Τι είναι ο τηλεφωνητής προεπισκόπησης;
Ένας τηλεφωνητής προεπισκόπησης είναι ένα από τα συστήματα αυτόματης κλήσης που χρησιμοποιούνται σε κέντρα εξερχόμενων κλήσεων μαζί με άλλους τύπους αυτοματοποιημένων τηλεφωνητών. Το σύστημα τηλεφωνητή προεπισκόπησης επιλέγει αυτόματα μια εγγραφή επαφής από τη λίστα κλήσεων με βάση τις ρυθμίσεις της εξερχόμενης καμπάνιας σας και τη στέλνει σε έναν αντιπρόσωπο που μπορεί να ελέγξει τα στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού επαφών και άλλων διαθέσιμων πληροφοριών συμφραζομένων πριν από την πραγματοποίηση της κλήσης. Μετά την προεπισκόπηση του αρχείου πελάτη, ο εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί είτε να συνεχίσει την κλήση είτε να την απορρίψει και να μετακινηθεί στον επόμενο αριθμό στη λίστα επαφών.
Σε αντίθεση με τον προοδευτικό και τον τηλεφωνητή πρόβλεψης που δεν προσφέρουν στον αντιπρόσωπο την επιλογή είτε να προχωρήσει στην κλήση είτε να την παρακάμψει, με τους τηλεφωνητές προεπισκόπησης οι αντιπρόσωποι έχουν τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας κλήσης και μπορούν να διαχειριστούν τον χρόνο ελέγχου επαφών. Εφόσον οι αντιπρόσωποι μπορούν να ελέγξουν εκ των προτέρων ακριβείς πληροφορίες για δυνητικούς πελάτες ή πελάτες και να προετοιμαστούν καλύτερα για την αλληλεπίδραση πριν πραγματοποιήσουν την κλήση, αυτό διασφαλίζει πιο επιτυχημένες κλήσεις με θετικό επιχειρηματικό αποτέλεσμα και πιο ισχυρές συνδέσεις πελατών.
Ενώ όλες οι επιχειρήσεις (μικρές, μεσαίες και μεγάλες) μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση λογισμικού αυτόματης κλήσης και τηλεφωνητών προεπισκόπησης, μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι για εξερχόμενα κέντρα επικοινωνίας με σύνθετες εκστρατείες πωλήσεων όπου συνήθως απαιτείται έρευνα πελατών πριν από την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων.

Πλεονεκτήματα των τηλεφωνητών προεπισκόπησης
Λιγότερες κλήσεις που απορρίπτονται
Με τη λειτουργία τηλεφωνητή προεπισκόπησης, δεν υπάρχουν καθυστερήσεις στη σύνδεση κλήσεων που είναι αρκετά συνηθισμένες κατά τη χρήση άλλων τύπων αυτόματων κλήσεων (όπως ο τηλεφωνητής πρόβλεψης και ο προοδευτικός τηλεφωνητής). Οι πελάτες ή οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να μιλήσουν με αντιπροσώπους αμέσως μόλις συνδεθεί η κλήση, πράγμα που σημαίνει μειωμένες κλήσεις που απορρίπτονται.
Αυξημένη απόδοση και αποτελεσματικότητα αντιπροσώπων
Η υποστήριξη των αντιπροσώπων τηλεφωνικών κέντρων με τις κρίσιμες βασικές πληροφορίες σχετικά με τον υποψήφιο ή τον πελάτη στην άλλη άκρη πριν από την πραγματοποίηση της κλήσης, τους επιτρέπει να κάνουν πιο ουσιαστικές συνομιλίες, συμβάλλει στην ενίσχυση της απόδοσης και της παραγωγικότητας των αντιπροσώπων και τελικά στο κλείσιμο περισσότερων συμφωνιών.
Βελτιωμένη δέσμευση πελατών
Δεδομένου ότι οι αντιπρόσωποι είναι εξοπλισμένοι με τις περιεκτικές πληροφορίες για κάθε επαφή πριν πραγματοποιήσουν την κλήση, είναι καλύτερα εξοπλισμένοι για να αντιμετωπίσουν τους υποψήφιους πελάτες ή τους πελάτες σε ένα πιο εξατομικευμένο επίπεδο, το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently asked questions
Πώς λειτουργεί ένας τηλεφωνητής προεπισκόπησης σε ένα τηλεφωνικό κέντρο;
Στη λειτουργία προεπισκόπησης εξερχόμενης κλήσης, το αίτημα εξερχόμενης κλήσης καμπάνιας επιλέγεται αυτόματα από το αρχείο επαφών με βάση τις ρυθμίσεις της καμπάνιας κλήσεων και δρομολογείται στην οθόνη αντιπροσώπου. Ο αντιπρόσωπος μπορεί να κάνει προεπισκόπηση της εγγραφής δυνητικού πελάτη και να αποφασίσει εάν θα πραγματοποιήσει την κλήση κάνοντας κλικ στο εικονίδιο τηλεφωνικής κλήσης ή να το παραλείψει και να προχωρήσει στον επόμενο αριθμό στη λίστα κλήσεων της καμπάνιας. Μόλις ο αντιπρόσωπος ολοκληρώσει την τρέχουσα κλήση, το λογισμικό προεπισκόπησης κλήσης δρομολογεί το επόμενο αίτημα κλήσης στην οθόνη αντιπροσώπου.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των τηλεφωνητών προεπισκόπησης;
Κατά τη χρήση του λογισμικού αυτόματης κλήσης προεπισκόπησης, οι υποψήφιοι πελάτες ή οι πελάτες συνδέονται άμεσα με αντιπροσώπους, γεγονός που εξαλείφει δυνητικά μεγάλους χρόνους αναμονής και οδηγεί σε λιγότερες κλήσεις που απορρίπτονται. Επιπλέον, δεδομένου ότι στους αντιπροσώπους παρέχονται οι πληροφορίες για κάθε επαφή πριν από την πραγματοποίηση της κλήσης, αυτό επιτρέπει καλύτερη αφοσίωση και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων.
Είναι ο τηλεφωνητής προεπισκόπησης μέρος του LiveAgent;
Ως μια σύνθετη λύση λογισμικού κέντρου επαφής, το LiveAgent διαθέτει ενσωματωμένες δυνατότητες εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Αν και ο τηλεφωνητής προεπισκόπησης δεν αποτελεί μέρος του συστήματος του LiveAgent, προσφέρει τη λειτουργία κλήσης κλικ-για-κλήση που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις ακριβώς όταν επισκέπτονται τους ιστότοπους των υποψήφιων πελατών σας.
Expert note
Ο τηλεφωνητής προεπισκόπησης βοηθά στην αυτοματοποίηση των εξερχόμενων κλήσεων και τη βελτίωση της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου.

Τι είναι το Τηλεφωνικό Κέντρο;
Τα τηλεφωνικά κέντρα παραμένουν σημαντικά γιατί το 90% των πελατών προτιμά να μιλάει με έναν φυσικό αντιπρόσωπο. Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες με τους πελάτες και να βελτιώσουν την επικοινωνία με αυτούς. Η λειτουργικότητα αυτόματης δρομολόγησης κλήσεων και IVR του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.
Τι Είναι οι Εξερχόμενες Κλήσεις;
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό για τη διαχείριση των αιτημάτων πελατών με πολλαπλές λειτουργίες για τη διαχείριση των κλήσεων. Η εταιρεία Αποτύπωμα προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και άλλα εργαλεία διαχείρισης πελατών. Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική για την διατήρηση αφοσίωσης του κοινού. Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν διαδικτυακή συνομιλία για άμεση απάντηση σε πραγματικό χρόνο και αυξημένη ικανοποίηση πελατών.
Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Η τοποθέτηση πλαισίου συνομιλίας βελτιώνει την υπηρεσία, ενώ η έρευνα είναι απαραίτητη για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Τα τηλεφωνικά κέντρα χωρίζονται σε εισερχόμενα και εξερχόμενα και απαιτείται η κατάλληλη επιλογή λύσης. Προσφέρονται ικανοποιητικές λύσεις λογισμικού για εξυπηρέτηση πελατών, όπως VoIP και διαχείριση email. Η εκπαίδευση, το γλωσσάρι και η ακαδημία είναι επίσης διαθέσιμα. Η μέγιστη προτεραιότητα είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας των αντιπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου. Εξακολουθεί να είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τις διαφορές μεταξύ των εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων για να επιλέξουμε την κατάλληλη λύση.
Πρότυπα σενάρια τηλεφωνικού κέντρου που δημιουργούν ισχυρές σχέσεις πελατών
The given text provides advice for phone center scenarios, including suggested phrases to use. The writer recommends covering the basics before embellishing with stronger language. The use of LiveAgent is promoted as a help desk solution with a free trial available.