10 καλύτεροι τρόποι για να ενισχύσετε την ευτυχία των πελατών

10 καλύτεροι τρόποι για να ενισχύσετε την ευτυχία των πελατών

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Τελευταία τροποποίηση την September 10, 2022 σε 2:01 pm

Δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να επηρεάσει τη φήμη μιας εταιρείας τόσο άσχημα όσο η κακή εξυπηρέτηση πελατών. Είτε πρόκειται για την υποβολή του ζητήματός σας πολλές φορές είτε για την ανάγκη να μιλήσετε με πολλούς αντιπροσώπους για το ίδιο θέμα είτε για ένα ανίκανο bot που δίνει άσχετες απαντήσεις – η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι εξαιρετικά απογοητευτική.

Το να κρατάτε τους πελάτες σας ευχαριστημένους δεν είναι πυρηνική φυσική, αλλά ένας απλός συνδυασμός του σωστού είδους λέξεων, τόνου και στάσης. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσω 10 απλές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε ευλαβικά για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι σε όλο τον κύκλο ζωής τους.

10 καλύτεροι τρόποι για να ενισχύσετε την ευτυχία των πελατών

Λίγη επιπλέον βοήθεια και καλά λόγια μπορούν να κάνουν τους πελάτες σας χαρούμενους και να μιλούν θετικά για την εταιρεία σας κάθε φορά. Δεν είναι δύσκολο να γίνει, αν και πολλές εταιρείες χάνουν τις μικρές λεπτομέρειες. Δεν έχει να κάνει πάντα με την «επίλυση ζητημάτων» όταν πρόκειται για την ευτυχία των πελατών. Οι μακροπρόθεσμοι πελάτες δεν επιστρέφουν σε μια εταιρεία μόνο επειδή έχει επιλύσει ένα πρόβλημα γρήγορα. Είναι βαθιά ριζωμένο στη σύνδεση που δημιουργεί μια εταιρεία με τους πελάτες της σε κάθε αλληλεπίδραση επωνυμίας-πελάτη. Μερικές φορές πρόκειται για την κατανόηση που δείχνει μια εταιρεία, κάτι σαν αυτό που έκανε κάποτε το Ξενοδοχείο Gaylord Opryland.

Μια τακτική πελάτισσα, η Christina McMenemy, γοητευόταν από τον ήχο «σπα» του ξυπνητηριού του δωματίου κάθε φορά που έμενε στο θέρετρο. Προσπάθησε να βρει το ίδιο ρολόι για τρία χρόνια, αλλά κανένα ξυπνητήρι δεν είχε τον ήχο «σπα». Καθώς κόντευε να εγκαταλείψει την αναζήτησή της, έστειλε tweet στο ξενοδοχείο ρωτώντας πού θα μπορούσε να βρει ένα τέτοιο ρολόι σε ένα από τα ταξίδια της στο ίδιο ξενοδοχείο. Το ξενοδοχείο απάντησε ευγενικά στα tweets της.

Συζήτηση στο Facebook για ξενοδοχεία Opryland

Αλλά δεν είναι αυτή η ιστορία. Όταν επέστρεψε στο δωμάτιό της, βρήκε όχι ένα αλλά δύο ξυπνητήρια με μια εξατομικευμένη σημείωση για εκείνη:

Δώρο ξυπνητήρι από το ξενοδοχείο Opryland για πελάτη

Το Opryland Hotel όχι μόνο κέρδισε έναν πιστό πελάτη αλλά και πολλούς άλλους που άκουσαν στη συνέχεια την ιστορία.

Βλέπετε, η ευτυχία των πελατών αφορά την καλοσύνη, τη συμπόνια και την προθυμία να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες θα έχουν μια εμπειρία που θα θυμούνται πάντα. Εδώ είναι 10 καταπληκτικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό.

