Δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να επηρεάσει τη φήμη μιας εταιρείας τόσο άσχημα όσο η κακή εξυπηρέτηση πελατών. Είτε πρόκειται για την υποβολή του προβλήματός σας πολλές φορές είτε για την ανάγκη να μιλήσετε με πολλούς αντιπροσώπους για το ίδιο θέμα είτε για ένα ανίκανο bot που δίνει άσχετες απαντήσεις – η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι εξαιρετικά απογοητευτική.
Το να κρατάτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους δεν είναι πυρηνική φυσική, αλλά ένας απλός συνδυασμός του σωστού είδους λέξεων, τόνου και στάσης. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσω 10 απλές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε ευλαβικά για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι σε όλο τον κύκλο ζωής τους.
10 καλύτεροι τρόποι για να αυξήσετε την ευτυχία των πελατών
Μια λίγη επιπλέον βοήθεια και τα καλά λόγια μπορούν να κάνουν τους πελάτες σας χαρούμενους και να μιλούν για την εταιρεία σας κάθε φορά. Δεν είναι δύσκολο να γίνει, αν και πολλές μάρκες χάνουν τις μικρές λεπτομέρειες. Δεν πρόκειται πάντα για «επίλυση ζητημάτων» όταν πρόκειται για την ευτυχία των πελατών. Οι μακροπρόθεσμοι πελάτες δεν επιστρέφουν σε μια εταιρεία μόνο επειδή έχει επιλύσει ένα πρόβλημα γρήγορα. Είναι βαθιά ριζωμένο στη σύνδεση που δημιουργεί μια εταιρεία με τους πελάτες της σε κάθε αλληλεπίδραση εταιρείας-πελάτη. Μερικές φορές πρόκειται για την ενσυναίσθηση που δείχνει μια εταιρεία, κάτι σαν αυτό που έκανε μια φορά το Ξενοδοχείο Gaylord Opryland.
Μια τακτική πελάτισσα, η Christina McMenemy, γοητευόταν από τον ήχο «σπα» του ξυπνητηριού του δωματίου κάθε φορά που έμενε στο θέρετρο. Προσπάθησε να βρει το ίδιο ρολόι για τρία χρόνια, αλλά κανένα ξυπνητήρι δεν είχε τον ήχο «σπα». Καθώς κόντευε να εγκαταλείψει την αναζήτησή της, έστειλε tweet στο ξενοδοχείο ρωτώντας πού θα μπορούσε να βρει ένα τέτοιο ρολόι σε ένα από τα ταξίδια της στο ίδιο ξενοδοχείο. Το ξενοδοχείο απάντησε ευγενικά στα tweets της.
Αλλά αυτή δεν είναι η ιστορία. Όταν γύρισε στο δωμάτιό της, βρήκε όχι έναν αλλά δύο ξυπνητήρια με μια προσωπική σημείωση για εκείνη:
Το Opryland Hotel κέρδισε όχι μόνο έναν πιστό πελάτη αλλά επίσης πολλούς άλλους που ακούσανε την ιστορία στη συνέχεια.
Βλέπετε, η ευτυχία των πελατών αφορά την καλοσύνη, την ενσυναίσθηση και την προθυμία να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες θα έχουν μια εμπειρία που θα θυμούνται πάντα. Εδώ είναι 10 καταπληκτικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό.
1. Γνωρίζετε το προϊόν σας από την αρχή ως το τέλος
Ο Johnny Schillereff, ο ιδρυτής της Element, χρησιμοποίησε ένα εκπληκτικό παράδειγμα ενός στρώματος που αγόρασε κάποτε, αλλά το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχε λαβή στο πλάι για να το μεταφέρει. Ακολουθώντας αυτό, αποκωδικοποίησε ότι ίσως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας στρωμάτων ποτέ δεν χρειάστηκε να μεταφέρει ένα, και πιθανόν γι ‘αυτό λείπει αυτή η λειτουργία. Αυτό δεν ισχύει μόνο για επιχειρηματία, αλλά για οποιονδήποτε αντιμετωπίζει πελάτες καθημερινά. Αν δεν γνωρίζετε για το προϊόν σας, τις χρήσεις του, τις δυνατότητές του και τα σημεία στα οποία υστερεί, δεν μπορείτε ποτέ να καθοδηγήσετε σωστά έναν πελάτη. Για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να έχουν μια ομαλή εμπειρία με την εταιρεία σας, πρέπει να γνωρίζετε τα πάντα που προσφέρει (και δεν προσφέρει).
2. Εξασφαλίστε γρήγορη απάντηση σε όλα τα ερωτήματα των πελατών
Υπάρχουν πολλά κανάλια μέσω των οποίων οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας – κοινωνικά μέσα, ιστότοπος, email – για να είμαι ακριβής. Αυτό που περιμένουν είναι μια γρήγορη απάντηση, για αυτό το λόγο η χρήση ενός πανκαναλικού ή πολυκαναλικού λογισμικού κέντρου κλήσεων μπορεί να είναι ουσιαστική. Μπορεί να έχουν ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν σας, να έχουν μια παράπονο, ή ίσως να χρειάζονται βοήθεια για την εγκατάσταση. Η απάντηση σε αυτές τις απορίες είναι επίσης ένας τρόπος να δημιουργηθούν σχέσεις και να συλλεχθούν πληροφορίες για τους πελάτες. Στην περίπτωση του Twitter, μπορείτε να αναθέσετε αυτές τις απορίες στην ομάδα υποστήριξης των πελατών σας αυτόματα, συνδέοντας το λογαριασμό σας στο Twitter με ένα εργαλείο όπως το Salesforce. Οι πελάτες εκτιμούν τις εταιρείες που ανταποκρίνονται γρήγορα. Σύμφωνα με το Δείκτη SproutSocial 2020, περίπου το 40% των πελατών αναμένουν απάντηση από μια εταιρεία μέσα σε μια ώρα στα κοινωνικά μέσα, ενώ το 79% αναμένει μια απάντηση εντός μιας προθεσμίας 24 ωρών. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλεί καινοτόμες συσκευές. Λαμβάνετε πολλαπλές ερωτήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, τις λεπτομέρειες τιμολόγησης, τα χαρακτηριστικά των συσκευών, κλπ. Για να εξασφαλίσετε μια γρήγορη απάντηση, μπορείτε να ενσωματώσετε την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας με ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και να αυτοματοποιήσετε ολόκληρη τη διαδικασία. Εάν διαχειρίζεστε το κατάστημά σας στο Shopify, μπορείτε να ενσωματώσετε το Shopify με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας σας για να αυτοματοποιήσετε τις αρχικές απαντήσεις για όλες τις βασικές ερωτήσεις. Αυτό είναι ακριβώς γιατί βλέπουμε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων επικοινωνίας με ειδική υποστήριξη από τόσες πολλές εταιρείες.
3. Μάθετε στους πελάτες πώς να επιλύουν προβλήματα
Σήμερα, οι πελάτες έχουν ενδυναμωθεί. Θα προτιμούσαν να επιλύσουν το πρόβλημά τους μόνοι τους (με λίγη βοήθεια) αντί να υποβάλλουν ένα αίτημα ή να μιλήσουν με ένα bot, εκτός εάν είναι απαραίτητο. Ως εταιρεία, μπορείτε να σχεδιάσετε στρατηγικές για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να λύνουν τα προβλήματά τους εύκολα χωρίς να περιμένουν ένα άτομο υποστήριξης. Αυτό όχι μόνο μειώνει την τριβή εταιρείας-πελάτη, αλλά δίνει επίσης μια αίσθηση ολοκλήρωσης στους πελάτες σας. Έχει να κάνει με το να ξέρετε πώς να συμπεριφέρεστε στους πελάτες σας. Για παράδειγμα, το Spotify που πρωτοστάτησε στη «ροή τραγουδιών», επικοινωνεί με τους πελάτες του αποκλειστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαθέτει ένα ειδικό κανάλι υποστήριξης με συγκεκριμένες οδηγίες για κάθε πελάτη που αναζητά βοήθεια. Ελέγξτε το βιογραφικό τους.
Αυτή η προδιαγραφή το κάνει πιο απλό για τους πελάτες και επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης για την ομάδα υποστήριξης.
4. Εξατομικεύστε τις αλληλεπιδράσεις σας με τους πελάτες σας
Διάφοροι πελάτες έχουν διάφορα ερωτήματα και προβλήματα. Εναπόκειται σε εσάς να παρέχετε εξατομικευμένες και προσωποποιημένες αλληλεπιδράσεις με κάθε πελάτη σας. Για παράδειγμα, η χειρονομία του Opryland Hotel για τον πελάτη του που αναζητά ένα συγκεκριμένο ξυπνητήρι είναι ένα κλασικό παράδειγμα εξατομικευμένης αλληλεπίδρασης. Αν πρέπει να κατηγοριοποιήσω, εδώ είναι μερικοί τύποι πελατών για τους οποίους πρέπει να προετοιμαστείτε.
Ανυπόμονος πελάτης – Μερικές φορές οι καταστάσεις μπορεί να εξελιχθούν εναντίον σας, πράγμα που σημαίνει ότι ο πελάτης πρέπει να περιμένει περισσότερο από το συνηθισμένο. Η καλύτερη επιλογή σας είναι να ζητήσετε συγγνώμη πρώτα και, αν είναι δυνατόν, να εξηγήσετε τι προκάλεσε την καθυστέρηση.
Διστακτικός πελάτης– Μπορεί να συναντήσετε έναν πελάτη που σχεδόν πατάει το κουμπί “αγορά” αλλά στη συνέχεια σταματά γιατί δεν είναι σίγουρος για τις επιλογές. Για να τους βοηθήσετε, πρέπει να προσπαθήσετε να εκφράσετε προφορικά την ανησυχία τους – τι τους εμποδίζει, και στη συνέχεια να προσφέρετε μια καλύτερη επιλογή που θα λειτουργήσει.
Αόριστος πελάτης – Μην ανησυχείτε αν συναντήσετε έναν πελάτη που ξέρει τι θέλει αλλά δεν είναι σίγουρος πώς να το εκφράσει. Αυτή είναι μια δύσκολη κατάσταση, αλλά πρέπει να κάνετε ερωτήσεις για να έχετε σαφήνεια. Ερωτήσεις όπως “Συγγνώμη, αλλά θα χρειαστούμε μερικές περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό”. Κάντε συγκεκριμένες ερωτήσεις, εάν χρειάζεται.
Δυσαρεστημένος πελάτης – Όταν ο πελάτης σας δεν είναι ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες ή το προϊόν σας, θα αντιδράσει αρνητικά. Ξαναζητήστε συγγνώμη για την κατάσταση και προσπαθήστε να επιλύσετε το θέμα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Άγνωστη ερώτηση – Μπορεί να συναντήσετε μια ερώτηση ή πρόβλημα από έναν πελάτη για το οποίο δεν ξέρετε την απάντηση. Η καλύτερη επιλογή είναι να ενημερώσετε τον πελάτη ότι θα το εξετάσετε, θα κάνετε έρευνα και στη συνέχεια θα τον ενημερώσετε, ή θα το προωθήσετε σε κάποιον που είναι πιο κατάλληλος να το αντιμετωπίσει.
5. Επιλέξτε το σωστό είδος λέξεων και τόνου
Η γλώσσα και ο τόνος παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εξυπηρέτηση πελατών. Είτε αντιμετωπίζετε έναν θυμωμένο πελάτη είτε έχετε ένα πραγματικό λάθος εκ μέρους σας, η χρήση των σωστών λέξεων και του σωστού τόνου είναι το κλειδί σας για να επιλύσετε τα πράγματα σωστά!
Για παράδειγμα, η Skyscanner, μια διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων, μπήκε στο στόχαστρο για ένα ειλικρινές λάθος. Προφανώς, ένας χρήστης του Skyscanner, ο James Lloyd επεσήμανε ένα σφάλμα καθυστέρησης 47 ετών σε μια από τις αναρτήσεις του Skyscanner στο Facebook.
Αντί να το απορρίψει απλά, η διαχειρίστρια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, η Jen, προσωπικά παραδέχτηκε το σφάλμα, αλλά πρότεινε επίσης μερικές γρήγορες ιδέες για να περάσει ο χρόνος.
Η Jen έγινε αμέσως αισθητή στα κοινωνικά μέσα με την εκπληκτική (και αστεία) απάντησή της, καθώς και την παραδοχή του λάθους. Μάλιστα, ένας άλλος χρήστης παραδέχτηκε ότι δοκίμασε το Skyscanner απλά εξαιτίας αυτού. Και πάλι, η Jen δεν το άφησε απλά έτσι.
Το χιούμορ δεν είναι κακό όταν χρησιμοποιείται με τον σωστό τρόπο. Χάρη στις κοινωνικές πλατφόρμες, οι εταιρείες είναι πλέον διαθέσιμες 24/7 για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Και το κάνουν με μια χροιά χιούμορ, πολλή αγάπη και ενσυναίσθηση για τους πελάτες τους. Η εξυπηρέτηση πελατών όπως θα έπρεπε να είναι!
6. Μιλήστε τη γλώσσα των πελατών σας
Δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική από τη διασφάλιση της ευτυχίας των πελατών εκτός από το να μιλάτε στη γλώσσα των πελατών σας. Κάνοντας αυτό, οι εταιρείες δημιουργούν μια σύνδεση με τους πελάτες τους. Εδώ, οι εταιρείες δεν κάνουν μάρκετινγκ σε άλλες επιχειρήσεις ή πελάτες που πληρώνουν, αλλά σε ανθρώπους – ανθρώπους με πραγματικά συναισθήματα και αισθήματα. Μια εταιρεία που το κάνει εκπληκτικά είναι το Slack, ένα εργαλείο συνεργασίας που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Εκτός από τη σύνδεση μελών της ομάδας εικονικά, το Slack ως εταιρεία είναι πολύ καλή στη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες του. Ένας ολόκληρος οργανισμός μπορεί να χρησιμοποιεί το Slack, αλλά το μήνυμά του δεν είναι ποτέ για τα στελέχη ή τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων. Είναι για όλους εκείνους τους επαγγελματίες που χρησιμοποιούν το Slack σε καθημερινή βάση. Μιλάει σε μια γλώσσα που όλοι οι επαγγελματίες μπορούν να έρθουν σε επαφή. Τρέχουν ένα @SlackLoveTweets που ενισχύει τη φωνή όλων των χρηστών του Slack. Το ιστολόγιό τους έχει αναρτήσεις που εστιάζουν σε άτομα που χρησιμοποιούν το Slack. Για παράδειγμα, ελέγξτε αυτό το κομμάτι – Κόπωση σε βιντεοδιάσκεψη; Δεν είστε οι μόνοι. Έχει ένα συμπονετικό τόνο που είναι τόσο γνήσιος, αληθινός και οικείος.
Αν δεν με πιστεύετε, δείτε αυτό το στολίδι που δείχνει πώς το Slack μιλάει για τους χρήστες του.
Το Slack είναι ένα κλασικό παράδειγμα ομιλίας στη γλώσσα των πελατών τους σε όλες τις πλατφόρμες – από κοινωνικά κανάλια έως ιστολόγια και ιστότοπους.
7. Να είστε διαφανείς με τους πελάτες σας
Η διαφάνεια μετατρέπεται σε εμπιστοσύνη. Πράγματι, αναφορές αναφέρουν ότι το 75% των πελατών επιλέγει μια εταιρεία επειδή είναι διαφανής. Μπορεί να γίνει είτε ενσωματώνοντας τον πελάτη σε μια αλληλογραφία μέσω email για να δείξει πως η κατάσταση λύνεται στάδιο προς στάδιο ή μέσω καμπάνιων διαφήμισης που μαρτυρούν την αξιοπιστία μιας εταιρείας. Από το να αναγνωρίσετε ένα λάθος, όπως έκανε η Jen από τη Skyscanner, μέχρι το να ζητήσετε συγγνώμη για μια αναποδιά, η διαφάνεια σχετικά με ολόκληρη την κατάσταση βοηθά στην κατάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών σας.
