Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email εκπτώσεων

Οι καλά εκτελεσμένες καμπάνιες εκπτώσεων προσελκύουν νέους πελάτες, αυξάνουν την πίστη των υφιστάμενων πελατών και αυξάνουν τα κέρδη των επιχειρήσεων. Δεν υπάρχει σχεδόν καμία επιχείρηση, είτε στον τομέα B2C είτε στον τομέα B2B, που δεν προσφέρει εκπτώσεις στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους κάθε τόσο. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσφέρουν εκπτώσεις επειδή μπορεί να τις βοηθήσει να πουλήσουν αποθέματα εκτός εποχής, να αυξήσουν τα κέρδη τους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών την ίδια στιγμή. Ποιος δεν θέλει να αγοράσει κάτι που ψάχνει για καιρό σε χαμηλή τιμή;

Ticket-example-discount-code-offer

Ωστόσο, μερικές φορές δεν υπάρχουν διαθέσιμες εκπτώσεις και εκεί μπορεί να δυσκολέψουν τα πράγματα. Οι διαπραγματεύσεις όσον αφορά τις εκπτώσεις είναι απαιτητικές τόσο για τους καταναλωτές που ζητούν εκπτώσεις όσο και για τις ομάδες πωλήσεων/εξυπηρέτησης πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των πελατών τουςχωρίς να καταστρέψουν τα περιθώρια κέρδους της επιχείρησής τους.

Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε:

  1. Τι πρέπει να λάβουν υπόψη οι επιχειρήσεις πριν προσφέρουν εκπτώσεις.
  2. Τι είναι το email προσφοράς και γιατί είναι σημαντικό.
  3. Πώς να γράψετε το δικό σας email προσφοράς.
  4. Πρότυπα email προσφοράς.
  5. Συμβουλές για καταναλωτές που θέλουν να ζητήσουν έκπτωση.
  6. Πρότυπα email για αιτήματα έκπτωσης.
  7. Συμβουλές για επιχειρήσεις που πρέπει να απαντήσουν σε αιτήματα έκπτωσης.
  8. Πρότυπα email σε αίτημα-απάντηση έκπτωσης

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Try LiveAgent

Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν προσφέρετε εκπτώσεις

Με βάση το στάδιο στην οποία βρίσκεται η επιχείρησή σας, τον αριθμό των πελατών που έχετε, τους τύπους προϊόντων που προσφέρετε και της στρατηγικής τιμολόγησής σας – οι εκπτώσεις μπορεί να είναι μια τεράστια πηγή απόδοσης επένδυσης ή αντίθετα, μπορεί να δημιουργήσουν απώλειες που τελικά θα επηρεάσουν αρνητικά τα έσοδα σας. Εδώ είναι ορισμένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου πριν ξεκινήσετε να προσφέρετε εκπτώσεις.

Αξιολογήστε τα περιθώρια κέρδους σας

Παρόλο που η έκπτωση 50% σε ορισμένα είδη μπορεί να φαίνεται ελκυστική, πρέπει να είστε σίγουροι ότι έχετε πάντα ένα περιθώριο κέρδους, διαφορετικά, μπορεί να καταλήξετε να χάσετε χρήματα με αυτή τη στρατηγική εκπτώσεων. Δείτε τους αριθμούς πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε είδος καμπάνιας εκπτώσεων για να προσδιορίσετε τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες, τι μπορείτε να αντέξετε οικονομικά και τι κερδίζετε από κάθε πώληση. 

Πρότυπα email εκπτώσεων
Εικόνα με τη άδεια της EDUCBA

Λάβετε υπόψη το υψηλότερο κόστος απόκτησης πελατών

Η προσφορά εκπτώσεων μπορεί να είναι ένας σίγουρος τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες, ωστόσο, θα επηρεάσει και το τυπικό κόστος απόκτησης πελατών. Για να λάβετε τη μέγιστη αξία από τις καμπάνιες έκπτωσης, φροντίστε να μετατρέψετε τους νέους πελάτες σε πιστούς αγοραστές καλλιεργώντας τη σχέση σας μαζί τους. Κάτι τέτοιο θα αυξήσει την αξία ζωής τους και θα δικαιολογήσει το υψηλότερο κόστος απόκτησης πελατών.

Πρότυπα email εκπτώσεων
Εικόνα με την άδεια του Top News In World

Βεβαιωθείτε ότι οι εκπτώσεις σας θα προσελκύσουν το κοινό που στοχεύετε

Προτού κάνετε οποιαδήποτε καμπάνια πωλήσεων σε μια προσπάθεια να αποκτήσετε νέους πελάτες, σκεφτείτε εάν οι εκπτώσεις σας θα προσελκύσουν πραγματικά τον τύπο των πελατών που πραγματικά θέλετε. Θυμηθείτε ότι οι μεγάλες εκπτώσεις είναι πιθανό να προσελκύσουν αγοραστές που προτιμούν να αγοράζουν μόνο στις προσφορές, πράγμα που σημαίνει ότι οι νέοι αγοραστές σας δεν θα μετατραπούν σε μακροπρόθεσμους πελάτες στο μέλλον.

Προσοχή στις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στο Brand σας

Ενώ οι προσφορές μπορούν να είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για τη δημιουργία γρήγορων εσόδων, βεβαιωθείτε ότι έχετε εξετάσει προσεκτικά όλους τους κινδύνους και τις δυνητικά καταστροφικές παγίδες. Οι καταναλωτές μπορούν να συνηθίσουν τις μειώσεις τιμών γρήγορα και πολλοί μπορεί να απομακρυνθούν όταν οι τιμές επιστρέφουν στα φυσιολογικά επίπεδα ή αυξηθούν. Εκτός αυτού, οι εκπτώσεις μπορεί να προβάλλουν την έλλειψη εμπιστοσύνης που έχετε στο brand σας και να δημιουργήσουν μια χαμηλότερη αντιληπτή αξία για τα προϊόντα σας.

Λάβετε υπόψη το ενδεχόμενο να προσφέρετε εκπτώσεις σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών

Το να προσφέρετε εκπτώσεις σε όλους μπορεί να αποτελέσει τεράστιο κίνδυνο για το συνολικό περιθώριο κέρδους σας. Σκεφτείτε αντ’ αυτού να προσφέρετε αποκλειστικές εκπτώσεις σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών (όπως μαθητές, υγειονομικούς, στρατιωτικούς κλπ.). Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αξιοποιήσετε τις εκπτώσεις και να αυξήσετε τη πελατειακή σας βάση χωρίς να βλάψετε τα περιθώρια κέρδους σας ή να μειώσετε την αξία του brand σας.

Πρότυπα email εκπτώσεων

Σκεφτείτε πώς θα παρουσιάσετε την αξία του προϊόντος μόλις τελειώσει η έκπτωση

Ακόμα κι αν οι προσπάθειές σας στον τομέα του μάρκετινγκ προσπαθούν να πείσουν τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες ότι το προϊόν σας είναι χρήσιμο και θα βελτιώσει τη ζωή τους – οι εκπτώσεις μπορούν συχνά να υπονομεύσουν την αξία του προϊόντος σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να σκεφτείτε πώς θα δείξετε την αξία του προϊόντος σας και θα διατηρήσετε τους πελάτες σας μόλις τελειώσει η έκπτωση.

“Η Apple είναι ένα φρέσκο και σπουδαίο brand, οπότε ενώ τα προϊόντα τους δεν έχουν ποτέ έκπτωση , μπορείτε να λάβετε έκπτωση για άλλες αγορές ή αναβαθμίσεις που κρατά τους πελάτες πιστούς.”

 Erin Sykes, υπεύθυνος στρατηγικής λιανικής και προσφορών

Τι είναι το email προσφοράς; Γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας;

Όπως υποδηλώνει το όνομα, ένα email έκπτωσης χρησιμοποιείται για να ενημερώσει τους πελάτες σας σχετικά με μια ειδική έκπτωση. Μπορεί να είναι μια γενική έκπτωση για όλα τα είδη στο κατάστημά σας, καθώς και ένα κουπόνι ή ένας κωδικός έκπτωσης που είναι διαθέσιμος για χρήση στο ταμείο. Η προσφορά εκπτώσεων είναι μια κοινή πρακτική που χρησιμοποιείται από όλες τις επιχειρήσεις επειδή φέρνει πραγματικά αποτελέσματα. Εδώ θα βρείτε κάποια στατιστικά που ενισχύουν αυτή τη δήλωση:

  • Η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών (93%) χρησιμοποιούν κωδικούς έκπτωσης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  • Όταν ρωτήθηκε για την προηγούμενη εβδομάδα, το 60% των καταναλωτών ισχυρίστηκε ότι έχει χρησιμοποιήσει εκπτωτικό κωδικό κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
  • Τρεις στους τέσσερις πελάτες ισχυρίζονται ότι τσεκάρουν προσεκτικά τα εισερχόμενά τους αναζητώντας εκπτωτικούς κωδικούς.

Υπάρχει μια αρκετά ενδιαφέρουσα νευροψυχολογική έρευνα που αποδεικνύει ότι τα κουπόνια κάνουν τους πελάτες χαρούμενους. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Claremont Graduate έχει δείξει ότι όταν κάποιος λαμβάνει ένα εκπτωτικό κουπόνι 10% αυξάνονται τα επίπεδα ωκυτοκίνης του έως και 38%, ενώ οι συμμετέχοντες που έλαβαν κουπόνια ήταν 11% πιο χαρούμενοι και ένιωσαν πιο χαλαροί.

Λοιπόν, πώς μπορείτε να εφαρμόσετε εκπτωτικούς κωδικούς στη στρατηγική μάρκετινγκ; Ο ευκολότερος τρόπος είναι με καμπάνιες μέσω email.

Πρότυπα email εκπτώσεων

Συμβουλές για τη σύνταξη αποτελεσματικών email εκπτωτικών προσφορών

Το να ξεκινάτε από μια άδεια σελίδα μπορεί να είναι αποθαρρυντικό και απογοητευτικό. Για να σας βοηθήσουμε, δημιουργήσαμε μια λίστα με συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν γράφετε email με έκπτωση. Εάν δεν θέλετε να γράψετε τα δικά σας εκπτωτικά email, μετακινηθείτε προς τα κάτω και αντιγράψτε και επικολλήστε τα πρότυπα εκπτωτικά email που είναι έτοιμα για χρήση.

  • Επιλέξτε τον κατάλληλο τόνο: Φροντίστε να διατηρείτε έναν σταθερό τόνο σε όλα τα email σας. Εάν όλα τα μηνύματά σας έχουν επίσημο τόνο, τότε οι πελάτες σας μπορεί να εκπλαγούν (αν δεν προσβληθούν!) εάν λάβουν απροσδόκητα ένα μήνυμα σε πιο χαλαρό ύφος. 
  • Να είστε συνοπτικοί: Μπείτε γρήγορα στο θέμα. Οι πελάτες σας έχουν περιορισμένο εύρος προσοχής και ο χρόνος τους είναι πολύτιμος. Ένα αποτελεσματικό email πρέπει να είναι εύκολο να διαβαστεί και να διευκολύνει την εύρεση των κύριων πληροφοριών (προσφορά/κωδικός έκπτωσης).
  • Επικεντρωθείτε στην αξία: Κρατήστε το email σας επικεντρωμένο στην αξία που παρέχετε στον χρήστη, που είναι ο κωδικός έκπτωσης.
  • Αξιοποιήστε το επείγον: Συμπεριλάβετε την ημερομηνία λήξης της προσφοράς σας. Αυτό θα προκαλέσει το αίσθημα του επείγοντος και θα ενθαρρύνει τους πελάτες σας να ενεργήσουν γρήγορα.
Πρότυπα email εκπτώσεων
Αυτοματοποιήστε τα email προσφορών δημιουργώντας πρότυπα email στο LiveAgent

Πρότυπα email προσφορών

Επίσημο email έκπτωσης 

Ιδέες για γραμμή θέματος:

  1. X% έκπτωση – βρείτε τον εκπτωτικό σας κωδικό μέσα
  2. Ειδική προσφορά: Έκπτωση X%

Μη επίσημο email έκπτωσης 

Ιδέες για τη γραμμή θέματος:

  1. Μην χάσετε την έκπτωση X%!
  2. X% έκπτωση – περιλαμβάνεται εκπτωτικός κωδικός!

Πρότυπα email προσφοράς σε συγκεκριμένους κλάδους

Email έκπτωσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ιδέες για γραμμή θέματος:

  1. X% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα!
  2. Μόνο για σήμερα: Έκπτωση X% σε όλα τα προϊόντα!
  3. X% έκπτωση στα αγαπημένα σας [προϊόντα]

Email έκπτωσης SaaS (λογισμικό ως υπηρεσία)

Ιδέες για γραμμή θέματος:

  1. Έκπτωση X% σε όλες τις συνδρομές!
  2. Πάρτε έκπτωση X% σε όλα τα προγράμματα!

Διαφορετικοί τύποι προτύπων email εκπτώσεων

Email γενικού εκπτωτικού κωδικού

Ιδέες για γραμμή θέματος:

  1. Έκπτωση X% σε όλα!
  2. Έκπτωση X% – αποκτήστε τον εκπτωτικό σας κωδικό
  3. Ειδικός εκπτωτικός κωδικός: Έκπτωση X%

Κωδικός έκπτωσης μετά την εγγραφή σας σε ένα newsletter

Ιδέες για γραμμή θέματος:

  1. Καλώς ήρθατε! Αυτός είναι ο εκπτωτικός σας κωδικός:
  2. Καλώς ήρθατε στο newsletter μας + μπόνους
  3. Newsletter + μια ειδική έκπτωση!

Email προσφοράς περιορισμένου χρόνου

Ιδέες για γραμμή θέματος:

  1. X% έκπτωση – προσφορά περιορισμένου χρόνου !
  2. Έκπτωση X%, μόνο γι’ αυτή την εβδομάδα!
  3. Προσφορά περιορισμένου χρόνου: πάρτε έκπτωση X%!

Πώς να ζητήσετε έκπτωση: 10 συμβουλές για καταναλωτές

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να χρειαστείτε ή να επιθυμείτε να αποκτήσετε χαμηλότερη τιμή από την προτεινόμενη. Εξάλλου, σε όλους αρέσει να εξοικονομούν χρήματα, αλλά και η αίσθηση ότι έκαναν ένα καλό deal. Τις περισσότερες φορές, μπορείτε να ζητήσετε μια ειδική τιμή για σχεδόν οτιδήποτε και να το πάρετε αν γνωρίζετε πώς και πότε να το ζητήσετε. Ας δούμε μερικές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να λάβετε μειωμένες τιμές από πωλητές, προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών.

  1. Κάντε την έρευνά σας: Το να κάνετε μια μικρή online έρευνα είναι πάντα χρήσιμο πριν ξεκινήσετε τις διαπραγματεύσεις. Θα σας δώσει καλύτερη κατανόηση του τι θέλετε, τι προσφέρουν οι ανταγωνιστές αυτήν τη στιγμή, ποια θα ήταν η λογική τιμή και τι μπορείτε να αξιοποιήσετε για να πείσετε έναν πωλητή/προμηθευτή να σας δώσει μια μειωμένη τιμή.
  1. Να ξέρετε πότε να το ζητήσετε: Θυμηθείτε ότι υπάρχουν ορισμένες στιγμές – όπως το τέλος της ημέρας, το τέλος του μήνα, το τέλος του οικονομικού έτους ή μετά τις διακοπές – κατά τις οποίες έχετε περισσότερες πιθανότητες να πάρετε έκπτωση, αφού οι πωλητές θέλουν να κάνουν την τελευταία στιγμή συμφωνίες για να πετύχουν τον στόχο των πωλήσεών τους. 
Πρότυπα email εκπτώσεων
  1. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις: Όταν διαπραγματεύεστε εκπτώσεις, ορισμένες φράσεις και ερωτήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μερικά καλά παραδείγματα είναι: “Το μόνο που έχω στον προϋπολογισμό μου είναι X” και “Θα σας δώσω το X αν μπορούμε να κλείσουμε αυτήν τη συμφωνία τώρα” ή “Είναι αυτό το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε;”
  1. Μιλήστε στον κατάλληλο άνθρωπο: Δεν έχει νόημα να προσπαθήσετε να διαπραγματευτείτε με κάποιον που απλά δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει την έκπτωση. Εάν διαπιστώσετε ότι το άτομο με το οποίο μιλάτε δεν μπορεί να σας προσφέρει μειωμένη τιμή, επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο λήψης αποφάσεων, όπως έναν διευθυντή, ο οποίος έχει τη δύναμη να σας κάνει μια έκπτωση.
  1. Δώστε τους έναν σοβαρό λόγο: Αυτό λειτουργεί ιδιαίτερα καλά στην περίπτωση των επιχειρήσεων B2B και SaaS (λογισμικό ως υπηρεσία). Αντί να απαιτήσετε απλώς μια έκπτωση, μπορείτε να προσφέρετε κάτι πολύτιμο ως αντάλλαγμα, όπως π.χ. μια καλή κριτική, η παραπομπή κάποιου φίλου σας ή το να είστε πρόθυμοι να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας ως μελέτη περίπτωσης ».
Πρότυπα email εκπτώσεων
  1. Επωφεληθείτε από τις εκπτώσεις προκαταβολικής πληρωμής: Σε πολλές βιομηχανίες, η παροχή εκπτώσεων λόγω προκαταβολικής πληρωμής αποτελεί συνήθη πρακτική. Οι προμηθευτές μπορούν να πληρωθούν νωρίτερα, γεγονός που επιταχύνει τις ταμειακές ροές και μειώνει τον κίνδυνο καθυστερημένης πληρωμής ή μη πληρωμής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το να πληρώσετε νωρίτερα μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε εκπτώσεις.
  1. Αναφέρετε τη χαμηλότερη τιμή ενός ανταγωνιστή: Μην φοβάστε να επισημάνετε τη χαμηλότερη τιμή του ανταγωνιστή. Πολλές εταιρείες είναι πραγματικά πρόθυμες να παρέχουν εκπτώσεις αν μπορείτε να αποδείξετε ότι οι ανταγωνιστές τους προσφέρουν φθηνότερες τιμές. Μια μικρή έρευνα εκ των προτέρων θα σας φανερώσει εάν οι τιμές του καταστήματος λιανικής είναι λογικές. 
Πρότυπα email εκπτώσεων
Δήλωση αντιστοίχισης τιμής της DICK’S Sporting Goods
  1. Επιδιώξτε να κερδίσετε κάτι επιπλέον: Εάν δεν μπορείτε να αποκτήσετε την επιθυμητή έκπτωση, σκεφτείτε τι άλλο θα μπορούσε να σας προσφέρει ο πωλητής χωρίς να του κοστίσει πολύ – δωρεάν παράδοση, δωρεάν εγκατάσταση, δωρεάν αναβάθμιση κ.λπ. Συνήθως οι επιχειρήσεις προσφέρουν αυτά τα προνόμια από μόνες τους αφού τους βγαίνει φθηνότερα από το να μειώσουν την τιμή, αλλά εξακολουθούν να ικανοποιούν τον πελάτη.
  1. Διατηρήστε έναν ευγενικό τόνο:Προσπαθήστε να έχετε μια ευγενική και θετική προσέγγιση που εμπνέει σεβασμό κατά τη διαδικασία διαπραγμάτευσης. Κανείς δεν θέλει να βοηθήσει έναν αγενή και πιεστικό άνθρωπο, αλλά οι περισσότεροι πωλητές θα θέλουν να βοηθήσουν ένα ωραίο, φιλικό άτομο με όποιον τρόπο μπορούν.
  1. Να είστε έτοιμοι να φύγετε: Μην φοβάστε να αποχωρήσετε εάν δεν ακούσετε την τιμή που θέλετε. Ενώ συνήθως κοστίζει πιο ακριβά να προσελκύσουν νέους πελάτες, οι εταιρείες μπορεί να είναι πρόθυμες να κάνουν το κάτι παραπάνω για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες, ειδικά όταν συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται να τους χάσουν.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Πρότυπα email με αιτήματα έκπτωσης για καταναλωτές

Όταν πρόκειται να ζητήσετε έκπτωση από μια επιχείρηση είτε ως υποψήφιος πελάτης είτε ως πολύ συχνός πελάτης, πρέπει να θυμάστε δύο σημαντικά πράγματα: να έχετε ένα ευγενικό, θετικό και επαγγελματικό ύφος και να δώσετε μια καλή εξήγηση στο γιατί δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά την αναφερόμενη τιμή (ή γιατί πιστεύετε ότι η αποδοχή του αιτήματος έκπτωσής σας θα ήταν επωφελής και για τα δύο μέρη). Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα προτύπων αιτήματος έκπτωσης τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

Τυπικό email αιτήματος έκπτωσης

Γενικό αίτημα έκπτωσης 

Συγκεκριμένο αίτημα έκπτωσης

Συμβουλές για να απαντήσετε σε αιτήματα πελατών που ζητούν έκπτωση

Ανεξάρτητα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, είναι πιθανό να συναντήσετε υποψήφιους πελάτες ή υπάρχοντες πελάτες που ζητούν εκπτώσεις που δεν έχετε προγραμματίσει να παρέχετε. Ωστόσο, με το να συμφωνήσετε απλά στην παροχή έκπτωσης αποδεικνύει ότι το προϊόν/η υπηρεσία σας δεν αξίζει την τιμή στην οποία το προσφέρετε και ξεκινά με λάθος τρόπο η σχέση σας με τους πελάτες. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να διαπραγματευτείτε αποτελεσματικά τα αιτήματα έκπτωσης ώστε να επωφεληθούν και τα δύο μέρη και να απαντήσετε με επαγγελματικό τρόπο:

  • Ρωτήστε τον υποψήφιο πελάτη για την αναγραφόμενη τιμή. Ανακαλύψτε τον λόγο που ζητάει έκπτωση. Είναι μέρος της στρατηγική διαπραγμάτευσης του ή πραγματικά δεν έχει τα χρήματα να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν/υπηρεσία.
  • Αποδεχτείτε το αίτημα αλλά απομακρύνετε τη συνομιλία από την τιμή εξηγώντας πώς το προϊόν/η υπηρεσία σας προσφέρει μεγαλύτερη αξία από αυτά των ανταγωνιστών σας και τονίζοντας τα οφέλη του προϊόντος σας.
  • Απορρίψτε το αίτημα έκπτωσης αλλά αυξήστε την αξία της προσφοράς παρέχοντας επιπλέον προνόμια για την προτεινόμενη τιμή (π.χ. δωρεάν πρόσθετα (add-ons), μεγαλύτερη εγγύηση, δωρεάν εκπαίδευση κ.λπ.)
  • Συμφωνήστε σε έκπτωση αλλάζοντας τους όρους της συμφωνίας (όπως αύξηση του μεγέθους της παραγγελίας, αλλαγή του πεδίου εφαρμογής της παραγγελίας, επιμήκυνση του συμβολαίου κ.λπ.)
  • Συμφωνήστε να παρέχετε έκπτωση μόνο εάν λαμβάνετε προφανές όφελος ως αντάλλαγμα (μεγαλύτερο συμβόλαιο, μεγάλη προκαταβολή, μελέτη περίπτωσης, παραπομπή, αξιολόγηση κ.λπ.)
  • Εάν είστε διατεθειμένοι να προσφέρετε έκπτωση, ρωτήστε ποια πιστεύουν ότι θα ήταν η κατάλληλη έκπτωση και δείτε αν το αίτημά τους είναι λογικό και αποδεκτό από την επιχείρησή σας.
  • Εάν δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε το αίτημα ενός πελάτη και δεν μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση, φροντίστε να εξηγήσετε γιατί η τιμή είναι δικαιολογημένη και γιατί αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας σας.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Πρότυπα email για αίτημα-απάντηση έκπτωσης

Χρησιμοποιήστε τα παρακάτω πρότυπα email ως οδηγούς όποτε χρειαστεί να απαντήσετε σε πελάτες που ζητούν έκπτωση.

Διαπραγμάτευση αιτήματος έκπτωσης #1

Διαπραγμάτευση αιτήματος έκπτωσης #2

Απόρριψη αιτήματος έκπτωσης #1

Απόρριψη αιτήματος έκπτωσης #2

Αποδοχή αιτήματος έκπτωσης #1

Αποδοχή αιτήματος έκπτωσης #2

Πρότυπα email εκπτώσεων – Συχνές ερωτήσεις

Πρέπει να στείλω εκπτωτικές προσφορές σε όλες τις επαφές μου;

Πρότυπα email εκπτώσεων

Εξαρτάται από τη συνολική στρατηγική σας. Μπορείτε είτε να στείλετε μια εκπτωτική προσφορά σε όλους τους πελάτες σας είτε να απευθυνθείτε σε μια αποκλειστική ομάδα, όπως οι δυνητικοί πελάτες που δεν έχετε ακόμα επαφή μαζί τους. Εάν αποφασίσετε να κάνετε το τελευταίο, βεβαιωθείτε ότι οι επαφές που δεν περιλαμβάνονται στην προσφορά δεν θα το μάθουν.

Πρέπει να ενημερώσω τους παραλήπτες ενός email έκπτωσης σχετικά με ακριβές ποσό της μείωσης της τιμής του προϊόντος/της υπηρεσίας; 

Αιτών/Αιτούσα

Συνήθως, οι εταιρείες ενημερώνουν τους δυνητικούς πελάτες τους για το μέγεθος της έκπτωσης σε ποσοστό ή παρουσιάζουν τιμή πριν και μετά. Θα μπορούσατε επίσης να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο για τις τιμές σας και να δώσετε όλες τις σχετικές πληροφορίες εκεί. Επενδύστε λίγο χρόνο σε τεστ A/B στέλνοντας δύο διαφορετικά email στην ίδια ομάδα πελατών και τσεκάρετε ποιο από αυτά οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα.

Ποιο είναι καλύτερο, ένα απλό email ή ένα οπτικά ελκυστικό μήνυμα;

Πρότυπα email εκπτώσεων

Τα πρότυπα email έκπτωσης στοχεύουν να προσελκύσουν την προσοχή και να πείσουν έναν παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αποστολή ενός καλά σχεδιασμένου, οπτικά ελκυστικού email πιθανότατα θα έχει καλύτερα αποτελέσματα από ένα απλό μήνυμα κειμένου. Εάν κάνετε αναζήτηση στο Google τη φράση “εκπτωτικό email” θα βρείτε πολλά παραδείγματα, τα οποία είναι πολύχρωμα και λαμπερά με μεγάλες μειώσεις. Είναι καλύτερα να ακολουθήσετε αυτόν τον δρόμο.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I send a discount offer to all of my contacts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It depends on your overall strategy. You can either send a discount offer to all of your clients or address this communication to an exclusive group such as unengaged potential customers. If you decide to do the latter, then make sure that contacts who aren’t included in the offer won’t find out about it.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Which is better, a simple email or a visually attractive message?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Discount email templates aim to attract attention and convince a recipient to take a certain action. That’s why sending a well-designed, visually attractive email will probably get better results than a plain text message.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I inform recipients of a discount offer email about the exact reduced product/service price?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Usually, companies inform their potential customers about the size of a discount in terms of a percentage, or they present a before and after price. You could also include a link to your pricing and provide all relevant information there.” } }] }

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo