Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα επιστολών απόρριψης

Όσο και αν κάθε επιχείρηση θέλει να ευχαριστήσει τους πελάτες της κάθε φορά, δεν είναι πάντα δυνατό να λέμε ναι σε όλα τα αιτήματα των πελατών. Αγκαλιάζοντας την ιδέα ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, το καθιστά πιο δύσκολο να καταλάβουμε πώς να πούμε όχι στους πελάτες χωρίς να τους απογοητεύσουμε ή να τους χάσουμε. Ωστόσο, όταν ένας πελάτης απαιτεί κάτι που δεν είναι διαθέσιμο, είναι παράλογο ή απλώς αδύνατο να παρέχετε, όλοι όσοι συμμετέχουν σε άμεσες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες θα πρέπει να γνωρίζουν απόλυτα πώς να λένε όχι στους πελάτες με ευγενικό τρόπο.

Πώς να πείτε όχι στους πελάτες χωρίς να τους χάσετε

Πώς να πείτε όχι σε αιτήματα ή απαιτήσεις πελατών χωρίς να κάνετε τους πελάτες να θυμώσουν ή να αισθανθούν απογοητευμένοι; Ακολουθούν ορισμένα βασικά που πρέπει να έχετε κατά νου κάθε φορά που πρέπει να συντάξετε μια επιστολή απόρριψης στους πελάτες ή τους υποψήφιους πελάτες σας.

  • Αναδιαμορφώστε το «όχι» χρησιμοποιώντας θετική γλώσσα, η οποία είναι η μόνη μορφή επικοινωνίας που πρέπει να χρησιμοποιείτε όταν συντάσσετε μια επιστολή απόρριψης.
  • Διατηρήστε μια απλή μορφή επιστολής απόρριψης: δείξτε εκτίμηση, δημοσιεύστε τα νέα, αναφέρετε τους λόγους, προσφέρετε βοήθεια, κλείστε με όμορφο τρόπο.
  • Χρησιμοποιήστε δηλώσεις ενσυναίσθησης για να δείξετε ότι κατανοείτε τα συναισθήματα του πελάτη (δηλ. Κατανοώ απόλυτα ότι…, Γνωρίζω πόσο απογοητευτικό πρέπει να είναι…, κλπ.)
  • Να παρέχετε πάντα μια ιδιαίτερη εξήγηση σχετικά με τους λόγους για τους οποίους δεν είστε σε θέση να εκπληρώσετε το αίτημα ενός πελάτη (π.χ. κάτι αντιβαίνει στην πολιτική της εταιρείας).
  • Επιβεβαιώστε την άρνησή σας χωρίς να δώσετε ψευδείς υποσχέσεις στους πελάτες (δηλ. μην υποσχεθείτε να παρέχετε μια δυνατότητα στο εγγύς μέλλον, εάν δεν σχεδιάζετε πραγματικά να το κάνετε).
  • Βρείτε την πλησιέστερη εναλλακτική λύση, αν είναι δυνατόν. Ακόμα κι αν δεν λειτουργεί για τον πελάτη, αυτός θα εξακολουθήσει να εκτιμά την προσπάθειά σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης καταλαβαίνει ότι λέτε όχι στο αίτημά του και όχι στον ίδιο προσωπικά.
  • Εάν η κατάσταση αλλάξει, επικοινωνήστε με τον πελάτη για να τον ενημερώσετε ότι είστε πλέον σε θέση να εκπληρώσετε το αίτημά του.

Πώς να πείτε όχι σε έναν πελάτη: 7 Πρότυπα επιστολών απόρριψης

Είτε πρόκειται για φόβο κακής φήμης, είτε για καταστροφή της σχέσης σας με έναν πελάτη είτε για πλήρη απώλειά του, η απόρριψη αιτημάτων πελατών μπορεί να είναι δύσκολη, αν δεν ξέρετε πώς να το κάνετε με επαγγελματικό τρόπο. Στην πραγματικότητα, το να μάθετε πώς να λέτε όχι είναι μια βασική δεξιότητα, ειδικά για όσους εργάζονται σε θέσεις που αντιμετωπίζουν πελάτες. Πιο κάτω παρατίθενται μερικά τυπικά πρότυπα επιστολών απόρριψης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε (και να εξατομικεύσετε) για τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας.

Δημιουργήστε πρότυπο επιστολής απόρριψης μέσα στο LiveAgent
Αποθηκεύστε τα πρότυπα επιστολών απόρριψης εντός των τυποποιημένων μηνυμάτων σας για εξοικονόμηση χρόνου

Πώς να πείτε όχι σε ένα αίτημα πελάτη για μια λειτουργία

Πώς να πείτε όχι σε έναν πελάτη που ζητά μια λειτουργία που καταργήθηκε

Πώς να πείτε όχι σε έναν πελάτη που ζητά έκπτωση

Πώς να πείτε όχι σε έναν πελάτη που ζητά επιστροφή χρημάτων/ επιστροφή/ ανταλλαγή

Πώς να πείτε όχι σε έναν πελάτη που σας ζητά να κάνετε κάτι γι’ αυτόν

Πώς να πείτε όχι σε μια συνάντηση με κάποιον πελάτη

Πώς να πείτε όχι ένα πρότζεκτ πελάτη

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η επιστολή απόρριψης;

Η επιστολή απόρριψης είναι μια επίσημη επιστολή που ενημερώνει τον αιτούντα για τη μη πρόσληψή του.

Τι πρέπει να αναφέρετε στην επιστολή απόρριψης;

Η επιστολή πρέπει να συνοψίζει τον κύριο λόγο μη πρόσληψης ενός αιτούντος. Η επιστολή πρέπει να κλείνει με ένα ευχαριστήριο σημείωμα. Επιπλέον, η επιστολή απόρριψης πρέπει να αποσταλεί εντός μιας εβδομάδας από τη συνέντευξη.

Πώς να συντάξετε μια καλή επιστολή απόρριψης;

Η επιστολή πρέπει να απευθύνεται στον αιτούντα και να έχει συνταχθεί σε τρίτο πρόσωπο. Θα πρέπει να είναι επαγγελματική, ευγενική και σύντομη.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo