Αποτρέψτε την εργασία πολλών Αντιπροσώπων στην ίδια Καρτέλα. Το LiveAgent δείχνει ποιος βλέπει μια καρτέλα και ποιος απαντά σε αυτήν.

Το LiveAgent εμφανίζει:
- Ποιος βλέπει μια καρτέλα
- Ποιος απαντάει σε μια καρτέλα
Η λειτουργία Ανίχνευση Σύγκρουσης Αντιπροσώπων αποτελεί ουσιαστικό και ισχυρό μέρος του λογισμικού καρτελών υποστήριξης του LiveAgent. Δεν θα χρειαστεί ποτέ να ανησυχείτε για την αποστολή επαναλαμβανόμενης απάντησης. Δουλεύοντας με τον αλγόριθμο Για Επίλυση, η ανίχνευση σύγκρουσης διασφαλίζει ότι οι αντιπρόσωποι δεν ανοίγουν κάποια καρτέλα στην οποία έχει ήδη γίνει επεξεργασία.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και πολλές γλώσσες υποστήριξης. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και σεμινάρια. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα widgets στη γλώσσα σας και να λάβετε έκπτωση στον λογαριασμό cloud της LiveAgent αν βοηθήσετε στη μετάφραση μιας νέας γλώσσας.
The importance of good customer service is emphasized in this text, with the use of card systems and free software options. The principles of customer service are outlined, including speed, honesty, and accessibility. The text also discusses the value of developing skills for incoming calls and using reliable communication software. The concept of live chat is introduced as a real-time communication tool for website visitors to talk to customer support representatives.
LiveAgent προσφέρει φόρμες επικοινωνίας και υβριδική ροή καρτελών για εύκολη επικοινωνία και δημιουργία πελατών. Επίσης, προσφέρει hosted τηλεφωνικό κέντρο για διαχείριση κλήσεων και άλλες επιλογές. Μέσα από το λογισμικό, οι αναφορές αντιπροσώπων μπορούν να εξαχθούν στο σύνολο των αλληλεπιδράσεων και ανά χρονικό διάστημα.
Η εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί τόσο κοινωνικές όσο και τεχνικές δεξιότητες. Ένα εικονικό πρόγραμμα αντιπροσώπου μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και την κοινή χρήση καρτελών επιτρέπει τη γρήγορη μεταφορά μεταξύ εκπροσώπων. Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης email, ενώ η Βαθμολογία Πρόβλεψης Ικανοποίησης μετρά την ικανοποίηση των πελατών. Η χρήση εικονικών αντιπροσώπων επιτρέπει την αντιμετώπιση προβλημάτων και βελτιώνει τις δραστηριότητες.