Τι είναι ο αυτόματος τηλεφωνητής;
Ο αυτόματος τηλεφωνητής (ή αυτόματη κλήση) είναι ένα λογισμικό που καλεί αυτόματα αριθμούς από λίστες κλήσεων και έτσι βοηθά τους αντιπροσώπους εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων από το να καλούν αυτούς τους αριθμούς με μη αυτόματο τρόπο. Τα συστήματα αυτόματης κλήσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν από διάφορες επιχειρήσεις σε διαφορετικούς κλάδους, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, τη φιλοξενία, την υγειονομική περίθαλψη, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τους παρόχους ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, τα ακίνητα, την είσπραξη χρεών, τα πολιτικά κόμματα (όταν διεξάγονται πολιτικές εκστρατείες) και άλλα. Χρησιμοποιώντας αυτό το αυτόματο σύστημα κλήσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν και να παρακολουθήσουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες πελάτες, υποψήφιους πελάτες ή δυνητικούς πελάτες σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Οι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα αυτόματης κλήσης για δεκαετίες σε εξερχόμενες καμπάνιες. Με μη αυτόματο τηλεφωνητή, οι αντιπρόσωποι καλούν έναν αριθμό είτε πληκτρολογώντας τον με ένα πληκτρολόγιο είτε από μια προφορτωμένη λίστα επαφών στο CRM (Customer Relationship Management) και μετά περιμένουν να συνδεθεί η κλήση. Οι αυτόματοι τηλεφωνητές έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τη διαδικασία εξερχόμενων κλήσεων για τους αντιπροσώπους και να αυξάνουν την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων.
Οι λύσεις τηλεφωνικών κέντρων αυτόματης κλήσης επιτρέπουν την αύξηση του ρυθμού κλήσης και του χρόνου ομιλίας του αντιπροσώπου, ελέγχοντας τους τηλεφωνητές και μειώνοντας τον χρόνο αναμονής του αντιπροσώπου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα βελτιωμένη παραγωγικότητα και αυξημένη αποδοτικότητα τηλεφωνικού κέντρου. Όταν χρησιμοποιούνται ως αυτοματοποιημένο μηχάνημα πωλήσεων, οι αυτόματοι τηλεφωνητές μπορούν να απλοποιήσουν τη δημιουργία δυνητικών πελατών, να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της προσέγγισης και ψυχρής κλήσης και τελικά να βελτιώσουν την απόδοση της ομάδας πωλήσεών σας.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η αυτόματη κλήση;
Σε αντίθεση με τη μη αυτόματη κλήση (χειροκίνητη κλήση) όταν οι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων ξεκινούν εξερχόμενες κλήσεις καλώντας χειροκίνητα κάθε αριθμό έναν προς έναν από μια λίστα επαφών, τα συστήματα αυτόματης κλήσης (αυτόματη κλήση) επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να καλούν αυτόματα μια λίστα αριθμών. Με τις αυτόματες κλήσεις, οι αντιπρόσωποι μπορούν να πραγματοποιούν εκατοντάδες ή χιλιάδες αυτοματοποιημένες κλήσεις ταυτόχρονα για να προσεγγίσουν υποψήφιους πελάτες ή πελάτες. Οι ομάδες πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τις αυτόματες κλήσεις κατά την εκτέλεση εξερχόμενων καμπανιών μάρκετινγκ.
Πως λειτουργεί ο αυτόματος τηλεφωνητής;
Οι αυτόματοι τηλεφωνητές, όπως υποδηλώνει το όνομα τους, καλούν αυτόματα ένα σύνολο επαφών εξαλείφοντας την ανάγκη για χειροκίνητη κλήση. Μόλις καλέσετε τον αριθμό, τα συστήματα αυτόματης κλήσης μπορούν να καθορίσουν εάν η κλήση απαντάται από αυτόματο τηλεφωνητή, λαμβάνεται από πραγματικό άτομο ή εάν η γραμμή είναι κατειλημμένη. Μόλις ο ανιχνευτής φωνής αναγνωρίσει ποιος απάντησε στην κλήση, είτε θα δρομολογήσει την κλήση σε έναν διαθέσιμο αντιπρόσωπο, θα παρέχει ένα μενού επιλογών στο άτομο που απαντά, θα αναπαράγει ένα προηχογραφημένο μήνυμα ή θα αφήσει ένα φωνητικό μήνυμα.
Πώς μπορώ να ρυθμίσω την αυτόματη κλήση;
Η ρύθμιση της αυτόματης κλήσης απαιτεί υπολογιστή, τηλεφωνική γραμμή (κανονική ή VoIP), μόντεμ φωνής και λογισμικό αυτόματης κλήσης. Για να θέσετε σε λειτουργία το λογισμικό αυτόματης κλήσης, πρέπει να ανεβάσετε τη βάση δεδομένων των επαφών σας, να ορίσετε ροές κλήσεων και να εκχωρήσετε αντιπροσώπους. Με βάση τον τύπο του αυτόματου τηλεφωνητή που χρησιμοποιείτε (επιλογέα πρόβλεψης κλήσης, αυτόματο επιλογέα, επιλογέα προεπισκόπησης, προοδευτικό επιλογέα), το σύστημα μπορεί να διαμορφωθεί για τον τρόπο απόκρισης σε διάφορα σενάρια (όπως εάν υπάρχει σήμα κατειλημμένου, εάν απαντήσει άνθρωπος ή ένας τηλεφωνητής, κ.λπ.).
Είναι ο αυτόματος τηλεφωνητής μέρος του LiveAgent;
Οποιεσδήποτε λύσεις τηλεφωνικών κέντρων που βασίζονται σε cloud παρέχουν δυνατότητες εξερχόμενων κλήσεων, δεν περιλαμβάνουν όλες τη λειτουργία αυτόματου τηλεφωνητή. Η λύση του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent υποστηρίζει επί του παρόντος το κλικ-για-κλήση, η οποία είναι μια από τις πιο δημοφιλείς τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στα σημερινά τηλεφωνικά κέντρα μαζί με την αυτόματη κλήση. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους πωλήσεων να πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις προς πελάτες ή υποψήφιους πελάτες με λίγα κλικ κατά την περιήγησή τους στους ιστότοπούς τους.
Τα email υπενθύμισης είναι σημαντικά για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του κοινού σας για την εκδήλωσή σας και για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Κρατήστε τα μηνύματα σύντομα και απλά, παρέχοντας βασικές λεπτομέρειες και φιλικό προς κινητές συσκευές μήνυμα μιας παραγράφου. Εξετάστε παραδείγματα προτύπων για να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας και μην παραμελείτε την παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών, η οποία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να προσελκύσει πελάτες.
Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη Λιανική βιομηχανία
The use of proactive chat invitations can improve the customer buying experience and investment return. Customer commitment models are critical for long-term business success. LiveAgent provides a center for efficient customer service, supporting over 40 languages and offering various communication options. It also features a real-time viewing of keyboard typing and standardized telephone scenarios.
The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
The article discusses how businesses can improve their customer service by setting goals, predicting and addressing issues, seeking feedback from customers, and using quality assurance checklists. It emphasizes the importance of effective communication skills and listening to customer feedback to continuously improve service quality.