Όταν οι εταιρείες παρέχουν μια γνήσια εξήγηση και ζητούν συγγνώμη, κερδίζουν συναισθηματικά τους χρήστες. Όταν ζήτησα να γίνω μέλος του CoMention, μιας κοινότητας για συγγραφείς, έπρεπε να περιμένω περισσότερο από τις δηλωθείσες 24 ώρες για να εγκριθεί από τους διαχειριστές. Το CoMention είχε την ευγένεια να το αναφέρει στο email τους και να ζητήσει επίσης συγγνώμη για αυτό. Αυτό το email ήταν αρκετό για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη μου.
8. Κάντε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας
Για να εξασφαλίσετε την ευτυχία των πελατών σας, είναι σημαντικό να τους ευχαριστείτε. Μια μικρή επιπλέον προσπάθεια μπορεί όχι μόνο να φέρει ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπο του πελάτη σας, αλλά και να δημιουργήσει θετικά σχόλια από στόμα σε στόμα και έναν πιστό πελάτη για ολόκληρη τη ζωή του.
Συχνά οι εταιρείες συναντούν αιτήματα ή παράπονα που είναι αυθόρμητα. Παρόλα αυτά, συμμορφώνονται με τα αιτήματα με τους μοναδικούς τους τρόπους, χωρίς να απογοητεύουν ποτέ τους πιστούς πελάτες τους. Η Samsung έκανε το ίδιο όταν ένας 26χρονος πιστός θαυμαστής ζήτησε ένα δωρεάν Samsung Galaxy S III δωροδοκώντας την εταιρεία με εικόνα ενός δράκου που σχεδίασε. Η Samsung δημοσίευσε μια ειλικρινή απάντηση σχετικά με τις συνέπειες της προσφοράς μιας δωρεάν συσκευής Samsung και μια παρηγοριά με τη μορφή μιας φωτογραφίας του Shane Kangaroo.
Η Samsung θα μπορούσε να είχε αποφύγει το μήνυμα, αλλά αυτό δεν κάνουν οι καλές ομάδες εξυπηρέτησης πελατών! Έκαναν λίγη παραπάνω προσπάθειά για να εξηγήσουν γιατί δεν ήταν δυνατή μια δωρεάν διάθεση και επαίνεσαν τις προσπάθειες που έκανε ο χρήστης για να τους σχεδιάσει έναν δράκο. #Έπος.
Καθιστώντας πιο εύκολο για τους πελάτες να δουν τη δουλειά ή τα προϊόντα σας είναι ένας ισχυρός τρόπος να κάνετε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας. Αντί να στείλετε έναν κατάλογο σε PDF μέσω email (είναι τόσο εύκολο να χαθεί και είναι άβολο), τι λέτε να δημιουργήσετε ένα ιδιοποιημένο ιστότοπο με ένα ρολό προϊόντων; Είναι πιο εύκολο από ό,τι φαίνεται – για παράδειγμα, μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε έναν προσωποποιημένο κρυπτογραφημένο κατάλογο χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα διαχείρισης ψηφιακών πόρων.
9. Μπείτε στη θέση των πελατών σας
Οι απαιτήσεις των πελατών σας εξελίσσονται. Διαθέτουν μια πληθώρα πόρων για να καταναλώνουν πληροφορίες. Η παροχή οποιασδήποτε τυχαίας πληροφορίας θα τους αποτρέψει μόνο εναντίον σας. Όταν αντιμετωπίζετε ένα ερώτημα ή μια ανατροφοδότηση από έναν πελάτη, προσπαθήστε να σκεφτείτε από την οπτική γωνία του πελάτη.