1. Γνωρίστε το προϊόν σας από μέσα προς τα έξω

Ο Johnny Schillereff, ο ιδρυτής του Element, χρησιμοποίησε ένα καταπληκτικό παράδειγμα στρώματος που αγόρασε κάποτε, αλλά το θέμα ήταν ότι δεν είχε λαβή στο πλάι για να το μεταφέρει. Μετά από αυτό, αποκωδικοποίησε ότι ίσως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας στρωμάτων δεν χρειάστηκε ποτέ να κουβαλήσει ένα, και πιθανώς γι’ αυτό λείπει αυτό το χαρακτηριστικό. Αυτό δεν ισχύει μόνο για έναν επιχειρηματία αλλά για όλους όσους αντιμετωπίζουν πελάτες καθημερινά. Εάν δεν γνωρίζετε για το προϊόν σας, τα βοηθητικά του προγράμματα, τις δυνατότητές του και τα σημεία υστέρησης, δεν μπορείτε ποτέ να καθοδηγήσετε σωστά έναν πελάτη. Για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να έχουν μια ομαλή εμπειρία με την εταιρεία σας, πρέπει να γνωρίζετε όλα όσα προσφέρει (και δεν προσφέρει).

2. Εξασφαλίστε γρήγορη απάντηση σε όλα τα ερωτήματα των πελατών

Υπάρχουν πολλά κανάλια μέσω των οποίων οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας – μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπος, email – για την ακρίβεια. Αυτό που περιμένουν είναι μια γρήγορη απάντηση. Μπορεί να έχουν ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν σας, να έχουν ένα παράπονο ή ίσως να χρειάζονται βοήθεια για τη ρύθμιση. Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα είναι επίσης ένας τρόπος για τη δημιουργία σχέσεων και τη συγκέντρωση πληροφοριών πελατών. Στην περίπτωση του Twitter, μπορείτε να εκχωρήσετε αυτόματα αυτά τα ερωτήματα στην ομάδα υποστήριξης πελατών σας συνδέοντας το Twitter σας να το χειρίζεται ένα εργαλείο όπως το Salesforce. Οι πελάτες εκτιμούν τις εταιρείες που ανταποκρίνονται γρήγορα. Σύμφωνα με το 2020 SproutSocial Index, περίπου το 40% των πελατών αναμένουν από μια εταιρεία να απαντήσει σε μία ώρα στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 79% αναμένει απάντηση εντός χρονοδιαγράμματος 24 ωρών. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλά καινοτόμα gadget. Συνεχίζετε να λαμβάνετε πολλές ερωτήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, τις λεπτομέρειες τιμών, τις δυνατότητες των gadget κ.λπ. Για να διασφαλίσετε γρήγορη απόκριση, μπορείτε να ενσωματώσετε την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας με ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και να αυτοματοποιήσετε το όλο θέμα. Εάν διαχειρίζεστε το κατάστημά σας στο Shopify, μπορείτε να ενσωματώσετε το Shopify με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για να αυτοματοποιήσετε τις αρχικές απαντήσεις για όλα τα βασικά ερωτήματα. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο βλέπουμε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τόσες πολλές εταιρείες ειδικά για υποστήριξη.

Λογαριασμός Salesforce στο Twitter

3. Διδάξτε στους πελάτες πώς να λύνουν ζητήματα

Σήμερα, οι πελάτες έχουν ενδυναμωθεί. Προτιμούν να λύσουν το πρόβλημά τους μόνοι τους (με λίγη βοήθεια) αντί να ανοίξουν μια καρτέλα ή να μιλήσουν με ένα bot, εκτός εάν είναι απαραίτητο. Ως εταιρεία, μπορείτε να σχεδιάσετε στρατηγικές για να ενδυναμώσετε τους πελάτες σας να λύνουν τα προβλήματά τους εύκολα χωρίς να περιμένετε από ένα άτομο υποστήριξης. Αυτό όχι μόνο μειώνει την τριβή εταιρείας-πελάτη, αλλά δίνει επίσης μια αίσθηση ολοκλήρωσης στους πελάτες σας. Έχει να κάνει με το να ξέρεις πώς να συμπεριφέρεσαι στους πελάτες σου. Για παράδειγμα, το Spotify που πρωτοστάτησε στη “ροή τραγουδιών”, επικοινωνεί με τους πελάτες του αποκλειστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαθέτει ένα ειδικό κανάλι υποστήριξης με συγκεκριμένες οδηγίες για κάθε πελάτη που αναζητά βοήθεια. Ελέγξτε το βιογραφικό τους.

Λογαριασμός Spotify στο Twitter

Αυτή η λεπτομέρεια το κάνει πιο απλό για τους πελάτες και επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης για την ομάδα υποστήριξης.

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος είναι να δημιουργήσετε μια σύνθετη γνωσιακή βάση που να περιλαμβάνει όλα τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν απλώς να πληκτρολογήσουν λέξεις-κλειδιά και να λάβουν το έγγραφο βοήθειας που απαιτείται. Για παράδειγμα, εάν είστε νέος στο Automate.io, μια πλατφόρμα ενσωμάτωσης χωρίς κώδικα τρίτου μέρους και χρειάζεστε βοήθεια για οποιοδήποτε ζήτημα για οποιαδήποτε συγκεκριμένη εφαρμογή, μπορείτε γρήγορα να διαβάσετε το έγγραφο βοήθειάς τους και να το κάνετε μόνοι σας.

4. Εξατομικεύστε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας

Διάφοροι πελάτες έχουν διάφορα ερωτήματα και ζητήματα. Εναπόκειται σε εσάς να παρέχετε εξατομικευμένες και προσαροσμένες αλληλεπιδράσεις με κάθε πελάτη σας. Για παράδειγμα, η χειρονομία του Opryland Hotel για τον πελάτη του που αναζητά ένα συγκεκριμένο ξυπνητήρι είναι ένα κλασικό παράδειγμα εξατομικευμένης αλληλεπίδρασης. Αν πρέπει να κατηγοριοποιήσω, εδώ είναι μερικοί τύποι πελατών για τους οποίους πρέπει να προετοιμαστείτε.

  • Ανυπόμονος πελάτης – Μερικές φορές οι καταστάσεις μπορεί να στραφούν εναντίον σας, πράγμα που σημαίνει ότι ένας πελάτης πρέπει να περιμένει περισσότερο από το συνηθισμένο. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ζητήσετε συγγνώμη πρώτα και στην καλύτερη περίπτωση να εξηγήσετε τι προκάλεσε την καθυστέρηση.
  • Αναποφασιστικός πελάτης – Μπορεί να συναντήσετε έναν πελάτη που σχεδόν κάνει κλικ στο κουμπί “αγορά”, αλλά μετά δεν το κάνει επειδή δεν είναι σίγουρος για τις επιλογές. Για να βοηθήσετε, πρέπει να προσπαθήσετε να εκφράσετε προφορικά την ανησυχία τους – τι τους εμποδίζει, και στη συνέχεια να προσφέρετε μια καλύτερη επιλογή που θα λειτουργήσει.
  • Αόριστος πελάτης – Μην ανησυχείτε αν συναντήσετε έναν πελάτη που ξέρει τι θέλει αλλά δεν είναι σίγουρος πώς να το εκφράσει. Αυτή είναι μια δύσκολη κατάσταση, αλλά πρέπει να κάνετε ερωτήσεις για να έχετε σαφήνεια. Ερωτήσεις όπως “Συγγνώμη, αλλά θα χρειαστούμε μερικές περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό”. Κάντε συγκεκριμένες ερωτήσεις, εάν χρειάζεται.
  • Δυσαρεστημένος πελάτης – Όταν ο πελάτης σας δεν είναι ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες ή το προϊόν σας, θα είναι σαν κόκκινο πανί. Και πάλι, ζητήστε συγγνώμη για την κατάσταση και προσπαθήστε να επιλύσετε το πρόβλημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
  • Άγνωστο ερώτημα – Μπορεί να συναντήσετε ένα ερώτημα ή ένα ζήτημα πελάτη για το οποίο δεν γνωρίζετε απάντηση. Η καλύτερη επιλογή είναι να ενημερώσετε τον πελάτη ότι θα το εξετάσετε, θα ερευνήσετε και στη συνέχεια θα το επιστρέψετε ή θα το μεταφέρετε σε κάποιον που είναι πιο ικανός να το χειριστεί.

5. Επιλέξτε το σωστό είδος λέξεων και τόνου

Η γλώσσα και ο τόνος παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εξυπηρέτηση πελατών. Είτε αντιμετωπίζετε έναν θυμωμένο πελάτη είτε έχετε κάνει πραγματικά κάποιο λάθος, η χρήση των σωστών λέξεων και με τον σωστό τόνο είναι το κλειδί σας για να διορθώσετε τα πράγματα!

Για παράδειγμα, η Skyscanner, μια διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων, μπήκε στο στόχαστρο για ένα πραγματικό λάθος. Προφανώς, ένας χρήστης του Skyscanner, ο James Lloyd, επεσήμανε ένα σφάλμα καθυστέρησης 47 ετών σε μια από τις αναρτήσεις του Skyscanner στο Facebook.

Συνομιλία στο Facebook του Skyscanner

Αντί απλώς να το διαγράψει, η υπεύθυνη κοινωνικής δικτύωσης, Jen, παραδέχτηκε προσωπικά το λάθος, αλλά πρόσφερε και μερικές γρήγορες ιδέες για να περάσουν το χρόνο τους.

Απάντηση του Skyscanner Jen

Η Jen έκανε μια άμεση αίσθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την εκπληκτική (και ξεκαρδιστική) απάντησή της καθώς και με την παραδοχή του λάθους. Τόσο πολύ που ένας άλλος χρήστης παραδέχτηκε ότι δοκίμασε το Skyscanner ακριβώς γι’ αυτό. Για άλλη μια φορά, η Jen δεν το άφησε έτσι.

Παρακολούθηση της Skyscanner Jen

Το χιούμορ δεν είναι κακό όταν χρησιμοποιείται με τον σωστό τρόπο. Χάρη στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι εταιρείες είναι πλέον διαθέσιμες 24/7 για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Και το κάνουν με μια χροιά χιούμορ, πολλή αγάπη και ενσυναίσθηση για τους πελάτες τους. Η εξυπηρέτηση πελατών έγινε σωστά!

6. Μιλήστε τη γλώσσα των πελατών σας

Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για τη διασφάλιση της ευτυχίας των πελατών εκτός από το να μιλάτε στη γλώσσα των πελατών σας. Κάνοντας αυτό, οι εταιρείες δημιουργούν μια σύνδεση με τους πελάτες τους. Εδώ, οι εταιρείες δεν κάνουν μάρκετινγκ σε άλλες επιχειρήσεις ή πελάτες που πληρώνουν, αλλά σε ανθρώπους – ανθρώπους με πραγματικά συναισθήματα και αισθήματα. Μια εταιρεία που το κάνει εκπληκτικά είναι το Slack, ένα εργαλείο συνεργασίας που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Εκτός από την σύνδεση μελών της ομάδας εικονικά, το Slack ως εταιρεία είναι πολύ καλό στη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες του. Ένας ολόκληρος οργανισμός μπορεί να χρησιμοποιεί το Slack, αλλά το μήνυμά του δεν είναι ποτέ αφιερωμένο στα στελέχη ή στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων. Απευθύνεται σε όλους εκείνους τους επαγγελματίες που χρησιμοποιούν το Slack σε καθημερινή βάση. Μιλάει σε μια γλώσσα με την οποία μπορούν να σχετίζονται όλοι οι επαγγελματίες. Εκτελούν ένα @SlackLoveTweets που ενισχύει τη φωνή όλων των χρηστών του Slack. Το ιστολόγιό τους έχει αναρτήσεις που εστιάζουν σε άτομα που χρησιμοποιούν το Slack. Για παράδειγμα, ελέγξτε αυτό το κομμάτι – Κόπωση σε βιντεοδιάσκεψη; Δεν είσαι μόνος. Έχει έναν ενσυναισθητικό τόνο που είναι τόσο γνήσιος, αληθινός και οικείος.

Αν δεν με πιστεύετε, δείτε αυτό το στολίδι που δείχνει πώς μιλάει το Slack για τους χρήστες του.

Το Slack είναι ένα κλασικό παράδειγμα ομιλίας στη γλώσσα των πελατών τους σε όλες τις πλατφόρμες – από κοινωνικά κανάλια μέχρι ιστολόγια και ιστότοπους.

7. Να είστε διαφανείς με τους πελάτες σας

Η διαφάνεια μεταβαίνει σε εμπιστοσύνη. Στην πραγματικότητα, οι αναφορές αναφέρουν ότι το 75% των πελατών επιλέγουν μια εταιρεία επειδή η εταιρεία είναι διαφανής. Αυτό μπορεί να γίνει είτε συνδέοντας τον πελάτη σας σε ένα νήμα email για να δείξετε πώς επιλύεται το πρόβλημα βήμα προς βήμα είτε με την εκτέλεση διαφημιστικών καμπανιών που μιλούν πολύ για την αυθεντικότητα μιας εταιρείας. Από το να παραδέχεστε ένα λάθος όπως έκανε η Jen από το Skyscanner μέχρι να ζητήσετε συγγνώμη για την ταλαιπωρία, η διαφάνεια σχετικά με την όλη κατάσταση βοηθάει στο να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Όταν οι εταιρείες δίνουν μια γνήσια εξήγηση και ζητούν συγγνώμη, κερδίζει συναισθηματικά τους χρήστες. Όταν ζήτησα να συμμετάσχω στο CoMention, μια κοινότητα συγγραφέων, έπρεπε να περιμένω περισσότερες από τις εν λόγω 24 ώρες για να εγκριθεί από τους συντονιστές. Το CoMention είχε την ευγένεια να το αναφέρει αυτό στο email του και επίσης να ζητήσει συγγνώμη για αυτό. Αυτό το email ήταν αρκετό για να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη μου.

Μάθετε τη γλώσσα του πελάτη

8. Κάντε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας

Η χαρά των πελατών σας είναι το εχέγγυο σας για να εξασφαλίσετε την ευτυχία των πελατών. Λίγη επιπλέον προσπάθεια δεν μπορεί απλώς να χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο του πελάτη σας, αλλά και να ανοίξει τον δρόμο για θετικό αντίκτυπο και να γίνει πιστός πελάτης για μια ζωή.

Συχνά οι εταιρείες συναντούν αιτήματα ή παράπονα που είναι απροσδόκητα. Παρόλα αυτά, συμμορφώνονται με τα αιτήματα με τους μοναδικούς τους τρόπους, χωρίς να απογοητεύουν ποτέ τους πιστούς πελάτες τους. Η Samsung έκανε το ίδιο όταν ένας 26χρονος πιστός θαυμαστής ζήτησε ένα δωρεάν Samsung Galaxy S III δωροδοκώντας την εταιρεία με εικόνα ενός δράκου που σχεδίασε. Η Samsung δημοσίευσε μια ειλικρινή απάντηση σχετικά με τις συνέπειες της προσφοράς μιας δωρεάν συσκευής Samsung και μια παρηγοριά με τη μορφή μιας φωτογραφίας του Shane Kangaroo.

Λογαριασμός Samsung στο Facebook

Η Samsung θα μπορούσε να είχε αποφύγει το μήνυμα, αλλά δεν κάνουν αυτό οι καλές ομάδες εξυπηρέτησης πελατών! Έκαναν το κάτι παραπάνω στην προσπάθειά τους να εξηγήσουν γιατί δεν ήταν δυνατό ένα δωρεάν δώρο και επαίνεσαν τις προσπάθειες που έκανε ο χρήστης για να τους σχεδιάσει έναν δράκο. #Έπος.

Το να διευκολύνετε τους πελάτες να δουν την εργασία ή τα προϊόντα σας είναι ένας άλλος ισχυρός τρόπος για να κάνετε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες σας. Αντί να στείλετε έναν κατάλογο σε PDF μέσω email (είναι τόσο εύκολο να το χάσετε και δεν σας βολεύει), τι θα λέγατε να δημιουργήσετε έναν επώνυμο ιστότοπο με μια σειρά προϊόντων; Είναι πιο εύκολο από όσο φαίνεται – για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ακόμη και έναν εξατομικευμένο κρυπτογραφημένο κατάλογο χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα διαχείρισης ψηφιακών στοιχείων.

Οθόνη διαχειριστή Pics.io

9. Μπείτε στα παπούτσια των πελατών σας

Οι απαιτήσεις των πελατών σας εξελίσσονται. Έχουν μια γκάμα πόρων για την κατανάλωση πληροφοριών. Η τροφοδοσία τους με τυχαίες πληροφορίες θα τους στρέψει μόνο εναντίον σας. Όταν ασχολείστε με ένα ερώτημα ή ένα σχόλιο πελάτη, προσπαθήστε να σκεφτείτε από τη σκοπιά του πελάτη.

Συχνά, αυτό που μπορεί να σας φαίνεται εύκολο να το κατανοήσετε μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο για τον πελάτη σας. Το να μπείτε στη θέση του πελάτη σας σάς βοηθά να κατανοήσετε τι θέλει ο πελάτης σας, γιατί και πώς. Όταν μπείτε στη θέση του πελάτη σας, καταλαβαίνετε το γιατί πίσω από τις αποφάσεις τους – είτε πρόκειται να αγοράσουν το προϊόν σας είτε να εγγραφείτε είτε να διαγραφείτε ή να σηκώσετε μια κόκκινη σημαία.

Όταν το Netflix αντιμετώπισε έξαρση λόγω της αλλαγής στα σχέδια τιμολόγησης αντί να προσφέρει μια ξεχωριστή υπηρεσία αποστολής DVD, το Qwikster προκάλεσε ένα κύμα δυστυχίας μεταξύ της χρήστες. Οι πελάτες του Netflix ένιωσαν ότι δεν τους σεβάστηκαν, κάτι που η εταιρεία το αντιλήφθηκε άμεσα. Μπαίνοντας στα παπούτσια των πελατών του, το Netflix συνειδητοποίησε πόσο κακή ήταν η ιδέα των χωριστών συστημάτων χρέωσης. Το Netflix εγκατέλειψε το Qwikster και επέστρεψε στις διαφανείς βαθμίδες χρέωσης, αλλά χρειάστηκε να υποστεί μια απώλεια 800.000 πιστών μελών και πτώση στην τιμή της μετοχής. Ο CEO Reed Hastings συνέχισε ζητώντας συγγνώμη για αυτό, βάζοντας ξανά το Netflix στο παιχνίδι.

Άρθρο του Reed Hasting

10. Κάντε τους να νιώθουν σημαντικοί

Δώστε στους πελάτες σας μια αίσθηση σημασίας. Όταν μια εταιρεία εκτιμά έναν πελάτη, ο πελάτης μένει αυτόματα με την εταιρεία στα καλά και στα κακά. Η αφοσίωση δεν συμβαίνει σε μια μέρα, αλλά όταν συμβαίνει, αυξάνει την πιθανότητα ενός πελάτη να αγοράσει κατά 5 φορές. Απαιτούνται προσπάθειες για να δημιουργηθεί μια αίσθηση εμπιστοσύνης και σημασίας που έλκει τον πελάτη προς μια εταιρεία. Από το να ακούτε τους πελάτες σας και να ενεργείτε με βάση τα σχόλιά τους άμεσα, να θέτετε σε εφαρμογή ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών μέχρι να στείλετε λίγη επιπλέον αγάπη – βάλτε τους πελάτες σας στο υψηλότερο βάθρο, όπως έκανε το Spotify αφού έλυσε ένα πρόβλημα για έναν από τους πελάτες του .

Spotify συνομιλία Twitter με πελάτες

Το Spotify έσπευσε να σημειώσει όταν ένας πελάτης του Spotify επεσήμανε πώς τοποθετείται λανθασμένα ένα τραγούδι. Αφού έλυσε το πρόβλημα, προχώρησε και μοιράστηκε την Ορχήστρα των Pink Panther’s Ambros Seelos ως ευχαριστία. Τι καλύτερος τρόπος να κάνεις έναν λάτρη της μουσικής να νιώσει καλά από την ίδια τη μουσική;

Συμπερασματικά

Οι πελάτες σας θέλουν να ακούτε και να είστε προνοητικοί. Ενσωματώστε αυτούς τους δύο χρυσούς κανόνες στη στρατηγική της ομάδας σας για την ευτυχία πελατών και δείτε πώς θέλουν οι πελάτες σας να επιστρέψουν οργανικά – όχι επειδή το επιδίωξατε αλλά επειδή τους κάνατε να ερωτευτούν την εταιρεία σας. Η ευτυχία των πελατών είναι πολύ πιο συναισθηματική από ό,τι οι άνθρωποι θέλουν να παραδεχτούν. Ζούμε σε έναν κόσμο στιγμιαίας ικανοποίησης. Γι’ αυτό να είστε συμπονετικοί και να δημιουργήσετε μια μοναδική εμπειρία πελάτη με αυτές τις 10 εντολές.

Boost happiness with a customer portal

Empower your customers to solve problems on their own. Not only will you increase their satisfaction by providing instant problem resolution, but you’ll also decrease ticket loads.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.