις για να προσελκύσει αγοραστές πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη και να λαμβάνει υπόψη της τα περιθώρια οικονομικού κέρδους, ώστε να παραμένει επικερδής. Η ιδέα είναι ότι το περιθώριο κέρδους που χάνετε προσφέροντας εκπτώσεις πρέπει να αντισταθμιστεί με υψηλότερο όγκο πωλήσεων. Και για να το κάνετε αυτό, πρέπει να προωθήσετε τις εκπτώσεις σας και να τις κάνετε να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εξασφαλίσετε ότι η καμπάνια προώθησης εκπτώσεών σας θα είναι επιτυχής είναι να στέλνετε email προώθησης εκπτώσεων σε όσους μπορεί να ενδιαφέρονται να αγοράσουν τα προϊόντα σας σε χαμηλότερες τιμές. Έχουμε δημιουργήσει μερικά πρότυπα email προώθησης εκπτώσεων που θα σας βοηθήσουν να μεταδώσετε αυτά τα νέα στη βάση δεδομένων των υπαρχόντων και πιθανών πελατών σας.

Προσαρμογή πρότυπου email προώθησης εκπτώσεων
Αποθηκεύστε, προσαρμόστε και στείλτε πρότυπα email προώθησης εκπτώσεων απευθείας από το LiveAgent

Γραμμές θέματος email προώθησης εκπτώσεων

  • Οι ετήσιες εκπτώσεις μας είναι εδώ!
  • Οι τιμές της τελευταίας μας συλλογής θα μειωθούν σε [X] ημέρες
  • Ξεκινά σύντομα – [άνοιξη/καλοκαίρι/Χριστούγεννα] εκπτώσεις
  • Τώρα σε έκπτωση: [τύπος αντικειμένων] έως και 50%
  • Έκπτωση: έως και 70% από αύριο
  • Μείνετε συντονισμένοι. Οι τιμές μας πρόκειται να μειωθούν σημαντικά.
  • Μια υπενθύμιση για τις εκπτώσεις της Black Friday σε ένα μήνα από τώρα!
  • [Άνοιξη / Καλοκαίρι / Χριστούγεννα] Οι εκπτώσεις ξεκινούν σε [X] εβδομάδες
  • Βεβαιωθείτε ότι θα επισκεφτείτε τον ιστότοπό μας σε [X] ημέρες…
  • Μην χάσετε τις εποχιακές μας εκπτώσεις!

Πρότυπα email προώθησης εκπτώσεων

Πρότυπο email προώθησης εκπτώσεων 1

Πρότυπο email προώθησης εκπτώσεων 2

Πρότυπο email προώθησης εκπτώσεων 3

Πρότυπο email προώθησης εκπτώσεων 4

Πρότυπα email προώθησης εκπτώσεων – Συχνές ερωτήσεις

Πόσο σύντομα πρέπει να ενημερώσω τους υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες  μου για την περίοδο εκπτώσεων;

Χρόνος ανάλυσης

Αυτό εξαρτάται από τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική σας για κάθε καμπάνια, αλλά θα μπορούσατε να ξεκινήσετε έναν μήνα ή δύο εβδομάδες νωρίτερα. Μην ξεκινήσετε πολύ νωρίς, επειδή οι πελάτες σας μπορεί να ξεχάσουν την καμπάνια και να την χάσουν.

Θα πρέπει να ενημερώσω όλους τους πελάτες μου στη βάση δεδομένων για την περίοδο εκπτώσεων;

Πρότυπα email προώθησης-εκπτώσεων

Εξαρτάται από τον τύπο της επιχείρησής σας – μπορεί να θέλετε να ενημερώσετε όλες τις επαφές σας ή μόνο μερικές από αυτές. Για παράδειγμα, εάν προσφέρετε υπηρεσίες με βάση ένα μοντέλο συνδρομής και δεν θέλετε οι υπάρχοντες πελάτες σας να πληρώσουν λιγότερα, θα ήταν καλό να τους αποκλείσετε από λίστες αλληλογραφίας που θα τους ενημερώνουν για την περίοδο εκπτώσεων.

Πρέπει να ενημερώσω τους παραλήπτες email για το ποσοστό των εκπτώσεων πριν από την έναρξη των εκπτώσεων;

Πρότυπα email προώθησης-εκπτώσεων

Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με αυτό. Ορισμένες εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών, χωρίς να τους ενημερώσουν σχετικά με τις τελικές μειώσεις στις τιμές, έως ότου ξεκινήσει η πραγματική περίοδος εκπτώσεων, κάτι που μπορεί να τους παρακινήσει να παρακολουθήσουν στενά την καμπάνια. Άλλες επιχειρήσεις αποκαλύπτουν εκ των προτέρων τα ποσοστά εκπτώσεων στην αρχή της περιόδου των εκπτώσεων, γεγονός που μπορεί να ενθαρρύνει τους πιθανούς πελάτες να «κρατήσουν την ημερομηνία» των εκπτώσεων.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο σύντομα πρέπει να ενημερώσω τους υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες  μου για την περίοδο εκπτώσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αυτό εξαρτάται από τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική σας για κάθε καμπάνια, αλλά θα μπορούσατε να ξεκινήσετε έναν μήνα ή δύο εβδομάδες νωρίτερα. Μην ξεκινήσετε πολύ νωρίς, επειδή οι πελάτες σας μπορεί να ξεχάσουν την καμπάνια και να την χάσουν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Θα πρέπει να ενημερώσω όλους τους πελάτες μου στη βάση δεδομένων για τις επερχόμενες εκπτώσεις;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εξαρτάται από τον τύπο της επιχείρησής σας – μπορεί να θέλετε να ενημερώσετε όλες τις επαφές σας ή μόνο μερικές από αυτές. Για παράδειγμα, εάν προσφέρετε υπηρεσίες με βάση ένα μοντέλο συνδρομής και δεν θέλετε οι υπάρχοντες πελάτες σας να πληρώσουν λιγότερα, θα ήταν καλό να τους αποκλείσετε από λίστες αλληλογραφίας που θα τους ενημερώνουν για την περίοδο εκπτώσεων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να ενημερώσω τους παραλήπτες email για το ποσοστό των εκπτώσεων πριν από την έναρξη των εκπτώσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με αυτό. Ορισμένες εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών, χωρίς να τους ενημερώσουν σχετικά με τις τελικές μειώσεις στις τιμές, έως ότου ξεκινήσει η πραγματική περίοδος εκπτώσεων, κάτι που μπορεί να τους παρακινήσει να παρακολουθήσουν στενά την καμπάνια. Άλλες επιχειρήσεις αποκαλύπτουν εκ των προτέρων τα ποσοστά εκπτώσεων στην αρχή της περιόδου των εκπτώσεων, γεγονός που μπορεί να ενθαρρύνει τους πιθανούς πελάτες να «κρατήσουν την ημερομηνία» των εκπτώσεων.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo