Δωρεάν Δοκιμή

Προοδευτικός τηλεφωνητής

Τι είναι ο προοδευτικός τηλεφωνητής;

Ο προοδευτικός τηλεφωνητής είναι ένα σύστημα αυτόματης κλήσης που χρησιμοποιείται ευρέως σε εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα. Η τεχνική προοδευτικής αυτόματης κλήσης αυτοματοποιεί τη διαδικασία πραγματοποίησης εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων, ώστε οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου να μην χρειάζεται να καλούν χειροκίνητα κάθε αριθμό από τη λίστα επαφών. Οι προοδευτικοί τηλεφωνητές θεωρούνται ως η μέση λύση μεταξύ των λύσεων χειροκίνητης κλήσης και πρόβλεψης κλήσης.

Η κύρια διάκριση που ξεχωρίζει τους προοδευτικούς τηλεφωνητές από τους τηλεφωνητές πρόβλεψης είναι ότι το σύστημα προοδευτικής κλήσης περιμένει έναν αντιπρόσωπο να ολοκληρώσει την τρέχουσα κλήση του πριν καλέσει τον επόμενο αριθμό. Επιπλέον, καλεί μόνο έναν αριθμό για κάθε διαθέσιμο αντιπρόσωπο του κέντρου επικοινωνίας. Για παράδειγμα, εάν υπάρχουν 10 διαθέσιμοι αντιπρόσωποι, ο τηλεφωνητής πραγματοποιεί 10 κλήσεις. Με τη λειτουργία προοδευτικής κλήσης, το σύστημα αναλύει τα στατιστικά στοιχεία των κλήσεων, όπως ο ρυθμός σύνδεσης και ο ρυθμός εγκατάλειψης, για να καθορίσει τον ρυθμό κλήσης.

Πρότυπα τηλεφωνικών κέντρων

Σε συνδυασμό με την αυτόματη ανίχνευση του τηλεφωνητή και την ικανότητά του να ελέγχει τα κατειλημμένα σήματα και τους αποσυνδεδεμένους αριθμούς, το λογισμικό προοδευτικής κλήσης διασφαλίζει ότι οι αντιπρόσωποι συνδέονται μόνο όταν ένα ζωντανό άτομο βρίσκεται στη γραμμή. Δεδομένου ότι οι αντιπρόσωποι είναι διαθέσιμοι για να εμπλακούν αμέσως στην κλήση αμέσως μόλις κάποιος λάβει, εξαλείφει την εγκατάλειψη κλήσης. Από την άλλη πλευρά, η χρήση προοδευτικών τηλεφωνητών μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα αυξημένο χρόνο αδράνειας αντιπροσώπων, που σημαίνει χαμηλότερη παραγωγικότητα αντιπροσώπων σε σύγκριση με τους τηλεφωνητές ουράς και τους τηλεφωνητές πρόβλεψης.

Οι προοδευτικοί τηλεφωνητές μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορους κλάδους για διάφορους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένων εξερχόμενων πωλήσεων, τηλεμάρκετινγκ, συλλογών, κλήσεων παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών κ.λπ. Καθώς ο ρυθμός κλήσης των προοδευτικών τηλεφωνητών είναι χαμηλότερος σε σύγκριση με τους τηλεφωνητές πρόβλεψης, θεωρείται είναι λιγότερο αποτελεσματική λειτουργία κλήσης και δεν συνιστάται η χρήση σε περιπτώσεις όπου οι αντιπρόσωποι πρέπει να πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις σε εκατοντάδες ή χιλιάδες επαφές.

Σενάρια τηλεφωνικού κέντρου

Οφέλη των προοδευτικών τηλεφωνητών

Αυξημένη αποτελεσματικότητα αντιπροσώπου

Δεδομένου ότι οι προοδευτικοί τηλεφωνητές καλούν αριθμούς αυτόματα και φιλτράρουν τις κατειλημμένες γραμμές, τους τηλεφωνητές και τους αποσυνδεδεμένους αριθμούς, οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να χάνουν χρόνο σε χειροκίνητες κλήσεις και αποτυχημένες κλήσεις.

Λιγότερα κλεισίματα κλήσεων

Καθώς οι προοδευτικοί τηλεφωνητές διασφαλίζουν τη διαθεσιμότητα του αντιπροσώπου (υπάρχει πάντα ένας διαθέσιμος αντιπρόσωπος έτοιμος να χειριστεί την κλήση, αφού συνδεθεί), μειώνει τους χρόνους αναμονής και οδηγεί σε λιγότερες κλήσεις που απορρίπτονται σε σύγκριση με τους τηλεφωνητές πρόβλεψης.

Καλύτερη μετατροπή στόχου

Η μειωμένη εγκατάλειψη κλήσεων σημαίνει βελτιωμένη αναλογία σύνδεσης κλήσεων και υψηλότερο χρόνο ομιλίας αντιπροσώπου που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένα ποσοστά μετατροπής στόχων (πωλήσεις, συλλογές κ.λπ.) και καλύτερη ικανοποίηση πελατών.

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Frequently asked questions

Πώς λειτουργεί ένας προοδευτικός τηλεφωνητής;

Ένας προοδευτικός τηλεφωνητής καλεί αυτόματα αριθμούς τηλεφώνου από τη βάση δεδομένων και συνδέει τους αντιπροσώπους με κλήσεις μόνο όταν υπάρχει ζωντανή επαφή στη γραμμή που παρακάμπτει κατειλημμένες γραμμές, τηλεφωνητές και αριθμούς που δεν ανταποκρίνονται. Στη λειτουργία προοδευτικής εξερχόμενης κλήσης, το σύστημα περιμένει έναν εκπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου να ολοκληρώσει την τρέχουσα κλήση και μόνο στη συνέχεια προχωρά στην κλήση του επόμενου αριθμού (και καλεί έναν αριθμό μόνο ανά εκπρόσωπο).

Πότε χρησιμοποιείτε προοδευτικούς τηλεφωνητές αντί για τηλεφωνητές πρόβλεψης για τη λύση του κέντρου επικοινωνίας σας;

Ενώ οι τηλεφωνητές πρόβλεψης είναι ιδανικοί για μεγάλες ομάδες εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων και για προληπτικές εκστρατείες εξερχόμενων κλήσεων για τηλεμάρκετινγκ, πωλήσεις, έρευνα αγοράς και συλλογές, οι προοδευτικοί τηλεφωνητές μπορεί να είναι μια καλύτερη επιλογή για ομάδες μικρού και μεσαίου μεγέθους με λιγότερους διαθέσιμους αντιπροσώπους για να συμβαδίζουν με τη λειτουργία πρόβλεψης κλήσης. Οι προοδευτικοί τηλεφωνητές είναι επίσης καλύτεροι για εξερχόμενες κλήσεις B2B, επειδή αυτοί οι τύποι κλήσεων έχουν συνήθως υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας λόγω λιγότερων τερματισμών και καλύτερων ποσοστών απάντησης (πάνω από 80%).

Μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν προοδευτικό τηλεφωνητή με το LiveAgent;

Μολονότι η λύση τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent περιλαμβάνει δυνατότητες εισερχόμενων κλήσεων και εξερχόμενων κλήσεων, προς το παρόν δεν προσφέρει προοδευτικό εξερχόμενο τηλεφωνητή. Αντίθετα, η έκδοση που βασίζεται στον ιστό παρέχει τη δυνατότητα κλήσης οποιουδήποτε αριθμού στον ιστό. Με την επιλογή κλικ-για-κλήση, οι αντιπρόσωποι μπορούν να ξεκινούν εξερχόμενες κλήσεις απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent κατά την περιήγησή τους στους ιστότοπους των πιθανών πελατών σας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo