Συνεργάτης
Το Magenta είναι ένας ολοκληρωμένος πάροχος επιχειρηματικών λύσεων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Αυστρία. Η εταιρεία λειτουργεί από το 1996 και βελτιώνεται καθημερινά με ένα στόχο στο μυαλό, ικανοποιημένους πελάτες. Δεδομένου ότι το Magenta παρέχει επίσης υπηρεσίες VoIP, το LiveAgent συνεργάστηκε με την εταιρεία για να παρέχει εύκολη ενσωμάτωση VoIP.

Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του Magenta στο LiveAgent;
Το LiveAgent παρέχει δωρεάν ενσωμάτωση του Magenta. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι το Magenta χρεώνει για τις υπηρεσίες του ξεχωριστά.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Magenta στο LiveAgent;
1. Αποκτήστε έναν αριθμό Magenta VoIP
2. Μεταβείτε στο Ρυθμίσεις > Κλήση > Αριθμοί

3. Συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Magenta;
- βελτιωμένη εμπειρία πελατών
- αποδοτικότητα
- υψηλή αξιοπιστία
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Δείτε το βίντεο λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου πιο κάτω.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently asked questions
Τι είναι το Magenta;
Το Magenta είναι ένας πάροχος VoIP από το 1996.
Πώς μπορείτε να συνδέσετε το Magenta με το LiveAgent;
Συνδεθείτε στο LiveAgent > Μεταβείτε στις κλήσεις > Αριθμοί. Επιλέξτε Γενικά > Προσθέστε τις απαιτούμενες πληροφορίες.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του Magenta;
Εάν θέλετε να συνδέσετε το Magenta VoIP με το LiveAgent, δεν θα υπάρχει επιπλέον χρέωση.
Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.
Το LiveAgent είναι λογισμικό γραφείου βοήθειας που εξυπηρετεί περισσότερους από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Με το LiveAgent μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα, να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, να αυξήσετε την αξία των πελατών σας και να κάνετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους πραγματικότητα.
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας HelpOnClick
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας της εταιρείας HelpOnClick είναι χρήσιμο για οποιοδήποτε μέγεθος επιχείρησης και μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να ταιριάζει στην επωνυμία της επιχείρησης με τις επιλογές προσαρμογής του. Η αξιολόγηση του από την Martina Durisinova βαθμολογείται με 4.2 στα 5 και προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και έκδοση free. Η τιμή ξεκινά από δωρεάν το μήνα, ισοδύναμη με το LiveAgent’s free plan.
Η χρήση στρατηγικών συνομιλιών και λογισμικού Helpdesk μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση και τη δέσμευση των πελατών ενώ παράλληλα μειώνει την προσπάθειά τους. Μέσω των κοινωνικών δικτύων οι ενσωματωμένοι αντιπρόσωποι μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, να τους παρακολουθούν και να επανορθώσουν τυχόν αρνητικές εμπειρίες, προτού ξεφύγουν από τον έλεγχο.
Υπολογιστής κόστους κέντρου εξυπηρέτησης
Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το LiveAgent για εξυπηρέτηση πελατών, περιγράφουν την επιλογή του ως αποτελεσματική, εύκολη στη χρήση και οικονομική λύση. Πελάτες που το χρησιμοποιούν αξιολογούν το LiveAgent θετικά, αναφέροντας ότι εξοικονομεί χρόνο και παράλληλα προσφέρει υψηλότερο ποσοστό επιστροφής και επιτρέπει την παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης στους πελάτες.