Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email πώλησης προϊόντων

Πρότυπα email πώλησης προϊόντων

Οι διαφημιστικές καμπάνιες πωλήσεων μας διευκολύνουν να πείθουμε τους πιθανούς πελάτες να κάνουν αγορές. Για να διασφαλιστεί ότι όλα λειτουργούν ομαλά, οι ιδιοκτήτες διαδικτυακών καταστημάτων πρέπει να προετοιμάσουν τις ετήσιες πωλήσεις και προωθήσεις αρκετά πριν χρονικά.

Στρατηγικές προώθησης πωλήσεων στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Ήρθε η ώρα να το αντιμετωπίσουμε: οι πωλήσεις δεν είναι όπως ήταν κάποτε. Σήμερα, οι εκπτώσεις και οι προσφορές γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ειδικά στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επομένως, οι πωλήσεις δεν φαίνονται πλέον τόσο ιδιαίτερες στους πιθανούς πελάτες, και ως αποτέλεσμα αυτού, είναι όλο και πιο δύσκολο να πειστούν οι πελάτες να πραγματοποιήσουν αγορές.

Πριν ξεκινήσουμε, πρέπει να κάνουμε μια διάκριση. Παρόλο που μπορείτε να αποκτήσετε προϊόντα σε μειωμένες τιμές όλο το χρόνο, εννοιολογικά δεν είναι το ίδιο με τις εποχιακές περιόδους εκπτώσεων. Να πώς μπορούμε να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ των δύο:

  • Ο όρος έκπτωση μπορεί να εκληφθεί ως μείωση της τιμή ορισμένων προϊόντων, συνήθως στο τέλος μιας σεζόν. Οι εκπτώσεις πραγματοποιούνται συνήθως σε συγκεκριμένες περιόδους του έτους. Πολλές χώρες έχουν θεσπίσει ειδικούς κανονισμούς και προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατά τη διοργάνωση μιας καμπάνιας προώθησης πωλήσεων με εκπτώσεις.
  • Οι ειδικές προσφορές παρέχουν τη δυνατότητα να αποκτήσει κανείς προϊόντα σε μειωμένη τιμή, αλλά χωρίς να υπόκεινται σε προϋποθέσεις πωλήσεων. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προωθήσετε μια προσφορά “3 στην τιμή των 2” σε μια ποικιλία προϊόντων.
  • Οι προσφορές είναι προϊόντα με έκπτωση των οποίων η αξία έχει μειωθεί λόγω φθοράς, κακής χρήσης, επειδή θεωρούνται ξεπερασμένα, εξαιτίας κατασκευαστικών ελαττωμάτων ή για άλλους λόγους.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα πλεονεκτήματα των εκστρατειών προώθησης πωλήσεων, ανατρέξτε στα Πρότυπα Email Προ-πώλησης.

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε τα πρότυπα email απευθείας μέσα από το LiveAgent

Για να προτείνετε μια λογική στρατηγική για πωλήσεις ή συγκεκριμένες εκπτώσεις, θα πρέπει να πάτε πίσω στο σχέδιο μάρκετινγκ που έχετε καταστρώσει και να αναρωτηθείτε τι θέλετε να επιτύχετε.

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία μιας καμπάνιας προώθησης πωλήσεων είναι το email μάρκετινγκ. Η χρήση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για προωθητικές ενέργειες είναι θεωρητικά πολύ εύκολη: εικόνες προϊόντων και κάποιες πληροφορίες σχετικά με εκπτώσεις είναι αρκετές, σωστά; Η πραγματικότητα, ωστόσο, δεν είναι τόσο απλή. Κάθε προωθητικό μήνυμα πρέπει να αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής δημιουργίας σχέσεων με τους πελάτες σας. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να τελειοποιήσουμε το σχεδιασμό, τον τόνο της φωνής, τη συχνότητα και τη δημιουργικότητα των προσφορών, ώστε να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Έχουμε συγκεντρώσει πέντε ισχυρά πρότυπα email πώλησης προϊόντων, ώστε να σας βοηθήσουμε να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες και να τους ενημερώσετε για την επόμενη μεγάλη σας πώληση.

Γραμμές θέματος προτύπου email πώλησης προϊόντων

  • ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ, ή μπορεί να χάσετε!
  • Η εκστρατεία πωλήσεών μας ξεκινά από 3…2…1…
  • Αποκτήστε έκπτωση [X]%!
  • Απομένουν [X] ημέρες εξαιρετικών προσφορών…
  • [X]% έκπτωση ΣΕ ΟΛΑ
  • Έκπτωση έως και [X]%
  • Αποκτήστε τα καλύτερα προϊόντα μας σε τρελά χαμηλές τιμές
  • [Σεζόν] πώληση – έκπτωση έως και [X]%
  • Οι τιμές μας μόλις μειώθηκαν. Μην το χάσετε
  • Πείτε “γεια” στις χαμηλότερες τιμές της [εταιρεία]
  • Η καλύτερη μερα από ποτέ…
  • Πσσσιτ…γεια, εσύ – ναι, εσύ! Μια νέα πώληση μόλις ξεκίνησε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα

Πρότυπα email πώλησης προϊόντων

Πρότυπο email πώλησης προϊόντων 1

Πρότυπο email πώλησης προϊόντων 2

Πρότυπο email πώλησης προϊόντων 3

Πρότυπο email πώλησης προϊόντων 4

Πρότυπο email πώλησης προϊόντων 5

Πρότυπα email πώλησης προϊόντων – Συχνές Ερωτήσεις

Πόσα email  καμπάνιας προώθησης πωλήσεων πρέπει να στέλνω κατά τη διάρκεια μίας καμπάνιας;

Κουμπί κοινής χρήσης σε εξωτερικά μέρη

Υπάρχουν πολλές πτυχές που μπορεί να επηρεάσουν την τελική σας απόφαση. Το πρώτο είναι η διάρκεια της καμπάνιας. Δεύτερον, η φήμη του τομέα σας και τα προηγούμενα στατιστικά στοιχεία της καμπάνιας (ανοιχτό ποσοστό, αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και ποσοστό εγκατάλειψης). Και τέλος, τα σχόλια από τη βάση δεδομένων σας. Ακούστε πάντα τα σχόλια των πελατών σας. Σε περίπτωση που αρχίσουν να απαντούν στα μηνύματά σας λέγοντας ότι δεν θέλουν πλέον να λαμβάνουν άλλα email από εσάς, θα πρέπει να τα καταργήσετε αμέσως από τις ισχύουσες λίστες αλληλογραφίας.

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email προώθησης πωλήσεων;

Εκτενές email με εκτίμηση και δώρο

Αυτός ο τύπος email μπορεί να είναι μεγαλύτερος από τα πιο απλά, ενημερωτικά email που στέλνετε. Μεταφέρετε ένα μήνυμα, προσπαθώντας, παράλληλα, να τραβήξετε την προσοχή του παραλήπτη. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να χρησιμοποιεί μια πιο βαριά, περιγραφική γλώσσα πωλήσεων και παρουσιάστε παραδείγματα – χρησιμοποιήστε εικόνες και γράψτε ελκυστικούς τίτλους.

Ποια άλλα κανάλια, εκτός από τα email, μπορώ να χρησιμοποιήσω για να διαφημίσω μια καμπάνια προώθησης πωλήσεων;

Πολυκαναλική υποστήριξη

Όσο ισχυρό κι αν είναι το email μάρκετινγκ, δεν πρέπει ποτέ να βασίζεστε σε ένα μόνο κανάλι επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σχεδιάσει δημιουργικές δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ότι αξιοποιείτε διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα. Ανάλογα με το κοινό-στόχο σας, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε SEM όπως το Google Ads. Οι καμπάνιες προβολής και τα αναδυόμενα παράθυρα ενδέχεται να αποφέρουν, επίσης, εξαιρετικά αποτελέσματα.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email καμπάνιας προώθησης πωλήσεων πρέπει να στέλνω κατά τη διάρκεια μίας καμπάνιας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Υπάρχουν πολλές πτυχές που μπορεί να επηρεάσουν την τελική σας απόφαση. Το πρώτο είναι η διάρκεια της καμπάνιας. Δεύτερον, η φήμη του τομέα σας και τα προηγούμενα στατιστικά στοιχεία της καμπάνιας (ανοιχτό ποσοστό, αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και ποσοστό εγκατάλειψης). Και τέλος, τα σχόλια από τη βάση δεδομένων σας. Ακούστε πάντα τα σχόλια των πελατών σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα email προώθησης πωλήσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Αυτός ο τύπος email μπορεί να είναι μεγαλύτερος από τα πιο απλά, ενημερωτικά email που στέλνετε. Μεταφέρετε ένα μήνυμα, προσπαθώντας, παράλληλα, να τραβήξετε την προσοχή του παραλήπτη. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να χρησιμοποιεί μια πιο βαριά, περιγραφική γλώσσα πωλήσεων και παρουσιάστε παραδείγματα – χρησιμοποιήστε εικόνες και γράψτε ελκυστικούς τίτλους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια άλλα κανάλια, εκτός από τα email, μπορώ να χρησιμοποιήσω για να διαφημίσω μια καμπάνια προώθησης πωλήσεων;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όσο ισχυρό κι αν είναι το email μάρκετινγκ, δεν πρέπει ποτέ να βασίζεστε σε ένα μόνο κανάλι επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σχεδιάσει δημιουργικές δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ότι αξιοποιείτε διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo