Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Η εύρεση της κατάλληλης μεθόδου για την προσέλκυση νέων πελατών στην εταιρεία σας δεν είναι εύκολη. Τα επόμενα χρόνια, η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου θα ανακαλύψει ότι οι ηγέτες της αγοράς θα επικεντρωθούν στην εξατομίκευση εμπειριών και στην αξιοποίηση της μηχανικής μάθησης και των αλγορίθμων AI, προκειμένου να προσελκύσουν νέους καταναλωτές. Ωστόσο, υπάρχει μια άλλη τακτική που χρησιμοποιείται από διαδικτυακούς γίγαντες όπως το Amazon, το Booking.com, το Slack και το Airbnb που έχει αποδειχθεί ότι προσελκύει συνεχώς πελάτες. Η μέθοδος που χρησιμοποιούν όλοι ονομάζεται μάρκετινγκ παραπομπών.

Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα προγράμματα παραπομπής βοήθησαν κάθε μία από αυτές τις εταιρείες να αναπτυχθεί εκθετικά, προσελκύοντας και αξιοποιώντας τα σημαντικότερα τους υπάρχοντα: τους πελάτες. Αυτό που ξεκίνησε ως καλή ιδέα για την ανάπτυξη αυτών των επιχειρήσεων είχε ως αποτέλεσμα να εκτοξεύσει την ανάπτυξή τους με καλά εκτελεσμένα προγράμματα που αξιοποίησαν το μάρκετινγκ παραπομπών. 

Αλλά η δημιουργία ενός αποτελεσματικού και επιτυχημένου προγράμματος μάρκετινγκ παραπομπών είναι μόνο η αρχή. Η πραγματική πρόκληση είναι να εξασφαλίσετε ότι οι δραστηριότητες μάρκετινγκ σας ενθαρρύνουν τις παραπομπές σε συνεχή βάση. Θα πρέπει να έχουν ως αποτέλεσμα οι πιστοί πελάτες να προτείνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους φίλους και την οικογένειά τους.

Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Ως ιδιοκτήτης ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ παραπομπών με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Σε αυτό το άρθρο, θέλουμε να αναδείξουμε τα οφέλη του μάρκετινγκ παραπομπών και να σας παρέχουμε τα κατάλληλα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να λάβετε παραπομπές από τους υπάρχοντες πελάτες σας. Πριν μπούμε στα βασικά, δείτε το Post Affiliate Pro, ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διαχείριση του προγράμματος συνεργατών σας.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Τι είναι το μάρκετινγκ παραπομπών;

Το μάρκετινγκ παραπομπών είναι μια μορφή προώθησης που εκμεταλλεύεται διάφορες στρατηγικές για να ενθαρρύνει τις συστάσεις προϊόντων. Ταυτόχρονα, μπορεί επίσης να θεωρηθεί ότι προωθεί τις πωλήσεις από συστάσεις που έγιναν από τρίτους.

Πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ παραπομπών

Αρκετές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει τα πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ παραπομπών.

Η Αναφορά Κατάστασης Μάρκετινγκ Παραπομπών του 2019 τονίζει ότι το 30% των εταιρειών έχουν ήδη εφαρμόσει ένα πρόγραμμα παραπομπής και το 75% αυτών αναφέρει ότι είναι η φθηνότερη μέθοδος για την απόκτηση νέων πελατών. Επιπλέον, σύμφωνα με μια έκθεση της Nielsen, το 92% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις συστάσεις από άτομα που γνωρίζει.

Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του μάρκετινγκ παραπομπών είναι ότι οι άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται συστάσεις από κάποιον που γνωρίζουν πολύ περισσότερο από τις πληροφορίες που παρέχει η ίδια η επωνυμία, οι διαδικτυακές κριτικές, οι αναφορές ή η έρευνα αγοράς.

Δείτε παρακάτω επιπλέον οφέλη μάρκετινγκ παραπομπών.

Πολύτιμοι πελάτες για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Είναι σχεδόν εγγυημένο ότι θα αποκτήσετε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες, διότι ήδη θα έχουν καλύτερη γνώση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας και θα έχουν κίνητρα από κάποιον που εμπιστεύονται. Είναι αλήθεια ότι τα τελικά αποτελέσματα πωλήσεων θα εξακολουθούν να εξαρτώνται από την εμπορική σας ικανότητα, αλλά αυτό αναμφίβολα ανοίγει το δρόμο προς την επιτυχία.

Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Το LiveAgent παρουσιάζει παραπομπές του ιστοτόπου στη λειτουργία παρακολούθησης επισκεπτών ιστοτόπου

Αυξημένη απόδοση επένδυσης

Με το μάρκετινγκ παραπομπών σε λειτουργία, οι κύκλοι πωλήσεων γίνονται συντομότεροι και ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ διατηρείται υπό αυστηρότερο έλεγχο, καθώς επικεντρώνεται στην ενθάρρυνση μιας απλής, απλής ενέργειας – παραπομπών.

Το μάρκετινγκ παραπομπών στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα

Μια στρατηγική μάρκετινγκ παραπομπών δεν αλλάζει τις διαδικασίες πωλήσεων της εταιρείας ή το συνολικό σχέδιο μάρκετινγκ. Επίσης, δεν απαιτεί πολύ χρόνο ή προσπάθεια από την ομάδα μάρκετινγκ, επειδή οι πελάτες σας κάνουν πολλές προωθητικές “εργασίες” για εσάς όσον αφορά τις συστάσεις τους σε φίλους ή μέλη της οικογένειας.

Προσαρμογή προτύπων email
Αφού δημιουργήσετε τα πρότυπα email παραπομπών σας στο LiveAgent, μπορείτε να καθίσετε και να χαλαρώσετε

Ενισχύει την προβολή της επωνυμίας ηλεκτρονικού εμπορίου σας

Κάθε δυνητικός πελάτης που προσελκύεται από ηλεκτρονικό σας κατάστημα μέσω δραστηριότητας μάρκετινγκ παραπομπών, θα έχει έμμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία σας, οπότε ως αποτέλεσμα η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας θα ενισχυθεί αυτόματα.  

Ένα σύστημα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας

Τα κίνητρα του προγράμματος παραπομπής μπορούν να δημιουργηθούν και να προσαρμοστούν με βάση τις εκτενείς πληροφορίες που λαμβάνονται από πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και οι οποίες συμπληρώνονται γνωρίζοντας γνώσεις τους πιστούς πελάτες που συστήνουν ενεργά την επωνυμία σας σε άλλους.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Θέματα προτύπου email παραπομπής ηλεκτρονικού εμπορίου

  • Συστήστε μας σε έναν φίλο – το νέο μας πρόγραμμα με πολλά οφέλη
  • Προτείνετε μας στους φίλους σας και κερδίστε ανταμοιβή
  • Έχουμε κάτι για εσάς και τους φίλους σας
  • Προτείνετε το [προϊόν/υπηρεσία] και λάβετε [κίνητρο]
  • Το να μοιράζεσαι δείχνει ενδιαφέρον – προτείνετε το [προϊόν/υπηρεσία] στους φίλους σας
  • Φέρτε μαζί τους φίλους ή την οικογένεια σας!

Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου 

Πρότυπο email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου #1

Πρότυπο email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου #2

Πρότυπο email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου #3

Συχνές ερωτήσεις

Τι πρέπει να προσφέρω ως κίνητρο παραπομπής;

Πρακτικά οτιδήποτε θα μπορούσε να είναι κίνητρο παραπομπής. Σε αντάλλαγμα για την προώθηση των προϊόντων, των υπηρεσιών ή του ηλεκτρονικού καταστήματός σας γενικά, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας έκπτωση, χρήματα για να ξοδέψουν στο κατάστημα, κάρτα δώρου, φυσικό δώρο ή δείγμα προϊόντος. Εξαρτάται ισχυρά από την προσφορά σας και τους υπολογισμούς σας.

Πόσο συχνά πρέπει να στέλνω email παραπομπής και να προσφέρω κίνητρα;

Είναι δύσκολο να δοθεί μια οριστική απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Εάν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας δεν αγοράζονται συχνά, μπορείτε να στέλνετε email παραπομπής στους πελάτες μετά από κάθε αγορά. Ωστόσο, εάν πουλάτε καταναλωτικά αγαθά που κινούνται γρήγορα ή, γενικά, έχετε πολλούς πελάτες που επιστρέφουν, μπορείτε να ορίσετε ειδικές συνθήκες που πρέπει να πληρούν οι πελάτες σας για να λάβουν μια προσφορά παραπομπής.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το μάρκετινγκ παραπομπών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το μάρκετινγκ παραπομπών είναι μια μορφή προώθησης που εκμεταλλεύεται διάφορες στρατηγικές για να ενθαρρύνει τις συστάσεις προϊόντων. Ταυτόχρονα, μπορεί επίσης να θεωρηθεί ότι προωθεί τις πωλήσεις από συστάσεις που έγιναν από τρίτους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να προσφέρω ως κίνητρο παραπομπής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Σε αντάλλαγμα για την προώθηση των προϊόντων, των υπηρεσιών ή του ηλεκτρονικού καταστήματός σας γενικά, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας έκπτωση, χρήματα για να ξοδέψουν στο κατάστημα, κάρτα δώρου, φυσικό δώρο ή δείγμα προϊόντος. Εξαρτάται ισχυρά από την προσφορά σας και τους υπολογισμούς σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο συχνά πρέπει να στέλνω email παραπομπής και να προσφέρω κίνητρα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Είναι δύσκολο να δοθεί μια οριστική απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Εάν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας δεν αγοράζονται συχνά, μπορείτε να στέλνετε email παραπομπής στους πελάτες μετά από κάθε αγορά. Ωστόσο, εάν πουλάτε καταναλωτικά αγαθά που κινούνται γρήγορα ή, γενικά, έχετε πολλούς πελάτες που επιστρέφουν, μπορείτε να ορίσετε ειδικές συνθήκες που πρέπει να πληρούν οι πελάτες σας για να λάβουν μια προσφορά παραπομπής.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo