Συνεργάτης
Η Monema παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνίας σε εταιρείες από το 2008, με εξειδίκευση σε εικονικά PBX και τηλεφωνικά κέντρα, και είναι εξουσιοδοτημένος χειριστής από την CMT με 100% ισπανικό κεφάλαιο. Διαθέτοντας ιδιόκτητη τεχνολογία, η Monema προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε πελάτη, με δέσμευση στην ποιότητα. Η ικανοποίηση των πελατών της διασφαλίζει ότι η Monema θα συνεχίσει να είναι μια από τις καλύτερες εταιρείες τηλεφωνίας στην Ισπανία, έχοντας κερδίσει τη φήμη για την εξατομικευμένη προσοχή που τους παρέχει. Με έμφαση στην πρόβλεψη και την κάλυψη των αναγκών των πελατών, η Monema προσπαθεί να διασφαλίζει ότι οι χρήστες της είναι πάντα ικανοποιημένοι.
Το εικονικό PBX της Monema προσφέρει στους χρήστες έναν αποτελεσματικό και οικονομικό τρόπο διαχείρισης τόσο των προσωπικών όσο και των επαγγελματικών τους κλήσεων από μία κινητή συσκευή. Όλες οι λειτουργίες που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία Monema, καθώς και η διαισθητική διαχείριση εφαρμογών ή Πίνακα Ελέγχου, παρέχονται χωρίς επιπλέον κόστος. Επιπλέον, οι χρήστες επωφελούνται από την κορυφαία στον κλάδο εξυπηρέτηση πελατών για την αρχική διαμόρφωση και τις μελλοντικές προσαρμογές.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το LiveAgent και η Monema είναι πλέον συνεργάτες, γεγονός που έκανε την ενσωμάτωση του Monema πιο εύκολη από ποτέ. Το LiveAgent δεν κάνει πρόσθετες χρεώσεις για τη σύνδεση του αριθμού VoIP της Monema με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Εάν ενδιαφέρεστε να συνδέσετε τη Monema με το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent, απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ακολουθήστε τις οδηγίες.
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
2. Μεταβείτε στους Αριθμούς

3. Αναζητήστε το Monema

4. Κάντε κλικ στη προσθήκη
5. Εισάγετε τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια

Κόστος ενσωμάτωσης του Monema:
Εάν έχετε συνδρομή στο LiveAgent, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Ωστόσο, η Monema χρεώνει τις υπηρεσίες της αφού η εταιρεία λειτουργεί ξεχωριστά.
Τα οφέλη του Monema
- Άμεση εγκατάσταση
- Προσαρμοσμένη εστίαση
- Υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις σας
- Καμία μακροπρόθεσμη δέσμευση
- Χρεώσεις με βάση τη χρήση ανά δευτερόλεπτο, χωρίς τέλη ρύθμισης κλήσεων
- Ελάχιστη αρχική επένδυση, με δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης
- Πρόσβαση σε αριθμούς τηλεφώνου στην Ισπανία.
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε το βίντεο παρακάτω.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Monema integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η Monema;
Η Monema παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνίας σε εταιρείες από το 2008, με εξειδίκευση σε εικονικά PBX και τηλεφωνικά κέντρα και είναι εξουσιοδοτημένος χειριστής από την CMT με 100% ισπανικό κεφάλαιο.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της Monema με το LiveAgent;
Το LiveAgent συνεργάζεται με τη Monema. Έτσι, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι η Monema χρεώνει για τις υπηρεσίες της.
Πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε έναν αριθμό VoIP Monema μέσα στο LiveAgent;
Απλώς μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Κλήση > Αριθμοί > Monema. Προσθέστε τον αριθμό VoIP και χρησιμοποιήστε τον αμέσως.
Η Netelip είναι μια εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών σε διάφορους κλάδους και περιοχές, εστιάζοντας στις ισπανόφωνες ΜΜΕ. Διαθέτει ένα σύγχρονο δίκτυο φωνητικών υπηρεσιών και προσφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως εικονικό PBX, εικονικούς αριθμούς και τηλεφωνικό κέντρο με ενσωματωμένο CRM. Η εταιρεία βοηθά τις επιχειρήσεις να παραμείνουν ενημερωμένες με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και να μεταβαίνουν από τις αναλογικές στις ψηφιακές επικοινωνίες. Η Netelip και το LiveAgent έχουν συνεργασία και η ενσωμάτωση του Netelip με το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent είναι εύκολη και δωρεάν.
Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Η τοποθέτηση πλαισίου συνομιλίας βελτιώνει την υπηρεσία, ενώ η έρευνα είναι απαραίτητη για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Τα τηλεφωνικά κέντρα χωρίζονται σε εισερχόμενα και εξερχόμενα και απαιτείται η κατάλληλη επιλογή λύσης. Προσφέρονται ικανοποιητικές λύσεις λογισμικού για εξυπηρέτηση πελατών, όπως VoIP και διαχείριση email. Η εκπαίδευση, το γλωσσάρι και η ακαδημία είναι επίσης διαθέσιμα. Η μέγιστη προτεραιότητα είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας των αντιπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου. Εξακολουθεί να είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τις διαφορές μεταξύ των εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων για να επιλέξουμε την κατάλληλη λύση.
Η εταιρεία προσφέρει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και άλλα εργαλεία διαχείρισης πελατών. Περιλαμβάνει επίσης εκπαιδευτικά εργαλεία και προγράμματα συνεργασίας. Η εταιρεία έχει σημαντικούς πελάτες σε διάφορους τομείς και προσφέρει διάφορες λύσεις και υποστήριξη πελατών. Επικοινωνήστε με την εταιρεία για δοκιμαστικό.
Πρότυπα σενάρια τηλεφωνικού κέντρου που δημιουργούν ισχυρές σχέσεις πελατών
The given text provides advice for phone center scenarios, including suggested phrases to use. The writer recommends covering the basics before embellishing with stronger language. The use of LiveAgent is promoted as a help desk solution with a free trial available.