Πρότυπα email παραπομπών για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Υποδείγματα και συμβουλές για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες.
Η εύρεση της κατάλληλης μεθόδου για την προσέλκυση νέων πελατών στην εταιρεία σας δεν είναι εύκολη. Τα επόμενα χρόνια, η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου θα ανακαλύψει ότι οι ηγέτες της αγοράς θα επικεντρωθούν στην εξατομίκευση εμπειριών και στην αξιοποίηση της μηχανικής μάθησης και των αλγορίθμων AI, προκειμένου να προσελκύσουν νέους καταναλωτές. Ωστόσο, υπάρχει μια άλλη τακτική που χρησιμοποιείται από διαδικτυακούς γίγαντες όπως το Amazon, το Booking.com, το Slack και το Airbnb που έχει αποδειχθεί ότι προσελκύει συνεχώς πελάτες. Η μέθοδος που χρησιμοποιούν όλοι ονομάζεται μάρκετινγκ παραπομπών.
Τα προγράμματα παραπομπής βοήθησαν κάθε μία από αυτές τις εταιρείες να αναπτυχθεί εκθετικά, προσελκύοντας και αξιοποιώντας τα σημαντικότερα τους υπάρχοντα: τους πελάτες. Αυτό που ξεκίνησε ως καλή ιδέα για την ανάπτυξη αυτών των επιχειρήσεων είχε ως αποτέλεσμα να εκτοξεύσει την ανάπτυξή τους με καλά εκτελεσμένα προγράμματα που αξιοποίησαν το μάρκετινγκ παραπομπών.
Αλλά η δημιουργία ενός αποτελεσματικού και επιτυχημένου προγράμματος μάρκετινγκ παραπομπών είναι μόνο η αρχή. Η πραγματική πρόκληση είναι να εξασφαλίσετε ότι οι δραστηριότητες μάρκετινγκ σας ενθαρρύνουν τις παραπομπές σε συνεχή βάση. Θα πρέπει να έχουν ως αποτέλεσμα οι πιστοί πελάτες να προτείνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους φίλους και την οικογένειά τους.
Ως ιδιοκτήτης ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ παραπομπών με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Σε αυτό το άρθρο, θέλουμε να αναδείξουμε τα οφέλη του μάρκετινγκ παραπομπών και να σας παρέχουμε τα κατάλληλα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να λάβετε παραπομπές από τους υπάρχοντες πελάτες σας. Πριν μπούμε στα βασικά, δείτε το Post Affiliate Pro, ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διαχείριση του προγράμματος συνεργατών σας.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Το μάρκετινγκ παραπομπών είναι μια μορφή προώθησης που εκμεταλλεύεται διάφορες στρατηγικές για να ενθαρρύνει τις συστάσεις προϊόντων. Ταυτόχρονα, μπορεί επίσης να θεωρηθεί ότι προωθεί τις πωλήσεις από συστάσεις που έγιναν από τρίτους.
Αρκετές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει τα πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ παραπομπών.
Η Αναφορά Κατάστασης Μάρκετινγκ Παραπομπών του 2019 τονίζει ότι το 30% των εταιρειών έχουν ήδη εφαρμόσει ένα πρόγραμμα παραπομπής και το 75% αυτών αναφέρει ότι είναι η φθηνότερη μέθοδος για την απόκτηση νέων πελατών. Επιπλέον, σύμφωνα με μια έκθεση της Nielsen, το 92% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις συστάσεις από άτομα που γνωρίζει.
Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του μάρκετινγκ παραπομπών είναι ότι οι άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται συστάσεις από κάποιον που γνωρίζουν πολύ περισσότερο από τις πληροφορίες που παρέχει η ίδια η επωνυμία, οι διαδικτυακές κριτικές, οι αναφορές ή η έρευνα αγοράς.
Δείτε παρακάτω επιπλέον οφέλη μάρκετινγκ παραπομπών.
Είναι σχεδόν εγγυημένο ότι θα αποκτήσετε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες, διότι ήδη θα έχουν καλύτερη γνώση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας και θα έχουν κίνητρα από κάποιον που εμπιστεύονται. Είναι αλήθεια ότι τα τελικά αποτελέσματα πωλήσεων θα εξακολουθούν να εξαρτώνται από την εμπορική σας ικανότητα, αλλά αυτό αναμφίβολα ανοίγει το δρόμο προς την επιτυχία.
Με το μάρκετινγκ παραπομπών σε λειτουργία, οι κύκλοι πωλήσεων γίνονται συντομότεροι και ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ διατηρείται υπό αυστηρότερο έλεγχο, καθώς επικεντρώνεται στην ενθάρρυνση μιας απλής, απλής ενέργειας – παραπομπών.
Μια στρατηγική μάρκετινγκ παραπομπών δεν αλλάζει τις διαδικασίες πωλήσεων της εταιρείας ή το συνολικό σχέδιο μάρκετινγκ. Επίσης, δεν απαιτεί πολύ χρόνο ή προσπάθεια από την ομάδα μάρκετινγκ, επειδή οι πελάτες σας κάνουν πολλές προωθητικές “εργασίες” για εσάς όσον αφορά τις συστάσεις τους σε φίλους ή μέλη της οικογένειας.
Κάθε δυνητικός πελάτης που προσελκύεται από ηλεκτρονικό σας κατάστημα μέσω δραστηριότητας μάρκετινγκ παραπομπών, θα έχει έμμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία σας, οπότε ως αποτέλεσμα η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας θα ενισχυθεί αυτόματα.
Τα κίνητρα του προγράμματος παραπομπής μπορούν να δημιουργηθούν και να προσαρμοστούν με βάση τις εκτενείς πληροφορίες που λαμβάνονται από πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και οι οποίες συμπληρώνονται γνωρίζοντας γνώσεις τους πιστούς πελάτες που συστήνουν ενεργά την επωνυμία σας σε άλλους.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].
That’s why we have something to offer you:
Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.
It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!
Button: Click here to refer a friend
Thanks for being with us!
Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.
While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:
Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.
Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!
If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].
Thanks for supporting our store!
It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.
All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.
Again, here’s your referral code:
[code number]
See you around!
Πρακτικά οτιδήποτε θα μπορούσε να είναι κίνητρο παραπομπής. Σε αντάλλαγμα για την προώθηση των προϊόντων, των υπηρεσιών ή του ηλεκτρονικού καταστήματός σας γενικά, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας έκπτωση, χρήματα για να ξοδέψουν στο κατάστημα, κάρτα δώρου, φυσικό δώρο ή δείγμα προϊόντος. Εξαρτάται ισχυρά από την προσφορά σας και τους υπολογισμούς σας.
Είναι δύσκολο να δοθεί μια οριστική απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Εάν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας δεν αγοράζονται συχνά, μπορείτε να στέλνετε email παραπομπής στους πελάτες μετά από κάθε αγορά. Ωστόσο, εάν πουλάτε καταναλωτικά αγαθά που κινούνται γρήγορα ή, γενικά, έχετε πολλούς πελάτες που επιστρέφουν, μπορείτε να ορίσετε ειδικές συνθήκες που πρέπει να πληρούν οι πελάτες σας για να λάβουν μια προσφορά παραπομπής.
Supercharge your e-commerce referral program with LiveAgent's dynamic templates
Take advantage of the power of word-of-mouth marketing and watch your business thrive.
The text discusses increasing sales through targeted advertising emails and effective customer service. Utilizing the right channels and email templates is crucial. LiveAgent customer service software and alternative solutions are mentioned. Offering discounts can attract new customers and increase profits, but negotiating deals can be challenging. Various email categories are recommended for a successful marketing strategy.
Πρότυπα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια
Email and telephone communication strategies are effective for disseminating news, increasing sales, and improving customer relations. Personalization and additional information in emails can create trust and value in the customer relationship. Telephone communication is still important for direct and important messaging. Inviting customers to phone calls can be effective but should be done with care.
Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα
Η τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες είναι αναντικατάστατη στη σχέση μεταξύ εταιρειών και πελατών. Ωστόσο, η αποστολή email ενημέρωσης προϊόντων είναι επίσης σημαντική. Μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και στην προσέλκυση νέων χρηστών. Επίσης, η δημιουργία αποτελεσματικών προτύπων email είναι σημαντική και μπορεί να επιτευχθεί μέσω της τμηματοποίησης του κοινού και της εστίασης στην προβολή της αξίας των προϊόντων.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team