Πρότυπα email απόκτησης

Το μάρκετινγκ μέσω email εξακολουθεί να είναι μια από τις ισχυρότερες μεθόδους διαδικτυακής επικοινωνίας, με έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό καθημερινών χρηστών. Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email είναι η ύπαρξη μιας μεγάλης βάσης δεδομένων ενεργών συνδρομητών. Οι λίστες email θα μειώνονται φυσικά με την πάροδο του χρόνου ως αποτέλεσμα των απεγγραφών, των αναφορών ως ανεπιθύμητων ή των email που δεν έχουν ανοιχτεί.

Η απώλεια συνδρομητών email είναι γνωστή ως λίστα χαμένης πελατείας, και μπορεί να είναι είτε αδιαφανής, όπως στην περίπτωση της «σκληρής ανάκαμψης», είτε διαφανής, η οποία καλύπτει τα μη αναγνωσμένα μηνύματα. Για να βελτιωθεί το ποσοστό της λίστας χαμένης πελατείας, οι έμποροι μπορούν να κάνουν δύο πράγματα: να εκτελούν τακτικό καθαρισμό της βάσης δεδομένων email τους ή/και να βελτιώνουν τη στρατηγική των email απόκτησης.

Τι είναι το email απόκτησης;

Η απόκτηση μέσω email είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας βάσης δεδομένων των διευθύνσεων email των ατόμων, προκειμένου να τους αποσταλούν επικοινωνίες μάρκετινγκ. Εάν δεν έχετε ακόμα μεγάλη λίστα με τα email των δυνητικών πελατών σας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε – ποτέ δεν είναι πολύ αργά για να ξεκινήσετε.

Από την άλλη πλευρά, εάν έχετε ήδη τις διευθύνσεις ορισμένων δυνητικών πελατών, ίσως θέλετε να ενοποιήσετε την υπάρχουσα βάση δεδομένων σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει έλεγχο εάν οι υπάρχοντες συνδρομητές σας εξακολουθούν να ενδιαφέρονται να λάβουν το περιεχόμενό σας. Ωστόσο, μην το κάνετε αυτό απλώς ρωτώντας τους χρήστες εάν θέλουν να λαμβάνουν email από εσάς, αλλά στείλτε τους ένα email που απαιτεί από αυτούς να εκτελέσουν κάποια ενέργεια.

Υπάρχουν δύο πτυχές στην απόκτηση μέσω email: πρώτον, δημιουργία μιας λίστας διευθύνσεων email και δεύτερον, επεξεργασία και υλοποίηση της στρατηγικής σας μάρκετινγκ μέσω email. Και οι δύο πτυχές πρέπει να είναι επιτυχημένες για να αυξήσουν την απόκτηση μέσω email, πράγμα που σημαίνει αύξηση των λιστών συνδρομητών και βελτίωση των μετρήσεών σας. Αλλά πώς ακριβώς πρέπει να το κάνετε αυτό;

Επιβεβαίωση email απόκτησης πελατών Etsy
Επιβεβαίωση email απόκτησης πελατών Etsy

Βέλτιστες πρακτικές απόκτησης μέσω email

Για να δημιουργήσετε με επιτυχία μια βάση δεδομένων με ενεργούς συνδρομητές email, θα πρέπει να αναζητήσετε πελάτες και πιθανούς πελάτες που έχουν δείξει ενδιαφέρον να λαμβάνουν επικοινωνίες από εσάς. Ο ακριβής τύπος των μηνυμάτων που στέλνετε εξαρτάται από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας, αν και σε γενικές γραμμές, ένα ενημερωτικό δελτίο είναι πάντα μια καλή ιδέα. Στη συνέχεια, πρέπει να προγραμματίσετε αποτελεσματικά την καμπάνια σας, ώστε να παράγετε περιεχόμενο που θέλουν οι χρήστες να λαμβάνουν και, επομένως, να προσφέρετε αξία στους συνδρομητές σας.

Όταν το κάνετε αυτό, μπορείτε να αρχίσετε να αποκτάτε περισσότερες διευθύνσεις email προωθώντας το περιεχόμενό σας, είτε πρόκειται για ενημερωτικό δελτίο είτε για οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου. Αυτή η προσφορά μπορεί να βρίσκεται στον ιστότοπό σας, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν μέσω μιας φόρμας ή στα προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εξάλλου, οι επισκέπτες και οι ακόλουθοι του ιστότοπού σας ενδιαφέρονται ήδη για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Η απλή ενθάρρυνσή τους να εγγραφούν σε μια λίστα αλληλογραφίας μπορεί να είναι αρκετή για να αποκτήσετε τις διευθύνσεις των email τους, αρκεί να υποσχεθείτε και να να τους παρέχετε αξιόλογο περιεχόμενο.

Μετά την απόκτηση της διεύθυνσης email ενός χρήστη ο οποίος εγγράφεται στο ενημερωτικό δελτίο σας (ή άλλο περιεχόμενο), πρέπει να του στείλετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής.

Γραμμές θέματος email απόκτησης

  • Ευχαριστούμε για την εγγραφή!
  • Επιτυχία! Θα μας ακούσετε σύντομα
  • Ακόμα ενδιαφέρεστε να ακούσετε από εμάς; Να τι έχουμε να προσφέρουμε …
  • Μια μικρή συμβουλή για τους ενεργούς συνδρομητές μας
  • Είδαμε την ανάρτησή σας στην [πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης] και θέλουμε να βοηθήσουμε
  • Τώρα που έχουμε απαντήσει στην ερώτησή σας στην [πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης], τι θα λέγατε να εγγραφείτε;

Πρότυπα email απόκτησης

Επιβεβαίωση συνδρομής


Hello [name],

Thanks for signing up for our [content] emails.

This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.

If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!

Regards,

The [company] team

P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].

Ένταξη στη βάση δεδομένων & συμβουλές με δυνατότητα δράσης


Hi [name],

As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].

I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:

Advice 1
Advice 2
Advice 3

If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].

Best,
[Name] from [company]

Δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης


Dear [name],

I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.

Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:

Link 1
Link 2
Link 3

If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

Frequently asked questions

Πρέπει να συμπεριλάβω έναν σύνδεσμο εγγραφής ή απεγγραφής;

Ο μοναδικός ο σκοπός της απόκτησης μέσω email είναι η δημιουργία μιας ενεργής βάσης δεδομένων χρηστών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της εταιρείας σας. Επομένως, εάν παρακολουθείτε έναν δυνητικό πελάτη, πρέπει πάντα να παρέχετε έναν σύνδεσμο που επιτρέπει στο χρήστη να εγγραφεί στη λίστα email σας. Από την άλλη πλευρά, εάν ενοποιείτε την υπάρχουσα βάση δεδομένων σας, θα πρέπει πάντα να παρέχετε στους συνδρομητές σας τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από τη λήψη των email σας.

Τι γίνεται αν κάποιος δεν απαντήσει σε ένα email απόκτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Εάν ένας συνδρομητής δεν απαντήσει σε ένα μήνυμα που έχει σκοπό να μάθει αν εξακολουθεί να είναι ενεργός και ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό σας, τότε είναι πιθανόν ασφαλές να υποθέσουμε ότι δεν είναι πλέον. Μπορείτε να περιμένετε για μία εβδομάδα και να στείλετε άλλο ένα email εάν το επιθυμείτε, αλλά εάν εξακολουθεί να μην υπάρχει απάντηση τότε θα πρέπει να καταργήσετε αυτόν τον ανενεργό χρήστη από τη βάση δεδομένων σας.

Τι γίνεται αν κάποιος δεν απαντήσει σε ένα email παρακολούθησης απόκτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Και πάλι, μπορείτε να στείλετε ένα email μετά από περίπου μια εβδομάδα, σε περίπτωση που το τελευταίο σας μήνυμα χαθεί στα εισερχόμενά τους. Τυχόν πρόσθετα μηνύματα που στέλνετε σε πιθανούς πελάτες θα πρέπει να τους παρέχουν μεγαλύτερη αξία και μια γεύση από αυτό που έχει να προσφέρει η συνδρομή σας. Εάν εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε απάντηση, θα πρέπει να θεωρήσετε αυτόν ως χαμένο πελάτη.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo