Fortune 3 integration
Partner website
Μάθετε Περισσότερα
Partner Privacy Policy
Fortune 3 Πολιτική Απορρήτου
Για να τοποθετήσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον Fortune 3 ιστότοπό σας, παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που παρατίθενται πιο κάτω.
- Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε ένα νέο κουμπί συνομιλίας στο πάνελ του LiveAgent. Αντιγράψτε τον κώδικα HTML (Ctrl+C) στο πρόχειρο.
- Μεταβείτε στη διαχείριση καταστήματος του Fortune 3 και επιλέξτε Σχεδιασμός Ιστοτόπου > Εμφάνιση Ιστοτόπου & στιλ > Επεξεργασία Προτύπου > Προβολή πηγής > επικολλήστε τον κώδικα του κουμπιού συνομιλίας (Ctrl + V) ακριβώς πάνω από την
- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του καταστήματός σας, ανανεώστε τη και το κουμπί συνομιλίας σας είναι έτοιμο.
Γιατί το Fortune 3;
Ξεκινήστε να δημιουργείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με την κορυφαία και πιο σύγχρονη πλατφόρμα. Το λογισμικό κατασκευής ιστοτόπων ηλεκτρονικού εμπορίου και καλαθιού αγορών Fortune3 και σας προσφέρει τις καλύτερες λύσεις για να πουλήσετε τα προϊόντα σας online από το ιδιόκτητο και αποκλειστικό κατάστημά σας.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η ενσωμάτωση του LiveAgent στο Forune3 σας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στο Forune3 κατάστημά σας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου;
Το λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου είναι απλά ένας δημιουργός online καταστημάτων. Με προκατασκευασμένα πρότυπα, μπορείτε να δημιουργήσετε και να έχετε υπό την κυριότητά σας ένα online ηλεκτρονικό κατάστημα σε λίγα λεπτά. Υπάρχουν διαφορετικά είδη λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως τα Magento, Shopify, ή το Fortune 3.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το LiveAgent στο Fortune 3;
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent 2. Δημιουργήστε/Προσαρμόστε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας 3. Αντιγράψτε τον κώδικα HTML 4. Επικολλήστε τον στη διαχείριση καταστήματος του Fortune 3 (Σχεδιασμός Ιστοτόπου - Εμφάνιση ιστοτόπου & Στιλ - Επεξεργασία προτύπου - Προβολή πηγής - Επικόλληση κωδικού - Αποθήκευση
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;
The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.
Οι εταιρείες Ensomatoseis, Zlava Dna και TeleCube χρησιμοποιούν το LiveAgent για την εξυπηρέτηση πελατών και βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου. Η ενσωμάτωση εργαλείου Zoiper με το LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει γρήγορη εγκατάσταση και εύκολη χρήση με ενεργή συνδρομή στην TeleCube. Η Ensomatoseis είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Κεντρική Ευρώπη με καλή εμπειρία χρήστη, τιμή και υλοποίηση σύμφωνα με τον επιμελητή.
Λογισμικό Helpdesk για τη βιομηχανία Λογιστικής & Νομικών
LiveAgent software can help the accounting and legal industries to expedite and become more efficient in customer service requests. The software allows for better understanding and management of customer interactions, resulting in better customer service and experience. The use of LiveAgent can save time and increase revenue for these industries.