Συχνά, αυτό που μπορεί να σας φαίνεται εύκολο να το κατανοήσετε μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο για τον πελάτη σας. Το να μπείτε στη θέση του πελάτη σας σάς βοηθά να κατανοήσετε τι θέλει, γιατί και πώς ο πελάτης σας. Όταν μπείτε στη θέση του πελάτη σας, καταλαβαίνετε το γιατί πίσω από τις αποφάσεις του – είτε πρόκειται για αγορά του προϊόντος σας είτε για εγγραφή είτε για διαγραφή ή για ύψωση κόκκινης σημαίας.
Όταν το Netflix αντιμετώπισε πρόβλημα λόγω της αλλαγής στα πακέτα τιμολόγησης αντί να προσφέρει μια ξεχωριστή υπηρεσία αποστολής DVD, η Qwikster πυροδότησε ένα κύμα δυστυχίας μεταξύ των χρηστών του. Οι πελάτες του Netflix ένιωσαν ότι δεν τους σεβάστηκαν, κάτι που η εταιρεία έσπευσε να αντιληφθεί. Μπαίνοντας στη θέση των πελατών του, το Netflix συνειδητοποίησε πόσο κακή ήταν η ιδέα των χωριστών συστημάτων χρέωσης. Το Netflix εγκατέλειψε το Qwikster και επέστρεψε στις διαφανείς βαθμίδες χρέωσης, αλλά χρειάστηκε να υποστεί μια απώλεια 800.000 πιστών μελών και πτώση στην τιμή της μετοχής. Ο CEO Reed Hastings συνέχισε να ζητά συγγνώμη ο ίδιος, βάζοντας ξανά το Netflix στο παιχνίδι.
10. Κάντε τους να αισθάνονται σημαντικοί
Δώστε στους πελάτες σας μια αίσθηση σημασίας. Όταν μια εταιρεία εκτιμά έναν πελάτη, ο πελάτης μένει αυτόματα με την εταιρεία στα καλά και στα κακά. Η αφοσίωση δεν συμβαίνει σε μια μέρα, αλλά όταν συμβαίνει, αυξάνει την πιθανότητα ενός πελάτη να αγοράσει κατά 5 φορές. Απαιτούνται προσπάθειες για να δημιουργηθεί μια αίσθηση εμπιστοσύνης και σημασίας που έλκει έναν πελάτη προς μια εταιρεία. Από το να ακούτε τους πελάτες σας και να ενεργείτε με βάση τα σχόλιά τους άμεσα, να θέσετε σε εφαρμογή ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών, για να στείλετε λίγη επιπλέον αγάπη – βάλτε τους πελάτες σας στο υψηλότερο βάθρο, όπως έκανε το Spotify αφού έλυσε ένα πρόβλημα για έναν από τους πελάτες του.
Το Spotify απάντησε γρήγορα όταν ένας πελάτης του Spotify επεσήμανε πώς τοποθετείται λανθασμένα ένα τραγούδι. Αφού έλυσε το πρόβλημα, προχώρησε και μοιράστηκε την Ορχήστρα των Pink Panther’s Ambros Seelos ως ευχαριστώ. Τι καλύτερος τρόπος να κάνεις έναν λάτρη της μουσικής να νιώσει καλά από την ίδια τη μουσική;
Συμπέρασμα
Οι πελάτες σας θέλουν να ακούτε και να είστε προνοητικοί. Ενσωματώστε αυτούς τους δύο χρυσούς κανόνες στη στρατηγική της ομάδας σας για την ευτυχία πελατών και δείτε πώς θέλουν οι πελάτες σας να επιστρέψουν οργανικά – όχι επειδή επιδίωξατε αλλά επειδή τους κάνατε να ερωτευτούν την εταιρεία σας. Η ευτυχία των πελατών είναι πολύ πιο συναισθηματική από ό,τι οι άνθρωποι θέλουν να παραδεχτούν. Ζούμε σε έναν κόσμο στιγμιαίας ικανοποίησης. Γι’ αυτό να δείχνετε ενσυναίσθηση και να δημιουργήσετε μια μοναδική εμπειρία πελάτη με αυτές τις 10 εντολές.
Boost happiness with a customer portal
Empower your customers to solve problems on their own. Not only will you increase their satisfaction by providing instant problem resolution, but you’ll also decrease ticket loads.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο